Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 430
    • 431
    • 432
    • 433
    • 434
    • 898
    • 899
    • 432 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408589
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • diego1960
      diego1960 @alexandros-k last edited by diego1960

      @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Κοιταξτε ποσο προωθουν τα ηλεκτρικα, τα καθικια
      Εκτος απο την επιδοτηση τους δινουν και πιο φθηνο ρευμα . Σαν δεν ντρεπονται λεω γω

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/aade-meiose-ton-fpa-gia-ti-fortisi-ilektrikon-aytokiniton-apo-24-se-6/

      Χυδαίες στρεβλώσεις ενώ ταυτόχρονα όλοι τους ευαγγελίζονται την "ελεύθερη αγορά", σπρώξιμο λυσσαλέο μήπως και πάρει ο κόσμος τάμπλετ με ρόδες. Πρόκειται περι καθαρμάτων.

      Όσο διαβάζω τέτοια, τόσο θα το πάω μέχρι την τελευταία σταγόνα βενζινάτα θερμικά.

      Μακάρι Skoda Octavia ντήζελ ταρίφικο κακοσυντηρημένο με 500Κ χιλιόμετρα να μαρσάρει κάτω από τα σπίτια όλων αυτών που αποφασίσουν τέτοιες χυδαιότητες.

      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

      alexandros-k D L 3 Replies Last reply Reply Quote 2
      • alexandros-k
        alexandros-k @diego1960 last edited by

        @diego1960 said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]

        Χυδαίες στρεβλώσεις ενώ ταυτόχρονα όλοι τους ευαγγελίζονται την "ελεύθερη αγορά", σπρώξιμο λυσσαλέο μήπως και πάρει ο κόσμος τάμπλετ με ρόδες. Πρόκειται περι καθαρμάτων.

        Ακριβως αυτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @diego1960 last edited by

          @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:.

          Μακάρι Skoda Octavia ντήζελ ταρίφικο κακοσυντηρημένο με 500Κ χιλιόμετρα να μαρσάρει κάτω από τα σπίτια όλων αυτών που αποφασίσουν τέτοιες χυδαιότητες.

          Είσαι ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟΣ!!!! 🥰🥰🥰
          Τέτοιο οίστρο σε γραπτό καιρό έχω να δω

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Εχω ηδη πιο μεγαλο φορο για το ντιζελ κινησης και πιο μικρο φορο για το ντιζελ θερμανσης (δλδ στο σπιτι μου) . Εκει γιατι δεν το μειωνουν στα αμαξια αλλά μονο στα ηλεκτρικα?

            Γιατί τώρα προωθείται η ηελκτροκίνηση, αυτή είναι η εντολή αυτό κάνουν....απλά πράγματα.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • alexandros-k
              alexandros-k last edited by alexandros-k

              @dettol Προφανως δεν εχουμε κανενα προβλημα με σενα και με οποιον επιλεγει ηλεκτρικο
              Το προβλημα ειναι οτι υπαρχει εκ διαμετρου αντιθετη αντιμετωπιση και φορολογηση στα ηλεκτρικα και στα βενζινο-ντιζελοκινητα . Τα μεν τα επιδοτουν οπως και οσο μπορουν και τα δε, τα εχουν φορτωσει τεραστιους φορους απο παντου
              Και δεν ειναι περιβαλλοντικο το θεμα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • alexandros-k
                alexandros-k @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Εχω ηδη πιο μεγαλο φορο για το ντιζελ κινησης και πιο μικρο φορο για το ντιζελ θερμανσης (δλδ στο σπιτι μου) . Εκει γιατι δεν το μειωνουν στα αμαξια αλλά μονο στα ηλεκτρικα?

                Γιατί τώρα προωθείται η ηελκτροκίνηση, αυτή είναι η εντολή αυτό κάνουν....απλά πράγματα.

                Συμφωνω Φανη. Το ξερω . Αυτο σχολιαζω

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap @alexandros-k last edited by lap

                  @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Και μην μ αρχισεις τις πιπες για οικολογιες γιατι δεν τα τρωω (δεν τους ενδιαφερει το περιβαλλον)

                  Εσύ Αλέξανδρε δεν τα τρως επειδή θες να μην τα τρως. Είναι η οπτική που επέλεξες διότι σε έναν βαθμό εξυπηρετεί την ζωή σου. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι η πραγματικότητα.

                  Στην υπόθεση πως δεν τους νοιάζει τους βουλευτές, κυρίως στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όπου θεσπίζονται οι οδηγίες προς τα κράτη μέλη ,για την υγεία των παιδιών τους και των γονιών τους, και στην υπόθεση πως οι άνθρωποι είναι σαύρες με ανθρώπινη μορφή, μπορεις να εστιάζεις στο οικονομικό κομμάτι.

                  Οι ετήσιες δαπάνες για την υγεία στην Ευρώπη αυξάνονται κάτι που είτε επιβαρύνει τα δημόσια ταμεία, είτε αφαιρεί τζίρο από την παραγωγή της, διότι ο ατμοσφαιρικός αέρας κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα επιφέρει σοβαρές βλάβες στην υγεία. Μια κατηγορία από αυτές που προκαλούνται από την αστική ρύπανση είναι και οι εκφυλιστικες νόσοι οι οποίες παρουσίασαν έξαρση τις δεκαετίες που πέρασαν.
                  Συνεπώς, ακόμα και αν το δεις μονάχα από την σκοπιά του οικονομικού οφέλους, τους ενδιαφέρει να βελτιωθεί ο αέρας στις πόλεις και προωθούν πολιτικές για αυτό.

                  Όσο γενικότερα για το κλίμα, αν αυξηθεί η μέση θερμοκρασία της επιφανείς της θάλασσας κατά 2-3 βαθμούς, όπως δείχνουν τα επιστημονικά στοιχεια, μάλλον η Ευρώπη θα χάσει χώρες, και θα επέλθει τεράστια φτώχια και μετανάστευση. Κάτι που θα το ζήσουν τα δισέγγονα όσων ψηφίζουν σήμερα. Εκτός αν είναι σαύρες και επιβιώσουν και αυτοί.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @lap last edited by alexandros-k

                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Και μην μ αρχισεις τις πιπες για οικολογιες γιατι δεν τα τρωω (δεν τους ενδιαφερει το περιβαλλον)

                    Εσύ Αλέξανδρε δεν τα τρως επειδή θες να μην τα τρως. Είναι η οπτική που επέλεξες διότι σε έναν βαθμό εξυπηρετεί την ζωή σου. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι η πραγματικότητα.

                    Στην υπόθεση πως δεν τους νοιάζει τους βουλευτές, κυρίως στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όπου θεσπίζονται οι οδηγίες προς τα κράτη μέλη ,για την υγεία των παιδιών τους και των γονιών τους, και στην υπόθεση πως οι άνθρωποι είναι σαύρες με ανθρώπινη μορφή, μπορεις να εστιάζεις στο οικονομικό κομμάτι.

                    Οι ετήσιες δαπάνες για την υγεία στην Ευρώπη αυξάνονται κάτι που είτε επιβαρύνει τα δημόσια ταμεία, είτε αφαιρεί τζίρο από την παραγωγή της, διότι ο ατμοσφαιρικός αέρας κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα επιφέρει σοβαρές βλάβες. Μια κατηγορία από αυτές που προκαλούνται από την αστική ρύπανση είναι και οι εκφυλιστικες νόσοι οι οποίες παρουσίασαν έξαρση τις δεκαετίες που πέρασαν.
                    Συνεπώς, ακόμα και αν το δεις μονάχα από την σκοπιά του οικονομικού οφέλους, τους ενδιαφέρει να βελτιωθεί ο αέρας στις πόλεις και προωθούν πολιτικές για αυτό.

                    Εν μερη συμφωνω. Αλλά μην ανοιγουμε παλι την ιδια συζητηση. Δεν θα τελειωσει ποτε. Ενα απλο θα πω. Αμα τους ενοιαζε η ατμοσφαιρα στις πολεις , γιατι δεν υπαρχει κανεις ελεγχος για καυσαερια πουθενα? Ουτε στα ΙΧ , ουτε στις μεταφορες, ουτε στα τζακια, ουτε στους λεβητες, ουτε στις βιομηχανιες, ουτε στα αεροπλανα , ουτε πουθενα .
                    Γιατι δεν επιδοτουσαν τοσο καιρο ή και τωρα, πιο οικολογικα καυσιμα ? Φυσικο αεριο , υδρογονο και δεν ξερω τι αλλο ?
                    Η "οικολογια" εστιαστηκε μονο στην ηλεκτροκινηση και οι υπολοιπες πηγες θα συνεχισουν να καπνιζουν......
                    Ναι οκ , τους πιστεψαμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tgd last edited by

                      @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Η "οικολογια" εστιαστηκε μονο στην ηλεκτροκινηση και οι υπολοιπες πηγες θα συνεχισουν να καπνιζουν......

                      Γιατί βρήκαν την ευκαιρία να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή βιομηχανία. Βέβαια στην στροφή μας έφαγαν οι κινέζοι (όπως έγινε και με τα φωτοβολταϊκά)...

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @tgd last edited by alexandros-k

                        @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Η "οικολογια" εστιαστηκε μονο στην ηλεκτροκινηση και οι υπολοιπες πηγες θα συνεχισουν να καπνιζουν......

                        Γιατί βρήκαν την ευκαιρία να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή βιομηχανία. Βέβαια στην στροφή μας έφαγαν οι κινέζοι (όπως έγινε και με τα φωτοβολταϊκά)...

                        Ναι ειχαν αγαθους σκοπους , αλλά δεν ειχαν προβλεψει οτι μπορουν κι αλλοι να παραγουν ηλεκτρικα . Τι κριμα....Πως δεν το σκεφτηκαν αυτο, ενω τα σκεφτονται ολα "για το καλο μας" ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Οκ και εγώ εν μέρη συμφωνώ μαζί σου. Για παράδειγμα η υιοθέτηση mild hybrid δια νόμου είναι απαραίτητη ως πρώτο στάδιο μείωσης των ρύπων με ταυτόχρονη προστασία από την λεγόμενη φτώχεια κατά την ενεργειακή μετάβαση.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @lap last edited by

                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Οκ και εγώ εν μέρη συμφωνώ μαζί σου. Για παράδειγμα η υιοθέτηση mild hybrid δια νόμου είναι απαραίτητη ως πρώτο στάδιο μείωσης των ρύπων με ταυτόχρονη προστασία από την λεγόμενη φτώχεια κατά την ενεργειακή μετάβαση.

                            Ωραια χαιρομαι που συμφωνουμε , γιατι θα με ειχες τρελανει 😊

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Το κεφάλαιο ψάχνει τρόπους να βγάλει κέρδος, ότι του πεις θα κάνει. Εδώ είναι η διαφορά που δεν καταλαβαίνει ο diego αλλά και άλλοι αριστεορι. Η στρατηγική ορίζεται από τους πολιτικούς. Εκεί πέφτουν και τα λόμπυ όπου προσπαθούν να πείσουν για την επιλογή συγκεκριμένων ομίλων κτλ.

                              Η στρατηγική όμως του ότι θα προστατευτούμε το περιβάλλον στις πόλεις μας είναι μια πολιτική απόφαση, ο τρόπος του πως θα γίνει πράξη αυτό ναι είναι συμφέροντα

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @lap last edited by

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Το κεφάλαιο ψάχνει τρόπους να βγάλει κέρδος, ότι του πεις θα κάνει. Εδώ είναι η διαφορά που δεν καταλαβαίνει ο diego αλλά και άλλοι αριστεορι. Η στρατηγική ορίζεται από τους πολιτικούς. Εκεί πέφτουν και τα λόμπυ όπου προσπαθούν να πείσουν για την επιλογή συγκεκριμένων ομίλων κτλ.

                                Η στρατηγική όμως του ότι θα προστατευτούμε το περιβάλλον στις πόλεις μας είναι μια πολιτική απόφαση, ο τρόπος του πως θα γίνει πράξη αυτό ναι είναι συμφέροντα

                                Τα λομπι και τα συμφεροντα κυβερνουν .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Εν μέρη,

                                  Έχω άλλη οπτική. Η ανάγκη καθορίζει το περιβάλλον που θα δημιουργηθούν τα λόμπι, που θα πιέσουν τους πολιτικούς. Κτλ.

                                  Δηλαδή υπάρχει μια τελολογική προσέγγιση στην οπτική μου.

                                  Το γεγονός ότι θα καταστραφουμε αν συνεχίσουμε ετσι, φαίνεται να είναι αδιαμφισβήτητο από κάθε επιστημονική μελέτη.

                                  Άρα η ανάγκη μας οδηγεί σε άλλα μονοπάτια, καθώς μπαίνουμε σε αυτά ξεκινούν οι διεργασίες και τα συμφέροντα να προσπαθούν να κερδίσουν. Ο δρόμος αυτός όμως είναι αποτέλεσμα της εξυπηρέτησης μιας ανάγκης.

                                  Αν κοιτάξεις την υπόθεση από την στιγμή που τα λόμπι προσπαθούν να πείσουν τους πολιτικούς να τα επιλέξουν, ναι φαίνεται ότι αυτά καθορίζουν την πολιτική. Αν κάνεις ένα βήμα πίσω θα δεις το ανάποδο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Σαύρες μπορεί να μην είναι, αλλά σίγουρα πρόκειται για γλοιώδη ερπετά, όσοι έχουν μπαστακωθει στα ευρωπαϊκά κυνοβούλια και μασάνε γλύφοντας τ' αφεντικά.
                                    Κι αν διάβαζες και Καρλ Σαγκάν για το τμήμα εγκεφάλου ερπετού που φαίνεται να κυριαρχεί στους Νεοφιλελεύθερους πολιτικούς κι επιχειρηματίες.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @lap last edited by alexandros-k

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Αν κοιτάξεις την υπόθεση από την στιγμή που τα λόμπι προσπαθούν να πείσουν τους πολιτικούς να τα επιλέξουν, ναι φαίνεται ότι αυτά καθορίζουν την πολιτική. Αν κάνεις ένα βήμα πίσω θα δεις το ανάποδο.

                                      Κι αν κανεις 10-20 βηματα πισω , θα δεις οτι ολα γινονται για το κερδος των, και τον ελεγχο των ανθρωπων

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Αν πας σε φιλοσοφικό επίπεδο το κέρδος μεταφράζεται σε δύναμη, εξουσία.

                                        Σε όλα τα συστήματα και τις αυτοκρατορίες η λεγόμενη δύναμη και εξουσία ήταν ο αυτοσκοπός για τους διοικούντες τους.

                                        Και αυτό συνέβαινε από τότε

                                        Youtube Video

                                        Ότι τους προσέφερε δύναμη ( έδαφος, τροφή, πηγή ενέργειας, κυριαρχία, κέρδος) ήταν αφορμή για ρήξη και πόλεμο. Είτε πραγματικό, είτε οικονομικό.

                                        Ευτυχώς σήμερα έχουμε αναπτύξει πολιτισμό και προσπαθούμε να μην κάνουμε πράξη τα λάθη των προηγούμενων.

                                        Πετύχαμε το τέλειο;;;

                                        ΦΥΣΙΚΑ όχι! Σκατα είναι και παλι η ζωή για πολλούς ανθρώπους, και παλι αποτύχαμε ως ανθρωπότητα, αλλα αυτό σημαίνει εξέλιξη και εμείς είμαστε μέρος της.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • diego1960
                                          diego1960 last edited by diego1960

                                          Μόνο για αυτό γίνεται, ο έλεγχος της μάζας είναι το θέμα. Χέστηκαν για το περιβάλλον γιατί κάνουν τα στραβά μάτια σε διάφορα θέματα πχ. εργοστάσια στην Κίνα, αγώνας ποιός δισεκατομμυριούχος θα πάει 10 λεπτά στο διάστημα, ιδιωτικά τζετ, ιδιωτικά σκάφη, εξοπλιστικά συστήματα, πόλεμος στην Ουκρανία και το Ισραήλ με την αντίστοιχη κατασπατάληση πόρων και απώλεια ζωών κτλ.

                                          Θα εφαρμοστεί λοιπόν μετά και ένας περιοριστής ταχύτητας που είναι παιχνιδάκι στα ηλεκτρικά, θα έρθει και μια αυτόνομη οδήγηση όσο πιο σύντομα μπορούν για το "καλό μας" και θα χάσουμε λίγη ακόμα ελευθερία. Από κοντά θα έρθει και το ατομικό ανθρακικό "αποτύπωμα", ο περιορισμός κατανάλωσης κρέατος, ταξιδιών ειδικά υπερατλαντικών, η μείωση εγχώριων πτήσεων αν η απόσταση καλύπτεται με τρένο σε 2-3 ώρες και ό,τι άλλο κατεβάσει το άρρωστο μυαλό τους και αυτό θα το κάνουν από "ενδιαφέρον" για εμάς φυσικά. Τώρα τους έπιασε η κάψα για τον αέρα στις πόλεις και για την "κλιματική αλλαγή" και τα σχετικά, τόσα χρόνια που δεν είχαν παιχνιδάκι ηλεκτρικό να σπρώξουν, σφύριζαν αδιάφορα. Αυτό αρκεί για να μου δείξει τις προθέσεις όλων τους.

                                          Οι πολιτικοί είναι πιόνια στο payroll των πολυεθνικών και των lobby. Φανερό από όσους (ερασιτέχνες) πιάνουν κάθε τόσο να τα παίρνουν χοντρά. Και αυτοί πρέπει να είναι τα τσικό, πιο πάνω πρέπει να γίνεται τρελό φαγοπότι.

                                          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Τα έχεις μπερδέψει όλα σε μια απίστευτη σαλάτα.

                                            Το κόκκινο κρέας απο τον ΠΟΥ έχει μέσα του τοξικά στοιχεία που επιφέρουν αλλοιώσεις στο dna και καρκίνο στο ανθρώπινο είδος. Είναι αππδεδειγμενο αυτό μέσω πολλών συσχετισμών. Ο σκοπός του τεχνικού κρέατος είναι να προσφέρει με την βοήθεια της τεχνολογίας κρέας απαλλαγμένο από αυτά τα στοιχεία ώστε να μην πεθαίνει ο άνθρωπος από αρρώστιες και παράλληλα να μειωθεί η ρύπανση του περιβάλλοντος και η χρήση πόσιμου νερού για τις φάρμες των ζώων. Το οποίο έχει φέρει στα όρια τους μεγάλε περιοχές του πλανήτη. Εσύ στην Γλυφάδαρα σου, δεν έχεις τέτοια προβλήματα.

                                            Αυτό είναι η στρατηγική επιλογή και κατεύθυνση, οι εταιρίες όντως παραθέτουν τις προτάσεις τους και τα συμφέροντά τους με τα συγκεκριμένα λόμπι να τρίβουν τα χέρια τους.

                                            Για να τρώει κρέας ο κάθε Ντιέγκο σε νορμάλ τιμή ανά κιλό, και να βγάζουν κέρδη τα παλαιότερα λόμπι, οι βιομηχανίες τροφίμων, οι άνθρωποι σε πολλές περιοχές του πλανητη, δεν έχουν πόσιμο νερό!!!!!

                                            https://wikihealth.gr/kokkino-kreas-kai-karkinos-nea-stoicheia-yper-tis-syschetisis-toys/

                                            Καλά για το ηθικό του πράγματος, όπως σφαγές αθώων ψυχών που δεν εφταιξαν σε τίποτα, δεν χρειάζεται καν να το αναφέρω. Είναι άλλος πλανήτης για εσένα.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 434
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 432 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr