-
Κοιτά, επειδή δεν μου αρέσουν οι υπαινιγμοί. αν έχεις κάτι να το πεις, πες το, σαν άντρας.
Υπερατού εσύ παίζεις βέβαια. Αν θες να το πάμε έτσι θα σε πάω πολύ παραπάνω... Εγώ σου λέω όμως για δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.
-
@lap said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.
+10000000000000000
-1000000000000000000000
Οπως ειπα εχω οδηγησει κι αλλες Αλφα. Δεν επαθα πλακα. Μονο με την Giulia την επαθα, χωρις να το περιμενω
Αυτη ειναι η αληθεια -
Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;
-
@lap said in CarTalk.gr:
Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;
Μου έχει προταθεί, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα για αυτήν την θέση. Κάτι άλλο, πιο σοβαρό, έχεις να πεις;
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;
Μου έχει προταθεί, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα για αυτήν την θέση. Κάτι άλλο πιο σοβαρό έχεις να πεις;
Όχι. Αν έχω στο μέλλον θα το πω. Περιμένω να δω πως θα πάει η τιμωρία μου.
-
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.
+10000000000000000
-1000000000000000000000
Οπως ειπα εχω οδηγησει κι αλλες Αλφα. Δεν επαθα πλακα. Μονο με την Giulia την επαθα, χωρις να το περιμενω
Αυτη ειναι η αληθειαΠόσα μηδενικά έβαλες; χαχαχα μπορείς να αφήνεις κανένα..?
Την giulia δεν την οδήγησα, δεν έχω άποψη. Για τις προηγούμενες πριν βγει η giulia, πφφφφφ πολλά λόγια ουσία μικρή.
-
Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα υπήρχε ποτέ τιμωρία για μια διαφωνία. Κρίμα όμως, γιατί έχουμε συνομιλήσει αρκετές φορές και δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο πιστεύεις ότι θα γίνει κάτι τέτοιο...
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.
Πολύ καλύτερη η bmw, ειδικά εαν μιλάμε για Ε46. Την κατούραγε την Άλφα για πλάκα. Ειδικά την v6 με τόσο βάρος μπροστά. Και ποιοτικά ειναι χαοτική η διαφορά και σε όλα, δεν υπήρχε σύγκριση. Μόνο κάτι ρομαντικοί τα σύγκριναν, λόγω περασμένων μεγαλείων και αίγλης της Άλφα.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.
Πολύ καλύτερη η bmw, ειδικά εαν μιλάμε για Ε46. Την κατούραγε την Άλφα για πλάκα. Ειδικά την v6 με τόσο βάρος μπροστά. Και ποιοτικά ειναι χαοτική η διαφορά και σε όλα, δεν υπήρχε σύγκριση. Μόνο κάτι ρομαντικοί τα σύγκριναν, λόγω περασμένων μεγαλείων και αίγλης της Άλφα.
Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις.
H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν έφτανε την GT 3.2.
-
Ρε παιδιά εμπαζε νερά!!!!! Τι να λέμε! Δεν μπορούσες να την πλύνεις!!!
Την 3,2 δεν την οδήγησα. Αλλά γνωρίζω από συζητήσεις πως όντως είχε πολύ βάρος μπροστά.
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις.
H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν
έφτανε την GT 3.2.Δεν ειναι μόνο χρόνοι ένα αμάξι, αλλά γενικότερη εμπειρία χρήσης και κτήσης. Αλλά η GT μια μπούρδα, την είχε ο κουμπάρος μου (την 3.2 πριν την σκοτώσει και πάρει τζαγκ), μπροστόβαρη και γενικά μέτριο αμάξι, η 330 (Ε46) του φάδε την πάταγε κάτω για πλάκα, παντού.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις.
H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν
έφτανε την GT 3.2.Δεν ειναι μόνο χρόνοι ένα αμάξι, αλλά γενικότερη εμπειρία χρήσης και κτήσης. Αλλά η GT μια μπούρδα, την είχε ο κουμπάρος μου (την 3.2 πριν την σκοτώσει και πάρει τζαγκ), μπροστόβαρη και γενικά μέτριο αμάξι, η 330 (Ε46) του φάδε την πάταγε κάτω για πλάκα, παντού.
Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.
-
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.
Αφήστε μας κι εσείς, μας χαλάτε τον καυγά!
-
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.
Δεν το βοηθούσε ο κινητήρας του , ούτε ως δίλιτρο , ούτε ως τρίλιτρο ( ο γνωστός παλιός V6 της εποχής ) . Επίσης και το εσωτερικό του , ήταν κάπως παλαιομοδίτικο. Κατά τα άλλα , ως λάτρης ( ιδίως τότε) της εταιρίας , οδήγησα και ήταν πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
Οι Γάλλοι στα κουπέ , γνώμη μου , έδωσαν ρέστα με τις επόμενες γενιές των 407 και laguna ( ιδίως ) !
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.
Η BMW εχει καλύτερο μοτέρ, καλύτερο αυτόματο, καλύτερο κράτημα, καλύτερη κατανομή βάρους, καλύτερη ανάρτηση (συνδυασμός κρατήματος και άνεσης), καλύτερη ποιότητα και καλύτερο εξοπλισμό. Άρα παντού!
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.
Η BMW εχει καλύτερο μοτέρ, καλύτερο αυτόματο, καλύτερο κράτημα, καλύτερη κατανομή βάρους, καλύτερη ανάρτηση (συνδυασμός κρατήματος και άνεσης), καλύτερη ποιότητα και καλύτερο εξοπλισμό. Άρα παντού!
Καλύτερο μοτέρ στα δίλιτρα; Η Alfa. Στα τρίλιτρα; Πάλι η Alfa. Καλύτερο κράτημα, πάλι η Alfa. Περισσότερο παιχνίδι, λόγω πίσω κίνησης, η BMW, στα μοτέρ που είχαν την δύναμη. Όχι και καλύτερο εξιπλισμό όμως η BMW...
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Καλύτερο μοτέρ στα δίλιτρα; Η Alfa. Στα τρίλιτρα; Πάλι η Alfa. Καλύτερο κράτημα, πάλι η Alfa. Περισσότερο παιχνίδι, λόγω πίσω κίνησης, η BMW, στα μοτέρ που είχαν την δύναμη. Όχι και καλύτερο εξιπλισμό όμως η BMW...
Παντού καλύτερο μοτέρ η BMW, ειδικά σε 6κύλινδρα με το εν σειρά βάζει γκολ από τα αποδυτήρια σε σχέση με την V βλακεία. Καλύτεο κράτημα και ανάρτηση και σαφώς καλύτερο εξοπλισμό αφού στην bmw μπορείς να βάλεις πράγματα που στην Άλφα δεν υπάρχουν. Γενικά οι ελάχιστοι (φαίνεται από τις πωλήσεις) που ασχολούνται ακόμα με την Αλφα το κάνουν λόγω ονόματος και ρομαντισμού.
-
@dimsabas ζητα να πέσει σκούπα γιατί δεν θα βγει άκρη εδώ πέρα.
-
@fanis75 Καλά οδήγησε κανέναν Busso πρώτα... Ο δικός μου τρίλιτρος με τα 272 ναι, αλλά ο τρίλιτρος της Ε46, όχι!
Οι πωλήσεις δεν σημαίνουν τίποτα, όπως λες κι εσύ. Γιατί βάσει αυτών, το καλύτερο αυτοκίνητο είναι ο Σκαραβαίος...
CarTalk.gr