-
@tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.
Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.
Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.
Γιατί δεν συμβαίνει; αφού έχουν τόσα περισσότερα κιλά από μπαταρίες που δεν φορτιζουν ποτέ, εκδοχή ότι δεν μπαίνει ποτέ πρίζα. Σαν να πηγαίνεις διαρκώς με 3 ενήλικες άντρες μαζί σε κάθε διαδρομή είναι...
Λίγο παραπάνω απάντησα.
Δε γίνεται να γράφω συνέχεια τα ίδια.Δλδ θέλεις να πεις ότι 13αρες και 14αρες μπαταρίες φορτιζουν απλά με το φρενάρισμα και το ρολορισμα; εδώ δεν φορτιζουν πλήρως των hev με το 1-1.3 θα φορτίσει η 13αρα;
Ή θα πούμε δεν είναι απαραίτητο για τη υβριδική κίνηση να φορτίσει πλήρως η μπαταρία!
Αν δεν είναι απαραίτητο τότε γιατί την κουβαλά? (ρητορικό το ερώτημα ξέρουμε γιατί την έχει απλά είπαμε εφόσον δεν την φορτιζεις έχεις μια τεραστια βαριά μπαταρία που κάνει την ίδια δουλειά με μια άλλη που είναι πολύ μικρότερη σε βάρος όγκο.
Δλδ και χάνεις χώρο και γεμίζεις βάρος και τελικά κίνησε σαν ένα συμβατικό υβριδικό απλά με καλύτερες επιδόσεις τις οποίες άμα πας να τις κυνηγησεις βλέπεις 10αρια...Θέλω να πω ακριβώς αυτό που έγραψα.
Δεν καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι.
Δεν φορτίζουν πλήρως οι μπαταρίες των PHEV όπως φορτίζουν στη πρίζα εννοείται.
Υπάρχει ανάκτηση ενέργειας η οποία αποθηκεύεται στην μπαταρία και χρησιμοποιείται όταν είναι εφικτό.
Όπως ακριβώς και στα HEV.
Πώς αλλιώς να το γράψω δηλαδή;Για το ότι κουβαλούν +250 κιλά χωρίς λόγο αφού δεν εκμεταλευσαι την χωρητικότητα της μπαταρίας, που σου έχουν γράψει όλοι θα πεις κάτι;
Σου απαντάει το ίδιο το περιοδικό στην παράθεση που έβαλε ο Δίας.
-
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@atari70 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Πάντως κάπου είχα διαβάσει ότι πανευρωπαϊκά το 70% όσων έχουν αγοράσει plug in δεν τα φορτίζουν και τα κινούν καθαρά ως βενζινοκίνητα.
@dstou said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Για μένα όχι φευ, πουθενά, και για κανένα λόγο. Γιατί απλούστατα, η ασυνείδητη χρήση, ήγουν το δουλεύω σαν κανονικό θερμικό ιχ και δεν το φορτίζω ποτέΣ, υπερτερεί της συνετής.
Ενώ το πλήρως υβριδικό κάτι θα φορτίσει από μόνο του. Το δε πλήρως μπαταριάτο ηλεκτρικό αν δεν το φορτίσεις θα μείνεις, και αυτό το γνωρίζεις από την πρώτη μέρα.Να ξανά πούμε άλλη μία φορά ότι αυτό δεν ισχύει.
Όταν ένα PHEV δεν το φορτίζεις κινείται όπως ένα HEV. Όπως τα Toyota δηλαδή και οποιοδήποτε άλλο full υβριδικό.
Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.Ανα γεια σου. Αυτο ακριβως.
Γι' αυτο και οι καταναλωσεις που πετυχαινουν ΑΣΤΙΚΑ ειναι αντιστοιχες και ενιοτε καλυτερες απο HEV. Το regen που κανουν τα phev ειναι πιο αποδοτικο απο hev. Δεν εχω ψαξει το γιατι αλλα ειναι πολυ εμφανες.
-
Τέλος να πούμε ότι τα PHEV φτιάχτηκαν για να φορτίζονται και όχι για να μένουν αφόρτιστα.
Αυτή είναι η ορθή χρήση τους.
Εκεί παίρνεις το απόλυτο των δυνατοτήτων τους, το οποίο είναι πάρα πολύ καλό από όλες τις απόψεις, είτε αυτές είναι περιβαλλοντολογικές, είτε οικονομίας, είτε επιδόσεων, κτλ.
Εσείς λοιπόν πάτε και τα συγκρίνετε με βάση το ότι έχετε ακούσει ότι κάποιες έρευνες κάπου, κάποτε, αναφέρουν ότι οι πιο πολλοί δεν τα φορτίζουν ή με βάση την πίστη σας ότι δεν θα τα φορτίζουν, γιατί... έτσι.
Εγώ δεν ξέρω για τις έρευνες ή για την πεποίθηση του καθενός, αλλά 10 ανθρώπους που ξέρω που έχουν PHEV (έξι από τη δουλειά, δύο γείτονες και δύο γνωστούς), τα φορτίζουν όλοι και πάνε βενζινάδικο κάθε δύο και τρεις και τέσσερις μήνες.
Ακόμη όμως και αφόρτιστα, λειτουργούν όπως έχουμε ξανά γράψει τόσες φορές και δεν ισχύουν πράγματα που θέλετε να πιστεύετε.Αν δεν έχετε εμπειρία από κάτι, καλό είναι να μην είστε απόλυτοι, να μην θεωρείτε πράγματα ή να θεωρείτε εαυτούς γνωστές για όλα.
-
Γενικα ειναι απλοϊκος ο συλλογισμος "μα αφου +300 κιλα". Κι εγω τον ειχα κι ας ειχα δοκιμασει phev στο παρελθον για καμποσα χλμ (πχ XC40, Countryman κ.α.).
Επισης υπαρχουν phev και phev. Δεν εχου ολα την ιδια αποδοτικη διαχειριση. Το Ford πχ κανει απειρως καλυτερη διαχειριση απο τα δυο που προανεφερα και σχεδον σε καθε φορτιση δινει το μαξ των επισημως δηλουμενων χλμ.
-
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Εσείς λοιπόν πάτε και τα συγκρίνετε με βάση το ότι έχετε ακούσει ότι κάποιες έρευνες κάπου, κάποτε, αναφέρουν ότι οι πιο πολλοί δεν τα φορτίζουν ή με βάση την πίστη σας ότι δεν θα τα φορτίζουν, γιατί... έτσι.
Το πιο λογικό είναι να τα δίνουν σε στελέχη για φορολογικούς λόγους οι οποίοι δεν τα παρκάρουν σε θέσεις με φορτιστή.
Είτε γιατί τους συμφέρει να παρουσιαζουν έξοδα μεταφορών.
Ειδάλλως, εάν ήμουν hr και ήξερα πως ενώ ο εργαζόμενος με μια κίνηση του χεριού του θα κόστιζε λιγότερο κατά αρκετες χιλιάδες ευρώ σε καύσιμα αλλά βαριέται να το κάνει..... Θα του το έπαιρνα πίσω.
-
@stefan147 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Γενικα ειναι απλοϊκος ο συλλογισμος "μα αφου +300 κιλα". Κι εγω τον ειχα κι ας ειχα δοκιμασει phev στο παρελθον για καμποσα χλμ (πχ XC40, Countryman κ.α.).
Επισης υπαρχουν phev και phev. Δεν εχου ολα την ιδια αποδοτικη διαχειριση. Το Ford πχ κανει απειρως καλυτερη διαχειριση απο τα δυο που προανεφερα και σχεδον σε καθε φορτιση δινει το μαξ των επισημως δηλουμενων χλμ.
Τελικά πήρες το ford???
Δεν σε προλαβαίνουμε ρε συ...
-
@realzeus said in BMW X1 3rd Generation 2022:
<<Στο ταξίδι, οδηγώντας σε σχετικά σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, το υβριδικό RAV4 (HEV) αποδείχθηκε οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον σε σχέση με την αφόρτιστη plug–in (PHEV) έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η διαφορά στις καταναλώσεις των δύο αυτοκινήτων περιορίστηκε στο 0,5 λίτρο/100 χλμ., παρά το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος του επαναφορτιζόμενου μοντέλου.
Η συγκριτική δοκιμή αφορά κλασικό αυτοφορτιζόμενο HEV με αυτοφορτιζόμενο HEV που εχει και δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης, το οποίο όταν είναι αφορτιστο εξωτερικά, εξακολουθεί να μπορεί να κινηθεί ως αυτοφορτιζόμενο HEV.
Και πάλι, λόγω μικρότερου βάρους, το κλασικο HEV είναι οικονομικοτερο από το HEV που λειτουργεί και ως plug-in, και μάλιστα σε συνθήκες που δεν ευνοούν θεωρητικά το κλασικό HEV (ταξίδι), αν κι έχουμε αναφέρει επανειλημμένως ότι και στο ταξίδι τα HEV παραμένουν οικονομικότερα από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, σε μικρότερο βαθμό από ό,τι σε αστική χρήση.
Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ κλασικού HEV και PHEV που δεν είναι μπορει να λειτουργησει και ως αυτοφορτιζόμενο HEV, όπως το RAV4 PHEV. -
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@realzeus said in BMW X1 3rd Generation 2022:
<<Στο ταξίδι, οδηγώντας σε σχετικά σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, το υβριδικό RAV4 (HEV) αποδείχθηκε οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον σε σχέση με την αφόρτιστη plug–in (PHEV) έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η διαφορά στις καταναλώσεις των δύο αυτοκινήτων περιορίστηκε στο 0,5 λίτρο/100 χλμ., παρά το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος του επαναφορτιζόμενου μοντέλου.
Η συγκριτική δοκιμή αφορά κλασικό αυτοφορτιζόμενο HEV με αυτοφορτιζόμενο HEV που εχει και δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης, το οποίο όταν είναι αφορτιστο εξωτερικά, εξακολουθεί να μπορεί να κινηθεί ως αυτοφορτιζόμενο HEV.
Και πάλι, λόγω μικρότερου βάρους, το κλασικο HEV είναι οικονομικοτερο από το HEV που λειτουργεί και ως plug-in, και μάλιστα σε συνθήκες που δεν ευνοούν θεωρητικά το κλασικό HEV (ταξίδι), αν κι έχουμε αναφέρει επανειλημμένως ότι και στο ταξίδι τα HEV παραμένουν οικονομικότερα από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, σε μικρότερο βαθμό από ό,τι σε αστική χρήση.
Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ κλασικού HEV και PHEV που δεν είναι μπορει να λειτουργησει και ως αυτοφορτιζόμενο HEV, όπως το RAV4 PHEV.Ποιος είπε ότι τα υπόλοιπα PHEV δεν αυτοφορτίζονται; Όλα με τον ίδιο τρόπου λειτουργούν. Επίσης το μισό λίτρο, όταν είναι αφόρτιστο, είναι πολύ μικρή θυσία για τις πολύ ανώτερες επιδόσεις που προσφέρει.
-
@stefan147 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το regen που κανουν τα phev ειναι πιο αποδοτικο απο hev. Δεν εχω ψαξει το γιατι αλλα ειναι πολυ εμφανες.
Όπως πολύ εμφανής έως και απότομη είναι και η μετάβαση από EV λειτουργία σε βενζινοκίνητη λειτουργία, τουλάχιστον σε Audi και DS PHEV που έχω οδηγήσει.
Καμία σχέση με το flow στην αλλαγή ενέργειας που έχουν τα HEV Toyota.
Το χρειάζονται το εντονο regen τα PHEV, λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας από τα HEV και λόγω μεγαλύτερων ενεργειακών αναγκών από τα ελαφρύτερα HEV. -
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@realzeus said in BMW X1 3rd Generation 2022:
<<Στο ταξίδι, οδηγώντας σε σχετικά σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, το υβριδικό RAV4 (HEV) αποδείχθηκε οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον σε σχέση με την αφόρτιστη plug–in (PHEV) έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η διαφορά στις καταναλώσεις των δύο αυτοκινήτων περιορίστηκε στο 0,5 λίτρο/100 χλμ., παρά το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος του επαναφορτιζόμενου μοντέλου.
Η συγκριτική δοκιμή αφορά κλασικό αυτοφορτιζόμενο HEV με αυτοφορτιζόμενο HEV που εχει και δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης, το οποίο όταν είναι αφορτιστο εξωτερικά, εξακολουθεί να μπορεί να κινηθεί ως αυτοφορτιζόμενο HEV.
Και πάλι, λόγω μικρότερου βάρους, το κλασικο HEV είναι οικονομικοτερο από το HEV που λειτουργεί και ως plug-in, και μάλιστα σε συνθήκες που δεν ευνοούν θεωρητικά το κλασικό HEV (ταξίδι), αν κι έχουμε αναφέρει επανειλημμένως ότι και στο ταξίδι τα HEV παραμένουν οικονομικότερα από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, σε μικρότερο βαθμό από ό,τι σε αστική χρήση.
Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ κλασικού HEV και PHEV που δεν είναι μπορει να λειτουργησει και ως αυτοφορτιζόμενο HEV, όπως το RAV4 PHEV.Πραγματικά, ξανά διάβασε τι γράφεις.
Δεν υπάρχει αυτοφορτιζόμενο HEV με δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης.
Αυτό είναι το PHEV και όλα τα PHEV λειτουργούν ως HEV όταν πέσει η φόρτιση της μπαταρίας την οποία έχουν φορτίσει στην πρίζα. -
@realzeus said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@realzeus said in BMW X1 3rd Generation 2022:
<<Στο ταξίδι, οδηγώντας σε σχετικά σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, το υβριδικό RAV4 (HEV) αποδείχθηκε οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον σε σχέση με την αφόρτιστη plug–in (PHEV) έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η διαφορά στις καταναλώσεις των δύο αυτοκινήτων περιορίστηκε στο 0,5 λίτρο/100 χλμ., παρά το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος του επαναφορτιζόμενου μοντέλου.
Η συγκριτική δοκιμή αφορά κλασικό αυτοφορτιζόμενο HEV με αυτοφορτιζόμενο HEV που εχει και δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης, το οποίο όταν είναι αφορτιστο εξωτερικά, εξακολουθεί να μπορεί να κινηθεί ως αυτοφορτιζόμενο HEV.
Και πάλι, λόγω μικρότερου βάρους, το κλασικο HEV είναι οικονομικοτερο από το HEV που λειτουργεί και ως plug-in, και μάλιστα σε συνθήκες που δεν ευνοούν θεωρητικά το κλασικό HEV (ταξίδι), αν κι έχουμε αναφέρει επανειλημμένως ότι και στο ταξίδι τα HEV παραμένουν οικονομικότερα από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, σε μικρότερο βαθμό από ό,τι σε αστική χρήση.
Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ κλασικού HEV και PHEV που δεν είναι μπορει να λειτουργησει και ως αυτοφορτιζόμενο HEV, όπως το RAV4 PHEV.Ποιος είπε ότι τα υπόλοιπα PHEV δεν αυτοφορτίζονται; Όλα με τον ίδιο τρόπου λειτουργούν. Επίσης το μισό λίτρο, όταν είναι αφόρτιστο, είναι πολύ μικρή θυσία για τις πολύ ανώτερες επιδόσεις που προσφέρει.
Τα HEV με την αυτοφόρτιση μπορεί να κινηθούν (έστω και λίγο) πλήρως ηλεκτρικά πολύ ευκολότερα απο τα PHEV, που έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και βάρος.
Στη συγκριτική δοκιμή το HEV με το PHEV κινήθηκαν με τον ίδιο ρυθμό, συνεπώς οι (πραγματι καλύτερες) επιδόσεις του PHEV δεν έπαιξαν εν προκειμένω ρόλο στην κατανάλωση.
Εάν εκμεταλλευτείς τα 300 άλογα του RAV4 PHEV σε ταξιδι χτυπάς άνετα 10ρια, όπως και με τα υπόλοιπα PHEV. -
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@stefan147 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το regen που κανουν τα phev ειναι πιο αποδοτικο απο hev. Δεν εχω ψαξει το γιατι αλλα ειναι πολυ εμφανες.
Όπως πολύ εμφανής έως και απότομη είναι και η μετάβαση από EV λειτουργία σε βενζινοκίνητη λειτουργία, τουλάχιστον σε Audi και DS PHEV που έχω οδηγήσει.
Καμία σχέση με το flow στην αλλαγή ενέργειας που έχουν τα HEV Toyota.
Το χρειάζονται το εντονο regen τα PHEV, λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας από τα HEV και λόγω μεγαλύτερων ενεργειακών αναγκών από τα ελαφρύτερα HEV.Τώρα πραγματικά θα σου πω και αν θέλεις παρεξήγησε το, πως δίνεις την εντύπωση ότι δεν γνωρίζεις τίποτα και γράφεις κάποια πράγματα μόνο και μόνο για να στηρίξεις την άποψη σου.
-
@lap said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Εσείς λοιπόν πάτε και τα συγκρίνετε με βάση το ότι έχετε ακούσει ότι κάποιες έρευνες κάπου, κάποτε, αναφέρουν ότι οι πιο πολλοί δεν τα φορτίζουν ή με βάση την πίστη σας ότι δεν θα τα φορτίζουν, γιατί... έτσι.
Το πιο λογικό είναι να τα δίνουν σε στελέχη για φορολογικούς λόγους οι οποίοι δεν τα παρκάρουν σε θέσεις με φορτιστή.
Είτε γιατί τους συμφέρει να παρουσιαζουν έξοδα μεταφορών.
Ειδάλλως, εάν ήμουν hr και ήξερα πως ενώ ο εργαζόμενος με μια κίνηση του χεριού του θα κόστιζε λιγότερο κατά αρκετες χιλιάδες ευρώ σε καύσιμα αλλά βαριέται να το κάνει..... Θα του το έπαιρνα πίσω.
Υποθέσεις.
-
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Πραγματικά, ξανά διάβασε τι γράφεις.
Δεν υπάρχει αυτοφορτιζόμενο HEV με δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης.Μια χαρά τα γράφω.
Μελέτησε τη μηχανολογία του RAV4 PHEV και τα ξαναλέμε.
https://mag.toyota.co.uk/rav4-plug-in-hybrid-fuel-efficiency-driving-tips/Importantly, this is different to many plug-in hybrids, which revert solely to an internal combustion engine when the EV battery is depleted
Επίσης, προς επιβεβαίωση του ότι δεν αρκεί το regen στα PHEV λόγω μεγάλης μπαταρίας και γι'αυτο χρειάζονται εξωτερική φόρτιση:
RAV4 Plug-in Hybrid’s battery is, however, too large to be fully recharged by the petrol engine and regenerative braking, hence the ‘Plug-in’ part of the vehicle’s name
-
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@stefan147 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το regen που κανουν τα phev ειναι πιο αποδοτικο απο hev. Δεν εχω ψαξει το γιατι αλλα ειναι πολυ εμφανες.
Όπως πολύ εμφανής έως και απότομη είναι και η μετάβαση από EV λειτουργία σε βενζινοκίνητη λειτουργία, τουλάχιστον σε Audi και DS PHEV που έχω οδηγήσει.
Καμία σχέση με το flow στην αλλαγή ενέργειας που έχουν τα HEV Toyota.
Το χρειάζονται το εντονο regen τα PHEV, λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας από τα HEV και λόγω μεγαλύτερων ενεργειακών αναγκών από τα ελαφρύτερα HEV.Δεν ισχυει αυτο. Μαλλον το αντιστροφο. Πολυ ομαλοτερη λειτουργια το phev, ασυλληπτα πιο αθορυβο τοσο το κιβωτιο οσο και ο κινητηρας του Ford σε σχεση με το ΨΨ. Και αναφερω αυτα τα δυο συγκεκριμενα επειδη μπορω να τα δοκιμαζω back to back.
Επισης εχουν μεγαλη διαφορα φιλοσοφιας. Το μεν phev δε θα εμπλεξει τη μεκ (σχεδον) ουτε σε kickdown. Αντιθετα με το Τουοτα που σε οτιδηποτε αλλο δεν ειναι χαδι στο γκαζι, εμπλεκει κατευθειαν την μεκ.
Προσοχη, δε λεω ποιο ειναι καλυτερο και ποιο χειροτερο γιατι αυτο εξαρταται απο τη χρηση του καθενος.
-
@lap said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Εσείς λοιπόν πάτε και τα συγκρίνετε με βάση το ότι έχετε ακούσει ότι κάποιες έρευνες κάπου, κάποτε, αναφέρουν ότι οι πιο πολλοί δεν τα φορτίζουν ή με βάση την πίστη σας ότι δεν θα τα φορτίζουν, γιατί... έτσι.
Το πιο λογικό είναι να τα δίνουν σε στελέχη για φορολογικούς λόγους οι οποίοι δεν τα παρκάρουν σε θέσεις με φορτιστή.
Είτε γιατί τους συμφέρει να παρουσιαζουν έξοδα μεταφορών.
Ειδάλλως, εάν ήμουν hr και ήξερα πως ενώ ο εργαζόμενος με μια κίνηση του χεριού του θα κόστιζε λιγότερο κατά αρκετες χιλιάδες ευρώ σε καύσιμα αλλά βαριέται να το κάνει..... Θα του το έπαιρνα πίσω.
Δε χρειαζεται να του το παρεις πισω. Του κοβεις στο μισο ή και πιο κατω τις βενζινες. Και ελα να δεις μετα πως παιρνουν φωτια οι φορτιστες.
-
@stefan147 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@stefan147 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το regen που κανουν τα phev ειναι πιο αποδοτικο απο hev. Δεν εχω ψαξει το γιατι αλλα ειναι πολυ εμφανες.
Όπως πολύ εμφανής έως και απότομη είναι και η μετάβαση από EV λειτουργία σε βενζινοκίνητη λειτουργία, τουλάχιστον σε Audi και DS PHEV που έχω οδηγήσει.
Καμία σχέση με το flow στην αλλαγή ενέργειας που έχουν τα HEV Toyota.
Το χρειάζονται το εντονο regen τα PHEV, λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας από τα HEV και λόγω μεγαλύτερων ενεργειακών αναγκών από τα ελαφρύτερα HEV.Δεν ισχυει αυτο. Μαλλον το αντιστροφο. Πολυ ομαλοτερη λειτουργια το phev, ασυλληπτα πιο αθορυβο τοσο το κιβωτιο οσο και ο κινητηρας του Ford σε σχεση με το ΨΨ. Και αναφερω αυτα τα δυο συγκεκριμενα επειδη μπορω να τα δοκιμαζω back to back.
Επισης εχουν μεγαλη διαφορα φιλοσοφιας. Το μεν phev δε θα εμπλεξει τη μεκ (σχεδον) ουτε σε kickdown. Αντιθετα με το Τουοτα που σε οτιδηποτε αλλο δεν ειναι χαδι στο γκαζι, εμπλεκει κατευθειαν την μεκ.
Προσοχη, δε λεω ποιο ειναι καλυτερο και ποιο χειροτερο γιατι αυτο εξαρταται απο τη χρηση του καθενος.
Μίλησα πολύ συγκεκριμένα για τη φάση μετάβασης από EV σε βενζίνη σε πολύ συγκεκριμένα brands, δεν μίλησα γενικά ούτε για κινητήρες, ούτε για κιβώτια, ούτε για Ford.
-
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@realzeus said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@realzeus said in BMW X1 3rd Generation 2022:
<<Στο ταξίδι, οδηγώντας σε σχετικά σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, το υβριδικό RAV4 (HEV) αποδείχθηκε οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον σε σχέση με την αφόρτιστη plug–in (PHEV) έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η διαφορά στις καταναλώσεις των δύο αυτοκινήτων περιορίστηκε στο 0,5 λίτρο/100 χλμ., παρά το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος του επαναφορτιζόμενου μοντέλου.
Η συγκριτική δοκιμή αφορά κλασικό αυτοφορτιζόμενο HEV με αυτοφορτιζόμενο HEV που εχει και δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης, το οποίο όταν είναι αφορτιστο εξωτερικά, εξακολουθεί να μπορεί να κινηθεί ως αυτοφορτιζόμενο HEV.
Και πάλι, λόγω μικρότερου βάρους, το κλασικο HEV είναι οικονομικοτερο από το HEV που λειτουργεί και ως plug-in, και μάλιστα σε συνθήκες που δεν ευνοούν θεωρητικά το κλασικό HEV (ταξίδι), αν κι έχουμε αναφέρει επανειλημμένως ότι και στο ταξίδι τα HEV παραμένουν οικονομικότερα από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, σε μικρότερο βαθμό από ό,τι σε αστική χρήση.
Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά κατανάλωσης μεταξύ κλασικού HEV και PHEV που δεν είναι μπορει να λειτουργησει και ως αυτοφορτιζόμενο HEV, όπως το RAV4 PHEV.Ποιος είπε ότι τα υπόλοιπα PHEV δεν αυτοφορτίζονται; Όλα με τον ίδιο τρόπου λειτουργούν. Επίσης το μισό λίτρο, όταν είναι αφόρτιστο, είναι πολύ μικρή θυσία για τις πολύ ανώτερες επιδόσεις που προσφέρει.
Τα HEV με την αυτοφόρτιση μπορεί να κινηθούν (έστω και λίγο) πλήρως ηλεκτρικά πολύ ευκολότερα απο τα PHEV, που έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και βάρος.
Στη συγκριτική δοκιμή το HEV με το PHEV κινήθηκαν με τον ίδιο ρυθμό, συνεπώς οι (πραγματι καλύτερες) επιδόσεις του PHEV δεν έπαιξαν εν προκειμένω ρόλο στην κατανάλωση.
Εάν εκμεταλλευτείς τα 300 άλογα του RAV4 PHEV σε ταξιδι χτυπάς άνετα 10ρια, όπως και με τα υπόλοιπα PHEV.Τα PHEV έχουν και πολύ ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, άρα κινούνται πολύ πιο άνετα (ακόμα και μέχρι 120 χ.α.ω. μερικά). Για μισό λίτρο τώρα όλη αυτή η συζήτηση; Που η διαφορά αντιστρέφεται όταν είναι φορτισμένα.
-
@bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Πραγματικά, ξανά διάβασε τι γράφεις.
Δεν υπάρχει αυτοφορτιζόμενο HEV με δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης.Μια χαρά τα γράφω.
Μελέτησε τη μηχανολογία του RAV4 PHEV και τα ξαναλέμε.
https://mag.toyota.co.uk/rav4-plug-in-hybrid-fuel-efficiency-driving-tips/Importantly, this is different to many plug-in hybrids, which revert solely to an internal combustion engine when the EV battery is depleted
Επίσης, προς επιβεβαίωση του ότι δεν αρκεί το regen στα PHEV λόγω μεγάλης μπαταρίας και γι'αυτο χρειάζονται εξωτερική φόρτιση:
RAV4 Plug-in Hybrid’s battery is, however, too large to be fully recharged by the petrol engine and regenerative braking, hence the ‘Plug-in’ part of the vehicle’s name
Είπε κανείς ότι φορτίζεται πλήρως η μπαταρία στα PHEV με ανάκτηση ενέργειας;
Άστο δεν πειράζει -
Ειναι εως και ιριτέιτινγκ οι εμμονες κατωτερων τεχολογιων αυτοκινητων που βασικα αγοραζονται λογω αδυναμιας αγορας κατι καλυτερου να προβαλλονται σαν το κέικ που αν το φας κερδας την αιωνιότητα επειδη καποιος καπου πηρε ενα τετοιο βιομηχανικο μετριοτατο προιον. Συγκρινουμε πεη με οδοντοβουρτσες
BMW X1 3rd Generation 2022