Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 276
    • 277
    • 240 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    186462
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a-ctive @panos2171 last edited by

      @panos2171 said in Ford Puma 2019:

      @famas said in Ford Puma 2019:

      @dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:

      εχω κι εγω ford 10 χρονια, η ποιότητα αρκετα καλη, δεν τριζει, ενα κλικ κατω σε σχεση με vag
      αξιοπιστια οπως ολα τα ευρωπαικα, λαχείο

      H δική μου εντύπωση, βασισμένη σε εμπειρία, είναι ότι διαχρονικά η ποιότητα υποβαθμίζεται, τουλάχιστον στα ford.

      https://streamable.com/ajq07n

      Focus MK 4 με 50k χλμ.

      Η ποιότητα γενικά στην αυτοκίνηση έχει πέσει. Βάζουν άλλα πράγματα (συστήματα ασφαλειας, οθόνες κλπ) οπότε για να ισορροπήσει η τιμή οπότε από κάπου πρέπει να κόψουν.
      Πάντως από εμπειρία με focus mk4, fiesta mk7 και transit custom νομίζω ότι σε ποιότητα κύλισης, άνεση στο ταξίδι και δυνατότητα σβελτης οδηγικής (ναι ακόμα και για το transit) είναι εξαιρετικά αλλά σε ποιότητα κατασκευής έτσι κι έτσι. Είναι πιο κοντά στα γιαπωνέζικα (πλην mazda) και όχι τόσο στα ευρωπαϊκά.

      Θεωρεις οτι η ποιοτητα στο μκ2 και μκ3 ηταν καλυτερη απο το μκ4;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        famas last edited by

        Προσωπικά στο Mk3,5 είδα πράγματα που δεν τα έβλεπα στο Mk 2. Το κούμπωμα της κολώνας του τιμονιού για παράδειγμα
        Για το Puma να μην μιλήσουμε γιατί θα μου λέτε ότι είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο, αν και θα πάω αντιπροσωπεία γιατί τα τσιμουχάκια από τα πίσω φινιστρίνια έχουν αρχίσει να κόβονται.

        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

        cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @famas last edited by

          @famas said in Ford Puma 2019:

          άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο, αν και θα πάω αντιπροσωπεία γιατί τα τσιμουχάκια από τα πίσω φινιστρίνια έχουν αρχίσει να κόβονται.

          πήγαινε πριν τα 2 χρόνια. Σε όλους κόβονται

          Τα άλλαξα στην εγγυηση

          Εχε υπόψιν ότι πρέπει να σου παραγγείλουν ΟΛΟ το φινιστρινι και να αλλαχθει δεν υπάρχουν σκετα τα τσιμουχάκια

          Οπότε όταν τα φέρουν θελει μια ολοκληρη μέρα να σου βγάλουν φινιστρίνια, να σου κολλησουν τα καινούργια και καλό είναι να μην βραχούν για 1 μέρα να κολλήσει καλά η κόλλα

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            teo-mak last edited by

            Σωστά.
            Πήγαινε να τα αλλάξεις για να κοπούν ξανά και τα καινούργια. 😆
            Σοβαρά,θα κοπούν.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimitrioskosmas @famas last edited by

              @famas said in Ford Puma 2019:

              Προσωπικά στο Mk3,5 είδα πράγματα που δεν τα έβλεπα στο Mk 2. Το κούμπωμα της κολώνας του τιμονιού για παράδειγμα
              Για το Puma να μην μιλήσουμε γιατί θα μου λέτε ότι είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο, αν και θα πάω αντιπροσωπεία γιατί τα τσιμουχάκια από τα πίσω φινιστρίνια έχουν αρχίσει να κόβονται.

              για το puma εχεις δικιο, εγω ειδα μεγαλη διαφορα στη ποιοτητα οταν μπηκα μεσα, μεταξύ puma και focus, εν αντιθέσει με αλλη μαρκα (πχ polo, golf)

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • cirus
                cirus @teo-mak last edited by

                @teo-mak said in Ford Puma 2019:

                Σωστά.
                Πήγαινε να τα αλλάξεις για να κοπούν ξανά και τα καινούργια. 😆
                Σοβαρά,θα κοπούν.

                θα ξανακοπούν στην άκρη μετα από κανα 2 χρόνια αφού τα λαστιχα που παράγονται εκει στην ρουμανια στον συνεργάτη που έχει διαλέξει η Ford είναι αθλια σε ποιότητα

                αλλα νταξει δεν κάνουν κάποια διαφορά, βαζει λίγο μαύρη σιλικόνη στην ακρούλα και δεν φαίνεται τίποτα. Απλά τωρα είναι στην εγγύηση και τα αλλάζεις

                πηγαινε και συ καμιά βόλτα με το πλυντήριο σου να δεις αν έχει λάστιχακια κομμένα να μας πεις 🤣 🤣 🤣

                Cirus the virus

                F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @dimitrioskosmas last edited by cirus

                  @dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:

                  @famas said in Ford Puma 2019:

                  Προσωπικά στο Mk3,5 είδα πράγματα που δεν τα έβλεπα στο Mk 2. Το κούμπωμα της κολώνας του τιμονιού για παράδειγμα
                  Για το Puma να μην μιλήσουμε γιατί θα μου λέτε ότι είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο, αν και θα πάω αντιπροσωπεία γιατί τα τσιμουχάκια από τα πίσω φινιστρίνια έχουν αρχίσει να κόβονται.

                  για το puma εχεις δικιο, εγω ειδα μεγαλη διαφορα στη ποιοτητα οταν μπηκα μεσα, μεταξύ puma και focus, εν αντιθέσει με αλλη μαρκα (πχ polo, golf)

                  Το PUMA κατασκευαζεται στην Ρουμανια και ο τοπικος προμηθευτής της FORD εκεί που παράγει όλα τα λαστιχα περιμετρικα του αυτοκινήτου και τα προμηθεύει στο εργοστάσιο για την συναρμολόγηση δυστηχώς εχει αποδειχθει οτι παράγει αθλια σε ποιοτητα λαστιχα που σχιζονται και γρατζουνίζονται με το παραμικρό

                  οποτε ναι συμφωνω είναι πολύ ποιοτικότερα τα focus που δεν παράγονται εκεί

                  Cirus the virus

                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • storm
                    storm last edited by

                    Αυτά τα περιστατικά (περί χαμηλής ποιότητας τοπικών υλικών) τα έχουν και άλλοι (πολλοί) κατασκευαστές που έχουν διάσπαρτα εργοστάσια σε διάφορες χώρες. Δεν αφορά μόνο την Ford.

                    Το θέμα είναι να μην βγάζει το αυτοκίνητο πρόβλημα σε περιφερειακά εξαρτήματα που μπορεί να προκαλέσουν καταναγκαστική ακινησία. Και τέτοια περιφερειακά εξαρτήματα/υλικά υπάρχουν πολλά σε ένα αυτοκίνητο.

                    Οι τσιμούχες πανεύκολα αλλάζουν.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus @storm last edited by cirus

                      @storm said in Ford Puma 2019:

                      πρόβλημα σε περιφερειακά εξαρτήματα που μπορεί να προκαλέσουν καταναγκαστική ακινησία. Και τέτοια περιφερειακά εξαρτήματα/υλικά υπάρχουν πολλά σε ένα αυτοκίνητο.
                      Οι τσιμούχες πανεύκολα αλλάζουν.

                      Δεν αντιλέγω συμβαίνει αλλά παρολα αυτα δεν είναι ευχάριστο και εδώ ειναι το νημα του PUMA οπότε αναφέρω αυτά που ξέρω για το συγκεκριμένο αμάξι

                      Και οι μπαταρίες οι εργοστασιακές (κυριως αν έρχεται το αμάξι με rombat και όχι VARTA συνήθως στον ένα χρόνο τα παίζει και θέλει αλλαγή στην εγγύηση). εχουν βγει πολλές ελατωματικές. Μετα που τις άλλαξαν με VARTA βελτιώθηκε αλλά και πάλι υπάρχουν ελατωματικές (παθών)

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        groover1972 @cirus last edited by

                        @cirus said in Ford Puma 2019:

                        @dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:

                        @famas said in Ford Puma 2019:

                        Προσωπικά στο Mk3,5 είδα πράγματα που δεν τα έβλεπα στο Mk 2. Το κούμπωμα της κολώνας του τιμονιού για παράδειγμα
                        Για το Puma να μην μιλήσουμε γιατί θα μου λέτε ότι είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο, αν και θα πάω αντιπροσωπεία γιατί τα τσιμουχάκια από τα πίσω φινιστρίνια έχουν αρχίσει να κόβονται.

                        για το puma εχεις δικιο, εγω ειδα μεγαλη διαφορα στη ποιοτητα οταν μπηκα μεσα, μεταξύ puma και focus, εν αντιθέσει με αλλη μαρκα (πχ polo, golf)

                        Το PUMA κατασκευαζεται στην Ρουμανια και ο τοπικος προμηθευτής της FORD εκεί που παράγει όλα τα λαστιχα περιμετρικα του αυτοκινήτου και τα προμηθεύει στο εργοστάσιο για την συναρμολόγηση δυστηχώς εχει αποδειχθει οτι παράγει αθλια σε ποιοτητα λαστιχα που σχιζονται και γρατζουνίζονται με το παραμικρό

                        οποτε ναι συμφωνω είναι πολύ ποιοτικότερα τα focus που δεν παράγονται εκεί

                        ενώ το cmax που κατασκευαζοταν στο Σαρλουι ήταν μέσα στη ποιότητα...

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @groover1972 last edited by

                          @groover1972 said in Ford Puma 2019:

                          @cirus said in Ford Puma 2019:

                          @dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:

                          @famas said in Ford Puma 2019:

                          Προσωπικά στο Mk3,5 είδα πράγματα που δεν τα έβλεπα στο Mk 2. Το κούμπωμα της κολώνας του τιμονιού για παράδειγμα
                          Για το Puma να μην μιλήσουμε γιατί θα μου λέτε ότι είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο, αν και θα πάω αντιπροσωπεία γιατί τα τσιμουχάκια από τα πίσω φινιστρίνια έχουν αρχίσει να κόβονται.

                          για το puma εχεις δικιο, εγω ειδα μεγαλη διαφορα στη ποιοτητα οταν μπηκα μεσα, μεταξύ puma και focus, εν αντιθέσει με αλλη μαρκα (πχ polo, golf)

                          Το PUMA κατασκευαζεται στην Ρουμανια και ο τοπικος προμηθευτής της FORD εκεί που παράγει όλα τα λαστιχα περιμετρικα του αυτοκινήτου και τα προμηθεύει στο εργοστάσιο για την συναρμολόγηση δυστηχώς εχει αποδειχθει οτι παράγει αθλια σε ποιοτητα λαστιχα που σχιζονται και γρατζουνίζονται με το παραμικρό

                          οποτε ναι συμφωνω είναι πολύ ποιοτικότερα τα focus που δεν παράγονται εκεί

                          ενώ το cmax που κατασκευαζοταν στο Σαρλουι ήταν μέσα στη ποιότητα...

                          κοιτα τα FORD γενικα σαν μάρκα ποτε δεν ήταν τοπ σε ποιοτητα συναρμογη. Μετρια στον μέσο όρο ήταν πάντα. Στην οδηγηση ξεχωρίζουν σαν μάρκα και είναι το selling point τους και κάποιες φορές (οχι πάντα είχε και συντηριτικούρες) το desing οπως πχ το FOCUS 1ης γενιάς, το PUMA και το χαμηλο και τούτο.

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • storm
                            storm last edited by

                            Από το PUMA δεν έχω οδηγική εμπειρία. Από τα σύγχρονα Ford μόνο το Ecosport έχω οδηγήσει, το οποίο ποιοτικά το βρήκα πολύ καλό.
                            Είμαι και λίγο περίεργος με τριγμούς, ποιότητα πλαστικών κλπ...οπότε εστίασα πολύ σε αυτά τα θέματα.

                            Άλλα αυτοκίνητα μου φάνηκαν πολύ ποιο "ψεύτικα" και φτηνιάρικα.

                            Θέλω να πιστεύω ότι το PUMA είναι καλύτερο από το Ecosport. Νομίζω. Μπορεί να κάνω και λάθος.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @storm last edited by

                              @storm said in Ford Puma 2019:

                              Θέλω να πιστεύω ότι το PUMA είναι καλύτερο από το Ecosport. Νομίζω. Μπορεί να κάνω και λάθος.

                              Ειναι πολύ καλύτερο

                              Σε ποιοτητα είναι πανω κάτω τα ίδια πάντως

                              το τι φαίνεται στον καθενα ψευτικο και φτηνιάρικο δεν είναι πάντα ίδιο

                              Δεν νομίζω πάντως ότι αυτα τα 2 φαινονται κάτι τέτοιο, νομιζω μια χαρά ποιοτητα έχουν. Απλά τα λάστιχα τους και κανα 2 λεπτομέρειες δεν είναι προσεγμένα. Αυτό συμβαίνει όμως με πολλά αυτοκίνητα

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • cirus
                                cirus last edited by

                                Παρέλαβα τα πράγματα από Mountune και την παρασκευή τα βάζω πάνω

                                μαζι με τα πράγματα έλαβα 6 διαφορετικές χαρτογραφήσεις μαζι με την OBD θυρα της mountune

                                Προγραμμάτισσα ήδη το αμάξι στο προγραμμα 235 (χωρις εγκατάσταση των πραγμάτων) και το πήρα βόλτα σήμερα. Γέμισε στις μεσαίες πάρα πολύ (όχι ότι υστερούσε) αλλά τώρα είχε παραπάνω δύναμη και φαινόταν. Μου άρεσε πολύ

                                Την παρασκευή μετα την εγκατασταση στην FORD θα βάλω το 260 πρόγραμμα και θα δοκιμάσω. Για να δούμε

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • cirus
                                  cirus last edited by cirus

                                  73621f5d-aee6-4a25-b161-e32e111aaee5-image.png
                                  c3e28cbb-2197-455f-8c17-0e9882c0b163-image.png

                                  intercooler airtec υπάρχει ήδη όπως και φιλτρο εξάτμιση της Miltek και εισαγωγες για αέρα

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • T
                                    teo-mak last edited by

                                    Θέλουμε δυναμομέτρηση πρίν και μετά ,για να δούμε αν έπιασαν τόπο τα χρήματα ή είναι mounitune βελτίωση.
                                    😆
                                    👅

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • F
                                      famas @cirus last edited by

                                      @cirus said in Ford Puma 2019:

                                      @teo-mak said in Ford Puma 2019:

                                      Σωστά.
                                      Πήγαινε να τα αλλάξεις για να κοπούν ξανά και τα καινούργια. 😆
                                      Σοβαρά,θα κοπούν.

                                      θα ξανακοπούν στην άκρη μετα από κανα 2 χρόνια αφού τα λαστιχα που παράγονται εκει στην ρουμανια στον συνεργάτη που έχει διαλέξει η Ford είναι αθλια σε ποιότητα

                                      αλλα νταξει δεν κάνουν κάποια διαφορά, βαζει λίγο μαύρη σιλικόνη στην ακρούλα και δεν φαίνεται τίποτα. Απλά τωρα είναι στην εγγύηση και τα αλλάζεις

                                      πηγαινε και συ καμιά βόλτα με το πλυντήριο σου να δεις αν έχει λάστιχακια κομμένα να μας πεις 🤣 🤣 🤣

                                      Πήγα σήμερα, τα είδαν και παρήγγειλαν καινούρια. Ρώτησα και για ένα χτυπηματάκι στη πόρτα, που το βρήκα έτσι, και μου έδωσαν ίδια τιμή επισκευής με τη τιμή που μου έδινε φαναρτζής έξω. Φυσικά, κανόνισα ραντεβού.

                                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus last edited by

                                        Λοιπον ας γράψω τις πρώτες μου εντυπώσεις.

                                        Λοιπον στο πρόγραμμα m235 το αμάξι απέκτησε δυναμη παραπάνω που την καταλαβαίνεις. Νιωθεις παραπάνω δύναμη στις μεσαίες και ψηλές. Γεμισε παραπάνω από τις μεσαίες και πανω

                                        Στο προγραμμα m260 η αλλαγη αν αποφασίσεις να γκαζώσεις είναι τρομακτική. Το αμάξι ακόμα και μαμα με τα 200 είναι γρήγορο και δεν του λείπει δύναμη αλλά τώρα πραγματικά είναι ως και τρομακτικο αν το πατήσεις πολύ και αισθανεσαι πια ότι αν πας ετσι σε γρηγορο ρυθμο σε πίστα τα φρένα του δεν είναι αρκετά να ανταπεξέλθουν.......... (και δεν εχει κακά φρένα)

                                        Οταν πας με λίγα μεσα στην πόλη και χαλαρα και τα 200 και τα 235 και τα 260 δεν έχουν μεγαλες διαφορες . Απλά λίγο πιο αμεση απόκριση σε πρόγραμμα και αισθηση στο normal λες και είσαι σε sport mode στο μαμα. Αλλα τίποτα φοβερο παραπάνω.

                                        Αν αποφασίσεις να το πατάς παραπάνω εκει αρχίζει και φαίνεται η διαφορά πλέον. Σε ρεπριζ το 80-150 συμβαινει απλά βυθίζοντας ελαχιστα το δεξί σου πόδι χωρίς καμια προσπάθεια το αμάξι ανταποκρίνεται αμεσα.

                                        Για να μην γραφω πολλά πηγαινοντας κάποιος με 200χλμ/ω (σε αδειο δρόμο με πολύ καλη ασφαλτο) με το stock αισθανεσαι ανετα και σταθερα
                                        αλλά οτι σύντομα ο κινητήρας δεν θα έχει πολύ να δώσει ακόμα γιατι έχει αρχιζει και ζορίζεται και ανεβαινει και αλλο μεν η ταχύτητα αλλα με πολύ αργους ρυθμους....

                                        Στο M260 τo αμάξι στα 200 πάει παρα πολύ ευκολα και γρήγορα και σου δινει την αίσθηση οτι αν βυθισεις το πόδι κάτω και αλλο εχει πολύ δυναμη ακόμα να σου δώσει και να επιταχύνει με γρηγορο ρυθμό προς τα πάνω ευκολα αν εσυ το αντεχεις φυσικα.........

                                        Ειναι πραγματικα σκέτη απόλαυση η οδήγηση του.

                                        IMG20240112081400.jpg IMG20240113115716.jpg IMG20240113083726.jpg IMG20240112115522.jpg IMG20240112115025.jpg IMG20240112115006.jpg IMG20240112081421.jpg IMG20240112081410.jpg IMG20240112081402.jpg

                                        Cirus the virus

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                        • alex-mix
                                          alex-mix last edited by

                                          Πολυ σε χαιρομαι ρε cirus αληθεια.Μπραβο φιλε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • gtsartsal
                                            gtsartsal last edited by

                                            Κάποιος ψάχνει τον @gatoz .....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 240 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr