-
Διαφήμιση του 1974!
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.
Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.
Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?
Ναι, αν το νοικοκυριό είναι συνταξιούχοι, που συμπλήρωσαν τα 70 χρόνια, δικαιούνται κάποια σεντς τη κιλοβατώρα, αν έχουν ετησιο εισόδημα κάτω από 21 χιλιάρικα.
Αν έχουν περισσότερο, δεν δικαιούνται.
Δικαιούνται όμως την επιδότηση 8 χιλιάρικα, να αγοράσουν ηλεκτρικό αμάξι να φορτίζουν στο ρεύμα χωρίς έκπτωση. -
Άσχετο το ένα από το άλλο. Τα έχεις κάνει τουρλού
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.
Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?
Ναι, αν το νοικοκυριό είναι συνταξιούχοι, που συμπλήρωσαν τα 70 χρόνια, δικαιούνται κάποια σεντς τη κιλοβατώρα, αν έχουν ετησιο εισόδημα κάτω από 21 χιλιάρικα.
Αν έχουν περισσότερο, δεν δικαιούνται.
Δικαιούνται όμως την επιδότηση 8 χιλιάρικα, να αγοράσουν ηλεκτρικό αμάξι να φορτίζουν στο ρεύμα χωρίς έκπτωση.Η επιδοτηση για ηλεκτρικο γινεται για να διευκολυνθει καποιος να το προτιμησει σε σχεση με ενα συμβατικο. Εχει κερδος ολοκληρη η πολιτεια με αυτο. Και πρακτικα δεν ειναι επιδοτηση, απλα το παιρνει αφορολογητο.
-
Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?
-
@panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?
Δεν φτάνουν αυτά τα δεδομένα. 8.000χλμ που, εντός αστικού ιστού ή στην Ε.Ο. Επίσης, τι αμάξι?
Γενικά, το ντήζελ συμφέρει αφού έχει μικρότερο κόστος κίνησης. Αλλά αυτό ειναι πολύ γενικό.
-
Καθίστε να δούμε το κινούμαι ηλεκτρικά 3 που θα βάλει την επιδότηση..
και πόση θα είναι... -
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?
Δεν φτάνουν αυτά τα δεδομένα. 8.000χλμ που, εντός αστικού ιστού ή στην Ε.Ο. Επίσης, τι αμάξι?
Γενικά, το ντήζελ συμφέρει αφού έχει μικρότερο κόστος κίνησης. Αλλά αυτό ειναι πολύ γενικό.
Εχεις δικιο. Η κινηση θα γινεται κυριως εκτος αστικου ιστου, ΕΟ και επαρχιακοι δρομοι και μιλαμε για SUV-οειδες με ~2 λιτρα παραπανω καταναλωση σε βενζινη.
Η λογικη λεει diesel αλλα οι επειδη οι τιμες τους, ιδιως στα μεταχειρισμενα, κοντευουν να εξισωθουν σκεφτηκα μηπως εχει αλλαξει κατι και ολο και περισσοτεροι στρεφονται στη βενζινη σιγα σιγα
-
@panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εχεις δικιο. Η κινηση θα γινεται κυριως εκτος αστικου ιστου, ΕΟ και επαρχιακοι δρομοι και μιλαμε για SUV-οειδες με ~2 λιτρα παραπανω καταναλωση σε βενζινη.
Με αυτά τα δεδομένα και εφόσον η τιμή αγοράς είναι ίδια με του βενζινοκίνητου, σαφώς και συμφέρει το ντήζελ. Τουλάχιστον από άποψη κόστους κίνησης, γιατί από ζημιές κανείς δεν ξέρει και παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο.
-
Δεν είναι και τόσο εύκολο. Εγώ βενζίνη ήθελα, αλλά τα μεταχειρισμένα που πωλούνται του 15-18 είναι σχεδόν όλα ντήζελ. Ήταν η εποχή που το ντήζελ ήταν στις δόξες του.
-
@panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?
8000 χλμ τον χρόνο, είναι 80 Χ 9 στο ντίζελ και 80 Χ 15 στην βενζίνη.
Δηλαδή 480 ευρώ λιγότερα. Ητοι 200 για την ασφάλεια, θα κερδίζεις και κάτι από τα τέλη που το ντίζελ θα έχει λιγότερο, οπότε θα πάει στα 500 η διαφορά, άρα θα βγάζεις και το ετήσιο σέρβις, άλλα 150 και με τα 150 θα βγάζεις και τα λάστιχα στην 5ετία και τίποτα ψιλοβλάβες ή αναλώσιμα.Α θα έχεις και ροπή μεγαλύτερη για τα προσπεράσματα.
-
Γιατί το ντήζελ να έχει λιγότερα τέλη;
-
Γιατί έχει λιγότερους ρύπους από το αντίστοιχο βενζίνης.
-
Δεν έχει λιγότερους ρύπους. Εκπέμπει λιγότερο co2. Σε τοξικους ρύπους είναι πολύ παραπάνω ενω συγκριτικά με τα υβριδικά είναι πολλές φορές πιο ρυπογόνα.
-
Αυτά τα λέτε εσείς οι χέητερς...
Επίσημα έχει λιγότερο διοξείδιο και αυτό έχει σημασία για τα τέλη..
-
Θα το γυρίσουμε στα semantics το φόρουμ, να μας εξηγεί ο Λαπ το δικό του νόημα για τις λέξεις και τις ορολογίες, όχι όπως εννοούνται παγκόσμια.
-
Το co2 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΣ.
Το co2 όμως συμβάλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Το παράλογο είναι πως και τα ΝΟx αλλά και η αμμωνία σχηματίζουν ενώσεις στην ατμόσφαιρα με καταλύτη την ηλικιακή ακτινοβολία και συμβάλουν και αυτά στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, αλλά εν τέλη δεν αξιολογούνται ως τέτοια.
Και έτσι φτάνουμε ένα diesel ιδιαιτέρως αυτά χωρίς SCR καταλύτη, να φορολογουνται με μικρότερα τέλη ενώ συμβάλουν εάν όχι ισάξια αλλά και περισσότερο στο φαινόμενο του θερμοκηπίου από ότι τα βενζίνης, ιδιαιτέρως αυτά με έμμεσο ψεκασμό
Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο φόρος που πληρώνουν στην πηγή ανά τόνο είναι μικρότερος κατά 40% επιβραβεύοντας αυτα τα χαρακτηριστικά τους.
Είναι παράνοια.
-
Ακόμη και το τεχνητό φως των πόλεων είναι ρυπος για το περιβάλλον.
Ακόμη και ο θόρυβος των εξατμίσεων.
Έτσι και το διοξείδιο των κινητήρων στις εξατμίσεις.
Ή τα στερεά σωματίδια.
Ή τα NOx και οι πτητικες ενώσεις των καυσίμων.
Ή τα υλικά των φρένων, οι βαφές, τα υγρά των συστημάτων, τα υλικά των μπαταριών κλπ.Απλά, είναι διαφορετικής κατηγορίας ρύποι.
Στο Λάπειο Λεξικό βέβαια, είναι και δεν είναι...
-
Είναι, πως δεν είναι;
Τα μικροσωματίδια είναι υπεύθυνα για πολλές σοβαρές ασθένειες. Και μάλιστα η χημική τους σύσταση επιφέρει διαφορετικό βαθμό και είδος επιβάρυνσης της υγείας.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά