Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    53
    103
    5353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • diego1960
      diego1960 last edited by

      Nissan Micra 3ης γενιάς, τον ιπποπόταμο. Πολύ ευχάριστο και εύκολο αυτοκίνητο. Οκ δεν ήταν για πολλά πολλά αλλά καθαρά ως ανθρωπομεταφορέας από το σημείο Α στο σημείο Β, τα έκανε όλα σωστά.

      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus last edited by realzeus

        Δεν πιστεύω ότι κάποιος μαθαίνει μόνον σε ένα αυτοκίνητο, γιατί όσο ζούμε μαθαίνουμε, ακόμα και οι οδηγοί αγώνων μαθαίνουν!
        Τα πρώτα βήματά μου (και ανάποδα τιμόνια) τα έκανα σε ένα Opel Rekord Caravan 1700, του 1979. Κατά τα άλλα ακόμα μαθαίνω, ενώ έχουν περάσει δεκάδες αυτοκίνητα από τα χέρια μου, πισωκίνητα, προσθιοκίνητα, τετρακίνητα, χειροκίνητα, ημιαυτόματα, αυτόματα, από 60 ως 600+ άλογα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          driver-m @diego1960 last edited by

          @diego1960 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

          Nissan Micra 3ης γενιάς, τον ιπποπόταμο. Πολύ ευχάριστο και εύκολο αυτοκίνητο. Οκ δεν ήταν για πολλά πολλά αλλά καθαρά ως ανθρωπομεταφορέας από το σημείο Α στο σημείο Β, τα έκανε όλα σωστά.

          Κι εγω στο ιδιo εμαθα, ειχαν πολλη περαση στις σχολες οδηγων τοτε! Το 1200αρι με τα 80κατι αλογα στο κλασικο μπλε-μωβ χρωμα. Αρκετα συμπαθητικο.
          Πρωτο αμαξι που οδηγησα μετα το διπλωμα και για λιγο καιρο ηταν το ξεχασμενο fiat tempra της οικογενειας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Υπερβολικά συμπαθητικό!!! Συμφωνώ.
            Το έχω οδηγήσει και εγώ αλλά τότε απλά το θεωρούσα διεκπεραιωτικο

            Τωρα που θέλω πρακτικά, αξιόπιστα και ευρύχωρα αυτοκίνητα τελικά ήταν πολύ καλό. Είχε συρόμενο πίσω κάθισμα, πολύ νεύρο στον κίνητρα του, μέτριο τιμόνι αλλά πολύ καλό πάτημα.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              george-dasoulas last edited by

              Opel Kadett του 1976!
              Σε χρώμα πράσινο ανοιχτό, βλέπεται ήταν πιο φθηνό σε αυτό το χρώμα! Άπειρες φορές κάναμε την διαδρομή Αθήνα-Μέτσοβο μέσω Κατάρας φυσικά! Μετά από 30 χρόνια ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!

              Vw touran 2017 1.6 tdi

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Εγώ έμαθα σε όπελ καντέτ του τέλους 60, αρχών του 70 του δάσκαλου.

                Το τότε οικογενειακό αμάξι ήταν ένα καινούργιο, μόλις 1 χρόνο πριν το είχαμε αγοράσει, γκόλφ 1 με τον 1100 στην βασική έκδοση και τα 50 ατίθασα άτια του. 0-100 σε 16,5 δ. Τελική 140, άντε 144 στην κατηφόρα.

                Δηλαδή είχε ένα ταχύμετρο μόνο και δεν είχε δεξιό καθρέπτη, γιατί αυτόν τον είχε η πλούσια έκδοση L. 😁

                Εκανα πολλές διαδρομές με αυτό, κυρίως από το σπίτι στα διάφορα σέρβις της φολκσβάγκεν, γιατί όλο βλάβες έβγαζε.

                Επίσης δεν του άρεσε καθόλου η βροχή και αν είχε νερά στον δρόμο και πέρναγε κανένας και σε έβρεχε, έσβηνε εκεί όπως ήταν...

                Κουβαλούσα μαζί μου σπρέι για τα καλώδια, νιτσεράδες κλπ...

                Στην 4ετία είχα πάρει καινούργιο ένα επαγγελματικό πόνυ, που με 600 κ.εκ και 37 άλογα και αεροδυναμική περιπτέρου, ήταν λίγο πιο αργό από το γκόλφ. Αλλά δεν με άφησε ποτέ. Ηταν το πρώτο δικό μου αμάξι που το είχα αγοράσει σχεδόν όλο με δικά μου λεφτά.

                Οπότε μπαίνοντας στον κόσμο της σιτροέν, όταν μπορέσαμε ξεφορτωθήκαμε το γκόλφ, που το οδηγούσα και πιο λίγο και πήραμε την ΒΧ ΑΤΟΥΤ πάλι με 1100, αλλά με 60 άλογα.

                Τότε από το 1974 μέχρι την απόσυρση του 1991, ο υψηλός πληθωρισμό και οι μεγάλοι φόροι στα αυτοκίνητα, οδηγούσαν την αγορά σε τριψήφιους κυβισμούς, έως 1100-1200. Τα 1300 θεωρούνταν όνειρο.

                Βέβαια στο τσάκ προλάβαμε και την απόσυρση, γιατί κάποιοι ανόητοι έλεγαν καλύτερα παπάκι παρά τον Μητσοτάκη...😀

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Έχω την αίσθηση η απόσυρση ήταν υποχρεωτική από την ΕΕ λόγω μη καταλυτικών οχημάτων

                  Θυμάστε πως μύριζε ένα βενζινοκίνητο με το τσοκ ανοιχτό ; πέρα από τον μόλυβδο

                  Έκανες κεφάλι με το που περνούσες πίσω από εξατμίσεις

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Αμα ήταν υποχρεωτική θα την είχαν κάνει όλοι, χωρίς να αποκτήσει πολιτική χροιά.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Δεν έμαθα ποτέ να οδηγώ.

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • georgemit
                        georgemit last edited by

                        Πολύς κόζμος.

                        i30 160 N line!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • bassstarlet
                          bassstarlet @lap last edited by

                          @lap said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                          Έχω την αίσθηση η απόσυρση ήταν υποχρεωτική από την ΕΕ λόγω μη καταλυτικών οχημάτων

                          Θυμάστε πως μύριζε ένα βενζινοκίνητο με το τσοκ ανοιχτό ; πέρα από τον μόλυβδο

                          Δεν θυμάμαι να μας είχε υποχρεώσει κάποιος, να κάνουμε απόσυρση.
                          Και όσο για τις μυρωδιές, μην μου πεις πως δεν θυμάσαι το «κλούβιο αυγό» των Alfa Romeo/ιταλικών γενικά;

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Για την χώρα το λέω. Όχι εσένα προσωπικά.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Αυτό εννοώ.

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sarantism
                                sarantism last edited by sarantism

                                Για εμένα υπάρχει το έμαθα να οδηγώ με την έννοια να ξεκινώ και να σταματάω σωστά, να στρίβω, να παρκάρω. Έχει το να οδηγώ καλά, πολύ καλά. Όπως το δει ο καθένας.
                                Ξεκίνησα για λίγο με ένα Ford Taunus. Όπως στο site, χωρίς όμως τα στρόγγυλα προβολάκια. Ήταν 1600cc, με πολύ καλά κρατήματα και με πίσω κίνηση που την απολάμβανα σε αλάνες.
                                https://www.efsyn.gr/aytokinito/237026_ford-taunus
                                Μετά πήγα σε Opel Ascona 1.2 cc (1976 χρόνος παραγωγής) που και αυτή την κράτησα για λίγο. Μου έβγαλε κιβώτιο ταχυτήτων και σασμάν. Δεν την πίεσα όπως το Ford που είχε και "βούτυρο" κιβώτιο ταχυτήτων και ενώ το έστιβα δεν έβγαλε καμία ζημιά.
                                Μετά πήγα σε μπροστά κίνηση και άλλαξε η φιλοσοφία οδήγησης. Ήταν το Golf II Gti 1.8 16v 1988 (αν θυμάμαι σωστά) με τον καθρέπτη μπροστά στην πόρτα και όχι στο φινιστρίνι και 3θυρο. Είχε υπολογιστή ταξιδιού, για χιλιόμετρα που κάνω, κατανάλωση και εξωτερική θερμοκρασία!
                                Εκεί βελτιώθηκα στην οδήγηση. Αυτό το αυτοκίνητο είναι μέχρι σήμερα στην καρδιά μου. Μετά από αυτό το αυτοκίνητο δε με συγκίνησε τίποτα λόγω ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
                                Εκείνο το Gti δεν είχε τίποτα από βοηθήματα.

