-
Δεν παίρνουμε πάντα αποφάσεις με αντικειμενικά κριτήρια. Υπάρχουν πολλά άλλα που παίζουν ρόλο. Και δεν είναι τα ίδια για τον καθένα. Προφανώς υπάρχουν απαιτήσεις που πρέπει να καλυφθουν οπωσδήποτε (όπως τα δυο καρεκλάκια συν μπούστερ), αλλά από κει και πέρα;
Εγώ έδωσα παρόμοια λεφτά για μεταχειρισμένο δίλιτρο. Κάλυψε τις ανάγκες μου; Φυσικά. Ήταν η λογική αγορά; Όχι. Αλλά:
- Είμαι μπεμβεδάκιας.
- Μισώ τα σουβλάκια.
- Ήθελα επιτέλους ένα αυτοκίνητο που να έχει τα 'τρία δεκάρια': Κάτω από 10 κιλά ανά ίππο, κάτω από 10 δευτερόλεπτα τα 100 και κάτω από 10 λίτρα στα 100.
Και αποδέχτηκα ότι είναι ντήζελ αντί για βενζίνη, και μαύρο που σκας το καλοκαίρι, κι έχει μπεζ δερμάτινο σαλόνι που λερώνει με το παραμικρό.
Και τώρα κάνω πλάκα στα τουρμπάτα χιλιάρια, που βλέπουν μια μαούνα με παιδικά καθισματάκια να τους προσπερνάει αέρα.
-
Οι λόγοι που θα οδηγήσουν κάποιον να προτιμήσει ένα χειροκίνητο κιβώτιο αντί για ένα αυτόματο, περιλαμβάνουν το χαμηλότερο κόστος και μια πιθανότητα χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου.
Επιπλέον ορισμένοι νιώθουν ότι υπάρχει επιπλέον έλεγχος με ένα χειροκίνητο κιβώτιο όπως και την αντοχή του σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης.
Ωστόσο η επιλογή εξαρτάται από τις ατομικές αναγκεσ προτιμήσεις του καθενός. Αν καποιος πιστεύει ότι θα ήταν αναχρονιστικό για τον εαυτό του να έχει χειροκίνητο προφανώς και θα επιλέξει αυτόματο.Εγώ δεν θα έλεγα όχι σε αυτόματο αν και τα φοβάμαι μην μου μείνουν στο χέρι
-
Εγώ έχω πια μόνο αυτόματα. Το BMW είναι όνειρο (8αρι Aisin). Το SEAT είναι για τα μπάζα, αναγκάζομαι να το γυρνάω στο χειροκίνητο κάθε τόσο, αλλά μέσα στην πόλη είναι τόσο ξεκούραστο που του το συγχωρώ.
-
Μέσα στην πόλη το αφήνω στην αυτόματη λειτουργία, αλλά εκτός το δουλεύω χειροκίνητα, με τα κουμπάκια στο τιμόνι. Οδηγώ δε εναλλάξ και χειροκίνητα αυτοκίνητα και δεν με ενοχλούν καθόλου.
-
@czio said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Οι λόγοι που θα οδηγήσουν κάποιον να προτιμήσει ένα χειροκίνητο κιβώτιο αντί για ένα αυτόματο, περιλαμβάνουν το χαμηλότερο κόστος και μια πιθανότητα χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου.
Επιπλέον ορισμένοι νιώθουν ότι υπάρχει επιπλέον έλεγχος με ένα χειροκίνητο κιβώτιο όπως και την αντοχή του σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης.
Ωστόσο η επιλογή εξαρτάται από τις ατομικές αναγκεσ προτιμήσεις του καθενός. Αν καποιος πιστεύει ότι θα ήταν αναχρονιστικό για τον εαυτό του να έχει χειροκίνητο προφανώς και θα επιλέξει αυτόματο.Εγώ δεν θα έλεγα όχι σε αυτόματο αν και τα φοβάμαι μην μου μείνουν στο χέρι
βάλε και την αξιοπιστια επίσης βλέπε vag
-
@czio said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Οι λόγοι που θα οδηγήσουν κάποιον να προτιμήσει ένα χειροκίνητο κιβώτιο αντί για ένα αυτόματο, περιλαμβάνουν το χαμηλότερο κόστος και μια πιθανότητα χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου.
Επιπλέον ορισμένοι νιώθουν ότι υπάρχει επιπλέον έλεγχος με ένα χειροκίνητο κιβώτιο όπως και την αντοχή του σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης.
Ωστόσο η επιλογή εξαρτάται από τις ατομικές αναγκεσ προτιμήσεις του καθενός. Αν καποιος πιστεύει ότι θα ήταν αναχρονιστικό για τον εαυτό του να έχει χειροκίνητο προφανώς και θα επιλέξει αυτόματο.Εγώ δεν θα έλεγα όχι σε αυτόματο αν και τα φοβάμαι μην μου μείνουν στο χέρι
στα περισσότερα επίσης (μανιουαλ) δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ενώ στα αυτόματα ναι.
-
Υπερβολές. Τα όρια ρύπων για να μην πληρώνεις τέλη είναι τόσο χαμηλά που δεν κάνει διαφορά το κιβώτιο. Ειδικά για όταν μιλάμε για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο η διαφορά είναι αμελητέα.
-
@tgd said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Υπερβολές. Τα όρια ρύπων για να μην πληρώνεις τέλη είναι τόσο χαμηλά που δεν κάνει διαφορά το κιβώτιο. Ειδικά για όταν μιλάμε για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο η διαφορά είναι αμελητέα.
Καθόλου. Στο cX5 πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας σε όλα τα μοντέλα. Από 115 μέχρι 145ευρω. Σε όλα τα κιβώτια και στα ήπια υβριδικά μοντέλα. Εσένα μπορεί να μην σε νοιάζει και πολύ αλλά έναν τριτεκνο μπορεί να τον ενδιαφέρει.
Υπερβολές λοιπόν μη μου λες (με φωνή τραγουδιστή του αγνου λαού)
-
Αν ζήσει κάποιος με το αυτόματο της Μαζντα, όχι να κάνει μια βόλτα περιστασιακά ή τεστ ντραηβ λίγων λεπτών, θα καταλάβει ότι όσα εικαζει κάποιος για αξιοπιστία, οικονομία και έλεγχο στην οδήγηση, είναι απλά προκατάληψη. Εγώ που το έχω πολλά χρόνια το θεωρώ, θα μπορούσα να επιχηρηματολογησω, και στους 3 τομείς καλύτερο.
Δεν είναι όλα τα κιβώτια ίδια, όπως δεν είναι όλοι οι κινητήρες, όλα τα αυτοκίνητα ή όλες οι αναρτήσεις, είναι τόσο μεγάλη η γενίκευση που δεν έχει νόημα.
-
Δεν γνωρίζω κανέναν που, μετά από αυτόματο, να επέστρεψε σε χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτό μάλλον κάτι δείχνει.
-
Αν δεν μπορω να αλλαξω ταχυτητα οποτε θελω εγω , εμενα δεν μ αρεει . Μιλαω για την παρτη μου ομως .
Στην πολη δεν εχω θεμα. Ας ειναι οτι θελει (και cvt και ολα)
Αλλά αμα θελησω λιγο να το παιξω σουμαχερ , χωρις αλλαγες οταν θελω εγω , ξενερωνω -
Ξενερώνει κάποιος αν δεν πατάει σε κάθε στροφή μιας ανάβασης συμπλέκτη;
Το συγκεκριμένο κιβώτιο (και σχεδόν όλα την τελευταία δεκαετία) αλλάζεις σχέση στιγμιαία όποτε θες, απ τον μοχλό ή το τιμόνι
-
@piliourits said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Ξενερώνει κάποιος αν δεν πατάει σε κάθε στροφή μιας ανάβασης συμπλέκτη;
Το συγκεκριμένο κιβώτιο (και σχεδόν όλα την τελευταία δεκαετία) αλλάζεις σχέση στιγμιαία όποτε θες, απ τον μοχλό ή το τιμόνι
Εννοουσα αν αυτοματο να ειναι και ημι-αυτοματο. Δλδ να εχω την επιλογη να αλλαζω εγω οταν θελω . Για σπορ οδηγηση δεν μ αρεσουν τα cvt ή τα e cvt και οποιο αλλο δεν μ αφηνει να αλλαξω εγω οταν θελω
Αν ηταν να επιλεξω τυπου cvt ή μηχανικο, προτιμω μηχανικο .Σου φαινεται παραξενο? Δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα
Το συγκεκριμενο που αλλαζει απο μοχλο ή τιμονι ή paddles, μου κανει. -
@bill_hsd said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Δεν γνωρίζω κανέναν που, μετά από αυτόματο, να επέστρεψε σε χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτό μάλλον κάτι δείχνει.
Μην παιρνεις ορκο για καποιον που ειχε παλιοτερα dsg. Καταλαβες τι εννοω
-
Φιατ Τιπο χειροκίνητο, θέλει αλλαγή σετ δίσκου στα 150Κ χλμ κοστίζει 1200€, αλλά απο τα συμπτώματα λένε ότι μάλλον θέλει και το διπλής μάζας βολάν, άρα για να μην το ξανανοίγει, πάει 2000€ όταν φτάσει το ανταλλακτικό από το εξωτερικό.
Τι χειρότερο θα πάθαινε με ένα διπλοσύμπλεκτο, έστω και dsg;
(ο ίδιος τα πουλάει στο Βόλο)Δεν σχολιάζουμε το αθάνατο αυτόματο της Μαζντα που έχει και πολλά άλλα πλεονεκτήματα εκτός την ευκολία και ότι δεν θα χρειαστεί τίποτα ποτέ σε ένα ΙΧ.
-
@piliourits said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Φιατ Τιπο χειροκίνητο, θέλει αλλαγή σετ δίσκου στα 150Κ χλμ κοστίζει 1200€, αλλά απο τα συμπτώματα λένε ότι μάλλον θέλει και το διπλής μάζας βολάν, άρα για να μην το ξανανοίγει, πάει 2000€ όταν φτάσει το ανταλλακτικό από το εξωτερικό.
Τι χειρότερο θα πάθαινε με ένα διπλοσύμπλεκτο, έστω και dsg;
(ο ίδιος τα πουλάει στο Βόλο)Δεν σχολιάζουμε το αθάνατο αυτόματο της Μαζντα που έχει και πολλά άλλα πλεονεκτήματα εκτός την ευκολία και ότι δεν θα χρειαστεί τίποτα ποτέ σε ένα ΙΧ.
Γιατι τοσο ακριβο??? 1200€ ειναι πανακριβο
edit:Τα dsg παθαιναν ζημια που κοστιζε πανω απο 1000αρικο και δεν θυμαμαι η αλλαγη στα δισκακια , ποσο κανει . Κανα 1000αρικο μαλλον παλι . Μπορει και παραπανω
Τα δικα μου δισκακια ξερεις ποσο κανουν? 3,000€ μονο το ανταλλακτκο
Αν ειναι και υγρου τυπου το σασμαν , θελει αλλαγη βαλβολιες/φιλτρο κανα 200-300€ τουλαχιστον . Καθε 40 με 80k χλμ . -
@piliourits: Κάτι δεν πάει καλά με την τιμή για το Tipo. Γύρω στο 500άρικο είναι μια νορμάλ τιμή, μαζί με τα εργατικά.
Σαν forum έχουμε κονέ σε αντιπροσωπεία Fiat της Λάρισας πάντως, αν ενδιαφέρεσαι.
-
https://www.euantallaktika.gr/exartimata-katalog/set_symplekti-10151/fiat/tipo
Και 300 ευρώ έχει ένα βολάν διπλής μάζας.
Όλα μαζί 500-600 ευρώ τοπ.
Εάν δεν έχει βγει κάποια άλλη βλάβη οι άνθρωποι απλά κλέβουν
-
@realzeus said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@piliourits: Κάτι δεν πάει καλά με την τιμή για το Tipo. Γύρω στο 500άρικο είναι μια νορμάλ τιμή, μαζί με τα εργατικά.
Σαν forum έχουμε κονέ σε αντιπροσωπεία Fiat της Λάρισας πάντως, αν ενδιαφέρεσαι.
Θα το μεταφέρω, ευχαριστώ.
-
@piliourits said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Φιατ Τιπο χειροκίνητο, θέλει αλλαγή σετ δίσκου στα 150Κ χλμ κοστίζει 1200€, αλλά απο τα συμπτώματα λένε ότι μάλλον θέλει και το διπλής μάζας βολάν, άρα για να μην το ξανανοίγει, πάει 2000€ όταν φτάσει το ανταλλακτικό από το εξωτερικό.
Τι χειρότερο θα πάθαινε με ένα διπλοσύμπλεκτο, έστω και dsg;
(ο ίδιος τα πουλάει στο Βόλο)Δεν σχολιάζουμε το αθάνατο αυτόματο της Μαζντα που έχει και πολλά άλλα πλεονεκτήματα εκτός την ευκολία και ότι δεν θα χρειαστεί τίποτα ποτέ σε ένα ΙΧ.
Το DSG στα 150Κ θα είχε χαλάσει ήδη δύο φορές το πιαθανότερο. Ενώ επίσης θα έπρεπε να έχεις κάνει καi ένα service.Επίσης τα 1500αρικα που ακούς για την επισκευή του DSG είναι χωρίς το βολάν.
Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)