-
-
Όπως έχουμε πει και άλλες φορές όλος ο αγώνας είναι στην ταχύτατη μεταφορά των ιόντων κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με διαφορετικές αρχιτεκτονικές της μπαταρίας ακόμα και με μέσης έντασης φορτιστές.
Εάν όντως επαληθευθεί στην πράξη και αυτή η τεχνολογία και άλλες οι οποίες εξελίσσονται στο σημείο αυτό όπως ανακοινώνουν, τότε όντως η ηλεκτροκίνηση ως καθολική μορφή μετακίνησης πλησιάζει ταχύτατα προς την εδραίωση της.
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αλλάζουν όλα στα ηλεκτρικά! Η πρώτη 3D μπαταρία φορτίζει σε 3 λεπτά και δεν παίρνει φωτιά!
Δεν θα προλάβουν να την φτιάξουν για εμπορική χρήση.
Θα τους προλάβουν αυτοί, που θα ανακαλύψουν επαναστατική μέθοδο καταπολέμησης του καρκίνου, του Cooley κλπ κλπ.
Bρε άει σιχτίρ... -
Ωραία όλα αυτά: Αλλά θα σας προσγειώσω στην πραγματικότητα των φυσικών νόμων. Μια μπαταρία πχ 100kwh για να φορτίσει σε 3 λεπτά χρειάζεται καλώδια διαμέτρου όσο το πόδι ενός ελέφαντα: κσι φυσικά έναν υποσταθμό από πίσω της.
-
Δεν ισχύει αυτό σε όλες τις περιπτώσεις. Όλο το πρόβλημα είναι η απόσταση που καλούνται να μετακινηθούν και η ενέργεια που μπορούν να διαχειριστούν τα ιόντα. Αν ένα από τους δύο αυτούς βασικούς παράγοντες αλλάξει, αλλάζει και η απαιτούμενη ένταση φόρτισης.
Οι νέες πειραματικές μπαταρίες με μέσης έντασης φορτιστες κάνουν θαύματα. Καταρχήν πολλές χρησιμοποιούν ιόντα πυριτίου σε διάφορες εκδοχές του
Είναι σαν να λέμε πως θες να πάρεις τα ίδια lumen με led λαμπτήρα και με θερμικό. Ή στους επεξεργαστές να έχεις την ίδια επεξεργαστική δύναμη με διαφορετικη αρχιτεκτονική του chip ζητώντας λιγότερη ενέργεια. Υπάρχει διαφορά στην τεχνολογία και απαιτείται διαφορετικη ενέργεια
-
Συντόμως αλλάζουμε όλα τα diesel van της εταιρείας σε ηλεκτρικά... δεν ξέρω τι θα πάρουμε, υποψιάζομαι στελλαντις...
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συντόμως αλλάζουμε όλα τα diesel van της εταιρείας σε ηλεκτρικά... δεν ξέρω τι θα πάρουμε, υποψιάζομαι στελλαντις...
εχεις linkedin?
αρχισε να το σκεφτεσαι.... -
Δεν βγάζετε θέση ειδικότητας μου στην εταιρεία σου.
-
-
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το πρωτο βιντεο ειναι κατανοητο. Στο δευτερο ομως δεν καταλαβα τι εχει γινει. Δεν δουλευουν οι φορτιστες;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το πρωτο βιντεο ειναι κατανοητο. Στο δευτερο ομως δεν καταλαβα τι εχει γινει. Δεν δουλευουν οι φορτιστες;
Σταματησαν να φορτιζουν.
Δουλεψαν φουλ οι οδικες. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το πρωτο βιντεο ειναι κατανοητο. Στο δευτερο ομως δεν καταλαβα τι εχει γινει. Δεν δουλευουν οι φορτιστες;
Σταματησαν να φορτιζουν.
Δουλεψαν φουλ οι οδικες.δεν αναφερει κατι τετοιο στο βιντεο ομως. Δηλ δεν αναφερει οτι δεν δουλευουν οι φορτιστες, ενω το tip που αναφερεται και στις δυο περιπτωσεις ειναι το "precondition your battery" για φορτιση (κατι που γινεται αυτοματα οταν βαζεις προορισμο φορτιστη).
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το πρωτο βιντεο ειναι κατανοητο. Στο δευτερο ομως δεν καταλαβα τι εχει γινει. Δεν δουλευουν οι φορτιστες;
Σταματησαν να φορτιζουν.
Δουλεψαν φουλ οι οδικες.δεν αναφερει κατι τετοιο στο βιντεο ομως. Δηλ δεν αναφερει οτι δεν δουλευουν οι φορτιστες, ενω το tip που αναφερεται και στις δυο περιπτωσεις ειναι το "precondition your battery" για φορτιση (κατι που γινεται αυτοματα οταν βαζεις προορισμο φορτιστη).
Στο 0.48 και μετα στο 2ο βιντεο αυτο αναφερει.
These charging ports have stopped charging. -
Δήμαρχος εγκατέλειψε το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο και επιστρέφει στη βενζίνη -Ποιο μοντέλο επέλεξε
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δήμαρχος εγκατέλειψε το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο και επιστρέφει στη βενζίνη -Ποιο μοντέλο επέλεξε
αυτος τουλαχιστον, οντως δεν ενδιαφερεται να κανει σταση να ξεμουδιασει, αφου εχει οδηγο κατουρημα ομως δεν τον πιανει; Αρχοντας ο δημαρχος, εχει κανει πολυ kegel μαλλον
-
Τώρα αυτά τα ρεπορτάζ έχουν κάποια βάση;
Δηλαδή έχουμε πράγματι τέτοιες εξελίξεις στις μπαταρίες;
Όχι ότι δεν θα μπορέσουν να υπάρξουν, αλλά τέτοιες εξελίξεις όπως και παρόμοιες που γράφονται ανά καιρούς, μου φαίνονται πιο πολύ ως μελλοντικές ιδέες, παρά ως πραγματικότητα.Ερευνητές δημιούργησαν τη μπαταρία που δεν αδειάζει ποτέ - Μικροσκοπική με ενέργεια για 50 χρόνια
Θυμάμαι κι ένα έργο με τον Τομ Κρουζ όπου ένας νεαρός "Αϊνσταιν" είχε φτιάξει μια μπαταρία σε μέγεθος ΑΑ ξέρω γω, είχε τεράστια διάρκεια ζωής και μπορούσε να ηλεκτροδοτήσει μια πόλη η κάτι τέτοιο.
Στο τέλος έκανε μπαμ γιατί ζεστάθηκε πολύ. -
Eίπαμε, ανακοινώσεις-πυροτεχνήματα είναι αυτά, σαν την ίαση του καρκίνου.
-
Μύρισες τα νύχια σου;
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τώρα αυτά τα ρεπορτάζ έχουν κάποια βάση;
Δηλαδή έχουμε πράγματι τέτοιες εξελίξεις στις μπαταρίες;
Όχι ότι δεν θα μπορέσουν να υπάρξουν, αλλά τέτοιες εξελίξεις όπως και παρόμοιες που γράφονται ανά καιρούς, μου φαίνονται ποιο πολύ ως μελλοντικές ιδέες, παρά ως πραγματικότητα.Ερευνητές δημιούργησαν τη μπαταρία που δεν αδειάζει ποτέ - Μικροσκοπική με ενέργεια για 50 χρόνια
Θυμάμαι κι ένα έργο με τον Τομ Κρουζ όπου ένας νεαρός "Αϊνσταιν" είχε φτιάξει μια μπαταρία σε μέγεθος ΑΑ ξέρω γω, είχε τεράστια διάρκεια ζωής και μπορούσε να ηλεκτροδοτήσει μια πόλη η κάτι τέτοιο.
Στο τέλος έκανε μπαμ γιατί ζεστάθηκε πολύ.Σε πρώτη φάση αυτές οι τεχνολογίες αφορούν μικροσυσκευές με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας για ιατρικούς η΄ ερευνητικούς επιστημονικούς σκοπούς.Αν είναι εφικτή η κλιμάκωσή τους σε μεγάλα μεγέθη η πρώτη εφαρμογή τους θα είναι στα ...Υποβρύχια τα οποία θα είναι αθόρυβα και θα παραμένουν πολύ χρόνο σε κατάδυση.Μετά έχουν σειρά τα ..αεροπλανοφόρα και τα μεγάλα Καταδρομικά και ίσως αν αποδειχθεί ασφαλής και οικονομικά αποδοτική τεχνολογία να τη δούμε σε πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων και μικρούς σταθμούς παραγωγής ηλεκτρισμού.Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι μπαταρίες αλλά ένα είδος εναλλακτικής πυρηνικής συσκευής με ότι δυσκολίες και κινδύνους συνεπάγεται η μεγέθυνση μιας τέτοιας τεχνολογίας.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης