Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 272
    • 273
    • 274
    • 275
    • 276
    • 405
    • 406
    • 274 / 406
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8107
    249645
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @fanis75 last edited by alexandros-k

      @fanis75 said in CarTalk.gr:

      @alexandros-k said in CarTalk.gr:

      Oποιος εχει οδηγησει την Giulia , διαφωνει μαζι σου
      ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

      1. Μα δεν είπα ότι τα Φίατ δεν είναι καλά, απλά δεν είναι πρίμιουμ. Και η ΜιΤο εξαιρετική ήταν και σε πλαίσιο και σε ανάρτηση και παραδόξως είχε και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Αλλά πρίμιουμ δεν ήταν. Πρίμια είναι από 5αρες και πάνω και εκεί η Άλφα απλά δεν έχει παρουσία.

      2. Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.

      Δεν αναφερομουν στην πριμιουσινη. Απλα διαφωνω οτι ειναι rebadged Φιατ. Εχω οδηγησει κι εγω καποια πριμιουμ οπως και καποιες Αλφα. Ε η Giulia με εντυπωσιασε . Η GT που λενε τα παιδια , δεν με ειχε εντυπωσιασει , εκτος απο την ομορφια της τοτε (χωρις να ειναι κακο αμαξι, αλλά δεν επαθα πλακα). Το πλαισιο της Giulia δεν το εχω ξανασυναντησει . Χωρις να εχω οδηγησει τα παντα φυσικα

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap @realzeus last edited by lap

        @realzeus said in CarTalk.gr:

        @lap said in CarTalk.gr:

        Μπορώ να μιλήσω η θα με αποβάλλεις και εμένα;

        Δεν ξέρεις τι λε. Μιλάμε συνολικά ως αμάξι. Είπαμε είχε ένα καλό τιμόνι και έναν καλό κινητήρα που γύριζε ψηλά και έκαιγε και τον αμπακο.

        Ξέρω πολύ καλά τι λέω. Δεν είσαι ο μόνος που κατέχεις την γνώση επειδή το είχε η κοπέλα σου.

        Μιλάμε ως κτήση ενός πριμιουμ αυτοκίνητου. Δεν ήταν πριμιουμ.

        Πρώτα από όλα μιλοάμε για την σημερινή Al;fa,
        Η σημερινή Alfa λοιπόν είναι σαφώς premium,
        Από εκεί και πέρα, σου λέω ότι είχα 3άρα και είχα και κάθε μέρα στην διάθεσή μου και GT, οπότε μπορώ να συγκρίνω. Εσύ είχες ανάλογη σύγκριση;
        Αυτό με την αποβολή δεν το έπιασα...

        Το έπιασες και το παρεπιασες.

        Ναι είχα και με γερμανικά πριμιουμ μέχρι και με 560 άλογα. Αν θέλεις να παίξουμε υπερατου.

        Σου ξαναλέω, κόστιζε κοντά στα 35Κ για την εποχή εκείνη και ήταν ένα μετριοτατο αυτοκίνητο σε κάθε τομέα εκτός από τον κινητήρα ο ποιος έκαιγε και λαδακια και είχε και θέματα περιφεριακών.

        Πλήρωνες μια υπεραξία κάποιας φήμης.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus last edited by realzeus

          Κοιτά, επειδή δεν μου αρέσουν οι υπαινιγμοί. αν έχεις κάτι να το πεις, πες το, σαν άντρας.

          Υπερατού εσύ παίζεις βέβαια. Αν θες να το πάμε έτσι θα σε πάω πολύ παραπάνω... Εγώ σου λέω όμως για δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k @lap last edited by

            @lap said in CarTalk.gr:

            @fanis75 said in CarTalk.gr:

            Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.

            +10000000000000000

            -1000000000000000000000

            Οπως ειπα εχω οδηγησει κι αλλες Αλφα. Δεν επαθα πλακα. Μονο με την Giulia την επαθα, χωρις να το περιμενω
            Αυτη ειναι η αληθεια

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus @lap last edited by realzeus

                @lap said in CarTalk.gr:

                Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;

                Μου έχει προταθεί, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα για αυτήν την θέση. Κάτι άλλο, πιο σοβαρό, έχεις να πεις;

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap @realzeus last edited by

                  @realzeus said in CarTalk.gr:

                  @lap said in CarTalk.gr:

                  Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;

                  Μου έχει προταθεί, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα για αυτήν την θέση. Κάτι άλλο πιο σοβαρό έχεις να πεις;

                  Όχι. Αν έχω στο μέλλον θα το πω. Περιμένω να δω πως θα πάει η τιμωρία μου.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in CarTalk.gr:

                    @lap said in CarTalk.gr:

                    @fanis75 said in CarTalk.gr:

                    Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.

                    +10000000000000000

                    -1000000000000000000000

                    Οπως ειπα εχω οδηγησει κι αλλες Αλφα. Δεν επαθα πλακα. Μονο με την Giulia την επαθα, χωρις να το περιμενω
                    Αυτη ειναι η αληθεια

                    Πόσα μηδενικά έβαλες; χαχαχα μπορείς να αφήνεις κανένα..?

                    Την giulia δεν την οδήγησα, δεν έχω άποψη. Για τις προηγούμενες πριν βγει η giulia, πφφφφφ πολλά λόγια ουσία μικρή.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα υπήρχε ποτέ τιμωρία για μια διαφωνία. Κρίμα όμως, γιατί έχουμε συνομιλήσει αρκετές φορές και δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο πιστεύεις ότι θα γίνει κάτι τέτοιο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @realzeus last edited by

                        @realzeus said in CarTalk.gr:

                        Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.

                        Πολύ καλύτερη η bmw, ειδικά εαν μιλάμε για Ε46. Την κατούραγε την Άλφα για πλάκα. Ειδικά την v6 με τόσο βάρος μπροστά. Και ποιοτικά ειναι χαοτική η διαφορά και σε όλα, δεν υπήρχε σύγκριση. Μόνο κάτι ρομαντικοί τα σύγκριναν, λόγω περασμένων μεγαλείων και αίγλης της Άλφα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                          @fanis75 said in CarTalk.gr:

                          @realzeus said in CarTalk.gr:

                          Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.

                          Πολύ καλύτερη η bmw, ειδικά εαν μιλάμε για Ε46. Την κατούραγε την Άλφα για πλάκα. Ειδικά την v6 με τόσο βάρος μπροστά. Και ποιοτικά ειναι χαοτική η διαφορά και σε όλα, δεν υπήρχε σύγκριση. Μόνο κάτι ρομαντικοί τα σύγκριναν, λόγω περασμένων μεγαλείων και αίγλης της Άλφα.

                          Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις. 😉 H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν έφτανε την GT 3.2.

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Ρε παιδιά εμπαζε νερά!!!!! Τι να λέμε! Δεν μπορούσες να την πλύνεις!!!

                            Την 3,2 δεν την οδήγησα. Αλλά γνωρίζω από συζητήσεις πως όντως είχε πολύ βάρος μπροστά.

                            Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @realzeus last edited by

                              @realzeus said in CarTalk.gr:

                              Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις. 😉 H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν
                              έφτανε την GT 3.2.

                              Δεν ειναι μόνο χρόνοι ένα αμάξι, αλλά γενικότερη εμπειρία χρήσης και κτήσης. Αλλά η GT μια μπούρδα, την είχε ο κουμπάρος μου (την 3.2 πριν την σκοτώσει και πάρει τζαγκ), μπροστόβαρη και γενικά μέτριο αμάξι, η 330 (Ε46) του φάδε την πάταγε κάτω για πλάκα, παντού.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                                @fanis75 said in CarTalk.gr:

                                @realzeus said in CarTalk.gr:

                                Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις. 😉 H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν
                                έφτανε την GT 3.2.

                                Δεν ειναι μόνο χρόνοι ένα αμάξι, αλλά γενικότερη εμπειρία χρήσης και κτήσης. Αλλά η GT μια μπούρδα, την είχε ο κουμπάρος μου (την 3.2 πριν την σκοτώσει και πάρει τζαγκ), μπροστόβαρη και γενικά μέτριο αμάξι, η 330 (Ε46) του φάδε την πάταγε κάτω για πλάκα, παντού.

                                Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @lap last edited by

                                  @lap said in CarTalk.gr:

                                  Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.

                                  Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.

                                  realzeus C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus @alexandros-k last edited by

                                    @alexandros-k said in CarTalk.gr:

                                    @lap said in CarTalk.gr:

                                    Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.

                                    Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.

                                    Αφήστε μας κι εσείς, μας χαλάτε τον καυγά! 😛

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      civil357 @alexandros-k last edited by

                                      @alexandros-k said in CarTalk.gr:

                                      @lap said in CarTalk.gr:

                                      Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.

                                      Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.

                                      Δεν το βοηθούσε ο κινητήρας του , ούτε ως δίλιτρο , ούτε ως τρίλιτρο ( ο γνωστός παλιός V6 της εποχής ) . Επίσης και το εσωτερικό του , ήταν κάπως παλαιομοδίτικο. Κατά τα άλλα , ως λάτρης ( ιδίως τότε) της εταιρίας , οδήγησα και ήταν πολύ ωραίο αυτοκίνητο.

                                      Οι Γάλλοι στα κουπέ , γνώμη μου , έδωσαν ρέστα με τις επόμενες γενιές των 407 και laguna ( ιδίως ) !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in CarTalk.gr:

                                        Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.

                                        Η BMW εχει καλύτερο μοτέρ, καλύτερο αυτόματο, καλύτερο κράτημα, καλύτερη κατανομή βάρους, καλύτερη ανάρτηση (συνδυασμός κρατήματος και άνεσης), καλύτερη ποιότητα και καλύτερο εξοπλισμό. Άρα παντού!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in CarTalk.gr:

                                          @realzeus said in CarTalk.gr:

                                          Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.

                                          Η BMW εχει καλύτερο μοτέρ, καλύτερο αυτόματο, καλύτερο κράτημα, καλύτερη κατανομή βάρους, καλύτερη ανάρτηση (συνδυασμός κρατήματος και άνεσης), καλύτερη ποιότητα και καλύτερο εξοπλισμό. Άρα παντού!

                                          Καλύτερο μοτέρ στα δίλιτρα; Η Alfa. Στα τρίλιτρα; Πάλι η Alfa. Καλύτερο κράτημα, πάλι η Alfa. Περισσότερο παιχνίδι, λόγω πίσω κίνησης, η BMW, στα μοτέρ που είχαν την δύναμη. Όχι και καλύτερο εξιπλισμό όμως η BMW...

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in CarTalk.gr:

                                            Καλύτερο μοτέρ στα δίλιτρα; Η Alfa. Στα τρίλιτρα; Πάλι η Alfa. Καλύτερο κράτημα, πάλι η Alfa. Περισσότερο παιχνίδι, λόγω πίσω κίνησης, η BMW, στα μοτέρ που είχαν την δύναμη. Όχι και καλύτερο εξιπλισμό όμως η BMW...

                                            Παντού καλύτερο μοτέρ η BMW, ειδικά σε 6κύλινδρα με το εν σειρά βάζει γκολ από τα αποδυτήρια σε σχέση με την V βλακεία. Καλύτεο κράτημα και ανάρτηση και σαφώς καλύτερο εξοπλισμό αφού στην bmw μπορείς να βάλεις πράγματα που στην Άλφα δεν υπάρχουν. Γενικά οι ελάχιστοι (φαίνεται από τις πωλήσεις) που ασχολούνται ακόμα με την Αλφα το κάνουν λόγω ονόματος και ρομαντισμού.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 405
                                            • 406
                                            • 274 / 406
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr