Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 175
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 233
    • 234
    • 177 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4677
    255714
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd @limited_one last edited by bill_hsd

      @limited_one said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nik-2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
      Προσωπικά το θεωρώ τελείως άχρηστο εφόσον μη πατώντας το γκάζι η κατανάλωση είναι απειροελάχιστη.

      Άχρηστο δεν είναι γιατί κατά την διάρκεια του sailing δεν φρενάρει το αυτοκίνητο. Εγώ βλέπω καταναλώσεις γύρω στο 5,5 στο golf αν δεν με πιέζει ο χρόνος.

      Πιστεύω οτι με το sailing, το ελάχιστο που γλιτώνει κάποιος από την κατανάλωση καυσίμου, το επιβαρύνεται με καταπόνηση του κιβωτίου ταχυτήτων και των φρένων.
      Και το BMW X1 του πατέρα μου (F48 LCI sDrive 18i), στο πρόγραμμα ECO, κάνει sailing και γι'αυτο έχει ειδικό ψυγείο για το αυτόματο κιβωτιο στον μπροστά αριστερά θολό, ώστε να αποφευχθεί η υπερθέρμανση του κιβωτίου λόγω sailing.
      Όσες φορές το έχω οδηγήσει με sailing, πέραν του ότι είναι εκνευριστικό, αφού συμπλέκει-αποσυμπλέκει με το παραμικρό άγγιγμα του γκαζιού ή του φρένου, σου δίνει και μια αίσθηση ανασφάλειας, αφού το αυτοκίνητο ρολάρει χωρίς καθόλου φρένο από τον κινητήρα και το αισθάνεσαι σαν "ακυβέρνητο καράβι".
      Επίσης, εκνευριστικό το start-stop, σύστημα που ουσιαστικά εφευρέθηκε για να μειώνει ελάχιστα τους ρύπους στις αντίστοιχες εργοστασιακές δοκιμές και οι περισσότεροι το απενεργοποιούν, ώστε να αποφύγουν μακροπροθεσμα φθορές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • georgemit
        georgemit last edited by

        Αν το συνηθίσεις έχει πλάκα το sailing και κάνεις και οικονομία. Απλά πρέπει να το μάθεις για να μη πέφτεις στα φρένα. Επίσης το ss λειτουργεί τελείως ανεπαίσθητα, πότε δεν έχω σκεφτεί να το βγάλω off.

        i30 1.5 160 N line!

        B G 2 Replies Last reply Reply Quote 3
        • B
          bill_hsd @georgemit last edited by

          @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          Αν το συνηθίσεις έχει πλάκα το sailing και κάνεις και οικονομία. Απλά πρέπει να το μάθεις για να μη πέφτεις στα φρένα. Επίσης το ss λειτουργεί τελείως ανεπαίσθητα, πότε δεν έχω σκεφτεί να το βγάλω off.

          Στα BMW ανέκαθεν ήταν απότομο το start-stop.
          Με το υβριδικό C-HR δεν ασχολούμαι καν με τέτοια θέματα.
          Στην ουσία κάνει αυτόματα sailing και start-stop, οπότε το κρίνει σκόπιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            groover1972 @georgemit last edited by groover1972

            @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            Αν το συνηθίσεις έχει πλάκα το sailing και κάνεις και οικονομία. Απλά πρέπει να το μάθεις για να μη πέφτεις στα φρένα. Επίσης το ss λειτουργεί τελείως ανεπαίσθητα, πότε δεν έχω σκεφτεί να το βγάλω off.

            μα και σε εμένα (στη περίπτωση του s-Cross) το κάνει η 48v μπαταρία του ηπιου. Δεν ακούγεται και δεν το καταλαβαίνω. Δεν το έχω βγάλει ποτέ και δεν χρειάστηκε.

            Αλλά για τα ταξίδια ειδικά, δεν με έχει πειράξει ποτέ που υπάρχει... Εκείνο που μου φάνηκε χαζό για διευκρίνηση είναι ότι του το είπαν στην αντιπροσωπεία!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • piliourits
              piliourits @npapanik last edited by

              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

              Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

              Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

              Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

              Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
              Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

              Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • npapanik
                npapanik @piliourits last edited by npapanik

                @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

                Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

                Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

                Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

                Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
                Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

                Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

                Δεν είναι έτσι:

                98244f7e-da37-4a1d-b2c7-510d5bc8ee5b-image.png

                Και του Suzuki:

                4d4199f0-662a-4981-9d0f-5e8b0d5cc385-image.png

                d03e6a5b-5b8e-4cf2-a0fb-157c33906e92-image.png

                Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                Chrisk6 piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @npapanik last edited by

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

                  Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

                  Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

                  Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

                  Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
                  Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

                  Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

                  Σου εχει πεσει ποτε κατω απο το ΜΙΝ?
                  Η μεχρι εκει φτανει και μετα του συμπληρωνεις?

                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits @npapanik last edited by piliourits

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

                    Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

                    Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

                    Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

                    Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
                    Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

                    Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

                    Δεν είναι έτσι:

                    98244f7e-da37-4a1d-b2c7-510d5bc8ee5b-image.png

                    Και του Suzuki:

                    4d4199f0-662a-4981-9d0f-5e8b0d5cc385-image.png

                    d03e6a5b-5b8e-4cf2-a0fb-157c33906e92-image.png

                    Πως ΔΕΝ είναι έτσι φίλε μου;
                    Στα αγγλικά περιγράφει ακριβώς αυτό που σου έγραψα.

                    "Αν πέσει κάτω απ το ΜΙΝ..."

                    Αν πέσει κάτω απ το ΜΙΝ και συμπληρώσεις, τότε σου λέει να βάλεις μέχρι το ΜΑΧ (κι έτσι κι αλλιώς στη συνέχεια θα καθίσει πάλι κοντά στο ΜΙΝ)

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • npapanik
                      npapanik @Chrisk6 last edited by

                      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

                      Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

                      Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

                      Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

                      Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
                      Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

                      Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

                      Σου εχει πεσει ποτε κατω απο το ΜΙΝ?
                      Η μεχρι εκει φτανει και μετα του συμπληρωνεις?

                      Οριακά κάτω από το MIN, δεν ρισκάρω μετά να το αφήσω. Μίλησα με το συνεργείο μου και έκλεισα ραντεβού για έλεγχο.

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • npapanik
                        npapanik @piliourits last edited by

                        @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

                        Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

                        Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

                        Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

                        Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
                        Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

                        Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

                        Δεν είναι έτσι:

                        98244f7e-da37-4a1d-b2c7-510d5bc8ee5b-image.png

                        Και του Suzuki:

                        4d4199f0-662a-4981-9d0f-5e8b0d5cc385-image.png

                        d03e6a5b-5b8e-4cf2-a0fb-157c33906e92-image.png

                        Πως ΔΕΝ είναι έτσι φίλε μου;
                        Στα αγγλικά περιγράφει ακριβώς αυτό που σου έγραψα.

                        add coolant until the reservoir tank level reaches "FULL" mark.

                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • npapanik
                          npapanik last edited by

                          @piliourits
                          και στο CR-V:

                          b4372602-4dc0-4c1a-ad1a-c891d448a208-image.png

                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @npapanik last edited by

                            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

                            Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

                            Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

                            Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

                            Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
                            Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

                            Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

                            Σου εχει πεσει ποτε κατω απο το ΜΙΝ?
                            Η μεχρι εκει φτανει και μετα του συμπληρωνεις?

                            Οριακά κάτω από το MIN, δεν ρισκάρω μετά να το αφήσω. Μίλησα με το συνεργείο μου και έκλεισα ραντεβού για έλεγχο.

                            Αυτο ειναι το καλυτερο.
                            Και πολυ το αφησες αφου το ειδες 1-2 φορες.
                            Αντε να δουμε τι συμβαινει.

                            Και στο Mazda τα ιδια λεει.
                            Screenshot 2023-11-08 103357.png

                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • npapanik
                              npapanik @Chrisk6 last edited by npapanik

                              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              200ml διαρροή έχεις, μόνο αν κάθε φορά ήσουν τόσο κάτω απ το "min".

                              Πέφτει τόσο κάτω από το μίνιμουμ;

                              Αν απλά συμπληρώνεις μέχρι το max κάθε φορά που φτάνει στο min, δεν είναι διαρροή. (Πολλοί έχουν αυτή τη συνήθεια)

                              Από την στιγμή που με εντελώς κρύο μοτέρ είναι στο MIN και βάζοντας ακριβώς 200ml φτάνει στο MAX και μετά από περίπου 2.000km είναι πάλι στο MΙΝ (με κρύο μοτέρ φυσικά), πως θεωρείς ότι δεν έχω απώλεια 200ml στα 2.000km;

                              Το ΜΙΝ μην σε τρομάζει αν δεν πέφτει παρακάτω. Σε όλα τα αυτοκίνητα/κυκλώματα ψύξης, το κανονικό είναι κρύο να δείχνει ΜΙΝ κι όταν διασταλεί και ανέβει η πίεση να ανεβαίνει κοντά στο ΜΑΧ.
                              Όταν κρύο συμπληρώνεις στο μέγιστο, αργότερα ζεστο διαστέλλεται κι ανεβαίνει η πίεση και υπερχειλίζει και η έξτρα ποσότητα χάνεται, κι όταν κρυώσει ξανά γυρίζει στο ΜΙΝ η στάθμη.

                              Όσο δεν κατεβαίνει ΚΡΥΟ απ το ΜΙΝ, δεν υπάρχει διαρροή.

                              Σου εχει πεσει ποτε κατω απο το ΜΙΝ?
                              Η μεχρι εκει φτανει και μετα του συμπληρωνεις?

                              Οριακά κάτω από το MIN, δεν ρισκάρω μετά να το αφήσω. Μίλησα με το συνεργείο μου και έκλεισα ραντεβού για έλεγχο.

                              Αυτο ειναι το καλυτερο.
                              Και πολυ το αφησες αφου το ειδες 1-2 φορες.
                              Αντε να δουμε τι συμβαινει.

                              Και στο Mazda τα ιδια λεει.

                              3 φορές!

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Παίδες, αυτός που παρακολουθεί το αυτοκίνητο κάθε μέρα θα καταλάβει αν υπάρχει διαρροή.
                                Αλλά μην τρελαίνεστε απλά επειδή είναι στο ΜΙΝ.
                                Ο χώρος μέχρι το ΜΑΧ είναι για τη διαστολή ζεστο, που ανεβάζει και πίεση.

                                Παρατηρήστε το εξής, μπορεί λίγη ώρα μετά το παρκάρισμα που αρχίζει και κρυώνει, να πάει στο ΜΙΝ.
                                Όμως μέχρι να κρυώσει τελείως όλο το κύκλωμα, διατηρεί πίεση (παραπάνω απ την ατμοσφαιρική) κι αν τότε ανοίξετε το καπάκι στο δοχείο διαστολής, θα νιώσετε μικρή εκτόνωση και θα δείτε τη στάθμη να ανεβαίνει λίγο παραπάνω.

                                Είναι εύκολο κάποιος που ανησυχεί υπερβολικά να προσθέτει συνεχώς νερό που ζεστό θα υπερχειλίζει και θα δίνει συνεχώς εσφαλμένα εντύπωση διαρροής.

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by georgemit

                                  Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
                                  Αν προσθέσεις νερό μέχρι το max σε καμία περίπτωση δε γίνεται υπερχείλιση.
                                  Επίσης για τη διαστολή του νερού αξιοποιείται ο χώρος πάνω από το max.

                                  i30 1.5 160 N line!

                                  piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • piliourits
                                    piliourits @georgemit last edited by

                                    @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

                                    Άμα το λες, δεν ισχύει.

                                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits @georgemit last edited by

                                      @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
                                      Αν προσθέσεις νερό μέχρι το max σε καμία περίπτωση δε γίνεται υπερχείλιση.
                                      Επίσης για τη διαστολή του νερού αξιοποιείται ο χώρος πάνω από το max.

                                      Απ ότι κατάλαβα, είναι αρκετοί που έχει διαρροή το κύκλωμα τους και συμπληρώνουν συχνά.

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        Galios36 @npapanik last edited by

                                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        @galios36 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        Καλημέρα σε όλη την παρέα.. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω καινούργιο αμάξι και θα ήθελα την συμβουλή σας.. Tucson 180 hp distictive χρώμα teal.. Το περιμένω τον άλλο μήνα μάλλον.. Τι πρέπει να προσέξω γενικά για τα πρώτα χιλιόμετρα; και θα ήθελα να τοποθετήσω ένα turbo timer.. Ποια είναι γνώμη σας; καταρχήν γίνεται; ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων..

                                        Καλημέρα, με το καλό να το παραλάβεις. Προσεκτικό στρώσιμο για τα πρώτα 1.000km (όχι σταθερές στροφές στον κινητήρα και μέχρι 4.000 το πολύ). Αν θες την γνώμη μου, κάνε μια αλλαγή λαδιών στα 1.500km.

                                        Όσον αφορά το turbo timer, δεν νομίζω να μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα τόσο σύγχρονο αυτοκίνητο χωρίς να έχεις θέματα με εγγύηση.

                                        Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή.. Κι εγώ θα ήθελα να αλλάξω τα λάδια νωρίς απλά στο νησί που βρίσκομαι δεν υπάρχει αντιπροσωπεία.. Οπότε θα αναγκαστώ να τα αλλάζω μια φορά τον χρόνο όταν ανεβαίνω Θεσσαλονίκη.. Και στο κάτω κάτω σιγά τα χιλιόμετρα που θα κάνω στο νησί.. Κάποιο παιδί πιο πριν είχε πει να μην έχουμε την ίδια ταχύτητα συνεχόμενα σε ένα σχετικά μεγάλο ταξίδι.. Δλδ την 6η για παράδειγμα.. Έλεγε να αλλάζουμε συχνά.. Για όταν είναι καινούργιο μιλάω.. Θα υπάρξει κάποιο θέμα; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          czio last edited by

                                          @Galios36

                                          Καλησπέρα ένα χρήσιμο άρθρο που συμπεριλαμβάνει και το στρώσιμο Καινούργιου αυτοκινήτου, https://www.4troxoi.cy/Article/8260/kainoyrgio-aytokinhto-ola-osa-tha-prepei-na-gnwrizete

                                          Παλαιότερα φίλος μηχανικός μου είχε πει το αυτοκίνητο ειναι διαφορετικό από οδηγό σε οδηγό, ο κινητήρας προσαρμόζεται στο πως το οδηγείς

                                          Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            Galios36 @czio last edited by

                                            @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @Galios36

                                            Καλησπέρα ένα χρήσιμο άρθρο που συμπεριλαμβάνει και το στρώσιμο Καινούργιου αυτοκινήτου, https://www.4troxoi.cy/Article/8260/kainoyrgio-aytokinhto-ola-osa-tha-prepei-na-gnwrizete

                                            Παλαιότερα φίλος μηχανικός μου είχε πει το αυτοκίνητο ειναι διαφορετικό από οδηγό σε οδηγό, ο κινητήρας προσαρμόζεται στο πως το οδηγείς

                                            Πολύ ωραίο άρθρο.. Η αλήθεια είναι ότι λύθηκαν πολλές απορίες μου.. Ευχαριστώ πολύ..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 177 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr