Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 16 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    48
    368
    9622
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @ss_76 last edited by

      @ss_76 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

      τι πιστευετε - ξέρετε κυριως για το CX5 Συνολικά ως αυτοκίνητο ?

      Θα είδες πως υπάρχει σχεδόν ομόφωνη απόφαση, την οποία στηρίζω απ τους πρώτους, ότι συνολικά ως αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό και μάλλον "το καλύτερο" απ όσα σκέφτεσαι.

      Σημαντική ένσταση στους χώρους, αν θέτεις ως κρίσιμο ζητούμενο την ευρυχωρια για 3 καθίσματα παιδιών.

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sargus
        sargus last edited by sargus

        Φίλε ts,
        επειδή πολλή κουβέντα γίνεται για τις "αναιμικές" επιδόσεις του 2.0 165 (αν και εγώ δε συμφωνώ και όπως βλέπω και εσύ), παρατήρησα ότι με μόλις 1000-1500 παραπάνω (ελέω τριτεκνίας) παίρνεις το 2.2 150 ντιζελ (στην ίδια εξοπλιστική έκδοση) το οποίο είναι γρηγορότερο σε όλες τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
        https://zeperfs.com/en/duel8060-6766.htm

        Επίσης, έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι φοράει τούρμπο οπότε αν δε σε φτάνουν οι επιδόσεις, του περνάς και ένα προγραμματάκι, ενδεικτικά:
        https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/36-mazda/4716-cx-5/10859-2017/10937-2-2-skyactiv-d/

        και πας στα 210 άλογα και 480 (edit: 48) κιλά ροπή και σκάβεις την άσφαλτο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • georgemit
          georgemit last edited by

          480Νm δηλαδή περίπου 48κιλά.

          i30 1.5 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            andya3 last edited by

            Δε μπορεί ρε παιδιά να είναι αξιοπρεπές ένα 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ με 165 άλογα σ' ένα περίπτερο σαν το CX-5.

            Παρόμοια μοτέρ είχαν το golf και το α3 προ 20ετίας και ήτανε σε δύναμη πάνω-κάτω σαν τα σημερινά 1.0 lt τούρμπο. Και σε πολύ μικρότερα αμαξώματα. Ότι βελτίωση και να 'χουν κάνει με τα χρόνια οι Mazda-ίοι.

            Εντάξει για οικογενειακό το θέλει ο συμφορουμίτης, σε 2η μοίρα οι επιδόσεις, αλλά να μη σπρώχνει κιόλας 🙂

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              czio last edited by czio

              Grabbing some popcorn 🍿

              Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz @andya3 last edited by gatoz

                @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                Δε μπορεί ρε παιδιά να είναι αξιοπρεπές ένα 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ με 165 άλογα σ' ένα περίπτερο σαν το CX-5.

                Παρόμοια μοτέρ είχαν το golf και το α3 προ 20ετίας και ήτανε σε δύναμη πάνω-κάτω σαν τα σημερινά 1.0 lt τούρμπο. Και σε πολύ μικρότερα αμαξώματα. Ότι βελτίωση και να 'χουν κάνει με τα χρόνια οι Mazda-ίοι.

                Εντάξει για οικογενειακό το θέλει ο συμφορουμίτης, σε 2η μοίρα οι επιδόσεις, αλλά να μη σπρώχνει κιόλας 🙂

                ασε ρε αντυ με τα ερματα της ιντεραμερικαν βοηθειας που θα πεις για τα ματσουντα...
                μιλα για #kasselaki ή για #fag_saravalaki

                #milf-a-man

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • A
                  andya3 @gatoz last edited by

                  @gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                  @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                  Δε μπορεί ρε παιδιά να είναι αξιοπρεπές ένα 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ με 165 άλογα σ' ένα περίπτερο σαν το CX-5.

                  Παρόμοια μοτέρ είχαν το golf και το α3 προ 20ετίας και ήτανε σε δύναμη πάνω-κάτω σαν τα σημερινά 1.0 lt τούρμπο. Και σε πολύ μικρότερα αμαξώματα. Ότι βελτίωση και να 'χουν κάνει με τα χρόνια οι Mazda-ίοι.

                  Εντάξει για οικογενειακό το θέλει ο συμφορουμίτης, σε 2η μοίρα οι επιδόσεις, αλλά να μη σπρώχνει κιόλας 🙂

                  ασε ρε αντυ με τα ερματα της ιντεραμερικαν βοηθειας που θα πεις για τα ματσουντα...
                  μιλα για #kasselaki ή για #fag_saravalaki

                  Σε κόβω διατεθειμένο να βοηθάς στο σπρωξιμο στην ανηφόρα, για να μην αμαυρωθεί το όνομα της Mazda.

                  Με το γαλλικό αποκλείεται, θα είναι συνεργείο, με ποιο θα πας για βοηθεια 😁

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gtsartsal
                    gtsartsal @andya3 last edited by

                    @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                    @gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                    @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                    Δε μπορεί ρε παιδιά να είναι αξιοπρεπές ένα 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ με 165 άλογα σ' ένα περίπτερο σαν το CX-5.

                    Παρόμοια μοτέρ είχαν το golf και το α3 προ 20ετίας και ήτανε σε δύναμη πάνω-κάτω σαν τα σημερινά 1.0 lt τούρμπο. Και σε πολύ μικρότερα αμαξώματα. Ότι βελτίωση και να 'χουν κάνει με τα χρόνια οι Mazda-ίοι.

                    Εντάξει για οικογενειακό το θέλει ο συμφορουμίτης, σε 2η μοίρα οι επιδόσεις, αλλά να μη σπρώχνει κιόλας 🙂

                    ασε ρε αντυ με τα ερματα της ιντεραμερικαν βοηθειας που θα πεις για τα ματσουντα...
                    μιλα για #kasselaki ή για #fag_saravalaki

                    Σε κόβω διατεθειμένο να βοηθάς στο σπρωξιμο στην ανηφόρα, για να μην αμαυρωθεί το όνομα της Mazda.

                    Με το γαλλικό αποκλείεται, θα είναι συνεργείο, με ποιο θα πας για βοηθεια 😁

                    Το τερματισες...

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 @gtsartsal last edited by

                      @gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                      @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                      @gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                      @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                      Δε μπορεί ρε παιδιά να είναι αξιοπρεπές ένα 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ με 165 άλογα σ' ένα περίπτερο σαν το CX-5.

                      Παρόμοια μοτέρ είχαν το golf και το α3 προ 20ετίας και ήτανε σε δύναμη πάνω-κάτω σαν τα σημερινά 1.0 lt τούρμπο. Και σε πολύ μικρότερα αμαξώματα. Ότι βελτίωση και να 'χουν κάνει με τα χρόνια οι Mazda-ίοι.

                      Εντάξει για οικογενειακό το θέλει ο συμφορουμίτης, σε 2η μοίρα οι επιδόσεις, αλλά να μη σπρώχνει κιόλας 🙂

                      ασε ρε αντυ με τα ερματα της ιντεραμερικαν βοηθειας που θα πεις για τα ματσουντα...
                      μιλα για #kasselaki ή για #fag_saravalaki

                      Σε κόβω διατεθειμένο να βοηθάς στο σπρωξιμο στην ανηφόρα, για να μην αμαυρωθεί το όνομα της Mazda.

                      Με το γαλλικό αποκλείεται, θα είναι συνεργείο, με ποιο θα πας για βοηθεια 😁

                      Το τερματισες...

                      Μισό.
                      Δε θα είναι κοντά 2 τόνους το CX-5? Κάπου κοντά στο Tiguan τέλος πάντων, που με τούρμπο 150 άλογα είναι απλά αξιοπρεπές.

                      Το Mazda δηλαδη πως θα πηγαίνει με 165 ατμοσφαιρικά? Μην τρελαθούμε τώρα...

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gtsartsal
                        gtsartsal @andya3 last edited by

                        @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                        @gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                        @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                        @gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                        @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                        Δε μπορεί ρε παιδιά να είναι αξιοπρεπές ένα 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ με 165 άλογα σ' ένα περίπτερο σαν το CX-5.

                        Παρόμοια μοτέρ είχαν το golf και το α3 προ 20ετίας και ήτανε σε δύναμη πάνω-κάτω σαν τα σημερινά 1.0 lt τούρμπο. Και σε πολύ μικρότερα αμαξώματα. Ότι βελτίωση και να 'χουν κάνει με τα χρόνια οι Mazda-ίοι.

                        Εντάξει για οικογενειακό το θέλει ο συμφορουμίτης, σε 2η μοίρα οι επιδόσεις, αλλά να μη σπρώχνει κιόλας 🙂

                        ασε ρε αντυ με τα ερματα της ιντεραμερικαν βοηθειας που θα πεις για τα ματσουντα...
                        μιλα για #kasselaki ή για #fag_saravalaki

                        Σε κόβω διατεθειμένο να βοηθάς στο σπρωξιμο στην ανηφόρα, για να μην αμαυρωθεί το όνομα της Mazda.

                        Με το γαλλικό αποκλείεται, θα είναι συνεργείο, με ποιο θα πας για βοηθεια 😁

                        Το τερματισες...

                        Μισό.
                        Δε θα είναι κοντά 2 τόνους το CX-5? Κάπου κοντά στο Tiguan τέλος πάντων, που με τούρμπο 150 άλογα είναι απλά αξιοπρεπές.

                        Το Mazda δηλαδη πως θα πηγαίνει με 165 ατμοσφαιρικά? Μην τρελαθούμε τώρα...

                        Το αναλύσαμε σε προηγούμενη σελίδα.
                        Αντίστοιχες επιδόσεις με διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
                        Πιο γρήγορο το Tiguan σε καθημερινές συνθήκες

                        Η τρέλα αναφέρθηκε ήδη...
                        Θα χρειαστεί ζπρωξιμο στην ανηφόρα .... Σίγουρα όχι

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 @gtsartsal last edited by

                          @gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          @gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          @gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          @andya3 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          Δε μπορεί ρε παιδιά να είναι αξιοπρεπές ένα 2lt ατμοσφαιρικό μοτέρ με 165 άλογα σ' ένα περίπτερο σαν το CX-5.

                          Παρόμοια μοτέρ είχαν το golf και το α3 προ 20ετίας και ήτανε σε δύναμη πάνω-κάτω σαν τα σημερινά 1.0 lt τούρμπο. Και σε πολύ μικρότερα αμαξώματα. Ότι βελτίωση και να 'χουν κάνει με τα χρόνια οι Mazda-ίοι.

                          Εντάξει για οικογενειακό το θέλει ο συμφορουμίτης, σε 2η μοίρα οι επιδόσεις, αλλά να μη σπρώχνει κιόλας 🙂

                          ασε ρε αντυ με τα ερματα της ιντεραμερικαν βοηθειας που θα πεις για τα ματσουντα...
                          μιλα για #kasselaki ή για #fag_saravalaki

                          Σε κόβω διατεθειμένο να βοηθάς στο σπρωξιμο στην ανηφόρα, για να μην αμαυρωθεί το όνομα της Mazda.

                          Με το γαλλικό αποκλείεται, θα είναι συνεργείο, με ποιο θα πας για βοηθεια 😁

                          Το τερματισες...

                          Μισό.
                          Δε θα είναι κοντά 2 τόνους το CX-5? Κάπου κοντά στο Tiguan τέλος πάντων, που με τούρμπο 150 άλογα είναι απλά αξιοπρεπές.

                          Το Mazda δηλαδη πως θα πηγαίνει με 165 ατμοσφαιρικά? Μην τρελαθούμε τώρα...

                          Το αναλύσαμε σε προηγούμενη σελίδα.
                          Αντίστοιχες επιδόσεις με διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
                          Πιο γρήγορο το Tiguan σε καθημερινές συνθήκες

                          Η τρέλα αναφέρθηκε ήδη...
                          Θα χρειαστεί ζπρωξιμο στην ανηφόρα .... Σίγουρα όχι

                          Μεταφορά για να δείξει την αδυναμία του κινητήρα. Και τα παπιά με 3 άτομα ανεβαίνουν την ανηφόρα. Το θέμα είναι πως την ανεβαίνουν 🙂

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panos-volcan last edited by

                            Αυτό όμως βρε φίλε andya να προσπαθείς σε κάθε θεματική ενότητα και ιδίως των αυτοκινήτων Mazda να δικαιολογήσεις την επιλογή του τουρμπάτου vag του ενός λίτρου δεν παίζεται....
                            Θες να μας πεις ότι ο 1.0 tsi είναι καλύτερος του skyactiv G 2.0 ?
                            Αλήθεια τι αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει και μας κουράζεις συνέχεια ? Πιστεύεις ότι το τουρμπάτο κουβαδάκι σου είναι πιο γρήγορο από το CX -5 η ότι υπάρχει έστω και ένα σημείο σύγκρισης των 2 αυτοκινήτων σε θέματα συμπεριφοράς, ποιότητας, αξιοπιστίας κλπ ?
                            Όλοι κάνουμε τις επιλογές μας αλλά ας είμαστε και λίγο σοβαροί....

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • diego1960
                              diego1960 last edited by

                              Ποια χιλιαράκια ρε παιδιά, αυτά τα αγοράζουμε όλοι μαζί με γενικά μικρούς κινητήρες λόγω φτώχειας όχι γιατί έχουν τίποτα σοβαρό να προσφέρουν σε επιδόσεις. Μην τρελαθούμε.

                              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                DeLorean @diego1960 last edited by

                                @diego1960 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                Ποια χιλιαράκια ρε παιδιά, αυτά τα αγοράζουμε όλοι μαζί με γενικά μικρούς κινητήρες λόγω φτώχειας όχι γιατί έχουν τίποτα σοβαρό να προσφέρουν σε επιδόσεις. Μην τρελαθούμε.

                                Εντάξει στο αστικό πεδίο που κακά τα ψέμματα η πλειοψηφία κινείται, οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, τί περισσότερο να χρειαστεί κανείς;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • diego1960
                                  diego1960 last edited by diego1960

                                  Κοίτα σε νορμάλ εποχές χωρίς την ηλιθιότητα της ΕΕ με τα καυσαέρια, θα έπρεπε να ξεκινάμε από δίλιτρο για να μιλάμε σοβαρά. Τα χιλιαράκια θα έπρεπε να τα έχουμε για τις καφετιέρες και για μηχανές κουρέματος του γκαζόν. Λίγο οι νόρμες, λίγο οι απενταρίες (ειδικά στην Ελλάδα), καθόμαστε και συζητάμε για κουβαδάκια της πλάκας.

                                  Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Chrisk6
                                    Chrisk6 last edited by

                                    Θα κάνει την ταξιδιάρα του φορτωμένο με 140 ξεκούραστα και άλλοι με 100-110 βαριά μην τύχει και σκορπίσει το τρικυλινδρο.
                                    Απορώ τι συγκρίνουμε τόσες σελίδες...ημαρτον που έλεγε ο αείμνηστος!!!
                                    Μια χαρά θα πάει το ατμοσφαιρικό και δεν θα βγάλει βλάβη ποτέ.
                                    Λες και οι άλλοι με τα μικρότερα τουρμπακια είναι κάθε μέρα στις κόντρες η πιέζουν το μοτέρ τούς.
                                    Θα χαιρετήσει σε χρόνο μηδέν...καλά να είναι τα συνεργεία και οι λαδαδες να γίνεται λίγο κατανάλωση... φυσιολογική πάντα!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Ρε μλκς έχω πλοκ τον Αντυ και κατάλαβα απ τα συμφραζόμενα και τις απαντήσεις μόλις τώρα, ότι συγκρίνει τον χιλιαρη τούρμπο με τον δίλιτρο skyactive, ΧΑΧΑΧΑ θα κατουρηθω απ τα γέλια!!1!

                                      Αν κατέληξε όπως πιστεύω (κι ελπίζω) στο Μαζντα ο φίλος (αφού αποκλείει κάποια πιο ευρύχωρα ευρωπαϊκά) δεν θα του λείψει γκάζι ποτέ. Αλλά αν κοστιζει μόνο 1μισι χιλιάρικο ο μεγαλύτερος ντίζελ, θα τα κάνει απόσβεση το πολύ σε 2 χρόνια και θα έχει ένα από τα πιο δυνατά σύνολα που κυκλοφορούν στους δρόμους, ταξιδεύοντας με σχεδόν τα μισά χρήματα ανά χιλιόμετρο.

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Το έχετε ξεφτυλισει το θέμα..........

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ss_76 last edited by

                                          Πιθανότατα ο @jeronimo-g που άνοιξε το topic πλέον να μην το ακολουθεί με όσα γράφονται εδω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            DeLorean last edited by

                                            Αν κατέληξε όπως πιστεύω (κι ελπίζω) στο Μαζντα ο φίλος (αφού αποκλείει κάποια πιο ευρύχωρα ευρωπαϊκά) δεν θα του λείψει γκάζι ποτέ. Αλλά αν κοστιζει μόνο 1μισι χιλιάρικο ο μεγαλύτερος ντίζελ, θα τα κάνει απόσβεση το πολύ σε 2 χρόνια και θα έχει ένα από τα πιο δυνατά σύνολα που κυκλοφορούν στους δρόμους, ταξιδεύοντας με σχεδόν τα μισά χρήματα ανά χιλιόμετρο.

                                            Άσχετο-σχετικό: ο εν λόγω 2.2 πετρελαιοκινητήρας με το turbo πώς τα πάει από άποψη αξιοπιστίας; Ρωτώ γιατί στα σχετικά νήματα των Mazda γίνεται λόγος ως επί το πλείστον για τους ατμοσφαιρικούς βενζίνης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 16 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr