-
Λέτε στον αγχωμένο άνθρωπο να βάλει obd, να τρελαθεί, να τρέχει να αλλάζει μετά όργανα φιατί δε δουλεύουν.
Εμένα νορμάλ μου ακούγονται όλη η παραπάνω συμπεριφορά πάντως. -
@xenos said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Λέτε στον αγχωμένο άνθρωπο να βάλει obd, να τρελαθεί, να τρέχει να αλλάζει μετά όργανα φιατί δε δουλεύουν.
Εμένα νορμάλ μου ακούγονται όλη η παραπάνω συμπεριφοράΧθες πάντως μου το έκανε σταματημένος στο φανάρι ένα 113 και ανέβασε λίγο τον δείκτη στο όργανο … αλλά με το που έγινε πράσινο κ ξεκίνησα πάλι έπεσε … όταν το έσβησα και το έβαλα μπροστά τώρα ήταν μια χαρά
είμαι έτοιμος να το βάλω φωτιά από μόνος μου
-
@chrisk6 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@alexandros-k said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@chrisk6 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@alexandros-k said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@chrisk6 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Το βεντιλατερ που ανοίγει?
Πολύ υψηλές μου φαίνονται οι θερμοκρασίες.
Το μανουαλ τι λέει?Το δικο σου που νομιζεις οτι δουλευει ? Ολα τα καινουρια ψηλα δουλευουν για οικονομια αρα ρυπους
Δεν το έχω δει ποτέ πάνω από τους 100.
Δείχνει ότι δουλεύει ένα κλικ κάτω από τους 100.
Κάπου εκεί παίρνει το βεντιλατερ.
Κάτι 115 κλπ ούτε καν όμως.Για δες το και μεσα στην κινηση
Eλπιζω να μην εννοεις απο το οργανο του καντραν ομωςΔεν το εχω δει πανω απο 100 (γεματο) αντε κ λιγο παραπανω και σε κινηση.
Ακομα δεν εχω βαλει ODB να δω νουμερα αλλα να δειχνει 100 και να ειναι 115 μου φαινεται κουλο.
Δεν το εχω συναντησει σε αλλα αυτοκινητα η μοτο.Δεν σου ειπα οτι δουλευει στους 115 αλλά δεν δουλευει και συνεχεια στους 100 που ειπες. Σιγουρα φτανει περι τους 110 καποιες φορες, αλλά δεν φαινεται στο καντραν.
-
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@xenos said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Λέτε στον αγχωμένο άνθρωπο να βάλει obd, να τρελαθεί, να τρέχει να αλλάζει μετά όργανα φιατί δε δουλεύουν.
Εμένα νορμάλ μου ακούγονται όλη η παραπάνω συμπεριφοράΧθες πάντως μου το έκανε σταματημένος στο φανάρι ένα 113 και ανέβασε λίγο τον δείκτη στο όργανο … αλλά με το που έγινε πράσινο κ ξεκίνησα πάλι έπεσε … όταν το έσβησα και το έβαλα μπροστά τώρα ήταν μια χαρά
είμαι έτοιμος να το βάλω φωτιά από μόνος μου
Οι αλλοι με το ιδιο μοντελο τι θερμοκρασιες βλεπουν ?
-
@alexandros-k said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@xenos said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Λέτε στον αγχωμένο άνθρωπο να βάλει obd, να τρελαθεί, να τρέχει να αλλάζει μετά όργανα φιατί δε δουλεύουν.
Εμένα νορμάλ μου ακούγονται όλη η παραπάνω συμπεριφοράΧθες πάντως μου το έκανε σταματημένος στο φανάρι ένα 113 και ανέβασε λίγο τον δείκτη στο όργανο … αλλά με το που έγινε πράσινο κ ξεκίνησα πάλι έπεσε … όταν το έσβησα και το έβαλα μπροστά τώρα ήταν μια χαρά
είμαι έτοιμος να το βάλω φωτιά από μόνος μου
Οι αλλοι με το ιδιο μοντελο τι θερμοκρασιες βλεπουν ?
Δεν ξέρω κάποιον με το ίδιο αυτοκίνητο … πάντως ξέρω ότι έως 110 είναι φυσιολογικό .. αν και μετά την αλλαγή αντλίας συνεχίσει το πρόβλημα θα ανοίξουμε μηχανή
-
Μπορεις να ρωτησεις σε καποιο φορουμ με Οπελ Αστρα ή σε καποια σχετικη ομαδα στο fb
Μηχανη μην ανοιξεις !!! Δεν εχει προβλημα το μοτερ . Το πολυ πολυ αλλαξε μια αντλια νερου. Και παραφλου τον τυπο που λεει ο κατασκευαστης.
Θερμοκρασια λαδιου βλεπεις ? Αν ναι , που κυμαινεταιΚαι πριν προβεις σε αλλαγες , μαθε μεσω ιντερνετ , τι θερμοκρασιες βλεπουν οι αλλοι . Αν και νομιζω θα βλεπετε τις ιδιες πανω κατω
-
@alexandros-k said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Μπορεις να ρωτησεις σε καποιο φορουμ με Οπελ Αστρα ή σε καποια σχετικη ομαδα στο fb
Μηχανη μην ανοιξεις !!! Δεν εχει προβλημα το μοτερ . Το πολυ πολυ αλλαξε μια αντλια νερου. Και παραφλου τον τυπο που λεει ο κατασκευαστης.
Θερμοκρασια λαδιου βλεπεις ? Αν ναι , που κυμαινεταιΚαι πριν προβεις σε αλλαγες , μαθε μεσω ιντερνετ , τι θερμοκρασιες βλεπουν οι αλλοι . Αν και νομιζω θα βλεπετε τις ιδιες πανω κατω
Ναι θα το ψάξω πρώτα καλά … θερμοκρασία λαδιού δεν βλέπω …. Θα το κοιτάξω και αυτό μήπως το ψυγείο λαδιού να έχει θέμα
-
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο. -
@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.Το αυτοκινητο είναι στο συνεργείο και κατόπιν επικοινωνίας που είχα με τον τεχνικό αντλία νερού είναι γνήσια και λειτουργική όπως και ο θερμοστάτης γνήσιος… θα αλλαχτεί και το ψυγείο και είδωμεν αν λυθεί το πρόβλημα ( αυτό το αναφέρω γιατί έχω την υποψία πλέον ότι το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα .. είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο από χέρι και ήταν εξωτερικού ) … όποτε μπορεί να δικαιολογεί την φλάντζα καθρέφτη και γενικότερα το άνοιγμα του κινητήρα ( απλά είναι και περίεργο που δεν μπερδεύει τπτ ούτε λάδια ουτε νερά , δεν καπνίζει ούτε καίει λάδι όπως και δεν φαίνεται να χάνει νερά )
-
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.Το αυτοκινητο είναι στο συνεργείο και κατόπιν επικοινωνίας που είχα με τον τεχνικό αντλία νερού είναι γνήσια και λειτουργική όπως και ο θερμοστάτης γνήσιος… θα αλλαχτεί και το ψυγείο και είδωμεν αν λυθεί το πρόβλημα ( αυτό το αναφέρω γιατί έχω την υποψία πλέον ότι το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα .. είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο από χέρι και ήταν εξωτερικού ) … όποτε μπορεί να δικαιολογεί την φλάντζα καθρέφτη και γενικότερα το άνοιγμα του κινητήρα ( απλά είναι και περίεργο που δεν μπερδεύει τπτ ούτε λάδια ουτε νερά , δεν καπνίζει ούτε καίει λάδι όπως και δεν φαίνεται να χάνει νερά )
Αμα εσυ επιμενεις να βρεις προβλημα , ο μαστορας θα σου βρει . Και θα σε χρεωσει αναλογα
-
@alexandros-k said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.Το αυτοκινητο είναι στο συνεργείο και κατόπιν επικοινωνίας που είχα με τον τεχνικό αντλία νερού είναι γνήσια και λειτουργική όπως και ο θερμοστάτης γνήσιος… θα αλλαχτεί και το ψυγείο και είδωμεν αν λυθεί το πρόβλημα ( αυτό το αναφέρω γιατί έχω την υποψία πλέον ότι το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα .. είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο από χέρι και ήταν εξωτερικού ) … όποτε μπορεί να δικαιολογεί την φλάντζα καθρέφτη και γενικότερα το άνοιγμα του κινητήρα ( απλά είναι και περίεργο που δεν μπερδεύει τπτ ούτε λάδια ουτε νερά , δεν καπνίζει ούτε καίει λάδι όπως και δεν φαίνεται να χάνει νερά )
Αμα εσυ επιμενεις να βρεις προβλημα , ο μαστορας θα σου βρει . Και θα σε χρεωσει αναλογα
Δεν θα διαφωνήσω σ’ αυτό που λες .. απλά επειδή μπαίνουν και μωρά μέσα εκεί που λέω άστο μετά σκέφτομαι μην με αφήσει πουθενά με δυο μωρά και τρέχω
-
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@alexandros-k said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.Το αυτοκινητο είναι στο συνεργείο και κατόπιν επικοινωνίας που είχα με τον τεχνικό αντλία νερού είναι γνήσια και λειτουργική όπως και ο θερμοστάτης γνήσιος… θα αλλαχτεί και το ψυγείο και είδωμεν αν λυθεί το πρόβλημα ( αυτό το αναφέρω γιατί έχω την υποψία πλέον ότι το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα .. είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο από χέρι και ήταν εξωτερικού ) … όποτε μπορεί να δικαιολογεί την φλάντζα καθρέφτη και γενικότερα το άνοιγμα του κινητήρα ( απλά είναι και περίεργο που δεν μπερδεύει τπτ ούτε λάδια ουτε νερά , δεν καπνίζει ούτε καίει λάδι όπως και δεν φαίνεται να χάνει νερά )
Αμα εσυ επιμενεις να βρεις προβλημα , ο μαστορας θα σου βρει . Και θα σε χρεωσει αναλογα
Δεν θα διαφωνήσω σ’ αυτό που λες .. απλά επειδή μπαίνουν και μωρά μέσα εκεί που λέω άστο μετά σκέφτομαι μην με αφήσει πουθενά με δυο μωρά και τρέχω
Ελέγχθηκε και εσωτερικά με κάμερα το αυτοκίνητο ήταν καθαρό … όποτε αφού έχει αλλαχθεί όλο το μερος του κυκλώματος ψύξης με καινουργια γνήσια .. αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μάλλον το θέμα είναι ηλεκτρονικό . Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια
-
Γενικά όπως ειπώθηκε παραπάνω τα περισσότερα Opel από το 2003 κυρίως και μετά λειτουργούν με υψηλές θερμοκρασίες. Το δικό σου αν είδα καλά ο θερμοστάτης ανοίγει στους 103 βαθμούς! Να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης το δικό μου Ford Focus C-MAX 1,6 ανοίγει στους 82 βαθμούς.
-
@anestis-m said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Γενικά όπως ειπώθηκε παραπάνω τα περισσότερα Opel από το 2003 κυρίως και μετά λειτουργούν με υψηλές θερμοκρασίες. Το δικό σου αν είδα καλά ο θερμοστάτης ανοίγει στους 103 βαθμούς! Να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης το δικό μου Ford Focus C-MAX 1,6 ανοίγει στους 82 βαθμούς.
αυτό το Cmax μόνο στο θέμα θερμοκρασίας ΔΕΝ είχε πρόβλημα ( και στην σταθερότητα, που οδηγικά ήταν στημένο για στροφές). Σε όλα τα άλλα...
-
Στο δικό μου Opel Astra H 1.8 ο θερμοστάτης ανοίγει στους 92 και γενικά οι θερμοκρασίες φτάνουν μέχρι τους 99-100 βαθμούς. Αν ωστόσο σβήσω το αμάξι, μετά από μερικά λεπτά βλέπω από το κρυφό μενού ότι πάντα η θερμοκρασία στο κύκλωμα ψύξης ανεβαίνει 8-10 βαθμούς σταδιακά και για τα επόμενα 10-15 λεπτά. Μετά φυσικά πέφτει. Αυτό γενικά είναι φυσιολογική συμπεριφορά για το κύκλωμα ψύξης.
Έτσι έχω δει αρκετές φορές, αν όταν το σβήσω είχα πχ 99 βαθμούς, μετά από 10 λεπτά σβηστό να έχει φτάσει και τους 110 βαθμούς (κυρίως άνοιξη και καλοκαίρι αυτό). Για το λόγο αυτό άλλωστε, όταν ανοίξω το αυτοκίνητο (γυρίσω το κλειδί στην τελευταία θέση πριν το μιζάρισμα) παίρνει κατευθείαν μπροστά το βεντιλατέρ (εφόσον η θερμοκρασία είναι πάνω από 99 βαθμούς).
Για να σε καθησυχάσω πάντως, το δικό μου αμάξι λειτουργώντας σε τέτοιες συνθήκες θερμοκρασίας από το 2005, έχει φτάσει αισίως τα 280.000 χλμ και ούτε λάδια καίει, ούτε αισθητή κατανάλωση ψυκτικού έχω δει.
Αναγνωρίζω βέβαια από την άλλη, ότι είναι λογικό να είσαι υποψιασμένος, δεδομένου ότι εσύ, σε αντίθεση με μένα, αγόρασες μεταχειρισμένο όχημα, οπότε δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ούτε για το παρελθόν του, ούτε για το ιστορικό βλαβών του. -
@groover1972 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@anestis-m said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Γενικά όπως ειπώθηκε παραπάνω τα περισσότερα Opel από το 2003 κυρίως και μετά λειτουργούν με υψηλές θερμοκρασίες. Το δικό σου αν είδα καλά ο θερμοστάτης ανοίγει στους 103 βαθμούς! Να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης το δικό μου Ford Focus C-MAX 1,6 ανοίγει στους 82 βαθμούς.
αυτό το Cmax μόνο στο θέμα θερμοκρασίας ΔΕΝ είχε πρόβλημα ( και στην σταθερότητα, που οδηγικά ήταν στημένο για στροφές). Σε όλα τα άλλα...
Το δικό μου πάντως δεν βγάζει προβλήματα και έχει 270.000 χλμ.
-
Σε Corsa E πάντως , πάνω από 105 βαθμούς δεν έχω δει (ίσως max 107; ) μέσω OBD.
Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