@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.
@margm said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@vagt7 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου), περιορίστηκε το πρόβλημα μόνο στο πρώτο σκέλος δηλαδή στο αναμα και σβήσιμο του κινητήρα ( όχι κάθε φορά τονίζω ) και στον δρόμο αν πάει το αυτοκίνητο ζήτημα να πιάσει τους 112 (χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης από το όργανο ) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά
Kάτοχος Corsa C 2004 .
Τα Opel έχουν τη τάση να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , τουλάχιστον τα μοτέρ ecotec χρονιάς 2000-2008. Επειδή πρίν καιρό είχα και εγω θέματα με θερμοκρασίες .
Τελικά είχε αρπάξει η φλάντζα καθρέφτη- συχνο φαινόμενο σε αυτα τα μοτέρ και για τα χιλιόμετρα του 250,000+ πολύ άντεξε .
Αρχικά βάλτο σε γνήσιο διαγνωστικό tech2 ή εάν βρεις και opcom(είναι για Opel)αλλά θα κάνεις δουλειά και με κάποιο γενικής χρήσης διαγνωστικό .
Βάλε το συνιστώμενο αντιψυκτικό δες τι προτείνει dexcool gm ή καλής ποιότητας .
Αυτό που αναφέρεις με τη διακύμανση θερμοκρασίας αναφέρουν και άλλοι θερμοστάτη .
Έβαλες γνήσιο ? Μήπως έπεσες σε ελαττωματικό? Τάπα στο παγούρι με είχε παιδέψει πολύ εάν βρείς βάλε γνήσια , σε εμένα είχε καταργηθει με τη 5η αλλαγη βρήκα λύση γιατι κόλλαγε η βαλβίδα της τάπας και πέταγε το αντιψυκτικο.
Το αυτοκινητο είναι στο συνεργείο και κατόπιν επικοινωνίας που είχα με τον τεχνικό αντλία νερού είναι γνήσια και λειτουργική όπως και ο θερμοστάτης γνήσιος… θα αλλαχτεί και το ψυγείο και είδωμεν αν λυθεί το πρόβλημα ( αυτό το αναφέρω γιατί έχω την υποψία πλέον ότι το αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα .. είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο από χέρι και ήταν εξωτερικού ) … όποτε μπορεί να δικαιολογεί την φλάντζα καθρέφτη και γενικότερα το άνοιγμα του κινητήρα ( απλά είναι και περίεργο που δεν μπερδεύει τπτ ούτε λάδια ουτε νερά , δεν καπνίζει ούτε καίει λάδι όπως και δεν φαίνεται να χάνει νερά )