-
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
για αυτο και τον σταματησαν....
Τον σταμάτησαν λόγω εκπομπών CO2 και επειδή δεν πούλαγε.
-
Μα θεωρητικά δε τον σταμάτησαν ( αν και συμφωνούμε στην πράξη μόνος του δεν υπάρχει) , κάθε υλοποίηση με phev από τα 180 άλογα ακόμα ακόμα αυτόν φοράει.
Πρακτικά μόνος του ιδίως από τη στιγμή που η μπριζάτη έκδοση βγαίνει στα ίδια άλογα , δεν είχε νόημα να τον προσφέρουν ή μάλλον να τον αναβαθμίσουν ( και να πληρώσουν) για να πιάνει ρύπους. Κερδισμένοι βγήκαν αυτοί και πιο ακριβά πουλάνε στην ίδια ιπποδύναμη την μπριζάτη έκδοση και δεν επένδυσαν σε mild για τους ρύπους και σε αυτόν τον κινητήρα , όπως έκαναν με τον 1,2.
-
Για ποια χρονιά λέτε ότι ο THP ήταν καλός;
Αυτός δεν ήταν η παραλλαγή του prince που έκαιγε πιο πολύ λάδι από φριτέζα στα goodies, Σάββατο βράδυ; -
Αν παραβλέψουμε τις φωτιές και τα πυροτεχνήματα, η πραγματική κατανάλωση πόση είναι;
-
Επίσης αν γνωρίζει κάποιος , ο βενζινοκινητήρας 1.6 που φοράει το μεταγενέστερο ΕΑΤ8 είναι ο ίδιος με αυτόν που είχε το ΕΑΤ6;
-
@christosp-0 said in Peugeot 5008 (SUV):
Επίσης αν γνωρίζει κάποιος , ο βενζινοκινητήρας 1.6 που φοράει το μεταγενέστερο ΕΑΤ8 είναι ο ίδιος με αυτόν που είχε το ΕΑΤ6;
Ναι ίδιος ειναι.
-
Ρωτάω γιατί ο ένας αναφέρεται ως Puretech και ο άλλος ως THP.
-
@christosp-0 said in Peugeot 5008 (SUV):
Ρωτάω γιατί ο ένας αναφέρεται ως Puretech και ο άλλος ως THP.
Aς απαντήσουν οι πιο ειδικοί. Από όσα είχα διαβάσει παλαιότερα, γράφανε ότι ειναι το ίδιο μοτέρ με άλλο όνομα, ώστε να συνάδει με τη νέα ονοματολογία και να φύγει και το THP που είχε συνδεθεί με διάφορα θέματα. Αλλά σίγουρα υπάρχουν πιο ειδικοί απο εμένα εδώ, ώστε να απαντήσουν!
-
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@christosp-0 said in Peugeot 5008 (SUV):
Ρωτάω γιατί ο ένας αναφέρεται ως Puretech και ο άλλος ως THP.
Aς απαντήσουν οι πιο ειδικοί. Από όσα είχα διαβάσει παλαιότερα, γράφανε ότι ειναι το ίδιο μοτέρ με άλλο όνομα, ώστε να συνάδει με τη νέα ονοματολογία και να φύγει και το THP που είχε συνδεθεί με διάφορα θέματα. Αλλά σίγουρα υπάρχουν πιο ειδικοί απο εμένα εδώ, ώστε να απαντήσουν!
υπάρχει διαφορά, έχει λύσει τα όποια και πολλά θέματα που είχε παλαιότερα και είναι πλέον άσπαστος.
οκ, τους πήρε καιρό αλλά είναι το μοναδικό μοτερ που δεν έχει ακουστεί το παραμικρό.
η κατανάλωση του στο πολύ βαρύτερο φεβ, 1900 κιλά vs 1400, αλλά και πουσαρισμένος στα 200 με 8 ταχύτητες ομως, πηγαίνοντας γενικά πάνω από τις ταχύτητες που οποιοδήποτε κακόμοιρο τουοτα, που μας εχουν ζαλισει τα ούμπαλα, μπορει να πιασει, ειναι στα 8.8lt στα πρώτα 33000km περίπου καθώς έχω αφαιρέσει τα 'ηλεκτρικά'.
υποθέτω λοιπόν κάτι κοντά στα 7-7.5 μέση καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να μην πατήσεις τέτοια μοτερούκλα με ροπάρα και τραβήγματα. νομίζω έχει 0-100 κοντά στα 8 και τελική κοντά στα 220 που για επταθέσιο, έ, το λες και εξαιρετικό! -
Αγαπητέ Kilomeater. Αν παρακολουθείς το forum και έχεις ακόμα το αυτοκίνητο που αγόρασες το 2018 και έχεις χρόνο φυσικά, στείλε μας τις εντυπώσεις μετά από 5,5 χρόνια κυκλοφορίας (πχ λειτουργία κινητήρα-κιβωτίου, κόστος συντήρησης, ποιότητα εσωτερικού, αν έχει βγάλει ζημιές κλπ). Ή όποιος έχει το ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει τις εντυπώσεις του.
Καλημέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρω.
-
@christosp-0 said in Peugeot 5008 (SUV):
Αγαπητέ Kilomeater. Αν παρακολουθείς το forum και έχεις ακόμα το αυτοκίνητο που αγόρασες το 2018 και έχεις χρόνο φυσικά, στείλε μας τις εντυπώσεις μετά από 5,5 χρόνια κυκλοφορίας (πχ λειτουργία κινητήρα-κιβωτίου, κόστος συντήρησης, ποιότητα εσωτερικού, αν έχει βγάλει ζημιές κλπ). Ή όποιος έχει το ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει τις εντυπώσεις του.
Καλημέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρω.
ο κιλοκρεας εχει φυγει εδω και χρονια εξωτερικο και νομιζω τραβιεται με πεμβε, πλεον αν δεν κανω λαθος με χι εφτα
-
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
@christosp-0 said in Peugeot 5008 (SUV):
Αγαπητέ Kilomeater. Αν παρακολουθείς το forum και έχεις ακόμα το αυτοκίνητο που αγόρασες το 2018 και έχεις χρόνο φυσικά, στείλε μας τις εντυπώσεις μετά από 5,5 χρόνια κυκλοφορίας (πχ λειτουργία κινητήρα-κιβωτίου, κόστος συντήρησης, ποιότητα εσωτερικού, αν έχει βγάλει ζημιές κλπ). Ή όποιος έχει το ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει τις εντυπώσεις του.
Καλημέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρω.
ο κιλοκρεας εχει φυγει εδω και χρονια εξωτερικο και νομιζω τραβιεται με πεμβε, πλεον αν δεν κανω λαθος με χι εφτα
Έξω ήταν όταν πήρε και το 5008, αν θυμάμαι καλά.
-
Χασάπης εξωτερικού;
-
@nickthetrib said in Peugeot 5008 (SUV):
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
@christosp-0 said in Peugeot 5008 (SUV):
Αγαπητέ Kilomeater. Αν παρακολουθείς το forum και έχεις ακόμα το αυτοκίνητο που αγόρασες το 2018 και έχεις χρόνο φυσικά, στείλε μας τις εντυπώσεις μετά από 5,5 χρόνια κυκλοφορίας (πχ λειτουργία κινητήρα-κιβωτίου, κόστος συντήρησης, ποιότητα εσωτερικού, αν έχει βγάλει ζημιές κλπ). Ή όποιος έχει το ίδιο αυτοκίνητο ας γράψει τις εντυπώσεις του.
Καλημέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρω.
ο κιλοκρεας εχει φυγει εδω και χρονια εξωτερικο και νομιζω τραβιεται με πεμβε, πλεον αν δεν κανω λαθος με χι εφτα
Έξω ήταν όταν πήρε και το 5008, αν θυμάμαι καλά.
Νομίζω ότι το είχε μέχρι πρόσφατα πάντως...
-
4troxoi - Νέο Peugeot Ε-5008 με αυτονομία έως 660 χλμ.
Η Peugeot αποκαλύπτει το ηλεκτρικό E-5008, το οποίο είναι 7θέσιο και θα διατίθεται με τρεις εκδόσεις ηλεκτροκινητήρα και αυτονομία έως και 660 χλμ.
Η Peugeot συνεχίζει την ηλεκτρική της επέλαση αποκαλύπτοντας σήμερα το νέο E-5008, ένα 7θέσιο SUV με αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Ωστόσο, όπως δήλωσε το γαλλικό εργοστάσιο, το νέο «5008» θα είναι διαθέσιμο από το φθινόπωρο του 2024 και σε plug-in υβριδική έκδοση με απόδοση 195 ίππους, καθώς και σε μια βενζινοκίνητη παραλλαγή, με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V, η οποία θα αποδίδει 136 ίππους.
Το νέο Peugeot Ε-5008 βασίζεται στην νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis και έχει μεταξόνιο 2,9 μ., συνολικό μήκος 4,79 μ., πλάτος 1,89 μ. και ύψος 1,69 μ. Θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, στη μονάδα της Peugeot που βρίσκεται στο Sochaux και θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες που κατασκευάζονται στο gigafactory που έχει ως έδρα του την πόλη Douvrin. Οι τελευταίες θα καλύπτονται με εγγύηση έως και 8 χρόνια ή 160.000 χλμ.
Εξωτερικά, το νέο E-5008 διατηρεί τη γνώριμη σχεδιαστική ταυτότητα των πιο πρόσφατων SUV μοντέλων της Peugeot με μεγάλους τροχούς 19 και 20 ιντσών, πλήρη απουσία χρωμιωμένων στοιχείων και φωτιστικά σώματα Pixel LED εμπρός. Στο εσωτερικό κυρίαρχο στοιχείο είναι το νέο Panoramic i-Cockpit με το χαρακτηριστικό ψηφιακό πάνελ των 21 ιντσών – η βασική ωστόσο έκδοση εξοπλίζεται με δύο «10άρες» οθόνες – τα περισσότερα από 40 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και το χαρακτηριστικό i-Toggle στο ταμπλό.
Σε ότι αφορά τους χώρους, διαθέσιμες είναι τρεις σειρές καθισμάτων. Σε αυτή τη διάταξη, ο χώρος αποσκευών είναι 259 λίτρα, τιμή που στην 5θεσια διαμόρφωση φτάνει στα 748 λίτρα. Με την πλήρη αναδίπλωση των δύο πίσω σειρών, το νέο Peugeot E-5008 μετατρέπεται εύκολα σε βαν μοντέλο εξασφαλίζοντας χώρο για τη μεταφορά αντικειμένων και αποσκευών με χωρητικότητα έως και 1.815 λίτρα.
Σε ότι αφορά τα κινητήρια σύνολα, η Peugeot προσφέρει μια ευρεία γκάμα εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των Dual Motor ΑWD και Long Range, με αυτονομία από 500 έως και 660 χλμ. με μια φόρτιση. Αυτή η σειρά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόδοση σε σχέση με προγενέστερα ηλεκτρικά σύνολα. Οι εκδόσεις με κίνηση στους δύο τροχούς προσφέρουν ισχύ 157 kW και ροπή 345 Nm ή εναλλακτικά 170 kW με την ίδια μέγιστη ροπή. Η έκδοση με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και παρέχει συνολική ισχύ 237 kW (157 kW μπροστά και 80 kW πίσω). Ο εμπρός κινητήρας αποδίδει 345 Nm ροπής και ο πίσω 170 Nm.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 400V χημικής σύνθεσης NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο) βρίσκεται κάτω από το δάπεδο και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Η Peugeot προσφέρει δύο παραλλαγές της, με χωρητικότητα 73 και 98 kWh (σ.σ.: η πρώτη συνδυάζεται με τα E-5008 210 Single Motor και E-5008 320 Dual Motor AWD και η δεύτερη με το Ε-5008 230 Long Range Single Motor), οι οποίες υποστηρίζουν στάνταρ φόρτιση ΑC 11 kW ή προαιρετικά 22 kW, ενώ σε παροχή ταχείας φόρτισης DC η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 160 kW. Εδώ, η αναπλήρωση με ενέργεια από το 20% στο 80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά, ενώ μόλις 10 λεπτά στην… πρίζα αρκούν για την κάλυψη 100 χλμ.
Από το μεριά του, το νέο Peugeot E-5008 Hybrid 136 e-DCS6 διαθέτει ένα 48βολτο mild hybrid σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων νέας γενιάς με απόδοση 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα. Χάρη σε μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση έως και 15% στην κατανάλωση καυσίμου. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 5008 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργεί έως και το 50% του χρόνου σε 100% ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Την ίδια στιγμή, το νέο Peugeot 5008 επεκτείνει τη γκάμα των κινητήρων του με την εισαγωγή μιας έκδοσης Plug-In Hybrid (195 e-DCS7), η οποία συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 92 kW με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με μέγιστη ισχύ 150 ίππων, καθώς και μια μπαταρία με άγνωστη προς το παρόν χωρητικότητα που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 80 χλμ.
-
Αγαπητοι ιδιοκτητες του 5008 θελω να αναφερω ενα σοβαρο ζητημα που εχουν οι κινητηρες diesel 1,5 Hdi 130 Hp και καποιοι το γνωριζουν και καποιοι οχι.
Εγω φυσικα ανηκω σε αυτους που δεν το γνωριζα μεχρι προχτες που συνεβει το "κακο"..!!!
Εχω στην κατοχη μου το 5008 εδω και 5 χρονια και και 4 μηνες κι εχω κανει 107.000 χλμ.
Μεχρι προχτες δεν ειχα αντιμετοπισει κανενα θεμα μηχανικο με το αμαξι,εκανα κανονικα τα σερβις του κι ολα μια χαρα. Να επισημανω οτι μενω Ερετρια μονιμα πια και ο κινητηρας δεν ταλαιπωρειται απο μποτιλιαρισματα και σταματα - ξεκινα αλλα και δεν χρησιμοποιω ποτε το start-stop. Το απενεργοποιω παντα με το που παιρνει μπροστα ο κινητηρας.
Προχτες πηρα το αμαξι να κατεβω να ψωνισω γενικως στην πολη της Ερετριας αφου μενω λιγο πιο εξω απο την πολη και το αμαξι ειναι το μονδικο μεσο για μενα για να μπορω να κανω τις δουλειες μου.
Ολα καλα πηγαινανε χωρις να ακουγετε καποιος παραξενος ηχος απο την μηχανη για να με κανει να υποψιαστω οτι κατι δεν παει καλα.
Ειμαι πανω απο 40 χρονια οδηγος και παντα και η παραμικρη διαφορα στην λειτουργεια του κινητηρα γινεται αντιληπτη και ποτε μου ολα αυτα τα χρονια κανενα αμαξι μου δεν νε εχει αφησει στον δρομοα...!!!
Ειχα παρκαρει το αμαξι κοντα στο λιμανι και παω να το παρω να γυρισω σπιτι, βαζω μπροστα κι αμεσως ακουγεται ενα δυνατο κροταλισμα απο την μηχανη σαν τρακτερ και αμεσως σβηνω το αμαξι. Ξαναβαζω μπροστα αλλα η μηχανη αρνιοταν να παρει μπροστα...!!!
Φαινοταν σαν βλαβη τροφοδοσιας καυσιμου κι οχι κατι πιο σοβαρο αφου ο κινητηρα γυριζε κανονικα με την μιζα,
Παιρνω τηλεφωνο μασως τον φιλο μου στον Χανιαδακη που του ειχαν κανει και πριν 5 μηνες το σερβις του κι αμεσως μου λεει χωρις να του πω πολλες λεπτομερειες, ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΔΕΝΑ...!!!
Ποια καδενα τον ρωταω αφου ηξερα οτι εχει ιμαντες χρονισμου κι οχι καδενα...!!
Μου εξηγησε οτι εχει μια μικρη καδενα στους εκκεντροφορους πραγμα που δεν το γνωριζα.
Μου λεει οτι υπηρχε ενα θεμα απο το 2018 και μετα που βγηκε αυτος ο συγκεκριμενος κινητηρας και ειχε μια αστοχια οσο αφορα το παχος της καδενας δλδ ηταν πιο λεπτη απο οσο επρεπε με αποτελεσμα μετα απο πολλα χλμ να εχει προβλημα και να σπαει γιατι δεν αντεχε στις πιεσεις του κινητηρα...!!!
Φυσικα στις αντιπροσωπειες γνωριζαν το συγκεκριμενο προβλημα !!!! αλλα δεν ενημερωνανε τους ιδιοκτητες η τουλαχιστο σε καποιο σερβις που κανανε να τους πουνε οτι η καδενα θελει αλλαγμα αφου απο το καπακι της μηχανης μπορουσαν να δουνε τον αριθμο κι ανηκει σε αυτα που ειχαν την λεπτη καδενα...!!!..Απαρεδεκτο....!!!
Εψαξα το θεμα κι οντως η Peugeot ανεφερει ποιος αριθμος στο καπακι της μηχανης ειναι ο καλος και ποιος ο σκαρτος..!! Και μαλιστα με εικονες...!!!
Τελος παντων το προβληματα δεν σταματουσαν μονο σε αυτο αλλα οτι το αμαξι επρεπε να το παω να το φτιαξουν στην Αθηνα αφου ουτε η Χαλκιδα εχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Peugeot...!!!
Οδικη ειχα την Interamerican αλλα ποτε μου μεχρι τωρα δεν την ειχα χρειαστει.
Ηρθε τελικα να φορτωσει το αμαξι αλλα ειχαμε αλλο προβλημα, πως θα απενεργοποιησουμε το αυτοματο κιβωτιο αφου δεν επαιρνε μπροστα η μηχανη ?
Συνενοηθηκαμε να επικοινωνησουμε με τον μηχανικο την αλλη μερα αφου ηταν βραδυ και ηταν κλειστα τα συνεργεια..
Την αλλη μερα παιρνω τηλ. στον Χανιαδακη να ρωτησω τι θα κανουμε με το αυτοματο και η απαντηση ειναι να βαλει ροδακια στους τροχους η οδικη γιατι ειναι ΑΔΥΝΑΤΗ η απενεργοποιηση εκει στον δρομο. Θελει να μπει συνεργειο και υπαρχουν καποιες βιδες που βγαζεις για να ελευθερωθει το σασμαν ( αυτο μας το εδειξε ο μηχανικο αφου το πηγα στον Χανιαδακη).
Υπηρχε κι αλλο ενα θεμα ομως σοβαρο οτι η οδικη παρολο που ηταν Interamerican ηταν μονο για τοπικρε μεταφορες εντος του Ν. Ευβοιας. Για να παει Αθηνα θα πηγαινε σε χωρο φυλαξη της εταιρειας στην Χαλκιδα και μετα απο 2-3 μερες θα ερχοτανε απο Αθηνα γερανος της εταιρειας να το παρει.....!!!
Τελικαμετα απο πολλα τηλεφωνα με υπευθυνο της εταιρειας καταφερα να ερθει απο την Αθηνα κατευεθειαν γερανος για το λογω του να μην γινει καμια ζημια στο διαφορικο φορτωνοντας το 2 φορες απο γερανο σε γερανο.
Τελικα ειχε φερει και ροδακια και το φορτωσαμε για Αθηνα.
Η ταλαιπωρια μεγαλη για ενα πραγμα που θα μπορουσε να αποφευχθει και να μην φτασουμε στο σημειο αυτο κι εκτος αυτου θελουν και καμια 30 μερες μεχρι να ερθει το ανταλλακτικο απο οτι λενε αυτοι στον Χανιαδακη.
Στην αρχη μου ειχαν πει για ενα κοστος επισκευης 2.500...!!!!! ευρω αλλα απο κοντα μου τα αλλαξανε γιατι τα ειχα παρει και μου το κατεβασανε στα 650 περιπου....!!!
Τωρα τι ζημια εχει γινει και τι θα κανουν αυτοι δεν ξερω γιατι ηταν εχτες Παρασκευη που το πηγαμε και το μονο που το ειδαν για να μου επιβεβαιωσουν την βλαβη.
Αυτα με τα νεα αμαξια που τα εχουν κανει αναλωσιμα κι αυτα παρολο που τα χρυσοπληρωνουμε σαν κοροιδα....!!!Υ.Γ Να αναφερω οτι φυσικα δεν υπαρχει αμαξι αντικαταστασης να μου δωσουν ουτε ο Χανιαδακης αλλα ουτε και η επισημη αντιπροσωπεια στην Κηφησια....!!!
Την αλλη φορα ομως μου ειχαν δωσει για να γυρισω Ερετρια γιατι παλι θα εμενε 3 μερες το αμαξι λογω Σ/Κ.
Τωρα δεν εχει κι αν θες σου νοικιαζουν με 15 ευρω την ημερα δλδ κανενα 500+ το μηνα βγαινει... -
Γνωστό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοτέρ!!!
Άλλο γνωστό πρόβλημα είναι το δοχείο adblue! -
Τραγικό ...
-
Ανασυρεις την τεχνικη οδηγια της peugeot και απευθυνεσαι σε δικηγορο .
Μυνηση στον χανιαδακη .
Ζητανε και λεφτα οι τσογλανοι . -
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Αγαπητοι ιδιοκτητες του 5008 θελω να αναφερω ενα σοβαρο ζητημα που εχουν οι κινητηρες diesel 1,5 Hdi 130 Hp και καποιοι το γνωριζουν και καποιοι οχι.
Εγω φυσικα ανηκω σε αυτους που δεν το γνωριζα μεχρι προχτες που συνεβει το "κακο"..!!!
Εχω στην κατοχη μου το 5008 εδω και 5 χρονια και και 4 μηνες κι εχω κανει 107.000 χλμ.
Μεχρι προχτες δεν ειχα αντιμετοπισει κανενα θεμα μηχανικο με το αμαξι,εκανα κανονικα τα σερβις του κι ολα μια χαρα. Να επισημανω οτι μενω Ερετρια μονιμα πια και ο κινητηρας δεν ταλαιπωρειται απο μποτιλιαρισματα και σταματα - ξεκινα αλλα και δεν χρησιμοποιω ποτε το start-stop. Το απενεργοποιω παντα με το που παιρνει μπροστα ο κινητηρας.
Προχτες πηρα το αμαξι να κατεβω να ψωνισω γενικως στην πολη της Ερετριας αφου μενω λιγο πιο εξω απο την πολη και το αμαξι ειναι το μονδικο μεσο για μενα για να μπορω να κανω τις δουλειες μου.
Ολα καλα πηγαινανε χωρις να ακουγετε καποιος παραξενος ηχος απο την μηχανη για να με κανει να υποψιαστω οτι κατι δεν παει καλα.
Ειμαι πανω απο 40 χρονια οδηγος και παντα και η παραμικρη διαφορα στην λειτουργεια του κινητηρα γινεται αντιληπτη και ποτε μου ολα αυτα τα χρονια κανενα αμαξι μου δεν νε εχει αφησει στον δρομοα...!!!
Ειχα παρκαρει το αμαξι κοντα στο λιμανι και παω να το παρω να γυρισω σπιτι, βαζω μπροστα κι αμεσως ακουγεται ενα δυνατο κροταλισμα απο την μηχανη σαν τρακτερ και αμεσως σβηνω το αμαξι. Ξαναβαζω μπροστα αλλα η μηχανη αρνιοταν να παρει μπροστα...!!!
Φαινοταν σαν βλαβη τροφοδοσιας καυσιμου κι οχι κατι πιο σοβαρο αφου ο κινητηρα γυριζε κανονικα με την μιζα,
Παιρνω τηλεφωνο μασως τον φιλο μου στον Χανιαδακη που του ειχαν κανει και πριν 5 μηνες το σερβις του κι αμεσως μου λεει χωρις να του πω πολλες λεπτομερειες, ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΔΕΝΑ...!!!
Ποια καδενα τον ρωταω αφου ηξερα οτι εχει ιμαντες χρονισμου κι οχι καδενα...!!
Μου εξηγησε οτι εχει μια μικρη καδενα στους εκκεντροφορους πραγμα που δεν το γνωριζα.
Μου λεει οτι υπηρχε ενα θεμα απο το 2018 και μετα που βγηκε αυτος ο συγκεκριμενος κινητηρας και ειχε μια αστοχια οσο αφορα το παχος της καδενας δλδ ηταν πιο λεπτη απο οσο επρεπε με αποτελεσμα μετα απο πολλα χλμ να εχει προβλημα και να σπαει γιατι δεν αντεχε στις πιεσεις του κινητηρα...!!!
Φυσικα στις αντιπροσωπειες γνωριζαν το συγκεκριμενο προβλημα !!!! αλλα δεν ενημερωνανε τους ιδιοκτητες η τουλαχιστο σε καποιο σερβις που κανανε να τους πουνε οτι η καδενα θελει αλλαγμα αφου απο το καπακι της μηχανης μπορουσαν να δουνε τον αριθμο κι ανηκει σε αυτα που ειχαν την λεπτη καδενα...!!!..Απαρεδεκτο....!!!
Εψαξα το θεμα κι οντως η Peugeot ανεφερει ποιος αριθμος στο καπακι της μηχανης ειναι ο καλος και ποιος ο σκαρτος..!! Και μαλιστα με εικονες...!!!
Τελος παντων το προβληματα δεν σταματουσαν μονο σε αυτο αλλα οτι το αμαξι επρεπε να το παω να το φτιαξουν στην Αθηνα αφου ουτε η Χαλκιδα εχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Peugeot...!!!
Οδικη ειχα την Interamerican αλλα ποτε μου μεχρι τωρα δεν την ειχα χρειαστει.
Ηρθε τελικα να φορτωσει το αμαξι αλλα ειχαμε αλλο προβλημα, πως θα απενεργοποιησουμε το αυτοματο κιβωτιο αφου δεν επαιρνε μπροστα η μηχανη ?
Συνενοηθηκαμε να επικοινωνησουμε με τον μηχανικο την αλλη μερα αφου ηταν βραδυ και ηταν κλειστα τα συνεργεια..
Την αλλη μερα παιρνω τηλ. στον Χανιαδακη να ρωτησω τι θα κανουμε με το αυτοματο και η απαντηση ειναι να βαλει ροδακια στους τροχους η οδικη γιατι ειναι ΑΔΥΝΑΤΗ η απενεργοποιηση εκει στον δρομο. Θελει να μπει συνεργειο και υπαρχουν καποιες βιδες που βγαζεις για να ελευθερωθει το σασμαν ( αυτο μας το εδειξε ο μηχανικο αφου το πηγα στον Χανιαδακη).
Υπηρχε κι αλλο ενα θεμα ομως σοβαρο οτι η οδικη παρολο που ηταν Interamerican ηταν μονο για τοπικρε μεταφορες εντος του Ν. Ευβοιας. Για να παει Αθηνα θα πηγαινε σε χωρο φυλαξη της εταιρειας στην Χαλκιδα και μετα απο 2-3 μερες θα ερχοτανε απο Αθηνα γερανος της εταιρειας να το παρει.....!!!
Τελικαμετα απο πολλα τηλεφωνα με υπευθυνο της εταιρειας καταφερα να ερθει απο την Αθηνα κατευεθειαν γερανος για το λογω του να μην γινει καμια ζημια στο διαφορικο φορτωνοντας το 2 φορες απο γερανο σε γερανο.
Τελικα ειχε φερει και ροδακια και το φορτωσαμε για Αθηνα.
Η ταλαιπωρια μεγαλη για ενα πραγμα που θα μπορουσε να αποφευχθει και να μην φτασουμε στο σημειο αυτο κι εκτος αυτου θελουν και καμια 30 μερες μεχρι να ερθει το ανταλλακτικο απο οτι λενε αυτοι στον Χανιαδακη.
Στην αρχη μου ειχαν πει για ενα κοστος επισκευης 2.500...!!!!! ευρω αλλα απο κοντα μου τα αλλαξανε γιατι τα ειχα παρει και μου το κατεβασανε στα 650 περιπου....!!!
Τωρα τι ζημια εχει γινει και τι θα κανουν αυτοι δεν ξερω γιατι ηταν εχτες Παρασκευη που το πηγαμε και το μονο που το ειδαν για να μου επιβεβαιωσουν την βλαβη.
Αυτα με τα νεα αμαξια που τα εχουν κανει αναλωσιμα κι αυτα παρολο που τα χρυσοπληρωνουμε σαν κοροιδα....!!!Υ.Γ Να αναφερω οτι φυσικα δεν υπαρχει αμαξι αντικαταστασης να μου δωσουν ουτε ο Χανιαδακης αλλα ουτε και η επισημη αντιπροσωπεια στην Κηφησια....!!!
Την αλλη φορα ομως μου ειχαν δωσει για να γυρισω Ερετρια γιατι παλι θα εμενε 3 μερες το αμαξι λογω Σ/Κ.
Τωρα δεν εχει κι αν θες σου νοικιαζουν με 15 ευρω την ημερα δλδ κανενα 500+ το μηνα βγαινει...περιστασιακε συμπολιτη, @πλακακια, ειναι εξαιρετικα γνωστο το θεμα.
γραψου στην ομαδα στο φουμπου των 3008 https://www.facebook.com/groups/1794126110881927/ και διαβασε με την ησυχια σου.
υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να γλυτωσεις και περισσοτερα χρηματα.
αναλογο προβλημα στις βενζινες πλεον καλυπτεται μεχρι τα 170k απο την εταιρεια-εγγγυηση
βασικα σου προβλημα ομως ειναι πως αγνοεις την ρεμουνδο, δεν υπαρχει περιπτωση να το ειχες παθει αν σερβιριζοσουνα στον χρηστο, για αυτο υπαρχει η λατρεια στο προσωπο του απο τους απανταχου κακομοιρηδες που πηραμε στελαντι - το ασπρο 3008 hybrid4 συχνα παρκαρισμενο στους φετες4χ4 ειναι το δικο μου....
Peugeot 5008 (SUV)