-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
βενζίνη έχω αγαπητέ και όχι δεν θέλω να επιδοτώ λεφτάδες να αγοράζουν Tesla για παιχνίδι.....
Κι εγω δε θελω να επιδοτω κανεναν να αγοραζει ηλιακο, κλιματιστικα, ψυγεια, και κουφωματα.
το ξέρω, την έχω ξαναδιαβάσει την άποψή σου στο insomnia.
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
βενζίνη έχω αγαπητέ και όχι δεν θέλω να επιδοτώ λεφτάδες να αγοράζουν Tesla για παιχνίδι.....
Δεν πειράζει έχεις πληρώσει μέσω υπέρμετρης φορολόγησης της βενζίνης και επι 20 έτη τη διαφορά από τα απολεσθέντα δημόσια έσοδα στα καύσιμα δηλαδή στο diesel κίνησης.
Το κράτος ούτως ή άλλως προβλέπει κάποια έσοδα από τα καύσιμα. Εάν από τα δύο καύσιμα το ένα έχει 50% λιγότερο ΕΦΚ τότε το άλλο συμπληρώνει το μεγαλύτερο μέρος των προβλεπόμενων συνολικών δημοσίων εσόδων από τον ΕΦΚ στα καύσιμα.
Οι κάτοχοι diesel, όσοι όντως τα έχουν ανάγκη, αλλά και πλούσιοι που κάνουν κόντρες με την diesel λιμουζίνα και πανάκριβο suv, σε ευχαριστούν.
Μάλιστα μπορεί να έρθουν στην φτωχογειτονιά σου όπου και ζεις και να μαρσαρουν έξω από το μπαλκόνι σου. Εσύ μετά να παίρνεις βαθειές ανάσες και να τους χειροκροτείς που είναι σαν εσένα ενάντια στα ev.
Άλλωστε στις φτωχογειτονιές με τις υψηλές πολυκατοικίες εγκλωβίζεται το Nox και τα μικροσωματίδια. Όχι στις ανοιχτές περιοχές πλούσιων προαστίων
Σιγά μη πληρώσεις εσύ τους πλούσιους!!! Ποιο θα ήταν το όφελος αν το έκανες;;;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
> Δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση σε τέτοιες γειτονιές.Πρέπει να βρεθεί μια άλλη τεχνολογία η να γεμίζουν πολύ γρήγορα οι μπαταρίες
πω πω τέμπορες και μόρες!
τί είπε ο στόμας του Λαπ!?!!1!
τί πληκτρολόγησε ο δάχτυλός του!?Δηλαδή, καθώς οπουδήποτε στην Ελλάδα ο πληθυσμός είναι πάνω από 5000 κατοίκους, οι περισσότεροι ζουν σε τέτοιες γειτονιές με τριώροφα, δεν θα προχωρήσει ποτέ η ηλεκτροκίνηση;
Και γιατί «μαλώνουμε» τόσο καιρό ρε παιδιά, αφού όλοι συμφωνούμε;Και ότι το τέσλα είναι εξωπραγματική εμπειρία όταν λύσεις αυτά τα προβλήματα συμφωνούμε, μάλλον όλα τα ηλεχτρικά...
Μα δεν είπε κανείς ότι δεν εξελίσσεται η ηλεκτροκίνηση. Εγώ πρώτος έλεγα πως η εικόνα να κρέμονται καλώδια από μπαλκόνια είναι γελοία.
Σε οικοδομές με πυλωτες είναι πιο εύκολο στην σημερινή τεχνολογία.
Αλλά παρόλα αυτά, για τον λόγο αυτό έχω κάνει τόσες αναφορές για τις εξελίξεις στον τομέα αυτόν αλλά σε κάθε μια αναφορά προτάσεων για μια εναλλακτική και πιο πρακτική εφαρμογή μηδενικών ρύπων αυτοκινήτων, διαβάζουμε την απαξίωση, αρνητική ανάγνωση της τάσης και υπέρμετρη και ανεδαφική κριτική
-
Κάποτε, θα γίνουν όλα αυτά που λες.
Το πρόβλημα, ή μάλλον το τραγελαφικό της υπόθεσης το οποίο κρίνουμε, είναι οι ανακοινώσεις για 2030.
Και ακόμη πιο τραγελαφικη, η αντιμετώπιση του ελληνικού κράτους.
Που "απαγορεύει" για παράδειγμα τα φωτοβολταϊκά, σε μεγάλο κομμάτι των σπιτιών και κτισμάτων, με διάφορα γελοία προσχήματα.
Που επιδοτεί φορτιστή, μόνο σε κλειστή θέση στάθμευσης με γκαραζόπορτα κι η νομοθεσία δεν προβλέπει πιλοτι ή κάτι τέτοιο (όπου το παρκάρισμα είναι παράνομο/παρατυπο σε πολλές περιπτώσεις).
Που δεν έχει τοποθετήσει ούτε ένα (1) φορτιστή σε πιάτσα ταξί, κι επιδοτεί μόνο τους μπαρμπάδες ταξιτζήδες με euro5 ή παλαιότερο, κι απορεί γιατί από τα 30.000 (περίπου) οχήματα ειχε ανταπόκριση μόνο για 105 ηλεκτρικά.
Το ίδιο οι εταιρείες, που παρουσιάζουν αυτοκίνητα των +40.000€ με πραγματική αυτονομία βρέξει-χιονισει τα 250χλμ και ανεφάρμοστη λόγω κόστους επισκευασιμότητα και 1 σταθμό επισκευής σε ολόκληρη τη χώρα (δεν λέω μόνο για τη τεσλα, και οι υπόλοιποι που πουλάνε ηλεκτρικά, πουθενά εκτός Αθηνών δεν μπορούν να τα υποστηρίξουν πραγματικά).
Ας βελτιωθούν έστω τα μισά απ αυτά τα προβλήματα, και δεν φταίμε εμείς που παρουσιάζεις ως πολέμιους. -
Δεν σας παρουσιάζω ως πολέμιους αλλα ως εμμονικους αντιρρησίες. Εσάς περίμενε η επιστημονική κοινότητα να μάθει τι πρέπει να κάνει και πως να εξελίξει μια τεχνολογία.
Έχουμε πει δεκάδες φορές, πως η απόσβεση του κόστους εξέλιξης επιταχύνεται με προϊόντα που πωλούνται ακριβότερα από το μέσο όρο.
Ένας άνθρωπος με μια μέση κοινή λογική θα καταλάβαινε πως αυτό είναι προς το συμφέρον του. Διότι όσο πιο πολλά ακριβά ηλεκτρικά πωληθούν τα οποία μεταφέρουν στους αγοραστές τους το αρχικό και πολύ υψηλό κόστος εξέλιξης, τόσο γρηγορότερα η τεχνολογία αυτή θα έρθει στα φθηνότερα αυτοκίνητα οπου μπορεί να αγοράσει, διότι θα έχει συντελεστεί μία απόσβεση μέρους του κόστους εξέλιξης ενω θα έχει βελτιωθεί στα σημεία όπου πάσχει.Ακριβώς όπως έκανες εσύ και αγόρασες μια τηλεόραση να την βάλεις στο φτωχικό σου σπίτι να βλέπεις ταινίες με 1000-2000 ευρώ η οποία κόστιζε πριν πέντε έτη 10.000 ευρώ και την αγόραζαν οι πλούσιοι του κόσμου τούτου.
Κάποιοι πλήρωσαν το κόστος εξέλιξης της και πλέον σε 5-7 έτη την έχεις και εσυ
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
βενζίνη έχω αγαπητέ και όχι δεν θέλω να επιδοτώ λεφτάδες να αγοράζουν Tesla για παιχνίδι.....
Άρα το πρόβλημα σου είναι ταξικό και επουδενί τεχνικό ή κοινωνικό.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
βενζίνη έχω αγαπητέ και όχι δεν θέλω να επιδοτώ λεφτάδες να αγοράζουν Tesla για παιχνίδι.....
Άρα το πρόβλημα σου είναι ταξικό και επουδενί τεχνικό ή κοινωνικό.
Ταξικό δε λες τίποτα οι Teslαίει ας πούμε δεν γουστάρουν να χρηματοδοτούν ευθέως τους πετρελαιάδες και τα ολιγοπώλια επιβαρύνοντας το πράσινο ταμείο… βγάζεις άκρη;
-
Επενδύοντας ως beta testers σε μια νέα τεχνολογία....
Άστα!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επενδύοντας ως beta testers σε μια νέα τεχνολογία....
Άστα!
Τι είναι αυτά που λες για τους ανθρώπους;!
Έτσι στηρίζεις εσύ την ηλεκτροκίνηση!;
-
Είναι ύβρις ο όρος beta tester;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ύβρις ο όρος beta tester;
Όχι, αλλά θες να πεις ότι πουλάνε σε τιμές +50.000€, προϊόντα σε κατάσταση pre-release version;
-
Αυτό που αναφέρεις είναι το alpha tester.
-
Aγγλια ,
εταιρεια με συνεργαζομενους τεχνιτες- επισκευαστες , αγορασαν τα πιο φτηνα ηλεκτρικα οικογενειακα (εκεινη τη στιγμη το MG 5 station) , εβγαλαν τα πισω καθισματα , εβαλαν εργαλειοθηκες και εργαλεια μετατρεποντας τα οχηματα σε βανακια .. (Επρεπε τα οχηματα να ειναι ηλεκτρικα για να μπορουν να κυκλοφορουν και στο κεντρικο Λονδινο ( ζωνη απαγορευσης ULEZ) )
Περιγραφη της εμπειριας τους
160000 χλμ σε δυο χρονια . Πτωση μπαταριας 6% , φορτιση το βραδυ στο σπιτι καθε οδηγου -
Αυτές τις κάμερες ULEZ τις έχουν ξεσκίσει στους βανδαλισμούς (ρίχνουν πρόστιμα αν μπεις κέντρο με "ρυπογόνο" αμαξι)...
-
Στο κεντρο του Λονδινου δεν βλεπεις κατι αλλο εκτος απο Ηλεκτρικα, υβριδικα η πανακριβα συμβατικα.
-
-
Ένα πολύ ωραίο podcast απο τον μεγαλύτερο εν ζωή μηχανικό και διανοητή της εποχής μας. Απευθύνεται σε ακροατές με στοιχειώδη αντίληψη.
-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πολυ ευχαριστο! Δεν ειναι μονο το θεμα της ρυπανσης (οπου στην αθηνα τουλαχιστον τα λεωφορεια ειναι σχετικα καινουρια/καλοσυντηρημενα και δεν βγαζουν "ντουμανι" οπως παλια) αλλα και του ηχου.
Παραθετω ενα βιντεακι απο επισκεψη ελληνα στην νορβηγια ο οποιος αναφερει οτι ενα απο τα πραγματα που του εκανε εντυπωση ειναι οτι ενω βρισκοταν σε πολυσυχναστο σημειο με ροη αυτοκινητων, επικρατουσε ησυχια. Θεωρω οτι αυτο ειναι κατι που βοηθαει ψυχικα τους ανθρωπους. Ειμαι σιγουρος οτι θα αρχισουν τα ειρωνικα σχολια για την ψυχοσυνθεση του ελληνα κτλπ κτλπ
-
Πάρτε ένα βαμβάκι και καθαρίστε το παράθυρο του σπιτιού σας μέσα έξω, εάν βρίσκεστε σε πόλη. Το μαύρο που θα βγει είναι ρύποι που μπαίνουν στα πνεύμονια σας. Το καφε είναι σκόνη από χωμα.
Η ησυχία ρίχνει τις στροφές του μυαλού, και τους παλμούς της καρδιάς. Φεύγει μέρος από το καθημερινό στρες. Μειώνουμε τα ψυχοφαρμακα και τα λεφτά που δίνουμε σε αυτά ως κοινωνία.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης