-
-
@ektoras said in HONDA Z-RV:
@ektoras άλλο επίπεδο αδερφέ στην Ελλάδα δεν θα προχωρήσει σίγουρα λόγω κυβισμού όπως και το civic στην Αγγλία όμως το βαράνε
-
Honda.The power of periptera with wheels.
-
Κάποιος ψήνεται....
-
@lap said in Hovda ZR-V (2023):
Κάποιος ψήνεται....
Ούτε κατά διάνοια, παρότι Hondaκιας.
Πολύ ακριβό!
-
Θα περάσει και δεν θα ακουμπήσει to put it mildly που λένε…
-
Και μπαινεις στο configurator στο Αμερικα και παθαινεις σοκ απο την διαφορα στην τιμη...Και AWD εκει.
-
390 λίτρα πορτπαγκαζ... από 44000, διλιτρο. Πραγματικα ποιος ο λόγος να το φέρουν αυτο το αμάξι στην Ελληνική αγορά?
Κατι χαλασμένο πίνουν εκεί στην Honda, δεν εξηγείται. -
Σίγουρα πολλαπλών πίσω + υβριδικό=μικρό πορτμπαγκαζ. Κανένας δεν έχει επιτύχει μεγάλο πορτμπαγκαζ σε full hybrid με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω σε αυτή τη κατηγορία. Μόνο με ημιάκαμπτο μπορούν να αυξηθούν τα λίτρα.
Σε κάθε περίπτωση η τιμολόγηση της honda είναι απαγορευτική, απευθύνεται σε ανθρώπους με μεγάλη οικονομική άνεση, διότι κανείς δεν θα έδινε 45.000 για αυτοκίνητο με αναλογικό πίνακα οργάνων. Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζεις εφόσον τα έχεις στις επόμενες εκδόσεις που παρέχουν αυτό που υποστηρίζει το αυτοκίνητο λόγω τιμής. -
Σχεδόν 4,60m μήκος (όσο ένα RAV4) και πορτ-παγκαζ μικροτερο από 400 λιτρα (όσο ένα C-HR με 20cm μικρότερο μηκος). Α ξέχασα, μάλλον θα έχει και τα magic seats...
Πληρώνει τέλη λόγω ρύπων, πληρώνει φόρο πολυτελείας λόγω κυβισμού και πιθανολογώ ότι θα καίει 6,5+lt/100 km. Η τιμή απλά ασχολίαστη.
Εν τω μεταξύ, δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική της Honda (και της Mazda). Φτιάχνουν μια σχεδιαστική γραμμή μέσα-έξω και τη βάζουν σχεδόν copy-paste σε όλα τα μοντέλα τους. -
Άσχημο από έξω.
Εάν ξεκινάει αυτό από 44.000, που θα φτάσει το Crv; Οεο;
Πάει και η Honda. Μας τελείωσε δυστυχώς με αυτές τις τιμές. -
Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η toyota έχει το πάνω χέρι στα υβριδικά, διότι αφενός έχει επιτύχει καταναλώσεις σε csuv (cc, chr) κάτω από 5 για πλάκα, ενώ οι λοιποί ούτε που αγγίζουν τέτοια νούμερα, και αφετέρου κοστολογεί τα αυτοκίνητα τουλάχιστον 10.000 κάτω από τον ανταγωνισμό (για full hybrid πάντα). Οπότε όταν γλυτώνεις 10-15.000 ευρώ ξεπερνάς και την premium αίσθηση και όλα τα παρελκόμενα.
Το γεγονός ότι θέλει 55.000 για να περιλάβει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων είναι αστείο της honda μάλλον, όταν στη toyota με 35.000 έχεις ψηφιακό πίνακα και πανοραμική γυάλινη οροφή και όλα τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια. Δεν έχεις βέβαια τo premium σαλόνι... -
Άλλος προτιμάει πατσά
Άλλος κεμπάπ
Άλλος πίτσα
Άλλος κόκκορα κρασάτο
Άλλος σνίτσελ
Άλλος σούσιΓούστα είναι αυτά, ανάλογα με την όρεξη που έχεις και τα λεφτά που διαθέτεις τρως.
Η αλήθεια είναι ότι σε τεχνολογία, άνεση και ποιότητα, είναι απλά κορυφή, τα υπόλοιπα είναι νά 'χαμε να λέγαμε.
-
@ektoras said in Honda ZR-V (2023):
Άλλος προτιμάει πατσά
Άλλος κεμπάπ
Άλλος πίτσα
Άλλος κόκκορα κρασάτο
Άλλος σνίτσελ
Άλλος σούσιΓούστα είναι αυτά, ανάλογα με την όρεξη που έχεις και τα λεφτά που διαθέτεις τρως.
Η αλήθεια είναι ότι σε τεχνολογία, άνεση και ποιότητα, είναι απλά κορυφή, τα υπόλοιπα είναι νά 'χαμε να λέγαμε.
στα 50 plus δυσκολα παιζει μπαλα, το civic κατω απο 40 που ειναι τωρα, σαφεστατα ΝΑΙ, και πιο ομορφο
-
@nmsm2 said in Honda ZR-V (2023):
Σίγουρα πολλαπλών πίσω + υβριδικό=μικρό πορτμπαγκαζ. Κανένας δεν έχει επιτύχει μεγάλο πορτμπαγκαζ σε full hybrid με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω σε αυτή τη κατηγορία. Μόνο με ημιάκαμπτο μπορούν να αυξηθούν τα λίτρα.
Σε κάθε περίπτωση η τιμολόγηση της honda είναι απαγορευτική, απευθύνεται σε ανθρώπους με μεγάλη οικονομική άνεση, διότι κανείς δεν θα έδινε 45.000 για αυτοκίνητο με αναλογικό πίνακα οργάνων. Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζεις εφόσον τα έχεις στις επόμενες εκδόσεις που παρέχουν αυτό που υποστηρίζει το αυτοκίνητο λόγω τιμής.Και όμως: για δες το Tucson Hybrid, 4,5m, multi-link, 616 VDA.
-
@bill_hsd said in Honda ZR-V (2023):
Σχεδόν 4,60m μήκος (όσο ένα RAV4) και πορτ-παγκαζ μικροτερο από 400 λιτρα (όσο ένα C-HR με 20cm μικρότερο μηκος). Α ξέχασα, μάλλον θα έχει και τα magic seats...
Πληρώνει τέλη λόγω ρύπων, πληρώνει φόρο πολυτελείας λόγω κυβισμού και πιθανολογώ ότι θα καίει 6,5+lt/100 km. Η τιμή απλά ασχολίαστη.
Εν τω μεταξύ, δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική της Honda (και της Mazda). Φτιάχνουν μια σχεδιαστική γραμμή μέσα-έξω και τη βάζουν σχεδόν copy-paste σε όλα τα μοντέλα τους.Δεν έχει magic seats μάτια μου....
-
@npapanik said in Honda ZR-V (2023):
@bill_hsd said in Honda ZR-V (2023):
Σχεδόν 4,60m μήκος (όσο ένα RAV4) και πορτ-παγκαζ μικροτερο από 400 λιτρα (όσο ένα C-HR με 20cm μικρότερο μηκος). Α ξέχασα, μάλλον θα έχει και τα magic seats...
Πληρώνει τέλη λόγω ρύπων, πληρώνει φόρο πολυτελείας λόγω κυβισμού και πιθανολογώ ότι θα καίει 6,5+lt/100 km. Η τιμή απλά ασχολίαστη.
Εν τω μεταξύ, δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική της Honda (και της Mazda). Φτιάχνουν μια σχεδιαστική γραμμή μέσα-έξω και τη βάζουν σχεδόν copy-paste σε όλα τα μοντέλα τους.Δεν έχει magic seats μάτια μου....
Ακόμα χειρότερα... (γι' αυτό έγραψα "μάλλον").
-
Το θέμα με την Honda πια είναι ότι έχει πάει σε premium τιμές χωρίς να έχει την premium αισθητική. H Mazda από την άλλη, που σαν μάρκα ποτέ δεν είχε την αίγλη της Honda σαν σύνολο, έχει βρεθεί να έχει ΚΑΙ premium design (μέσα-έξω). Και αυτό αντικατοπτρίζεται και στις πωλήσεις του CX-60 στην Ευρώπη.
Ένα άλλο μεγάλο μείον είναι ότι δεν έχουν built-to-order. Ρε φίλε μια ηλιοροφή θέλω, πρέπει να πάω στην TOP έκδοση;;; Οι Κορεάτες το κάνουν κανονικά και τα αποτελέσματα των πωλήσεων φαίνονται.
-
-
44700 —> 38900
51800 —>41900
55800 —>44900Νέες τιμές και οι αρχικές όταν ήρθε το μοντέλο.
HONDA Z-RV