-
Καλημέρα,
Κάνω έρευνα αγοράς για τη κατηγορία supermini με τα εξής κριτήρια :
Να είναι 5-door, από το 2017 και μετά μοντέλο, και budget 9.000 - 10.500 max.
Τα ετήσια χιλιόμετρα είναι ~12.000 κυρίως εντός Αθήνας και 3-4 ταξίδια το χρόνο, με 1-2 άτομα τις περισσότερες φορές.
Με ενδιαφέρει εννοείται η κατανάλωση, αλλά θα διάλεγα και ενα πιο fun-to-drive αν δεν έχει μεγάλη διαφορά. Οι χώροι δεν είναι τόσο πρωτεύον ζήτημα.Έχω καταλήξει στα εξής μοντέλα:
Ford Fiesta MK7 1.0 Ecoboost 100ps ή 1.5 TDCi 85ps
Citroen C3 ΙΙΙ 1.2 Puretech 82ps ή 1.5 BlueHDi 75/100ps
Renault Clio 0.9 TCE 90ps ή 1.5 DCi 75/90ps
Opel Corsa 1.4 Ecoflex 90ps ή 1.3 CDTi 75/95 psΌπως καταλάβατε έχουν χωριστεί σύμφωνα με κινητήρα βενζίνη/πετρέλαιο.
Με βάση την έρευνα που έχω κάνει ως τώρα τα συμπεράσματα μου είναι:
Fiesta -> Πολύ οδηγοκεντρικό το ecoboost, μπορεί ομως να κάψει πολύ αν ζοριστεί λίγο, το tdci έχει μηδενικά τέλη και μικρή κατανάλωση αλλα δε ξερω αν ζορίζεται με τα 85ps.
C3 -> Μακράν το ομορφότερο (λευκό με κόκκινη οροφή και μαυρα προστατευτικά), και με καλύτερο εξοπλισμός συνήθως. Καλές αναρτήσεις, δε ξέρω αν οι κινητήρες ζοριστούν πολύ ειδικά στα 82 και 75ps.
Clio -> Καλός κινητήρας και καταναλωση, γενικά all-around.
Corsa -> Αρκετά πιο φτηνό γενικά, αδιάφορο εμφανισιακά, γενικά οκ κινητήρας, πιο παρωχημένο λόγω παλαιότητας μοντέλου.Αξίζουν τα λίγα παραπάνω χρήματα για να πάρω diesel, ή σύμφωνα με τις ανάγκες δεν υπάρχει λόγος?
Δεν έχω εμπειρία σε συντήρηση diesel εξ'ου και η απορία.
Ισχύει ότι ένα diesel 80.000km είναι σαν ένα βενζίνης 30.000km?Στα της αγοράς, κοιτάω μόνο ιδιώτες + αντιπροσωπείες όπως ford car center, βελμαρ (stock center), σφακιανάκη κ.λ.π. Σύν αν βρω κάποιο καλό μεταχειρισμένο leasing τύπου Avis. Και εννοείται αγορά μόνο μετά από έλεγχο τύπου checkyourcar κ.λ.π (δεν έχω γνωστό μηχανικό)
Προτάσεις ακόμα και για άλλα μοντέλα ίδιας κατηγορίας (π.χ fabia,i20,ibiza) είναι δεκτές.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
@johnys1 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Καλημέρα,
Κάνω έρευνα αγοράς για τη κατηγορία supermini με τα εξής κριτήρια :
Να είναι 5-door, από το 2017 και μετά μοντέλο, και budget 9.000 - 10.500 max.
Τα ετήσια χιλιόμετρα είναι ~12.000 κυρίως εντός Αθήνας και 3-4 ταξίδια το χρόνο, με 1-2 άτομα τις περισσότερες φορές.
Με ενδιαφέρει εννοείται η κατανάλωση, αλλά θα διάλεγα και ενα πιο fun-to-drive αν δεν έχει μεγάλη διαφορά. Οι χώροι δεν είναι τόσο πρωτεύον ζήτημα.Έχω καταλήξει στα εξής μοντέλα:
Ford Fiesta MK7 1.0 Ecoboost 100ps ή 1.5 TDCi 85ps
Citroen C3 ΙΙΙ 1.2 Puretech 82ps ή 1.5 BlueHDi 75/100ps
Renault Clio 0.9 TCE 90ps ή 1.5 DCi 75/90ps
Opel Corsa 1.4 Ecoflex 90ps ή 1.3 CDTi 75/95 psΌπως καταλάβατε έχουν χωριστεί σύμφωνα με κινητήρα βενζίνη/πετρέλαιο.
Με βάση την έρευνα που έχω κάνει ως τώρα τα συμπεράσματα μου είναι:
Fiesta -> Πολύ οδηγοκεντρικό το ecoboost, μπορεί ομως να κάψει πολύ αν ζοριστεί λίγο, το tdci έχει μηδενικά τέλη και μικρή κατανάλωση αλλα δε ξερω αν ζορίζεται με τα 85ps.
C3 -> Μακράν το ομορφότερο (λευκό με κόκκινη οροφή και μαυρα προστατευτικά), και με καλύτερο εξοπλισμός συνήθως. Καλές αναρτήσεις, δε ξέρω αν οι κινητήρες ζοριστούν πολύ ειδικά στα 82 και 75ps.
Clio -> Καλός κινητήρας και καταναλωση, γενικά all-around.
Corsa -> Αρκετά πιο φτηνό γενικά, αδιάφορο εμφανισιακά, γενικά οκ κινητήρας, πιο παρωχημένο λόγω παλαιότητας μοντέλου.Αξίζουν τα λίγα παραπάνω χρήματα για να πάρω diesel, ή σύμφωνα με τις ανάγκες δεν υπάρχει λόγος?
Δεν έχω εμπειρία σε συντήρηση diesel εξ'ου και η απορία.
Ισχύει ότι ένα diesel 80.000km είναι σαν ένα βενζίνης 30.000km?Στα της αγοράς, κοιτάω μόνο ιδιώτες + αντιπροσωπείες όπως ford car center, βελμαρ (stock center), σφακιανάκη κ.λ.π. Σύν αν βρω κάποιο καλό μεταχειρισμένο leasing τύπου Avis. Και εννοείται αγορά μόνο μετά από έλεγχο τύπου checkyourcar κ.λ.π (δεν έχω γνωστό μηχανικό)
Προτάσεις ακόμα και για άλλα μοντέλα ίδιας κατηγορίας (π.χ fabia,i20,ibiza) είναι δεκτές.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Για 12.000 χλμ. τον χρόνο δεν θα έπαιρνα diesel.
Από αυτά που αναφέρεις θα κοίταγα πρώτα το Fiesta με τον εξαιρετικό ecoboost.
Εάν θα προτιμούσα κάτι περισσότερο old school θα πήγαινα καρφί στο ατμοσφαιρικό Corsa.
Δεν θα κοίταγα ούτε τον puretech ούτε τον tce.
Αντίθετα, θα καλόβλεπα ένα Ibiza με τον 1.0 tsi. -
Σε αυτή την τιμή παίζουν και μερικά όχι τόσο εμπορικά μοντέλα, πχ Baleno, Pulsar, Note, Space star.
Το πετρέλαιο αν είναι να κάνει λίγα χλμ εντός πόλης δεν προτείνεται τόσο.Από αυτά που έχεις βάλει c3 βενζίνη ή clio πετρέλαιο θα κοιτούσα
-
@antonakis said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Σε αυτή την τιμή παίζουν και μερικά όχι τόσο εμπορικά μοντέλα, πχ Baleno, Pulsar, Note, Space star.
Το πετρέλαιο αν είναι να κάνει λίγα χλμ εντός πόλης δεν προτείνεται τόσο.Από αυτά που έχεις βάλει c3 βενζίνη ή clio πετρέλαιο θα κοιτούσα
Baleno ψιλό καλή περίπτωση ευρύχωρο, αλλά γενικά στα υπόλοιπα νομίζω υπολείπεται των άλλων μοντέλων συν ότι βγαίνει εκτός μπάτζετ. Pulsar, Note δεν μ' αρέσουν καθόλου. Space star μια κατηγορία πιο κάτω δεν κοιτάω προς τα εκεί. Clio πετρέλαιο (90ps) το γνωρίζω έχω οδηγήσει μερικές φορές, είναι πολύ σταθερό, οικονομικό και δεν ζοριζεται. C3 βενζίνη δεν έχω άποψη.
-
@n-k-9 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Για 12.000 χλμ. τον χρόνο δεν θα έπαιρνα diesel.
Από αυτά που αναφέρεις θα κοίταγα πρώτα το Fiesta με τον εξαιρετικό ecoboost.
Εάν θα προτιμούσα κάτι περισσότερο old school θα πήγαινα καρφί στο ατμοσφαιρικό Corsa.
Δεν θα κοίταγα ούτε τον puretech ούτε τον tce.
Αντίθετα, θα καλόβλεπα ένα Ibiza με τον 1.0 tsi.Ecoboost όντως είναι κορυφή απ' ότι έχω διαβάσει, αλλά παραδόξως βρίσκεις πιο πολλά με πετρέλαιο, και ίδια περίπου τιμή με τα βενζινοκίνητα. Ατμοσφαιρικό corsa θα ήθελα να το αποφύγω κυρίως λόγω τελων κυκλοφορίας κ.λ.π που δεν ξέρεις απ' το 2025 τι θα γινει, εκτός αν βρω κάποιο με πολύ μεγάλη διαφορά προς τα κατω. Ibiza tsi έχω δει καλά λόγια, αλλά γενικά δε βρίσκω εύκολα και ότι υπάρχει είναι εκτός μπάτζετ, και εμφανισιακά δε μου κάθεται καλά.
-
@johnys1 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
@n-k-9 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Για 12.000 χλμ. τον χρόνο δεν θα έπαιρνα diesel.
Από αυτά που αναφέρεις θα κοίταγα πρώτα το Fiesta με τον εξαιρετικό ecoboost.
Εάν θα προτιμούσα κάτι περισσότερο old school θα πήγαινα καρφί στο ατμοσφαιρικό Corsa.
Δεν θα κοίταγα ούτε τον puretech ούτε τον tce.
Αντίθετα, θα καλόβλεπα ένα Ibiza με τον 1.0 tsi.Ecoboost όντως είναι κορυφή απ' ότι έχω διαβάσει, αλλά παραδόξως βρίσκεις πιο πολλά με πετρέλαιο, και ίδια περίπου τιμή με τα βενζινοκίνητα. Ατμοσφαιρικό corsa θα ήθελα να το αποφύγω κυρίως λόγω τελων κυκλοφορίας κ.λ.π που δεν ξέρεις απ' το 2025 τι θα γινει, εκτός αν βρω κάποιο με πολύ μεγάλη διαφορά προς τα κατω. Ibiza tsi έχω δει καλά λόγια, αλλά γενικά δε βρίσκω εύκολα και ότι υπάρχει είναι εκτός μπάτζετ, και εμφανισιακά δε μου κάθεται καλά.
Λογικό να βρίσκεις παμπολλα πετρέλαια διότι τα περισσότερα μεταχειρισμένα είναι πρώην rent a car ή leasing.
Σε κορεάτες δεν ξέρω εάν μπορείς να βρεις κάτι εντός μπάτζετ (Hyundai i20 ή Kia Rio). Αξιόπιστα αυτοκίνητα και τα δύο.
Γνώμη μου, ψάξε για ένα προσεγμένο Fiesta ecoboost και μην παιδευεσαι άλλο. -
Τα αυτοκίνητα που ανέφερες και με τα κριτήρια που έβαλες, πόσα χλμ έχουν περίπου;
-
@johnys1 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Καλημέρα,
Κάνω έρευνα αγοράς για τη κατηγορία supermini με τα εξής κριτήρια :
Να είναι 5-door, από το 2017 και μετά μοντέλο, και budget 9.000 - 10.500 max.
Τα ετήσια χιλιόμετρα είναι ~12.000 κυρίως εντός Αθήνας και 3-4 ταξίδια το χρόνο, με 1-2 άτομα τις περισσότερες φορές.
Με ενδιαφέρει εννοείται η κατανάλωση, αλλά θα διάλεγα και ενα πιο fun-to-drive αν δεν έχει μεγάλη διαφορά. Οι χώροι δεν είναι τόσο πρωτεύον ζήτημα.Έχω καταλήξει στα εξής μοντέλα:
Ford Fiesta MK7 1.0 Ecoboost 100ps ή 1.5 TDCi 85ps
Citroen C3 ΙΙΙ 1.2 Puretech 82ps ή 1.5 BlueHDi 75/100ps
Renault Clio 0.9 TCE 90ps ή 1.5 DCi 75/90ps
Opel Corsa 1.4 Ecoflex 90ps ή 1.3 CDTi 75/95 psΌπως καταλάβατε έχουν χωριστεί σύμφωνα με κινητήρα βενζίνη/πετρέλαιο.
Με βάση την έρευνα που έχω κάνει ως τώρα τα συμπεράσματα μου είναι:
Fiesta -> Πολύ οδηγοκεντρικό το ecoboost, μπορεί ομως να κάψει πολύ αν ζοριστεί λίγο, το tdci έχει μηδενικά τέλη και μικρή κατανάλωση αλλα δε ξερω αν ζορίζεται με τα 85ps.
C3 -> Μακράν το ομορφότερο (λευκό με κόκκινη οροφή και μαυρα προστατευτικά), και με καλύτερο εξοπλισμός συνήθως. Καλές αναρτήσεις, δε ξέρω αν οι κινητήρες ζοριστούν πολύ ειδικά στα 82 και 75ps.
Clio -> Καλός κινητήρας και καταναλωση, γενικά all-around.
Corsa -> Αρκετά πιο φτηνό γενικά, αδιάφορο εμφανισιακά, γενικά οκ κινητήρας, πιο παρωχημένο λόγω παλαιότητας μοντέλου.Αξίζουν τα λίγα παραπάνω χρήματα για να πάρω diesel, ή σύμφωνα με τις ανάγκες δεν υπάρχει λόγος?
Δεν έχω εμπειρία σε συντήρηση diesel εξ'ου και η απορία.
Ισχύει ότι ένα diesel 80.000km είναι σαν ένα βενζίνης 30.000km?Στα της αγοράς, κοιτάω μόνο ιδιώτες + αντιπροσωπείες όπως ford car center, βελμαρ (stock center), σφακιανάκη κ.λ.π. Σύν αν βρω κάποιο καλό μεταχειρισμένο leasing τύπου Avis. Και εννοείται αγορά μόνο μετά από έλεγχο τύπου checkyourcar κ.λ.π (δεν έχω γνωστό μηχανικό)
Προτάσεις ακόμα και για άλλα μοντέλα ίδιας κατηγορίας (π.χ fabia,i20,ibiza) είναι δεκτές.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Καταρχήν, με βάση τη χρήση που θα κάνεις, απορρίπτεται το ντίζελ για δύο λόγους, πρώτον επειδή δεν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από το Μ.ο ετήσιων χιλιομέτρων (12-15000 χιλιόμετρα) και κατά δεύτερον, οι αστικές διαδρομές, το ντίζελ θέλει ειδική μεταχείριση καθώς, χρειάζεται να καθαρίζεται συχνά πυκνά το φίλτρο του και με τις εντός πόλης διαδρομές, μπουκωνει εύκολα συνεπώς, πας για βενζίνη μεριά.
Προσωπικά μιλώντας, θα πρότεινα το C3 από τα όσα προτείνεις, άντε και το Corsa αλλά τα άλλα δύο, επειδή είναι τούρμπο, θα τα απέφευγα καθώς, δεν ξέρεις πως τα έχει χειριστεί ο προηγούμενος κάτοχος και κατά δεύτερον, μου φαίνονται αρκετά πιεσμένα (1000 κυβικά για 100 άλογα, 900 κυβικά για 90 άλογα)
Σε αυτό το budget, μπορείς να δεις και κάτι ασιατικό (πχ Nissan Micra, Hyundai i20, Kia Rio), όπως επίσης και τα VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza, τα Tsi είναι κάπως πιο νορμάλ, επίφοβα βέβαια επειδή έχουν αναφερθεί θέματα με κατανάλωση/απώλεια λαδιού.Επίσης, τα ντίζελ μπορεί σε θέμα ιπποδύναμης να μην γεμίζουν το μάτι αλλά, έχουν ροπή, κάτι το οποίο σημαίνει ότι έχουν τράβηγμα από χαμηλά, σε αντίθεση με τα τούρμπο που έχουν τράβηγμα σε πιο ψηλές στροφές, και όσο να 'ναι, μπορεί λόγω τούρμπο ο κάτοχος να μερακλωνει λόγω ισχύος και να του πίνει το αίμα, γι'αυτό σου είπαν ότι ένα ντίζελ δεν είναι τόσο γερασμένο συγκριτικά με βενζίνη, επειδή αποδίδει τη ροπή του στις χαμηλές στροφές, δεν χρειάζεται "μαστίγωμα" αν και με ένα τούρμπο, πάλι δεν χρειάζεται το ίδιο "μαστίγωμα" με ένα ατμοσφαιρικό επομένως, μπορεί και ένα ατμοσφαιρικό να είναι δουλεμενο πιο ατσαλα προκειμένου να αποδώσει το κάτι παραπάνω.
Επίσης, θα σου πρότεινα να αποφύγεις την αγορά από leasing καθώς, έχουν περάσει ένα σωρό οδηγοί από το αυτοκίνητο, δεν ξέρεις το πλήρες ιστορικό, πως το έχει δουλέψει ο καθένας συνεπώς, καλύτερα από αντιπρόσωπο η ιδιώτη.
-
@gtsartsal said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Τα αυτοκίνητα που ανέφερες και με τα κριτήρια που έβαλες, πόσα χλμ έχουν περίπου;
Μέχρι 125000 κοιτάω. Αναλόγως βέβαια και τη περίπτωση μπορεί να αλλάξει (π.χ αν είναι κάποιο με λίγα παραπάνω σε κλειστό γκαράζ και καλοσυντηρημένο θα το σκεφτομουν)
Ένα search με μόνο ιδιώτες από car.gr με φίλτρα είναι αυτό:
https://www.car.gr/classifieds/cars/?category=15001&condition=used&doors-from=5&doors-to=5&location2=1&location2=3&make=12786&make=13151&make=13214&make=13272&make=13334&mileage-to=<125000&model=14291&model=14744&model=14844&model=14884&model=17364&offer_type=sale&pg=1&price-from=8000&price-to=12000®istration-from=>2017&significant_damage=f&sort=pra&st=2 -
@tsimisde said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Καταρχήν, με βάση τη χρήση που θα κάνεις, απορρίπτεται το ντίζελ για δύο λόγους, πρώτον επειδή δεν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από το Μ.ο ετήσιων χιλιομέτρων (12-15000 χιλιόμετρα) και κατά δεύτερον, οι αστικές διαδρομές, το ντίζελ θέλει ειδική μεταχείριση καθώς, χρειάζεται να καθαρίζεται συχνά πυκνά το φίλτρο του και με τις εντός πόλης διαδρομές, μπουκωνει εύκολα συνεπώς, πας για βενζίνη μεριά.
Προσωπικά μιλώντας, θα πρότεινα το C3 από τα όσα προτείνεις, άντε και το Corsa αλλά τα άλλα δύο, επειδή είναι τούρμπο, θα τα απέφευγα καθώς, δεν ξέρεις πως τα έχει χειριστεί ο προηγούμενος κάτοχος και κατά δεύτερον, μου φαίνονται αρκετά πιεσμένα (1000 κυβικά για 100 άλογα, 900 κυβικά για 90 άλογα)
Σε αυτό το budget, μπορείς να δεις και κάτι ασιατικό (πχ Nissan Micra, Hyundai i20, Kia Rio), όπως επίσης και τα VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza, τα Tsi είναι κάπως πιο νορμάλ, επίφοβα βέβαια επειδή έχουν αναφερθεί θέματα με κατανάλωση/απώλεια λαδιού.Επίσης, τα ντίζελ μπορεί σε θέμα ιπποδύναμης να μην γεμίζουν το μάτι αλλά, έχουν ροπή, κάτι το οποίο σημαίνει ότι έχουν τράβηγμα από χαμηλά, σε αντίθεση με τα τούρμπο που έχουν τράβηγμα σε πιο ψηλές στροφές, και όσο να 'ναι, μπορεί λόγω τούρμπο ο κάτοχος να μερακλωνει λόγω ισχύος και να του πίνει το αίμα, γι'αυτό σου είπαν ότι ένα ντίζελ δεν είναι τόσο γερασμένο συγκριτικά με βενζίνη, επειδή αποδίδει τη ροπή του στις χαμηλές στροφές, δεν χρειάζεται "μαστίγωμα" αν και με ένα τούρμπο, πάλι δεν χρειάζεται το ίδιο "μαστίγωμα" με ένα ατμοσφαιρικό επομένως, μπορεί και ένα ατμοσφαιρικό να είναι δουλεμενο πιο ατσαλα προκειμένου να αποδώσει το κάτι παραπάνω.
Επίσης, θα σου πρότεινα να αποφύγεις την αγορά από leasing καθώς, έχουν περάσει ένα σωρό οδηγοί από το αυτοκίνητο, δεν ξέρεις το πλήρες ιστορικό, πως το έχει δουλέψει ο καθένας συνεπώς, καλύτερα από αντιπρόσωπο η ιδιώτη.
Thanks για τις πληροφορίες αυτό με τη λεπτόμερεια με το φίλτρο δεν τη γνώριζα. Πάντως έναν που ήξερα με clio diesel που το είχε 4 χρόνια leasing στην Αθήνα, δεν του βγαλε κάτι ιδιαίτερο παρόλο που το κινούσε κυρίως σε αστικές διαδρομές, έκανε βέβαια πάνω από 15.000km το χρόνο.
Όσον αφορα τα υπόλοιπα, στην αρχή προσανατολιζόμουν να σου πω την αλήθεια σε micra (είναι κάτω απ'το μπάτζετ) αλλά μου φαίνεται λίγο στενομπούκι και "φτηνό" μέσα και άσχημο, μιλώντας φυσικά για μοντέλο μέχρι 2017 π.χ -> https://www.nissanmoustakas.gr/used-cars/motiva-5dr-euro6-401.html. Το νεότερο δε το βρίσκεις ή αν το βρεις σε έμπορους που δεν θελω να μπλέξω.
Fabia/i20 ισχύει ότι είναι καλα outsider αλλα δεν τα έχω ψάξει καλά ακόμα. Το fabia νομίζω ότι έχει αδύναμο κινητήρα αν θυμάμαι καλά. TSI θα ήθελα να αποφύγω, καθώς θα προτιμήσω ecoboost αν είναι να πάω σε τέτοια φάση. Kia Rio....meh
Για το leasing το γνωρίζω αυτό, απλά είναι να θα κάτσεις στην περίπτωση πιστεύω. Εγώ πήγα να δω στα γρήγορα χτες αυτό -> https://avis-cars.car.gr/cars/view/340418015 . Ήταν απο leasing εταιρείας μου είπαν, ντάξει service σε δικά τους συνεργεία κλασσικά, γενικά όχι τραγική κατάσταση, αλλά ήταν λίγο σπασμένα τα κουμπιά των παραθύρων, αφόρτιστη μπαταρία κ.λ.π -
Μια μικρή διόρθωση στους συμφορουμήτες
Οι diesel της ford δεν λέγονται Ecoboost!!!
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος λέγονται Econetic -
@nickthetrib said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Μια μικρή διόρθωση στους συμφορουμήτες
Οι diesel της ford δεν λέγονται Ecoboost!!!
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος λέγονται EconeticΝομίζω πως Econetic ήταν ο παλιός 1.6 Diesel που δεν υπάρχει πια -> https://en.wikipedia.org/wiki/ECOnetic
Σύμφωνα με αυτό το link μάλλον πλέον λεγεται Duratorq ΤDCi -> https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fiesta_(seventh_generation)#Powertrain
Εγώ όταν αναφέρομαι σε Ecoboost αναφέρομαι πάντα στο 1.0 Βενζίνη -
@tsimisde said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
@johnys1 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Καλημέρα,
Κάνω έρευνα αγοράς για τη κατηγορία supermini με τα εξής κριτήρια :
Να είναι 5-door, από το 2017 και μετά μοντέλο, και budget 9.000 - 10.500 max.
Τα ετήσια χιλιόμετρα είναι ~12.000 κυρίως εντός Αθήνας και 3-4 ταξίδια το χρόνο, με 1-2 άτομα τις περισσότερες φορές.
Με ενδιαφέρει εννοείται η κατανάλωση, αλλά θα διάλεγα και ενα πιο fun-to-drive αν δεν έχει μεγάλη διαφορά. Οι χώροι δεν είναι τόσο πρωτεύον ζήτημα.Έχω καταλήξει στα εξής μοντέλα:
Ford Fiesta MK7 1.0 Ecoboost 100ps ή 1.5 TDCi 85ps
Citroen C3 ΙΙΙ 1.2 Puretech 82ps ή 1.5 BlueHDi 75/100ps
Renault Clio 0.9 TCE 90ps ή 1.5 DCi 75/90ps
Opel Corsa 1.4 Ecoflex 90ps ή 1.3 CDTi 75/95 psΌπως καταλάβατε έχουν χωριστεί σύμφωνα με κινητήρα βενζίνη/πετρέλαιο.
Με βάση την έρευνα που έχω κάνει ως τώρα τα συμπεράσματα μου είναι:
Fiesta -> Πολύ οδηγοκεντρικό το ecoboost, μπορεί ομως να κάψει πολύ αν ζοριστεί λίγο, το tdci έχει μηδενικά τέλη και μικρή κατανάλωση αλλα δε ξερω αν ζορίζεται με τα 85ps.
C3 -> Μακράν το ομορφότερο (λευκό με κόκκινη οροφή και μαυρα προστατευτικά), και με καλύτερο εξοπλισμός συνήθως. Καλές αναρτήσεις, δε ξέρω αν οι κινητήρες ζοριστούν πολύ ειδικά στα 82 και 75ps.
Clio -> Καλός κινητήρας και καταναλωση, γενικά all-around.
Corsa -> Αρκετά πιο φτηνό γενικά, αδιάφορο εμφανισιακά, γενικά οκ κινητήρας, πιο παρωχημένο λόγω παλαιότητας μοντέλου.Αξίζουν τα λίγα παραπάνω χρήματα για να πάρω diesel, ή σύμφωνα με τις ανάγκες δεν υπάρχει λόγος?
Δεν έχω εμπειρία σε συντήρηση diesel εξ'ου και η απορία.
Ισχύει ότι ένα diesel 80.000km είναι σαν ένα βενζίνης 30.000km?Στα της αγοράς, κοιτάω μόνο ιδιώτες + αντιπροσωπείες όπως ford car center, βελμαρ (stock center), σφακιανάκη κ.λ.π. Σύν αν βρω κάποιο καλό μεταχειρισμένο leasing τύπου Avis. Και εννοείται αγορά μόνο μετά από έλεγχο τύπου checkyourcar κ.λ.π (δεν έχω γνωστό μηχανικό)
Προτάσεις ακόμα και για άλλα μοντέλα ίδιας κατηγορίας (π.χ fabia,i20,ibiza) είναι δεκτές.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Καταρχήν, με βάση τη χρήση που θα κάνεις, απορρίπτεται το ντίζελ για δύο λόγους, πρώτον επειδή δεν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από το Μ.ο ετήσιων χιλιομέτρων (12-15000 χιλιόμετρα) και κατά δεύτερον, οι αστικές διαδρομές, το ντίζελ θέλει ειδική μεταχείριση καθώς, χρειάζεται να καθαρίζεται συχνά πυκνά το φίλτρο του και με τις εντός πόλης διαδρομές, μπουκωνει εύκολα συνεπώς, πας για βενζίνη μεριά.
Προσωπικά μιλώντας, θα πρότεινα το C3 από τα όσα προτείνεις, άντε και το Corsa αλλά τα άλλα δύο, επειδή είναι τούρμπο, θα τα απέφευγα καθώς, δεν ξέρεις πως τα έχει χειριστεί ο προηγούμενος κάτοχος και κατά δεύτερον, μου φαίνονται αρκετά πιεσμένα (1000 κυβικά για 100 άλογα, 900 κυβικά για 90 άλογα)
Σε αυτό το budget, μπορείς να δεις και κάτι ασιατικό (πχ Nissan Micra, Hyundai i20, Kia Rio), όπως επίσης και τα VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza, τα Tsi είναι κάπως πιο νορμάλ, επίφοβα βέβαια επειδή έχουν αναφερθεί θέματα με κατανάλωση/απώλεια λαδιού.Επίσης, τα ντίζελ μπορεί σε θέμα ιπποδύναμης να μην γεμίζουν το μάτι αλλά, έχουν ροπή, κάτι το οποίο σημαίνει ότι έχουν τράβηγμα από χαμηλά, σε αντίθεση με τα τούρμπο που έχουν τράβηγμα σε πιο ψηλές στροφές, και όσο να 'ναι, μπορεί λόγω τούρμπο ο κάτοχος να μερακλωνει λόγω ισχύος και να του πίνει το αίμα, γι'αυτό σου είπαν ότι ένα ντίζελ δεν είναι τόσο γερασμένο συγκριτικά με βενζίνη, επειδή αποδίδει τη ροπή του στις χαμηλές στροφές, δεν χρειάζεται "μαστίγωμα" αν και με ένα τούρμπο, πάλι δεν χρειάζεται το ίδιο "μαστίγωμα" με ένα ατμοσφαιρικό επομένως, μπορεί και ένα ατμοσφαιρικό να είναι δουλεμενο πιο ατσαλα προκειμένου να αποδώσει το κάτι παραπάνω.
Επίσης, θα σου πρότεινα να αποφύγεις την αγορά από leasing καθώς, έχουν περάσει ένα σωρό οδηγοί από το αυτοκίνητο, δεν ξέρεις το πλήρες ιστορικό, πως το έχει δουλέψει ο καθένας συνεπώς, καλύτερα από αντιπρόσωπο η ιδιώτη.
Δύο παρατηρήσεις.
Καταρχήν, κανένα θέμα με κατανάλωση λαδιού δεν υφίσταται στον 1.0 tsi του group vag. Κάπου μπερδεύεσαι.
Και δεύτερον, οι πρώτες version του 1.2 puretech της psa (που φοράει το c3 που προτείνεις) είχαν το γνωστό θέμα με τον ιμάντα. Άρα θέλει ιδιαίτερη προσοχή και έλεγχο η αγορά του. -
@n-k-9 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Δύο παρατηρήσεις.
Καταρχήν, κανένα θέμα με κατανάλωση λαδιού δεν υφίσταται στον 1.0 tsi του group vag. Κάπου μπερδεύεσαι.
Και δεύτερον, οι πρώτες version του 1.2 puretech της psa (που φοράει το c3 που προτείνεις) είχαν το γνωστό θέμα με τον ιμάντα. Άρα θέλει ιδιαίτερη προσοχή και έλεγχο η αγορά του.Και μένα κάπου το πήρε το μάτι μου αυτό το θέμα.
Γενικά τείνω μάλλον προς τον αποκλεισμό του C3 και του Corsa απ' τους υποψήφιους, και για επικρατέστερα το fiesta λόγω οδηγικής συμπεριφοράς και clio λόγω αξιοπιστίας. -
@tsimisde said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
...
Καταρχήν, με βάση τη χρήση που θα κάνεις, απορρίπτεται το ντίζελ για δύο λόγους, πρώτον επειδή δεν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από το Μ.ο ετήσιων χιλιομέτρων (12-15000 χιλιόμετρα) και κατά δεύτερον, οι αστικές διαδρομές, το ντίζελ θέλει ειδική μεταχείριση καθώς, χρειάζεται να καθαρίζεται συχνά πυκνά το φίλτρο του και με τις εντός πόλης διαδρομές, μπουκωνει εύκολα συνεπώς, πας για βενζίνη μεριά.
Προσωπικά μιλώντας, θα πρότεινα το C3 από τα όσα προτείνεις, άντε και το Corsa αλλά τα άλλα δύο, επειδή είναι τούρμπο, θα τα απέφευγα καθώς, δεν ξέρεις πως τα έχει χειριστεί ο προηγούμενος κάτοχος και κατά δεύτερον, μου φαίνονται αρκετά πιεσμένα (1000 κυβικά για 100 άλογα, 900 κυβικά για 90 άλογα)
Σε αυτό το budget, μπορείς να δεις και κάτι ασιατικό (πχ Nissan Micra, Hyundai i20, Kia Rio), όπως επίσης και τα VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza, τα Tsi είναι κάπως πιο νορμάλ, επίφοβα βέβαια επειδή έχουν αναφερθεί θέματα με κατανάλωση/απώλεια λαδιού.
...100 άλογα στο λίτρο έχουμε εδώ και 25 χρόνια σχεδόν, θα έχουνε λυθεί τα προβλήματα του πιεσμένου γενικά κινητήρα.
-
Στην θέση σου θα πήγαινα για το fiesta diesel. Αν προσέξεις λίγο το θέμα του φίλτρου θα είσαι οκ. Για ρώτησε πόσο κοστίζει μία αλλαγή ιμάντα στο φιέστα και ίσως εκπλαγείς δυσάρεστα.
Κάποιο yaris hybrid δεν βρίσκεις σε αυτά τα χρήματα;
-
@nascar1 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Στην θέση σου θα πήγαινα για το fiesta diesel. Αν προσέξεις λίγο το θέμα του φίλτρου θα είσαι οκ. Για ρώτησε πόσο κοστίζει μία αλλαγή ιμάντα στο φιέστα και ίσως εκπλαγείς δυσάρεστα.
Κάποιο yaris hybrid δεν βρίσκεις σε αυτά τα χρήματα;
Περίπου 1.000 για ιμάντα απ'ότι έχω ψάξει
Yaris Hybrid σίγουρα 2-3k minimum παραπάνω και μοντέλα κυρίως 2015-16 με κάποιες εξαιρέσεις.
Ενδεικτικά -> https://www.car.gr/used-cars/toyota/yaris.html?activeq=Αυτοκίνητα, Toyota Yaris&category=15001&condition=used&crashed=f&doors-from=5&doors-to=5&from_suggester=1&fuel_type=12&fuel_type=8&location2=3&make=13301&mileage-to=150000&model=14938&offer_type=sale&pg=1®istration-from=2014®istration-to=2024&sort=pra&st=2
Και μια φαινομενικά καλή περίπτωση -> https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339462919-toyota-yaris
Αξίζουν τα παραπάνω λεφτά σε σύγκριση με τη χρήση που θα κάνω? Μιλάω σε σχέση διαφοράς κατανάλωσης που μάλλον το Yaris είναι 5,5 ενώ το fiesta/clio γύρω στο 6,5, συν τα service που λογικά η πλάστιγγα υποθέτω γέρνει προς japan μεριά.
Με τη μπαταρία τι γίνεται, θέλει αλλαγή κάθε 10-11 χρόνια? Έχω ακούσει ότι πάει γύρω στα 2.500 η αλλαγή, εκτός αν είναι στην εγγύηση που συνήθως είναι 10 χρόνια αν κάνεις επέκταση. -
@nascar1 said in Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...:
Στην θέση σου θα πήγαινα για το fiesta diesel. Αν προσέξεις λίγο το θέμα του φίλτρου θα είσαι οκ. Για ρώτησε πόσο κοστίζει μία αλλαγή ιμάντα στο φιέστα και ίσως εκπλαγείς δυσάρεστα.
Κάποιο yaris hybrid δεν βρίσκεις σε αυτά τα χρήματα;
Σωστά γραφείς για το κόστος της αλλαγής του ιμάντα στον ecoboost.
Να επισημάνω πως αντίστοιχο κόστος έχει και η αλλαγή στον 1.2 puretech, καθώς αμφότεροι θέλουν απίστευτο λύσιμο για να εξαχθούν.
Μεταχειρισμένο supermini ~10k από 2017 και μετά...