                                Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                L V fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap @sarantism last edited by lap

                                  @sarantism said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                  Ford Taunus

                                  Συνταξιούχος είσαι;;;;;

                                  Taunus????

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    To Ford Taunus είναι το 12M, ή λάθος θυμάμαι;

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Δεν ήταν μόνο το 12Μ. Είχε και μεγαλύτερους κινητήρες.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • georgemit
                                        georgemit last edited by

                                        Είχε ο πατέρας παιδικού φίλου το 20m.
                                        Αργοτερα έβγαλε κι αυτό σαν taunus και Cortina.
                                        Ποτέ δε κατάλαβα τη διαφορά.
                                        alt text

                                        i30 160 N line!

                                        ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ektoras
                                          ektoras @georgemit last edited by

                                          @georgemit said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                          Είχε ο πατέρας παιδικού φίλου το 20m.
                                          Αργοτερα έβγαλε κι αυτό σαν taunus και Cortina.
                                          Ποτέ δε κατάλαβα τη διαφορά.
                                          alt text

                                          Αν δεν κάνω λάθος το Cortina κατασκευαζόταν στην Μ. Βρετανία και το Taunus στην Γερμανία.

                                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • sarantism
                                            sarantism @lap last edited by sarantism

                                            @lap said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                            @sarantism said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                            Ford Taunus

                                            Συνταξιούχος είσαι;;;;;

                                            Taunus????

                                            lol όχι lap. Απλώς ο πατέρας το αυτοκίνητο το θεωρούσε μέσο μετακίνησης και το είχε αγοράσει μεταχειρισμένο. Το ίδιο το είχε ένας γνωστός με δύο πόρτες (coupe να το πω?) και δίλιτρο. Το cortina όπως ακριβώς το παρακάτω στο ίδιο χρώμα αλλά με καθίσματα με προσκέφαλο (το taunus δεν είχε με προσκέφαλο) είχε ο θείος μου. Πολύ άνετο και όμορφο για τότε για τα δικά μου γούστα αυτοκίνητο.
                                            Αλήθεια, θυμάστε τότε πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν με καθίσματα χωρίς προσκέφαλο;
                                            Cortinat_2.png
                                            https://driventowrite.com/2023/05/27/the-ford-cortina-mark-iv-at-forty/
                                            Το άρθρο το λέει Cortina. Ποιο πάνω λέγεται Taunus. Θα δω αν βρω ένα βίντεο που έλεγε για το Taunus. Και εμένα μου φαίνεται πως αυτές οι δύο χώρες ήταν παραγωγής του. Βρετανία και Γερμανία.
                                            Βρήκα ένα άλλο βίντεο. Είναι δοκιμή μάλλον του 1,6 το 1974. Είναι στα Γερμανικά. Δεν κατάλαβα τίποτα.
                                            Όμως 0-100 έχει: 20κάτι δευτερόλεπτα. Ήταν βαρύ αυτοκίνητο. Δείχνει και τον ανταγωνισμό. Δεν ξέρω αν λέει πως η τελική ήταν 140. Εγώ το πήγα 160...
                                            Screenshot_1.png

                                            Screenshot_2.png

                                            Screenshot_4.png
                                            [https://www.youtube.com/watch?v=DS1DO0KQ2_s](link url)

                                            Θυμάστε που τα περισσότερα είχαν καθρέπτη μόνο στην πλευρά του οδηγού; Τα Γιαπωνέζικα συνήθως είχαν δύο. Και θυμάμαι και κάτι πλαστικούς που βάζανε aftermarket.

                                            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr