-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και κάπως θα γίνει να πάρουμε όλοι μπαταριοκινητα να παρκάρουμε στα γκαράζ που θα αποκτήσουμε, ενώ δεν είμαστε 100% σίγουροι ότι την τρέχουσα 5ετια θα έχουμε όλοι πχ. θέρμανση, και θα γίνει και με τρόπο που θα σώσει τον πλανήτη.
Ως αριστερός εξακολουθείς να χρησιμοποιείς επιχειρήματα τοπικιστικης ανάλυσης.
Πρόσεχε, μιλάμε για ανισότητα, ΟΧΙ για φτώχεια!!!
Δεν θα γίνει να πάρουμε όλοι ταυτόχρονα, αυτό μας δίδαξε ο αιωνας που περάσαμε όσον αφορά το κόστος και την παραγωγικότητα.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το μέλημα των σημερινών κολιγων, είναι πως θα πάρουν EV...
Άρα εσύ δεν εστιάζεις σε θέματα κατανομής πλούτου, ανισότητας, ούτε στην έξοδο από την φτώχεια του μεγαλύτερου μέρους του πλανήτη. Εσένα σε νοιάζει γιατί οι κολίγοι θα πάρουν ev;;
Οπότε πέφτουμε σε αυτό το επίπεδο ανάλυσης, Να σου πω εσύ ως λαϊκός, ποτέ θα παραλάβεις το Τέσλα σου;;
-
@vagkirk ρε συ τι να πω να γράψω πλέον; Τα έχουμε πει όλοι 100 φορές και δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε ή να αλλάξουμε γνώμη, ας μην κοροιδευόμαστε. Προσωπικά με έχει κουράσει το forum και η κατεύθυνση που έχει πάρει και για αυτό απέχω εδώ και καιρό, δε μου προσφέρει τίποτα πλέον ούτε θέλω να διαβάζω τα posts εκτός και αν προέρχονται από 5-10 users που έχω ξεχωρίσει για το μυαλό, τη ανάλυση που κάνουν και την οπτική τους γωνία στα θέματα που με ενδιαφέρουν. Δεν έχει νόημα όμως να μπλοκάρω 50 άτομα και να διαβάζω 5-10 γιατί τα μισά της συζήτησης δε θα βγάζουν νόημα.
Όλα τα νήματα της πολιτικής πλεον κινούνται ξεκάθαρα σε γραμμή "Κούλης-ΕΕ-ΝΑΤΟ-στήριξη Ισραήλ-αριστεία, ψηφιοποίηση, ηλεκτρονικό χρήμα, κακοί κομμουνιστές/τεμπέληδες αριστεροί κτλ" και όλα τα νήματα σχεδόν που έχουν σχέση με την αυτοκίνηση είναι σε φάση "τι ωραία που είναι τα ηλεκτρικά, τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα Tesla, τι σημαντικό είναι το "sustainability", η "πράσινη ανάπτυξη", η έλλειψη θορύβου, να γλυτώσουμε την "κουτάλα", το κακό diesel, πόσο καίει το υβριδικό, πόσα λίτρα πορτμπαγκάζ έχει, πόσα συστήματα ασφαλείας έχει, που θα βρείτε φορτιστές, πόσες ίντσες και τι application έχει η νέα οθόνη κτλ".
Είναι φανερό οτι αντιλαμβάνομαι αλλιώς τον κόσμο γενικότερα (πολιτική, αυτοκίνηση, οικονομία κτλ) από την πλειοψηφία εδω μέσα οπότε δεν έχω και κανένα λόγο να βρίσκομαι εδώ, ούτε να χαλάμε τις καρδιές μας γράφοντας τις εντελώς υποκειμενικές (και αδιάφορες για τη μεγάλη εικόνα) απόψεις μας.
Έχω λοιπόν καλύτερα πράγματα να κάνω από το να βρίσκομαι εδω, κουράγιο σε όσους θέλουν να συμμετέχουν, μάλλον για συναισθηματικούς λόγους πλέον, γιατι το σπαμμάρισμα πάει γόνατο στα μισά θέματα με επανάληψη των ίδιων απόψεων από τα ίδια μέλη και των 2 πλευρών που προσπαθούν να πείσουν τους άλλους για το πόσο λάθος/εμμονικοί/ηλίθιοι είναι, και πλέον τα νεύρα είναι από όλους μας κρόσια. Από όσα λίγα βλέπω σήμερα που μπήκα, είναι στο τσακ να αρχίσουν τα καντήλια εδω μέσα. Ε δε θέλω το 2024 να με βρεί στα ίδια, ας καθήσει όποιος θέλει να γράφει ό,τι θέλει, εγώ κρίνω οτι έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το να διαβάζω για Τέσλα και Κούλη, και η κανονική ζωή είναι εκεί έξω.
ΥΓ: Για να μην είμαι και τελείως off-topic, θα πω οτι δεν είναι ανάγκη να έχεις ένα τέτοιο αριστούργημα στα χέρια για να εκτιμήσεις τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αρκεί και ένα i20N που πέτυχα πρόσφατα σε φανάρι δίπλα μου, εξαιρετικός ήχος, γρήγορο, μανιτζέβελο και μικρό. Και το Fiesta ST εξαιρετικό, και το i30N και πολλά άλλα αυτοκίνητα της αγοράς που θα είναι πραγματικό κρίμα να χαθούν έστω και αν η ηλεκτρική τους έκδοση βγάζει 100 άλογα παραπάνω και κάνει το 0-100 σε 2 δεύτερα κάτω. Τέσπα.
-
Πάλι καλά δεν μας προτείνεις να φύγουμε από την χώρα σου. Πρόοδος.
Κατά τα άλλα σε όλους μας αρέσουν τα γρήγορα θερμικά αυτοκίνητα, ίσως έχουμε και καλύτερη εμπειρία από την δική σου.
Εμείς μιλάμε όμως με βάση την πραγματικότητα και τις συνθήκες γύρω μας, όχι με το πώς θα ήταν ένας φανταστικός κόσμος. Το 2030-2035-2040 θα σταματήσουν τα θερμικά, οπότε μιλάμε με αυτό κατά νου.
Στο παρόν νημα ασχολούμαστε με την προοπτική της ηλεκτικινησης.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όλα τα νήματα της πολιτικής πλεον κινούνται ξεκάθαρα σε γραμμή "Κούλης-ΕΕ-ΝΑΤΟ-στήριξη Ισραήλ-αριστεία, ψηφιοποίηση, ηλεκτρονικό χρήμα, κακοί κομμουνιστές/τεμπέληδες αριστεροί κτλ"
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από όσα λίγα βλέπω σήμερα που μπήκα, είναι στο τσακ να αρχίσουν τα καντήλια εδω μέσα. Ε δε θέλω το 2024 να με βρεί στα ίδια, ας καθήσει όποιος θέλει να γράφει ό,τι θέλει, εγώ κρίνω οτι έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το να διαβάζω για Τέσλα και Κούλη, και η κανονική ζωή είναι εκεί έξω.
Γενικά φίλε ο κόσμος είναι στα κάγκελα παντού...
Δεν πάνε καλά τα πράγματα πουθενά και βλέπεις να ξεσπάνε όλοι καθημερινά...
Βλέπουν και -κυρίως οι ψηφοφόροι Κούλη- όλα αυτά τα απίστευτα πουτσιλίκια των ΜΜΕ και λοιπών influencer στα ΜΚΔ που προσπαθούν να κάνουν το άσπρο - μάυρο και να τους βγάλουν τρελλούς παρουσιάζοντας μια άλλη πραγματικότητα και η ψυχολογία του επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο.
Στα του φόρουμ μεγάλη έκπλήξη των πρώτων ημερών του 2024 η... μετάλλαξη @lap σε έναν λίγο πιο ήπιο - μετριοπαθή αριστεροφάγο @spi_duster !!!!
Τι έγινε βρε σύντροφε @lap ;
Βγήκε καμιά δημοσκόπηση με το ΠΑΣΟΚ στο 25% και δεν το πήρα χαμπάρι;λάου - λάου , χαμηλά την μπάλα ακόμη , ο εχθρός είναι οι altrightετζίδες της ακροδεξιάς ΝΔ , όχι οι οικολόγοι πράσινοι της αριστεράς!!!
-
Όχι vagkirk δεν πήγε το ΠΑΣΟΚ στο 25% και δεν υπάρχει τέτοιος λόγος για να ασκήσεις κριτική. Επί πόσα έτη που γράφω εδώ από το πρωί ως το βράδυ διαβάζω για ορθόδοξους αριστερούς, για πελατακια του συστήματος, για χρήσιμους ηλίθιους, για κλέφτες χωρίς καμία αυτοκριτική σε κανένα επίπεδο.
Πολλά από τα επιχειρήματα μάλιστα είναι ψευδεπίγραφα. Από πίσω τους κρύβουν αντιπάθειες προς εταιρίες, χώρες, ανθρώπους χρησιμοποιώντας τον λαό ως πρόσχημα. Τα Tesla είναι μάπα επειδή ο μεγαλομέτοχος δεν είναι αριστερός. Αυτό είναι η μοναδική αλήθεια των επιχειρημάτων κατά των αυτοκινήτων αυτών. Αυτό είναι το βασικό κριτήριο αξιολόγησης τους.
Όλος ο κόσμος ανά τις δεκαετίες έχει γράψει μια ιστορία και εδώ κανείς δεν ασχολείται με τις αιτίες αυτής της ιστορίας.
Μη με μπερδεύεις λοιπον με τον Σπύρο. Εγώ όταν ασκώ κριτική πάντα έχω πηγές πίσω μου και ανάλυση για αυτά που γράφω. Εάν δεν το ξέρω το θέμα δεν γράφω. Αντιθέτως, οι αριστεροί φίλοι του φόρουμ δεν πράττουν το ίδιο και γράφουν έως και ακραία πράγματα με ιστορικές ανακρίβειες. Αν τους τα επισημάνεις θεωρείσαι αντίπαλος
Ο Σπύρος κάνει λάθη σε κάποιες αναλύσεις του.
Οι οικολόγοι πράσινοι είναι ο εχθρός γιατί τους παίρνει ψήφους, όχι αρκετούς είναι η αλήθεια. Εξού και η κοινή ρητορική για παπατζα οικολογία και άλλα τέτοια επιχειρήματα λες και επί άλλων συστημάτων δεν υπήρχε καταστροφή του περιβάλλοντος. Οι ΝΔτες ποτέ δεν ήταν πελάτες τους
Υ.γ Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα ούτε με νοιάζει κάποιο κόμμα. Σε αντίθεση με πολλούς άλλους εδώ μέσα. -
Δεν έχω πρόβλημα με τα ηλεκτρικά ΑΛΛΑ κανσελαρω τον μασκ και την κίνα!
-
Τα τεσλα είναι και γ@μω τα αυτοκίνητα, αν σε βολέψουν οι συμβιβασμοί και τα σενάρια χρήσης που απαιτούνται.
Αι μεγάλαι δυνάμεις φρόντισαν μέσα σε 2-3 χρόνια, ένα μικρό κουβαδακι πόλης από 12-15 χιλιάρικα να φτάσει τα 25 και ένα οικογενειακό των 20-25 χιλιαδων να φτάσει τις 35, οπότε είναι μλκια να μην πάρει κανείς σε αυτά τα λεφτά ένα επιδοτούμενο υπεραυτοκίνητο με άπειρα τζιβιτζιλίκια.Όμως τα τύπου Τέσλα αυτοκίνητα, που εγώ ίσως αντίθετα με τον Ντιέγκο, πιστεύω ότι είναι σχεδόν "τέλεια" καθεαυτα ως τεχνολογικά προϊόντα, δεν μπορούν να σταθούν μόνα τους στον σημερινό κόσμο ως έχει, αλλά απαιτούν από τον κόσμο να αλλάξει για για να προσαρμοστεί σε αυτά.
Αυτό στο οποίο επαναξαναματα-αντιλέγουμε με τον Λαπ και άλλους, είναι η προώθηση αυτού του νέου τύπου Californication στα Βαλκάνια, και τα υπόλοιπα μέρη του πλανήτη, όπου δεν στέκει το προωθουμενο πρότυπο λαηφσταηλ με σύμβολο της εργασίας τον χαρτοφύλακα, που ο φέρων τον χαρτοφύλακα πηγαινοερχεται απ το προσωπικό του γκαράζ στο καταπράσινο ντιζαηνατο σπίτι του μέχρι το ντιζαηνατο γραφείο του, μέσα στο διαστημικής τεχνολογίας μπαταριοκινητο του, σε έναν κόσμο σαν των διαφημιστικων σποτ, ο οποίος είναι το αντίθετο απ την τριτοκοσμικη μπανανία που ζει καθημερινά ο μέσος αρχαιολάγνος τουρκΈλληνας, είτε με φωτάκια Μπέου ειτε χωρίς.
Ακόμα κι αν εγώ ο ίδιος προσωπικά (όπως κι άλλοι συνομιλητές) , ενδώσουμε εν μέρει στο πρότυπο, το αντιλαμβάνομαι από φαιδρο έως φαύλο για τον γενικό πληθυσμό των Βαλκανίων και τον πραγματικό κόσμο που μας περιβάλλει τη στιγμή που μιλάμε.
Για το 2040 και μετά που λέει ο Λαπ, πιο πολύ με νοιάζει αν θα υπάρχει ακόμη κάποια υποτυπώδης κρατική μέριμνα για την τρίτη ηλικία, σύνταξη, περίθαλψη κλπ ή με την πορεία που έχουν τα πράγματα θα ζούμε οι περισσότεροι σε κάποιο τσιμεντενιο κλουβί λίγων τετραγωνικών σαν τους Ασιάτες των ντοκιμαντέρ ή τους ημιάστεγους Αμερικάνους εργαζόμενους παππούδες, παρά αν ως 70αρης θα βγαίνω απ τη μεζονέτα να πάω διακοπές με κινέζικο μπαταριοκινητο.
-
Φαντάζομαι να κυκλοφορώ στο Βόλο κάτω απ τα μπλε φωτάκια, με εκατοντάδες ev διπλοπαρκαρισμένα με τα έντονα LED αλαρμ τους, πάνω στη λεωφορειολωριδα έξω απ τα σάντουιτσάδικα της Ιάσωνος, ενώ ντελιβεράδες με ηλεκτρικά σκούτερ θα ελίσσονται σαν αθόρυβοι σιφουνες ανάμεσα στα σπασμένα κρασπεδα των πεζοδρομίων, τις λακκούβες, τα σκυλοκούρ@δα και τους σωρούς αμμοχάλικα για τα υπό κατασκευή έργα... cyber punk φαντασίωση τύπου do androids dream of electric provatina sta karvouna?
-
Ηλεκτρικό αναμένεται να είναι ένα πέντε αυτοκίνητα που θα πουληθούν φέτος στην παγκόσμια αγορά. Αυτό προκύπτει από την έκθεση προοπτικής του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (ΙΕΑ) που δόθηκε σήμερα Τετάρτη στη δημοσιότητα, σύμφωνα με την οποία οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αυξηθούν κατά 35% φέτος και θα ανέλθουν στα 14 εκατομμύρια, ενώ ήδη αποτελούν το 18% της αγοράς, από μόλις 4% το 2020.
Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας προβλέπει ακόμη ότι η στροφή από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μειώσει την παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου κατά τουλάχιστον πέντε εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα τεσλα είναι και γ@μω τα αυτοκίνητα, αν σε βολέψουν οι συμβιβασμοί και τα σενάρια χρήσης που απαιτούνται.
Αι μεγάλαι δυνάμεις φρόντισαν μέσα σε 2-3 χρόνια, ένα μικρό κουβαδακι πόλης από 12-15 χιλιάρικα να φτάσει τα 25 και ένα οικογενειακό των 20-25 χιλιαδων να φτάσει τις 35, οπότε είναι μλκια να μην πάρει κανείς σε αυτά τα λεφτά ένα επιδοτούμενο υπεραυτοκίνητο με άπειρα τζιβιτζιλίκια.Όμως τα τύπου Τέσλα αυτοκίνητα, που εγώ ίσως αντίθετα με τον Ντιέγκο, πιστεύω ότι είναι σχεδόν "τέλεια" καθεαυτα ως τεχνολογικά προϊόντα, δεν μπορούν να σταθούν μόνα τους στον σημερινό κόσμο ως έχει, αλλά απαιτούν από τον κόσμο να αλλάξει για για να προσαρμοστεί σε αυτά.
Αυτό στο οποίο επαναξαναματα-αντιλέγουμε με τον Λαπ και άλλους, είναι η προώθηση αυτού του νέου τύπου Californication στα Βαλκάνια, και τα υπόλοιπα μέρη του πλανήτη, όπου δεν στέκει το προωθουμενο πρότυπο λαηφσταηλ με σύμβολο της εργασίας τον χαρτοφύλακα, που ο φέρων τον χαρτοφύλακα πηγαινοερχεται απ το προσωπικό του γκαράζ στο καταπράσινο ντιζαηνατο σπίτι του μέχρι το ντιζαηνατο γραφείο του, μέσα στο διαστημικής τεχνολογίας μπαταριοκινητο του, σε έναν κόσμο σαν των διαφημιστικων σποτ, ο οποίος είναι το αντίθετο απ την τριτοκοσμικη μπανανία που ζει καθημερινά ο μέσος αρχαιολάγνος τουρκΈλληνας, είτε με φωτάκια Μπέου ειτε χωρίς.
Ακόμα κι αν εγώ ο ίδιος προσωπικά (όπως κι άλλοι συνομιλητές) , ενδώσουμε εν μέρει στο πρότυπο, το αντιλαμβάνομαι από φαιδρο έως φαύλο για τον γενικό πληθυσμό των Βαλκανίων και τον πραγματικό κόσμο που μας περιβάλλει τη στιγμή που μιλάμε.
Για το 2040 και μετά που λέει ο Λαπ, πιο πολύ με νοιάζει αν θα υπάρχει ακόμη κάποια υποτυπώδης κρατική μέριμνα για την τρίτη ηλικία, σύνταξη, περίθαλψη κλπ ή με την πορεία που έχουν τα πράγματα θα ζούμε οι περισσότεροι σε κάποιο τσιμεντενιο κλουβί λίγων τετραγωνικών σαν τους Ασιάτες των ντοκιμαντέρ ή τους ημιάστεγους Αμερικάνους εργαζόμενους παππούδες, παρά αν ως 70αρης θα βγαίνω απ τη μεζονέτα να πάω διακοπές με κινέζικο μπαταριοκινητο.
Θα εξελιχθουν τα ρημαδια. Θα βγουν μοντελα με αφαιρούμενες μπαταρίες για αυτούς που δεν εχουν parking. Θα βγουν μοντέλα που θα νοικιαζεις τις μπαταρίες όπως έκανες παλιά με τις κασέτες στα βιντεοκλάμπ να δεις τον ραμπο. μετα θα τις πηγαίνεις πίσω και θα παίρνεις αλλες φορτισμένες. Γενικα θα προσαρμοστούν σε ολες τις συνθηκες για να πουλήσουν. Λυσεις πάντα υπάρχουν αμα υπάρχει κονομα.
και στις ΗΠΑ και στα Βαλκάνια... και ακόμα και στην Βαλχάλα θα προσαρμοστούν για να πουλήσουν.
απλά δεν εχουμε φτασει ακόμα εκεί είμαστε σε αρχικά σταδια
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αν θα υπάρχει ακόμη κάποια υποτυπώδης κρατική μέριμνα για την τρίτη ηλικία, σύνταξη, περίθαλψη κλπ
Εσύ τι πιστεύεις ότι επιθυμούν οι υπόλοιποι στην συζήτηση αυτή;
Θεωρείς ότι επειδή το αναφέρεις εσύ και οι υπόλοιποι αριστεροί στην κουβέντα θα σταματήσει η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης;
-
@ibiza95 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτή η κυκλική οικονομία πώς γυρίζει;
Η κυκλική οικονομία είναι ένα «πράσινο μοντέλο ανάπτυξης» και αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο του νέου ευρωπαϊκού και παγκόσμιου οικονομικού μοντέλου.
Σε τί στοχεύει:
Κεντρικός στόχος του νέου αυτού μοντέλου είναι η παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών με λιγότερους και πιο «πράσινους πόρους». Δηλαδή με ελαχιστοποίηση ή και μηδενισμό των αποβλήτων σε όλα τα στάδια παραγωγής, αλλά και μετά το τέλος του κύκλου ζωής των προϊόντων. Επιδιώκει και ενθαρρύνει την χρήση δευτερογενών υλικών και αποβλήτων ως παραγωγικών πόρων και χρήσιμων υλικών,
προσδίδοντας τη διάσταση της βιωσιμότητας στο παραγωγικό μοντέλο.
https://ypen.gov.gr/perivallon/kykliki-oikonomia/ -
Αφού διαβάσεις αυτό, σκέψου να διαβάζεις κατά δήλωση αριστερό να αναφέρει πως δεν αντέχει την παπατζα των οικολογικών δερμάτινων καθισμάτων που βασίζονται στην κυκλική πράσινη οικονομία και ότι γουστάρει αυθεντικό δέρμα με όλα τα στάδια επεξεργασίας του!!!
Μετά φταίει ο λαπ που σχολιάζει.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα τεσλα είναι και γ@μω τα αυτοκίνητα, αν σε βολέψουν οι συμβιβασμοί και τα σενάρια χρήσης που απαιτούνται.
Αι μεγάλαι δυνάμεις φρόντισαν μέσα σε 2-3 χρόνια, ένα μικρό κουβαδακι πόλης από 12-15 χιλιάρικα να φτάσει τα 25 και ένα οικογενειακό των 20-25 χιλιαδων να φτάσει τις 35, οπότε είναι μλκια να μην πάρει κανείς σε αυτά τα λεφτά ένα επιδοτούμενο υπεραυτοκίνητο με άπειρα τζιβιτζιλίκια.Όμως τα τύπου Τέσλα αυτοκίνητα, που εγώ ίσως αντίθετα με τον Ντιέγκο, πιστεύω ότι είναι σχεδόν "τέλεια" καθεαυτα ως τεχνολογικά προϊόντα, δεν μπορούν να σταθούν μόνα τους στον σημερινό κόσμο ως έχει, αλλά απαιτούν από τον κόσμο να αλλάξει για για να προσαρμοστεί σε αυτά.
Αυτό στο οποίο επαναξαναματα-αντιλέγουμε με τον Λαπ και άλλους, είναι η προώθηση αυτού του νέου τύπου Californication στα Βαλκάνια, και τα υπόλοιπα μέρη του πλανήτη, όπου δεν στέκει το προωθουμενο πρότυπο λαηφσταηλ με σύμβολο της εργασίας τον χαρτοφύλακα, που ο φέρων τον χαρτοφύλακα πηγαινοερχεται απ το προσωπικό του γκαράζ στο καταπράσινο ντιζαηνατο σπίτι του μέχρι το ντιζαηνατο γραφείο του, μέσα στο διαστημικής τεχνολογίας μπαταριοκινητο του, σε έναν κόσμο σαν των διαφημιστικων σποτ, ο οποίος είναι το αντίθετο απ την τριτοκοσμικη μπανανία που ζει καθημερινά ο μέσος αρχαιολάγνος τουρκΈλληνας, είτε με φωτάκια Μπέου ειτε χωρίς.
Ακόμα κι αν εγώ ο ίδιος προσωπικά (όπως κι άλλοι συνομιλητές) , ενδώσουμε εν μέρει στο πρότυπο, το αντιλαμβάνομαι από φαιδρο έως φαύλο για τον γενικό πληθυσμό των Βαλκανίων και τον πραγματικό κόσμο που μας περιβάλλει τη στιγμή που μιλάμε.
Για το 2040 και μετά που λέει ο Λαπ, πιο πολύ με νοιάζει αν θα υπάρχει ακόμη κάποια υποτυπώδης κρατική μέριμνα για την τρίτη ηλικία, σύνταξη, περίθαλψη κλπ ή με την πορεία που έχουν τα πράγματα θα ζούμε οι περισσότεροι σε κάποιο τσιμεντενιο κλουβί λίγων τετραγωνικών σαν τους Ασιάτες των ντοκιμαντέρ ή τους ημιάστεγους Αμερικάνους εργαζόμενους παππούδες, παρά αν ως 70αρης θα βγαίνω απ τη μεζονέτα να πάω διακοπές με κινέζικο μπαταριοκινητο.
Οι ΗΠΑ άσχετα με την εικόνα που προβάλλουν σε ταινίες και σειρές έχουν τεράστια προβλήματα, ακόμα και στις παράκτιες ανεπτυγμένες περιοχές. Το californication υπάρχει μόνο στην θεωρία ως πρότυπο.
Από εκεί και πέρα, να πω ότι σε ζηλεύω απίστευτα διότι ζεις σε μια από τις αγαπημένες μου ελληνικές πόλεις. Αν αυτά που περιγράφεις νομίζεις ότι είναι κόλαση, έλα μια βόλτα πατησια, Αττική, λιοσια κτλπ, να δεις τι ωραία που περνάμε. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αφού διαβάσεις αυτό, σκέψου να διαβάζεις κατά δήλωση αριστερό να αναφέρει πως δεν αντέχει την παπατζα των οικολογικών δερμάτινων καθισμάτων που βασίζονται στην κυκλική πράσινη οικονομία και ότι γουστάρει αυθεντικό δέρμα με όλα τα στάδια επεξεργασίας του!!!
Μετά φταίει ο λαπ που σχολιάζει.
Γιατι το αυθεντικο δερμα τι κακο εχει δηλαδη? Επειδη εφτασαν οι παπατζηδες που υποστηριζεις να πουλανε τα πλαστικα σκουπιδια (δερματινες) ιδια τιμη με το κανονικο δερμα για να κονομανε 100 φορες παραπανω εσυ θα παπαγαλισεις ακομα κι εκει υπερ των συμφεροντων τους?
Ρε συ εχω δει ανθρωπους να μην εχουν μια και να στηριζουν με τα μπουνια τον καπιταλισμο αλλα τετοιο επιπεδο υποστηριξης αν δεν εχεις τουλαχιστον κανα εκατομμυριο στην ακρη να καθεται τοτε ειναι πιο γραφικο κι απο κατι μπαρμπαδια με 500 ευρω συνταξη που πιστευουν οτι ο Κουλης ειναι ο σωτηρας κι ας μην εχουν ουτε να παρουν ενα κιλο μοσχαρι. -
Μα το οικολογικό δέρμα είναι από επεξεργασία φυτών. Όχι από πλαστικό. Και μάλιστα από φυτά που χρησιμοποιουνται ως καύσιμα σε μια κυκλική οικονομία.
Έχεις ιδέα τι περιβαλλοντικό αποτύπωμα αφήνει το επεξεργασμένο αληθινό δέρμα. Έχεις ιδέα ποιος αναπνέει και ζει με τα απόβλητα από την επεξεργασία αυτή; Νομίζετε ρομπότ τα φτιάχνουν και όχι φτωχοί άνθρωποι;
Και όλα αυτά για να ακουμπάτε των πωπο σας σε αυθεντικό δέρμα;Πως έγινε τόσο κυριλέ η αριστερά ρε παιδιά; Πέρα από το ηθικό βαθύτερο νόημα του να χρησιμοποιείς το δέρμα έμβιων οντων που απλά είναι πιο αδύναμα από εσένα. Τεσπα αστο αυτο, είναι άλλη πίστα για εσάς.
Από που ήρθατε ρε παιδιά....τώρα γεννηθηκατε;
Ποιον καπιταλισμό; μίλησα για ιδιοκτησία κεφαλαίων;
Αν και κακά τα ψέματα ο όντως στραβος και άνισος καπιταλισμός μέσω του διαμοιρασμού της παραγωγής και της κατανάλωσης το δεύτερο μισό του 20 αιώνα έβγαλε από την φτώχεια δισεκατομμύρια ανθρώπους. Αυτό μας δείχνουν τα στοιχεία. Έγινε λιγότερο άνισος;;;.... Η απάντηση είναι όχι.
Άλλη έννοια όμως η ισότητα και άλλη η φτώχεια.
Απλά εσύ γεννήθηκες μέσα στα πολυτελή αγαθά και μεζονέτες και δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει φτώχεια.Και όχι φτώχεια δεν σημαίνει να μην βγαίνεις για ποτό κάθε Σαββατοκύριακο. Η να σου φτάνει ο μισθός για 20-25 ημέρες το μήνα.
Φτώχεια σημάνει κάτι άλλο.Παρόλα αυτά, εγώ δεν μίλησα για το κεφάλαιο. Μίλησα για παραγωγή η οποία ακόμα και στον υπαρκτό υπήρχαν πολλές φωνές επιστημόνων που φώναζαν πως πρέπει να αλλάξει, να αποκεντροποιηθει και να μπουν μετρήσιμοι όροι με βάση το κέρδος στην μεταποίηση πόρων. Βέβαια άλλο κέρδος εννοούσαν. Οι ιστορικές πηγές είναι εύκολα προσβάσιμες για να ενημερωθεί όποιος θέλει.
Και στο κάτω κάτω της γραφής όλοι οι αριστεροί του forum ανοίξτε ένα βιβλίο ανάλυσης της σοσιαλδημοκρατίας, του τρίτου δρόμου και μετα γράψτε για την διαφορετική οπτική του καπιταλισμού στα διάφορα πολιτικά φασματα, είστε ενήλικοι, γίνεται αυστηροί με τους εαυτούς σας και μην πιστεύετε κανέναν παρά μόνο όσα εσείς ανακαλύπτεται από τα διάφορα διαβάσματα σας
Δηλαδή, ιστορικός πράγμα ... Τεσπα άντε μη το ανοίξω το ρημάδι το πληκτρολόγιο μου.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα το οικολογικό δέρμα είναι από επεξεργασία φυτών. Όχι από πλαστικό. Και μάλιστα από φυτά που χρησιμοποιουνται ως καύσιμα σε μια κυκλική οικονομία.
Έχεις ιδέα τι περιβαλλοντικό αποτύπωμα αφήνει στο περιβάλλον το επεξεργασμένο αληθινό δέρμα. Έχεις ιδέα ποιος αναπνέει και ζει με τα απόβλητα από την επεξεργασία αυτή; νομίζετε ρομπότ τα φτιάχνουν και όχι φτωχοί άνθρωποι;
Από που ήρθατε ρε παιδιά....τώρα γεννηθηκατε;
Φίλε μου δεν έχεις ιδέα για ποια πράγματα μιλάς. Ποιον καπιταλισμό; μίλησα για ιδιοκτησία κεφαλαίων;
Αν και κακά τα ψέματα ο όντως στραβος και άνισος καπιταλισμός μέσω του διαμοιρασμού της παραγωγής και της κατανάλωσης το δεύτερο μισό του 20 αιώνα έβγαλε από την φτώχεια δισεκατομμύρια ανθρώπους. Αυτό μας δείχνουν τα στοιχεία. Έγινε λιγότερο άνισος;;;.... Η απάντηση είναι όχι.
Άλλη έννοια όμως η ισότητα και άλλη η φτώχεια.
Απλά εσύ γεννήθηκες μέσα στα πολυτελή αγαθά και μεζονέτες και δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει φτώχεια.Και όχι φτώχεια δεν σημαίνει να μην βγαίνεις για ποτό κάθε Σαββατοκύριακο. Η να σου φτάνει ο μισθός για 20-25 ημέρες το μήνα.
Φτώχεια σημάνει κάτι άλλο.Παρόλα αυτά, εγώ δεν μίλησα για το κεφάλαιο. Μίλησα για παραγωγή η οποία ακόμα και στον υπαρκτό υπήρχαν χιλιάδες φωνές επιστημόνων που φώναζαν πως πρέπει να αλλάξει, να αποκεντροποιηθει και να μπουν μετρήσιμοι όροι με βάση το κέρδος στην μεταποίηση πόρων. Βέβαια άλλο κέρδος εννοούσαν. Τεσπα.
Και στο κάτω κάτω της γραφής όλοι οι αριστεροί του forum ανοίξτε ένα βιβλίο ανάλυσης της σοσιαλδημοκρατίας, του τρίτου δρόμου και μετα γράψτε, είστε ενήλικοι, γίνεται αυστηροί με τους εαυτούς σας και μην πιστεύετε κανέναν παρά μόνο όσα εσείς ανακαλύπτεται από τα διάφορα διαβάσματα σας
Δηλαδή, ιστορικός πράγμα ... Τεσπα άντε μη το ανοίξω το ρημάδι το πληκτρολόγιο μου.
Η κλασικη δερματινη απο πλαστικο παραγεται. Ειναι δηλαδη ενα ευτελους αξιας προιον, χρησιμο μεν και μια χαρα σε γενικες γραμμες αλλα οταν η τιμη του ειναι αυτη που πρεπει να ειναι, δηλαδη παμφτηνη.
Μετα εκπληξεως μου βλεπω οτι τα δηθεν ποιοτικα σαλονια των νεων τεσλα εχουν δερματινες, δηλαδη ευτελεστατης αξιας υλικα, στα καθισματα. Καλυτερα να ειχαν υφασματα. Αλλα πανε να πασαρουν οικολογια κι εκει στην υγεια των κοροιδων αφου με τοσο ευτελη υλικα κερδιζουν εκατονταδες ευρω ανα αυτοκινητο σε σχεση με το να ειχαν πραγματικο δερμα που ειναι ενα ποιοτικο υλικο που χρησιμοποιειται απ'τα αρχαια χρονια.Υποψιν, εγω ποτε δεν ειπα να σκοτωνονται ζωα μονο για το δερμα τους, αυτο ειναι φρικτο και βαρβαρο.
Αλλα οταν σκοτωνεις την αγελαδα για το κρεας της, γιατι να μη χρησιμοποιησεις και το δερμα της για να φτιαξεις κατι ποιοτικο? Το ιδιο και το προβατο κ.ο.κ.
Αυτο γιατι δεν ειναι δηλαδη "κυκλικη οικονομια" οπως αναφερεις συνεχεια?
Αλλα ξαναγραφω, το δερμα κοστιζει. Οποτε ας φτιαξουμε απ'το τιποτα ψευτοδερματινες, να τις πασαρουμε και σαν οικολογικες, να τις πουλαμε και 100 φορες πανω απ'την αξια τους κι ολα καλα.
Καπως ετσι λειτουργει γενικα η πρασινη παπατζα σε ολους τους τομεις.Τελος, ο καπιταλισμος σημερα εχει γυρισει την ανθρωποτητα τουλαχιστον 50 χρονια πισω κι επεται και συνεχεια.
Στη δυση τεραστια μεριδα του πληθυσμου ζει σε τρωγλες και ειναι ενα βημα πριν το να μεινει αστεγο εκει που εχει φτασει το κοστος ενοικιου.
Στο μουρικα ιδιως οι ανθρωποι τρωνε γενετικα μεταλλαγμενα σκουπιδια γιατι δεν εχουν λεφτα για κανονικη τροφη.
Ακομα και στη σπουδαια Γερμανια περσι το χειμωνα ελεγαν στον κοσμο να κανει μια φορα τη βδομαδα μπανιο για να μη σπαταλα ηλεκτρικο για να θερμαινει νερο.
Αυτος ειναι ο καπιταλισμος, αυτο ειναι το δηθεν "βγαλσιμο απ'την φτωχεια" που ισχυριζεσαι, ενα συστημα που εν ετει 2024 εχει τον κοσμο να ματωνει κυριολεκτικα να επιβιωσει.
Τα υπολοιπα μικρη αξια εχουν οταν η μεγαλυτερη μεριδα του πληθυσμου εθελοδουλα υπομενει την ολοενα και μεγαλυτερη εξαθλιωση της νομιζοντας κιολας οτι ζει και καλα. Στην πραγματικοτητα η συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου των καπιταλιστικων χωρων του πλανητη (δηλαδη του 99% των χωρων) ζει χειροτερα κι απ'τα ζωα. -
Ρε συ....έλεος.
https://www.webmd.com/a-to-z-guides/what-to-know-about-vegan-leather
Εκτός τόπου και χρόνου είσαι συνεχώς.
Ξύπνα,!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρε συ....έλεος.
https://www.webmd.com/a-to-z-guides/what-to-know-about-vegan-leather
Εκτός τόπου και χρόνου είσαι συνεχώς.
Ξύπνα,!
"Synthetic leather is made using recycled plastic materials like polyurethane and polyvinyl chloride."
Απ'το κειμενο που παρεθεσες αυτο εχει ως πιο συχνο υλικο της δερματινης, το πλαστικο,οπως εγραψα κι εγω.
Το lower το'χεις ή απλα δεν μπαινεις καν στον κοπο να διαβαζεις τις ιδιες σου τις παραθεσεις?
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης