Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 535
    • 536
    • 537
    • 538
    • 539
    • 906
    • 907
    • 537 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18129
    410295
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      Η Ελλάδα είναι η χώρα της τρέλας, έφτιαξαν την γραμμή 10 (τώρα 450) με εγκατάσταση τρόλεϊ καλωδίων από το Φάληρο μέχρι την Κηφισιά και φυσικά έβαλαν θερμικά στην ίδια διαδρομή (550), ας μην αναρωτιόμαστε που πηγαίνει ο πλούτος της χώρας, τον καίμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by criuser

        Η γραμμή 10 πάει στο Χαλάνδρι. Η γραμμή 550 στην Κηφισιά. Από το Χαλάνδρι στην Κηφισιά δεν έχει γραμμές τρόλεϊ. Πώς θα πάει το τρόλεϊ ;
        Μόνο αν τα τρόλεϊ ήταν μάρκας Τογιότα...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Τα τραμ από την άλλη μπορούσαν άνετα να αντικατασταθούν από τρόλλεϋ.
          Αλλά Siemens δεν ήταν ο προμηθευτής;

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tgd last edited by tgd

            Το τραμ πάει πολύ πιο γρήγορα από το τρόλει. Εφ' όσον το σχεδιάσεις σωστά και δεν του βάλεις στάσεις κάθε 100 μέτρα, σαν να είναι λεωφορείο.
            Στο Βερολίνο μπήκα σε γραμμές τραμ με το πρόθεμα Μ. Αυτές έχουν αραιές στάσεις, είναι στη μέση του δρόμου (κυριολεκτικά, σταματούν στην αριστερή λωρίδα και μαζί και τα αυτοκίνητα στη δεξιά για να επιβιβαστεί και αποβιβαστεί ο κόσμος), κι έχουν σούπερ επιτάχυνση, πιάνουν τα 50 μέχρι να πεις κίμινο. Φυσικά, κανένας οδηγός δεν κάνει μαγκιές στη λωρίδα του τραμ γιατί θα τον πάρει και θα τον σηκώσει (ή πατήσει, ανάλογα πώς θα τον πετύχει).
            Στα δικά μας στην παραλιακή που το τραμ είναι εκτός του δρόμου, θα έπρεπε να πιάνει πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες από το λεωφορείο, αλλά και από το Μ του Βερολίνου. Αλλά χαντακώνεται από τις πολλές στάσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kostis20 last edited by

              To τραμ είναι τελειο ,αλλά σε καποια κανονική χώρα. Στο καραγκιοζ μπερντε το εκαναν και αυτο σαν τα μούτρα μας.

              antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • antonakis
                antonakis @kostis20 last edited by

                @kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                To τραμ είναι τελειο ,αλλά σε καποια κανονική χώρα. Στο καραγκιοζ μπερντε το εκαναν και αυτο σαν τα μούτρα μας.

                Ας ξεκινήσουμε από το ότι δεν μπορούσε να πιάσει τις ταχύτητες που υποτίθεται ότι θα είχε, λόγω ανώμαλης διαδρομής των γραμμών.

                Ή πχ ότι το κομμάτι πάνω από τον Ιλισσό προκάλεσε καθίζηση στο καλυμμένο ποτάμι.

                Γενικά έφαγε πολύτιμο χώρο από τον δρόμο, χωρίς να αφαιρέσει τελικά πολλά αυτοκίνητα από αυτόν.

                Moments before detonation...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  criuser last edited by

                  Τα μπερδεύετε αρκετά.
                  Το τράμ είναι πολύ ακριβότερο από το τρόλει σαν κατασκευή.
                  Επίσης έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, άρα μπορεί να πάει μόνο σε μεγάλες αρτηρίες για να έχει κόσμο.
                  Στην παραλιακή για να είχε ταχύτητα θα έπρεπε να ήταν υπέργειο. Αλλά θα ενοχλούσε την θέα των παραλιακών κορμοράνων και θα προσέφευγαν στους γέροντες της Πανεπιστημίου και θα έβγαζαν πάλι σοφή απόφαση σαν τις άλλες που βγάζουν ...

                  Γενικά η χάραξη του μέσω Νέας Σμύρνης ήταν λάθος.

                  Επρεπε να περνάει πάνω από τον Ιλισσό από παραλία μέχρι Καλλιρόης.
                  Στην Κηφισίας θα ανέβει η γραμμή 4 του μετρό, οπότε δεν υπήρχε λόγος για τράμ.

                  Στο εξωτερικό το τράμ είναι μέρος του τρόπου ζωής του και το σέβονται.

                  Αλλά έχουν και ατυχήματα με τους τουρίστες που ξεχνιούνται.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • antonakis
                    antonakis @criuser last edited by

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Το τράμ είναι πολύ ακριβότερο από το τρόλει σαν κατασκευή.

                    Επίσης πολύ βαρύτερο και καταναλώνει περισσότερη ενέργεια ανά επιβάτη.

                    Moments before detonation...

                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Δεν νομίζω να ισχύει αυτό, γιατί το τράμ πρέπει να παίρνει κάπου 500 άτομα όταν γεμίσει. 1000 παίρνει το μετρό, έναντι 100-120 των λεωφορείων και των τρόλει...

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • antonakis
                        antonakis last edited by antonakis

                        Αν διαβάζω σωστά τα spec και των δύο τύπων συρμών τραμ που έχουμε στις μήκους 33μ περίπου εκδοχές τους παίρνουν ~300 άτομα σύνολο (στα χαρτιά)
                        Αν υπολογίσεις ότι ουσιαστικά είναι συρμοί τρένου στην κατασκευή, καταλαβαίνεις γιατί έχουν μεγάλο βάρος.

                        Moments before detonation...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Ναι το είδα και εγώ ότι για τα νέα τράμ ισχύει αυτό. Βέβαια μπορούν να ενωθούν και άλλα βαγόνια, δεν ξέρω τα παλιότερα τι έχουν, αλλά βλέπω ότι τα 12μετρα λεωφορεία παίρνουν 95 άτομα, τα 18μετρα 161 και τα 33μετρα τραμ 294.

                          Τα τράμ είναι γραμμές κορμού και αυτά και μπορούν να γίνουν και διπλά αν υπάρχει κόσμος.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis last edited by

                            Βασικά ανθρώπους που ξέρω από νότια προάστια, προτιμούν να πάνε σε σταθμό μετρό με το αμάξι, παρά να πάρουν τραμ.
                            Ίσως κάποιους να τους βολεύει.

                            Προσωπικά το μόνο πλεονέκτημα που βλέπω (σε σύγκριση να ήταν τρόλλεϋ σε αποκλειστικές λωρίδες) είναι ότι μπορεί να φυτευτεί γκαζόν ανάμεσα στις ράγες.

                            Moments before detonation...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ataim
                              ataim last edited by ataim

                              @criuser Τι λες; αν έχεις χαράξει στην μισή Αθήνα γραμμή τρόλεϊ γιατί να βάλεις στην ίδια ακριβώς διαδρομή θερμικό; Αν θες να συνδέσεις και το Χαλάνδρι είτε βάζεις τοπικό είτε επεκτείνεις την γραμμή τρόλεϊ και προς τα εκεί.

                              Το ίδιο ακριβώς έχουν κάνει και με τα τραμ/μετρό, γραμμές λεωφορείων που ακολουθούν αυτά της σταθερής τροχιάς αντί να τα συμπληρώνουν. Μιλάμε για λοβοτομή. Συνδέθηκε το αεροδρόμιο με το μετρό της Αθήνας και είχαν καμία 10αριά γραμμές λεωφορείων να πηγαίνουν βόλτες από όλη την Αθήνα μέχρι το ΕΛΒΕΛ με ακριβώς τις αντίστοιχες στάσεις.

                              Συγκοινωνιολόγοι υπάρχουν τα λένε, αλλά αυτοί που διοικούν κοιτάζουν να βολέψουν "θέσεις εργασίας" και όχι να εξυπηρετήσουν τον πολίτη.

                              Για το ΤΡΑΜ η αρχική χάραξη ήταν μέσω Συγγρού, πολύ σωστή επιλογή καθώς και ταχύτητα θα είχε και θα εξυπηρετούσε πολύ κόσμο και θα έδινε άλλη μορφή στην υπερδιαστασιολογημένη Συγγρού. Φυσικά για ακόμη μια φορά τα τοπικά συμφέροντα υπερίσχυσαν της λογικής.

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                criuser last edited by

                                Οι γραμμές τρόλεϊ για το Χαλάνδρι, αφορούν όλες τις συγκοινωνίες του.
                                Επειδή το Χαλάνδρι έχει 5 σταθμούς μετρό και προαστιακού στα όρια του, οι 2 γραμμές από Αθήνα και η μία από Φάληρο έγιναν τρόλεϊ.

                                Για να πάει παραπάνω προς Κηφισιά θα έπρεπε να καταργηθούν και άλλες γραμμές λεωφορείων και να αγοραστούν πολλά τρόλεϊ.

                                Επίσης το Χαλάνδρι λόγω του μετρό είναι τροφοδοτικό για λεωφορεία για Βριλήσσια, Νέα και Παλαιά Πεντέλη, Γέρακας, Λούτσα κλπ.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim @antonakis last edited by

                                  @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Το τράμ είναι πολύ ακριβότερο από το τρόλει σαν κατασκευή.

                                  Επίσης πολύ βαρύτερο και καταναλώνει περισσότερη ενέργεια ανά επιβάτη.

                                  Δεν ισχύει αυτό, τα μέσα σταθερής τροχιάς αν είναι σύγχρονα βέβαια δεν έχουν μεγάλες καταναλώσεις ενέργειας. Πριν από 25 χρόνια είχα πάει στην Λιλ είχαν παντού υπέργειο, υπόγειο, ισόγειο τραμ που κάλυπτε όλη την πόλη. Δύο βαγονάκια χωρίς οδηγό που έρχονταν κάθε 10 λεπτά και σε πήγαιναν παντού. Όλα αυτοματοποιημένα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • storm
                                    storm last edited by

                                    Τελευταία φορά που μπήκα σε λεωφορείο πριν χρόνια (ήμουν με τον πατέρα μου, είχαμε πάει σε γιατρό στους Αμπελόκηπους), βρώμαγε τόσο πολύ σκατίλα και κατρουλίλα που κατεβήκαμε στην επόμενη στάση και πήραμε ταξί. Ήθελε ο πατέρας μου να κάνουμε, λέει, οικονομία. Χαμένος στο διάστημα και αυτός. Εκεί βρήκε να κάνει οικονομία.

                                    Και μπήκαμε σε ένα ταξί που ήταν τίγκα στην τσιγαρίλα (Παπαστράτος) και στο ραδιόφωνο έπαιζε Derti 107.7. Μόνο μία αρκούδα έλειπε από εκεί μέσα.
                                    Γίναμε ντίρλα εντελώς και μπήκαμε στο σπίτι με ένα κεφάλι καζάνι. Δύο μέρες έκανα να συνέλθω από το hangover.

                                    ΜΜΜ στην Αττική. Για τα πανηγύρια μόνο...

                                    D W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dettol @storm last edited by

                                      @storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Τελευταία φορά που μπήκα σε λεωφορείο πριν χρόνια (ήμουν με τον πατέρα μου, είχαμε πάει σε γιατρό στους Αμπελόκηπους), βρώμαγε τόσο πολύ σκατίλα και κατρουλίλα που κατεβήκαμε στην επόμενη στάση και πήραμε ταξί. Ήθελε ο πατέρας μου να κάνουμε, λέει, οικονομία. Χαμένος στο διάστημα και αυτός. Εκεί βρήκε να κάνει οικονομία.

                                      Και μπήκαμε σε ένα ταξί που ήταν τίγκα στην τσιγαρίλα (Παπαστράτος) και στο ραδιόφωνο έπαιζε Derti 107.7. Μόνο μία αρκούδα έλειπε από εκεί μέσα.
                                      Γίναμε ντίρλα εντελώς και μπήκαμε στο σπίτι με ένα κεφάλι καζάνι. Δύο μέρες έκανα να συνέλθω από το hangover.

                                      ΜΜΜ στην Αττική. Για τα πανηγύρια μόνο...

                                      Απλά υπερβολικός. Ναι έχει τύχει να πετυχω δυσβάσταχτη δυσωδία αλλά δεν είναι ο κανόνας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • storm
                                        storm last edited by

                                        Μία μετριοπαθής άποψη. Ένα απλό περιστατικό. Αποφεύγω να γράφω περιστατικά και εμπειρίες που ξέρω ότι εδώ μέσα ελάχιστοι θα τις πιστέψουν, αφού ζούνε στην μαγική τους όμορφη γυάλα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by red_monster

                                          Εδώ μέσα μένουν όλοι Εκάλη και βουλιαγμένη. Κάτω πατησια, περιστέρι και Παγκράτι μένουν άλλοι, δεν τους ξέρεις εσυ, είναι απο το χωριό

                                          ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            wantone @storm last edited by

                                            @storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Τελευταία φορά που μπήκα σε λεωφορείο πριν χρόνια (ήμουν με τον πατέρα μου, είχαμε πάει σε γιατρό στους Αμπελόκηπους), βρώμαγε τόσο πολύ σκατίλα και κατρουλίλα που κατεβήκαμε στην επόμενη στάση και πήραμε ταξί. Ήθελε ο πατέρας μου να κάνουμε, λέει, οικονομία. Χαμένος στο διάστημα και αυτός. Εκεί βρήκε να κάνει οικονομία.

                                            Και μπήκαμε σε ένα ταξί που ήταν τίγκα στην τσιγαρίλα (Παπαστράτος) και στο ραδιόφωνο έπαιζε Derti 107.7. Μόνο μία αρκούδα έλειπε από εκεί μέσα.
                                            Γίναμε ντίρλα εντελώς και μπήκαμε στο σπίτι με ένα κεφάλι καζάνι. Δύο μέρες έκανα να συνέλθω από το hangover.

                                            ΜΜΜ στην Αττική. Για τα πανηγύρια μόνο...

                                            Λεωφορειο σχεδον καθε μερα χρησιμοποιω (4 φορες την εβδομαδα σιγουρα), ειναι σπανιες οι εντονες μυρωδιες/κατουρα δηλ 1 φορα στα 5-6χρονια ισως. Μερικα λεωφορεια ειναι ποιο καινουρια (νομιζω εχουν ερθει απο Νορβηγια) αυτα ειναι καθαρα. Τα παλια οντως εχουν αρκετη μαυριλα αλλα σπανια κατι αλλο. Τα περισσοτερα ταξι ειναι και αυτα στην μαυριλα, σπανια χρησιμοποιω ταξι γιαυτο τον λογο συν οτι οι περισσοτεροι οδηγοι ειναι επιθετικοι προς τους επιβατες.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 535
                                            • 536
                                            • 537
                                            • 538
                                            • 539
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 537 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr