Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 104
    • 105
    • 37 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    2093
    106036
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      diriras last edited by diriras

      βεβαια για να μην ειμαστε και εντελως αδικοι με την Toyota...

      Toyota C-HR Electric Specs

      d9cdb14e-8238-43f5-a4f3-dd97b42cae47-image.png

      Hyundai Kona 1.6 full hybrid Electric Specs

      cd17ef1a-8043-410a-8705-b98324789237-image.png

      Με τα λιγα που καταλαβαινω βλεπω ότι η μπαταρια του Toyota έχει 3 φορές την πυκνότητα ενέργειας του Kona και ειναι ανωτερης τεχνολογιας (Li-Ion) αντι του (LiPo).

      Τα κουπε και τα σενταν πεθαναν, το C-HR επρεπε να λανσαριστει πιο SUV-like απο το προηγουμενο η έστω να εβγαιναν 2 εκδόσεις και μόνο η GR sport να είχε τα μικρα παραθυρακια.

      20231114_143128.jpg 20231114_143547.jpg

      nasosto 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Σε επίπεδο υβριδικότητας δεν συγκρίνονται τα 2 αυτοκίνητα, είναι μακράν μπροστά η Τογιότα, πολύ καλύτερο και αποδοτικότερο σύστημα. Επίσης, ρισκάρω να πω ότι το CHR ειναι καλύτερο και στον δρόμο, αφού και το προηγούμεο έχει την κορυφαία ανάρτηση της κατηγορίας.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          PaNick 0 last edited by

          To C-HR δεν κανει για οικογενεια. Το ονομα του, Coupe-High Ride, το λεει καθαρα.

          Αν το δεις ομως σαν ενα αυτοκινητο 2+2 με πορτες για τους πισω τοτε ειναι και ευρυχωρο και μπαινεις ευκολα. (πως ξαφνικα το μειονεκτημα γινεται πλεονεκτημα ε;)

          Οι οικογενειες μπορουν να βολευτουν με τις Κορολλες, ειτε σε στεισον ειτε σε κρος.

          Μου αρεσει πολυ το νεο οπως μου αρεσε και πολυ το "παλιο" το οποιο το βλεπω και παραμενει συγχρονο και μοντερνο ακομα και τωρα.
          Οι τιμες του δεν μου αρεσουν αλλα δεν ειναι τα μονα που ειναι ακριβα πια.

          fanis75 G 2 Replies Last reply Reply Quote 3
          • fanis75
            fanis75 moderator @PaNick 0 last edited by

            @panick-0 said in Toyota C-HR 2023:

            To C-HR δεν κανει για οικογενεια.

            Εξαρτάται την οικογένεια. Για εμένα π.χ. μια χαρά κάνει, δεν θέλω κάτι περισσότερο. Για κάποιον άλλον ακόμα και το XC90 είναι μικρό...όλα ειναι σχετικά...χαχα!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gchris7 @PaNick 0 last edited by

              @panick-0 said in Toyota C-HR 2023:

              To C-HR δεν κανει για οικογενεια. Το ονομα του, Coupe-High Ride, το λεει καθαρα.

              Αν το δεις ομως σαν ενα αυτοκινητο 2+2 με πορτες για τους πισω τοτε ειναι και ευρυχωρο και μπαινεις ευκολα. (πως ξαφνικα το μειονεκτημα γινεται πλεονεκτημα ε;)

              Οι οικογενειες μπορουν να βολευτουν με τις Κορολλες, ειτε σε στεισον ειτε σε κρος.

              Μου αρεσει πολυ το νεο οπως μου αρεσε και πολυ το "παλιο" το οποιο το βλεπω και παραμενει συγχρονο και μοντερνο ακομα και τωρα.
              Οι τιμες του δεν μου αρεσουν αλλα δεν ειναι τα μονα που ειναι ακριβα πια.

              Μια χαρα κάνει και για μια τετραμελη οικογένεια με κάποιους συμβιβασμούς στο πορτμπαγκάζ σε ταξίδια. Εκεί ίσως να χρειαστείς μπαγκαζιερα.

              Δεν χωράνε ανετα 2 παιδιά μέχρι τα 15-16 τους? Μην τρελαθούμε...

              P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bill_hsd last edited by

                Μην μπερδεύεστε με το εξωτερικό design του C-HR και το θεωρείτε μικρό.
                Μια χαρά κάνει για τετραμελή οικογένεια και ως μικρομεγαλο μπορεί να αναλάβει επιτυχώς και τον ρόλο του all rounder οικογενειακού αυτοκινήτου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by

                  Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

                  alt text

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bill_hsd last edited by

                    @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

                    Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

                    Με μήκος 4,36m - 4,40 m (ανάλογα τη γενιά και την έκδοση) και μεταξόνιο στα 2,64 m (σταθερά, ανεξαρτήτως γενιάς και εκδοσης), το C-HR, ακόμη και στη δυση της καριέρας της 1ης γενιάς του, εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην C-SUV κατηγορία, τόσο στην Ελλάδα https://www.gocar.gr/news/feed/44639,10_SUV_agorazoyn_oi_Ellhnes.html , όσο και πανευρωπαϊκά https://www.newmoney.gr/aftokinito/ta-c-suv-sti-defteri-thesi-ton-panevropaikon-poliseon/

                    katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nasosto
                      nasosto @diriras last edited by

                      @diriras said in Toyota C-HR 2023:

                      Τα κουπε και τα σενταν πεθαναν, το C-HR επρεπε να λανσαριστει πιο SUV-like απο το προηγουμενο η έστω να εβγαιναν 2 εκδόσεις και μόνο η GR sport να είχε τα μικρα παραθυρακια.

                      Έχει η Toyota αυτοκίνητο σαν αυτό της περιγραφής σου. Το Corolla Cross.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lexota @diriras last edited by fanis75

                        @diriras said in Toyota C-HR 2023:

                        Το ειδα απο κοντά.

                        Περίμενα εξωτερικά να είχε κάποιο Wow factor, ούτε καν... Ισως το βράδυ με τον φωτισμό να φαίνεται καλύτερο.

                        Στο εσωτερικό του έχει κάνει αλματα προόδου αλλα η μεριά του συνοδηγού είναι παρα πολυ στενή σε φάση που σε συνοδηγό ανω του 1.80 να φανεί άβολη (1.87 εγώ). Δεν μπορεις να ανοιξεις τα ποδια σου οπως σε ενα κανονικο αυτοκινητο λόγω της μεσαιας κολωνας.

                        Η μεριά του οδηγού ειναι το καλυτερο του, άνετο και με ψηλά την κεντρική κονσολα όπως μου αρέσει, θυμίζει ανώτερης κατηγορίας και μάρκας αυτοκίνητο. Παρόλλο που διάβαζα οτι το προηγούμενο μοντέλο φαίνεται πιο ποιοτικό μέσα, δεν το είδα πουθενά αυτο.

                        Πορτπαγκαζ, οπως το προηγούμενο τπτ το ιδιαίτερο να πεις και να γράψεις εδώ.

                        Πίσω θέσεις... Αυτό που περίμενα να δω απο κοντά για να δω αν προχωρήσω στην αγορα (έχω δώσει ήδη προκαταβολή). Όπως θα δείτε και στις φωτό, το αυτοκίνητο ειναι σκοτεινό και κλειστοφοβικο πίσω, 2.30 ωρα το μεσημέρι μεσα στην αντιπροσωπεια και ηταν σκοτεινά, πιστευω μόνο σε νταλα ήλιο να φωτίζει λίγο, η ηλιοροφή έπρεπε να ειναι στανταρ σε αυτο το αμαξι. Επίσης τα πισω καθίσματα δεν στηρίζουν καθόλου τα πόδια σου, μόνο ο πισινος σου κάθεται το υπολοιπο ειναι στον αέρα (1.87)

                        Εγώ ήμουν αναμεσα σε αυτο και στο Hyundai Kona full Hybrid. Και για να έχω και κοντινό μέτρο σύγκρισης πηγα και εκανα ξανα test drive to Kona. Χωροταξικα δεν έχουν σχέση, φαινεται πολυ περισοτερο αυτοκινητο το Kona στο μυαλο μου, ανετο παντου σωστό SUV, παρολλο που στις μπροστινες θέσεις το καντραν και η κονσολα του C-HR δεν παιζεται. Επίσης το C-HR ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενο στις εκδόσεις του.

                        Δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτο το αμάξι θα εξυπηρετήσει οικογένεια με 1-2 παιδιά σημερα, γιατι παλια οπως ολοι γνωρίζουμε και με zastava μας πηγαιναν οι δικοί μας. Νομιζω οτι αυτο το αυτοκίνητο θα ταιριάζει πιο πολυ σε νεα ζευγαρια τα οποια ειναι οικονομικα ανεξαρτητα η σε high tech εργένηδες. Στα χρηματα που ζητανε θα επρεπε να δινει ολο το πακετο, στα 24 εως 28.000 full που βρισκαμε το προηγουμενο καινούργιο μπορει οριακα να το καταπινες, τωρα στα 36.300 που μου ζητανε για την έκδοση C-HIC σημερα, ειναι αστειο να το σκέφτομαι. Ίσως η βασικη με τα 29.500 να αξίζει δεν ξέρω

                        Η δεύτερη επισκεψη μου θα ειναι για τεστ drive με όλη την οικογένεια για να αποφασίσω τι θα κανω.

                        Αφαίρεσαν και τις θήκες πίσω απο τα μπροστινά καθίσματα οι αδίστακτοι.

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bill_hsd @lexota last edited by

                          @lexota said in Toyota C-HR 2023:

                          Αφαίρεσαν και τις θήκες πίσω απο τα μπροστινά καθίσματα οι αδίστακτοι.

                          Και η έκδοση στη φώτο δεν είναι η βασική (C-ULT), που δεν πρεπει να είναι ακομη διαθέσιμη, αλλά η C-LUB Bitone των 34.000 ευρώ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nasosto
                            nasosto @diriras last edited by

                            @diriras said in Toyota C-HR 2023:

                            Το ειδα απο κοντά.

                            Η μεριά του οδηγού ειναι το καλυτερο του, άνετο και με ψηλά την κεντρική κονσολα όπως μου αρέσει, θυμίζει ανώτερης κατηγορίας και μάρκας αυτοκίνητο. Παρόλλο που διάβαζα οτι το προηγούμενο μοντέλο φαίνεται πιο ποιοτικό μέσα, δεν το είδα πουθενά αυτο.

                            Επιτέλους!
                            Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο κυρίως για τον οδηγό και λιγότερο για επιβάτες ή αποσκευές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • katafractos17
                              katafractos17 @bill_hsd last edited by

                              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                              @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

                              Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

                              Με μήκος 4,36m - 4,40 m (ανάλογα τη γενιά και την έκδοση) και μεταξόνιο στα 2,64 m (σταθερά, ανεξαρτήτως γενιάς και εκδοσης), το C-HR, ακόμη και στη δυση της καριέρας της 1ης γενιάς του, εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην C-SUV κατηγορία, τόσο στην Ελλάδα https://www.gocar.gr/news/feed/44639,10_SUV_agorazoyn_oi_Ellhnes.html , όσο και πανευρωπαϊκά https://www.newmoney.gr/aftokinito/ta-c-suv-sti-defteri-thesi-ton-panevropaikon-poliseon/

                              Η φώτο τα λέει όλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gtsartsal
                                gtsartsal last edited by

                                Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες.
                                Στη φωτογραφία μπορεί να είναι και τέρμα πίσω τα μπροστινά καθίσματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • storm
                                  storm @diriras last edited by

                                  @diriras said in Toyota C-HR 2023:

                                  20231114_143217.jpg

                                  Και καθώς κοιτούσα, μάλλον αδιάφορα, τις φωτογραφίες το μάτι μου που έπεσε και κοντοστάθηκε;

                                  Μα που αλλού; Στο μασπιέ που είναι τίγκα στην πατημασιά. Φαντάζομαι ότι τα ποδάρια θα σέρνονται πάνω στο μαύρο πλαστικό στο μέσα/έξω...

                                  Και μετά από λίγο καιρό; Λεφτά να υπάρχουν...για επιδιορθώσεις.

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    PaNick 0 @gchris7 last edited by

                                    @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                                    @panick-0 said in Toyota C-HR 2023:

                                    To C-HR δεν κανει για οικογενεια. Το ονομα του, Coupe-High Ride, το λεει καθαρα.

                                    Αν το δεις ομως σαν ενα αυτοκινητο 2+2 με πορτες για τους πισω τοτε ειναι και ευρυχωρο και μπαινεις ευκολα. (πως ξαφνικα το μειονεκτημα γινεται πλεονεκτημα ε;)

                                    Οι οικογενειες μπορουν να βολευτουν με τις Κορολλες, ειτε σε στεισον ειτε σε κρος.

                                    Μου αρεσει πολυ το νεο οπως μου αρεσε και πολυ το "παλιο" το οποιο το βλεπω και παραμενει συγχρονο και μοντερνο ακομα και τωρα.
                                    Οι τιμες του δεν μου αρεσουν αλλα δεν ειναι τα μονα που ειναι ακριβα πια.

                                    Μια χαρα κάνει και για μια τετραμελη οικογένεια με κάποιους συμβιβασμούς στο πορτμπαγκάζ σε ταξίδια. Εκεί ίσως να χρειαστείς μπαγκαζιερα.

                                    Δεν χωράνε ανετα 2 παιδιά μέχρι τα 15-16 τους? Μην τρελαθούμε...

                                    Εξαρταται απο τους συμβιβασμους αλλα γενικα δυο 16χρονα δεν χωρανε αν ο οδηγος ειναι πανω απο 1,85. ( τα 16χρονα σημερα φλερταρουν με το 1,80+ ).
                                    Εχω Corolla hatch E120 και μπορω να καθισω πισω απο το καθισμα του οδηγου ρυθμισμενο για τα 187 εκατοστα μου. Μαλιστα εχω και κενο μεταξυ πλατης και γονατων.

                                    Στο προηγουμενο c-hr δεν ειχα κενο και ηταν σαφως πιο δυσκολο να μπω πισω. Οι χωροι του δηλαδη ειναι μικροτεροι απο μικρομεσαιο 20ετιας, χωρις να υπολογισω τον αερα στο κεφαλι που δεν υπαρχει. (γι' αυτο φταιει η κουπε σχεδιαση)

                                    Προφανως αν ερχεσαι απο Yaris θα σου φανει ΟΚ, αλλα δεν ειναι και αυτο το βλεπεις στον ανταγωνισμο.

                                    Αν εχεις μικρα παιδια δεν θα εχεις τετοια θεματα αλλα θα γκρινιαζουν γιατι δεν θα βλεπουν εξω και δεν ειναι φρονιμο να παρεις κατι που θα προκαλει γκρινια στα ταξιδια.

                                    ΥΓ. Οταν λεω οτι δεν κανει, εννοω οτι δεν σχεδιαστηκε ως οικογενειακο. Προφανως αν δεν σε νοιαζει το κλειστοφοβικο του πισω μερος, τα μικρα πισω παραθυρα, οι οριακοι χωροι πισω, το οριακο πορτμπαγαζ, το κανεις οικογενειακο και δεν δινεις λογαριασμο σε κανεναν. Γνωριζω τετραμελη οικογενεια με Yaris και δεν παραπονιουνται. Αλλα ο σχεδιασμος του δεν ελαβε υποψη του οικογενειες, αλλα νεους ανθρωπους που καποια στιγμη θα μεταφερουν φιλους τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @storm last edited by

                                      @storm said in Toyota C-HR 2023:

                                      Μα που αλλού; Στο μασπιέ που είναι τίγκα στην πατημασιά. Φαντάζομαι ότι τα ποδάρια θα σέρνονται πάνω στο μαύρο πλαστικό στο μέσα/έξω...

                                      Και μετά από λίγο καιρό; Λεφτά να υπάρχουν...για επιδιορθώσεις.

                                      Έτσι ακριβώς ειναι και η Κορόλα μου. Αλλά πέρα από το καθάρισμα, δεν έχει πάθει κάτι 2.5 χρόνια που το έχω.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      storm 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill_hsd last edited by

                                        @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

                                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                        @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

                                        Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

                                        Με μήκος 4,36m - 4,40 m (ανάλογα τη γενιά και την έκδοση) και μεταξόνιο στα 2,64 m (σταθερά, ανεξαρτήτως γενιάς και εκδοσης), το C-HR, ακόμη και στη δυση της καριέρας της 1ης γενιάς του, εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην C-SUV κατηγορία, τόσο στην Ελλάδα https://www.gocar.gr/news/feed/44639,10_SUV_agorazoyn_oi_Ellhnes.html , όσο και πανευρωπαϊκά https://www.newmoney.gr/aftokinito/ta-c-suv-sti-defteri-thesi-ton-panevropaikon-poliseon/

                                        Η φώτο τα λέει όλα.

                                        Αυτό λέω κι εγώ.
                                        1ης γενιάς c-HR
                                        Screenshot_20231113_203327_Gallery.jpg

                                        2ης γενιάς C-HR
                                        Screenshot_20231113_064448_YouTube.jpg

                                        Μάλιστα, όπως έχω αναλύσει και παλιότερα, το 1ης γενιάς C-HR είναι και πιο εργονομικό στο μπες-βγες αλλά και πιθανότατα στο διαθέσιμο εσωτερικό ύψος για τους πίσω επιβάτες, λόγω διαφορετικού σχήματος της πίσω πόρτας και μικρότερης γωνίας στην πίσω κολώνα.

                                        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • storm
                                          storm @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                          @storm said in Toyota C-HR 2023:

                                          Μα που αλλού; Στο μασπιέ που είναι τίγκα στην πατημασιά. Φαντάζομαι ότι τα ποδάρια θα σέρνονται πάνω στο μαύρο πλαστικό στο μέσα/έξω...

                                          Και μετά από λίγο καιρό; Λεφτά να υπάρχουν...για επιδιορθώσεις.

                                          Έτσι ακριβώς ειναι και η Κορόλα μου. Αλλά πέρα από το καθάρισμα, δεν έχει πάθει κάτι 2.5 χρόνια που το έχω.

                                          Δηλαδή στην Corolla σου για να μπεις/βγεις σέρνεις το ποδάρι σου πάνω στο μαύρο πλαστικό μασπιέ ή πατάς πάνω του; Ενδιαφέρον.
                                          Αν και εγώ θα το έλεγα κακοσχεδιασμένο και σαν εικόνα εμένα μου αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα.

                                          fanis75 B 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @storm last edited by

                                            @storm said in Toyota C-HR 2023:

                                            Δηλαδή στην Corolla σου για να μπεις/βγεις σέρνεις το ποδάρι σου πάνω στο μαύρο πλαστικό μασπιέ ή πατάς πάνω του; Ενδιαφέρον.
                                            Αν και εγώ θα το έλεγα κακοσχεδιασμένο και σαν εικόνα εμένα μου αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα.

                                            Δεν ξέρω τι κάνω, για΄τι δεν δίνω σημασία. Αλλά ξέρω ότι μετά το πλύσιμο, το μαρσπιέ είναι πάλι βρώμικο σε μερικές ημέρες (με αποτύπωμα παπουτσιού), άρα κάπως αουμπάει. Καλά πίσω δεν το συζητάω, ο μικρός πατάει συνέχεια για να βγεί, λερώνεται 1-2 μέρες μετά το πλύσιμο.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 37 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr