-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
Oποιος εχει οδηγησει την Giulia , διαφωνει μαζι σου
ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ-
Μα δεν είπα ότι τα Φίατ δεν είναι καλά, απλά δεν είναι πρίμιουμ. Και η ΜιΤο εξαιρετική ήταν και σε πλαίσιο και σε ανάρτηση και παραδόξως είχε και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Αλλά πρίμιουμ δεν ήταν. Πρίμια είναι από 5αρες και πάνω και εκεί η Άλφα απλά δεν έχει παρουσία.
-
Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.
Δεν αναφερομουν στην πριμιουσινη. Απλα διαφωνω οτι ειναι rebadged Φιατ. Εχω οδηγησει κι εγω καποια πριμιουμ οπως και καποιες Αλφα. Ε η Giulia με εντυπωσιασε . Η GT που λενε τα παιδια , δεν με ειχε εντυπωσιασει , εκτος απο την ομορφια της τοτε (χωρις να ειναι κακο αμαξι, αλλά δεν επαθα πλακα). Το πλαισιο της Giulia δεν το εχω ξανασυναντησει . Χωρις να εχω οδηγησει τα παντα φυσικα
-
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Μπορώ να μιλήσω η θα με αποβάλλεις και εμένα;
Δεν ξέρεις τι λε. Μιλάμε συνολικά ως αμάξι. Είπαμε είχε ένα καλό τιμόνι και έναν καλό κινητήρα που γύριζε ψηλά και έκαιγε και τον αμπακο.
Ξέρω πολύ καλά τι λέω. Δεν είσαι ο μόνος που κατέχεις την γνώση επειδή το είχε η κοπέλα σου.
Μιλάμε ως κτήση ενός πριμιουμ αυτοκίνητου. Δεν ήταν πριμιουμ.
Πρώτα από όλα μιλοάμε για την σημερινή Al;fa,
Η σημερινή Alfa λοιπόν είναι σαφώς premium,
Από εκεί και πέρα, σου λέω ότι είχα 3άρα και είχα και κάθε μέρα στην διάθεσή μου και GT, οπότε μπορώ να συγκρίνω. Εσύ είχες ανάλογη σύγκριση;
Αυτό με την αποβολή δεν το έπιασα...Το έπιασες και το παρεπιασες.
Ναι είχα και με γερμανικά πριμιουμ μέχρι και με 560 άλογα. Αν θέλεις να παίξουμε υπερατου.
Σου ξαναλέω, κόστιζε κοντά στα 35Κ για την εποχή εκείνη και ήταν ένα μετριοτατο αυτοκίνητο σε κάθε τομέα εκτός από τον κινητήρα ο ποιος έκαιγε και λαδακια και είχε και θέματα περιφεριακών.
Πλήρωνες μια υπεραξία κάποιας φήμης.
-
Κοιτά, επειδή δεν μου αρέσουν οι υπαινιγμοί. αν έχεις κάτι να το πεις, πες το, σαν άντρας.
Υπερατού εσύ παίζεις βέβαια. Αν θες να το πάμε έτσι θα σε πάω πολύ παραπάνω... Εγώ σου λέω όμως για δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.
-
@lap said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.
+10000000000000000
-1000000000000000000000
Οπως ειπα εχω οδηγησει κι αλλες Αλφα. Δεν επαθα πλακα. Μονο με την Giulia την επαθα, χωρις να το περιμενω
Αυτη ειναι η αληθεια -
Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;
-
@lap said in CarTalk.gr:
Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;
Μου έχει προταθεί, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα για αυτήν την θέση. Κάτι άλλο, πιο σοβαρό, έχεις να πεις;
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Είσαι ο κρυφός moderator του forum. Και σαν άντρας δεν το παραδέχεσαι. Σιγά την πρόκληση. Φοβάμαι νομίζεις;
Μου έχει προταθεί, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα για αυτήν την θέση. Κάτι άλλο πιο σοβαρό έχεις να πεις;
Όχι. Αν έχω στο μέλλον θα το πω. Περιμένω να δω πως θα πάει η τιμωρία μου.
-
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
Αυθυποβολή λέγεται, πάνε έτοιμοι να οδηγήσουν τον θρύλο της αυτοκίνησης και το πιστεύουν.
+10000000000000000
-1000000000000000000000
Οπως ειπα εχω οδηγησει κι αλλες Αλφα. Δεν επαθα πλακα. Μονο με την Giulia την επαθα, χωρις να το περιμενω
Αυτη ειναι η αληθειαΠόσα μηδενικά έβαλες; χαχαχα μπορείς να αφήνεις κανένα..?
Την giulia δεν την οδήγησα, δεν έχω άποψη. Για τις προηγούμενες πριν βγει η giulia, πφφφφφ πολλά λόγια ουσία μικρή.
-
Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα υπήρχε ποτέ τιμωρία για μια διαφωνία. Κρίμα όμως, γιατί έχουμε συνομιλήσει αρκετές φορές και δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο πιστεύεις ότι θα γίνει κάτι τέτοιο...
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.
Πολύ καλύτερη η bmw, ειδικά εαν μιλάμε για Ε46. Την κατούραγε την Άλφα για πλάκα. Ειδικά την v6 με τόσο βάρος μπροστά. Και ποιοτικά ειναι χαοτική η διαφορά και σε όλα, δεν υπήρχε σύγκριση. Μόνο κάτι ρομαντικοί τα σύγκριναν, λόγω περασμένων μεγαλείων και αίγλης της Άλφα.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
Η αντίστοιχη BMW ήταν η Ε46 320i Coupe, που ήταν πολύ κατώτερη στον δρόμο από την Alfa GT 2.0.
Πολύ καλύτερη η bmw, ειδικά εαν μιλάμε για Ε46. Την κατούραγε την Άλφα για πλάκα. Ειδικά την v6 με τόσο βάρος μπροστά. Και ποιοτικά ειναι χαοτική η διαφορά και σε όλα, δεν υπήρχε σύγκριση. Μόνο κάτι ρομαντικοί τα σύγκριναν, λόγω περασμένων μεγαλείων και αίγλης της Άλφα.
Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις. H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν έφτανε την GT 3.2.
-
Ρε παιδιά εμπαζε νερά!!!!! Τι να λέμε! Δεν μπορούσες να την πλύνεις!!!
Την 3,2 δεν την οδήγησα. Αλλά γνωρίζω από συζητήσεις πως όντως είχε πολύ βάρος μπροστά.
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις. H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν
έφτανε την GT 3.2.Δεν ειναι μόνο χρόνοι ένα αμάξι, αλλά γενικότερη εμπειρία χρήσης και κτήσης. Αλλά η GT μια μπούρδα, την είχε ο κουμπάρος μου (την 3.2 πριν την σκοτώσει και πάρει τζαγκ), μπροστόβαρη και γενικά μέτριο αμάξι, η 330 (Ε46) του φάδε την πάταγε κάτω για πλάκα, παντού.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
Άι καλά. Έλα εσύ με Ε46 320 κι εγώ με GT 2.0 να δούμε αν θα μπορείς να με ακολουθήσεις. H Ε46 ήταν σαφ'ώς καλύτερη ως Μ3. Όμως μέχρι και 330 και δεν
έφτανε την GT 3.2.Δεν ειναι μόνο χρόνοι ένα αμάξι, αλλά γενικότερη εμπειρία χρήσης και κτήσης. Αλλά η GT μια μπούρδα, την είχε ο κουμπάρος μου (την 3.2 πριν την σκοτώσει και πάρει τζαγκ), μπροστόβαρη και γενικά μέτριο αμάξι, η 330 (Ε46) του φάδε την πάταγε κάτω για πλάκα, παντού.
Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.
-
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.
Αφήστε μας κι εσείς, μας χαλάτε τον καυγά!
-
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Μη ξεχνάτε κατι 406 2.0. Έστριβαν με τα χίλια. Δεν τα πολύ ξέρει ο κόσμος. Αλλά είχαν πιο αδύναμο μοτέρ.
Αυτο ναι . Αμαξαρα της εποχης.
Δεν το βοηθούσε ο κινητήρας του , ούτε ως δίλιτρο , ούτε ως τρίλιτρο ( ο γνωστός παλιός V6 της εποχής ) . Επίσης και το εσωτερικό του , ήταν κάπως παλαιομοδίτικο. Κατά τα άλλα , ως λάτρης ( ιδίως τότε) της εταιρίας , οδήγησα και ήταν πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
Οι Γάλλοι στα κουπέ , γνώμη μου , έδωσαν ρέστα με τις επόμενες γενιές των 407 και laguna ( ιδίως ) !
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.
Η BMW εχει καλύτερο μοτέρ, καλύτερο αυτόματο, καλύτερο κράτημα, καλύτερη κατανομή βάρους, καλύτερη ανάρτηση (συνδυασμός κρατήματος και άνεσης), καλύτερη ποιότητα και καλύτερο εξοπλισμό. Άρα παντού!
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
Ε πως παντού ρε; Πιο γρήγορη η Alfa και πιο παιχνιδιάρα. Το μόνο καλύτερο που είχε η Ε46 ήταν η σταθερότητα στα πολλά.
Η BMW εχει καλύτερο μοτέρ, καλύτερο αυτόματο, καλύτερο κράτημα, καλύτερη κατανομή βάρους, καλύτερη ανάρτηση (συνδυασμός κρατήματος και άνεσης), καλύτερη ποιότητα και καλύτερο εξοπλισμό. Άρα παντού!
Καλύτερο μοτέρ στα δίλιτρα; Η Alfa. Στα τρίλιτρα; Πάλι η Alfa. Καλύτερο κράτημα, πάλι η Alfa. Περισσότερο παιχνίδι, λόγω πίσω κίνησης, η BMW, στα μοτέρ που είχαν την δύναμη. Όχι και καλύτερο εξιπλισμό όμως η BMW...
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
Καλύτερο μοτέρ στα δίλιτρα; Η Alfa. Στα τρίλιτρα; Πάλι η Alfa. Καλύτερο κράτημα, πάλι η Alfa. Περισσότερο παιχνίδι, λόγω πίσω κίνησης, η BMW, στα μοτέρ που είχαν την δύναμη. Όχι και καλύτερο εξιπλισμό όμως η BMW...
Παντού καλύτερο μοτέρ η BMW, ειδικά σε 6κύλινδρα με το εν σειρά βάζει γκολ από τα αποδυτήρια σε σχέση με την V βλακεία. Καλύτεο κράτημα και ανάρτηση και σαφώς καλύτερο εξοπλισμό αφού στην bmw μπορείς να βάλεις πράγματα που στην Άλφα δεν υπάρχουν. Γενικά οι ελάχιστοι (φαίνεται από τις πωλήσεις) που ασχολούνται ακόμα με την Αλφα το κάνουν λόγω ονόματος και ρομαντισμού.
CarTalk.gr