-
Μια άλλη λύση είναι κατά την παραμετροποίηση να οριστεί συγκεκριμένη τιμή ως η ενδεδειγμένη και όχι η υφιστάμενη πίεση των ελαστικών κατά τον χρόνο της παραμετροποίησης, διότι στην τελευταία περίπτωση εάν δεν είναι σωστή η πίεση (λ.χ. απόκλιση του ενός τροχού από τους λοιπούς) θα βγάζει συχνά ειδοποιήσεις. Οπότε το ιδανικό είναι οριστεί η απαιτούμενη τιμή και να βγάζει ένδειξη εφόσον παραβιασθεί αυτή η τιμή.
-
@kgian76 said in Toyota Corolla Cross:
Σήμερα η πίεση στον ένα τροχό έπεσε στο 32 (προφανώς λόγω του κρύου) και μου έβγαλε ειδοποίηση το αυτοκίνητο. Διάβασα στο Manual η ενδεδειγμένη πίεση είναι 33. Προφανώς θα πάω βενζινάδικο να βάλω λίγο αέρα.
Έλεγξε καλού κακού για κανένα καρφί στο λάστιχο με τη χαμηλότερη πίεση.
Τόσο μικρές διακυμάνσεις στην πίεση αέρα δεν βγάζουν συνήθως σφάλμα και λογικά, εαν η απώλεια πιεσης προκλήθηκε απο την αποτομη μεταβολή της θερμοκρασιας, η πίεση αέρα θα είχε πέσει σε όλα τα λάστιχα και όχι μόνο σε ένα. -
Το λαμπάκι δεν είχε σβήσει αν και η πίεση ήταν 33 και στα 4 λάστιχα. Έκανα από το μενού ρύθμιση βάσει τρέχουσας πίεσης και έσβησε. Θα το παρακολουθήσω να δω αν θα πέσει στο συγκεκριμένο. Για την ώρα το έχω αφήσει σε psi.
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@kgian76 said in Toyota Corolla Cross:
Σήμερα η πίεση στον ένα τροχό έπεσε στο 32 (προφανώς λόγω του κρύου) και μου έβγαλε ειδοποίηση το αυτοκίνητο. Διάβασα στο Manual η ενδεδειγμένη πίεση είναι 33. Προφανώς θα πάω βενζινάδικο να βάλω λίγο αέρα.
Έλεγξε καλού κακού για κανένα καρφί στο λάστιχο με τη χαμηλότερη πίεση.
Τόσο μικρές διακυμάνσεις στην πίεση αέρα δεν βγάζουν συνήθως σφάλμα και λογικά, εαν η απώλεια πιεσης προκλήθηκε απο την αποτομη μεταβολή της θερμοκρασιας, η πίεση αέρα θα είχε πέσει σε όλα τα λάστιχα και όχι μόνο σε ένα.Σε εμένα, οταν ανεβαίνω στο βουνό βγάζει σφάλμα πιέσης το πίσω αριστερα πάντα... μιλάμε για 1600 μέτρα υψόμετρο με διαφορά θερμοκρασίας 12 βαθμούς κάτω.. και φυσικά δεν έχει καρφί το λάστιχο
-
Έχουμε κανένα νέο για την βλάβη στο Inverter; Ήρθε το ανταλλακτικό, ποιος θα το πληρώσει κλπ;
Εντωμεταξύ, εδώ και έναν μήνα έχω βάλει το αυτοκίνητο στο eco και η κατανάλωση είναι ΕΥΚΟΛΑ στο 4,7 μέση. Από το τελευταίο γέμισμα έχω κάνει 254χλμ και έχει άλλα 500 λέει. Θυμίζω 2.0 AWD.
-
Μην παιδεύεσαι με το eco, το οδηγώ πάντα σε normal και power mode, συνδυασμό, και η κατανάλωση εντός Αθήνας δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τα 5λ., όσο και να το ζορίσεις δεν ανεβαίνει, προφανώς στα γεμίσματα βοηθάει πολύ το ηλεκτρικό μοτέρ.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Μην παιδεύεσαι με το eco, το οδηγώ πάντα σε normal και power mode, συνδυασμό, και η κατανάλωση εντός Αθήνας δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τα 5λ., όσο και να το ζορίσεις δεν ανεβαίνει, προφανώς στα γεμίσματα βοηθάει πολύ το ηλεκτρικό μοτέρ.
Δεν με ενοχλεί το eco (σε αντίθεση με το yaris 2022 hybrid που έχουμε).
-
@kgian76 said in Toyota Corolla Cross:
Έχουμε κανένα νέο για την βλάβη στο Inverter; Ήρθε το ανταλλακτικό, ποιος θα το πληρώσει κλπ;
Εντωμεταξύ, εδώ και έναν μήνα έχω βάλει το αυτοκίνητο στο eco και η κατανάλωση είναι ΕΥΚΟΛΑ στο 4,7 μέση. Από το τελευταίο γέμισμα έχω κάνει 254χλμ και έχει άλλα 500 λέει. Θυμίζω 2.0 AWD.
Επιβεβαιωνω οτι το eco μου κατεβάζει την μεση στο 4.4 μέσα σε ένα μηνα. Στο power είμαι στα 5.2. Δοκιμή καθημερινα επι ενα μηνα με το ίδιο mode στον ίδιο δρόμο.
Έκλεισα τους 6 μήνες με 21.000 χλμ... 2.0 2WD. Αυτονομία στο γέμισμα 831 χλμ. Βενζίνη μόνο 98άρα Shell -
καλημέρα,
είμαι και εγώ κάτοχος cc1.8 από τα μέσα Αυγούστου και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει βάλει κάποιος καλύμματα για τα καθίσματα, και αν ναι από που και με τι κόστος. Έχω δύο μικρά παιδιά και θέλω να περιορίσω τις φθορές. -
@dant14 said in Toyota Corolla Cross:
καλημέρα,
είμαι και εγώ κάτοχος cc1.8 από τα μέσα Αυγούστου και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει βάλει κάποιος καλύμματα για τα καθίσματα, και αν ναι από που και με τι κόστος. Έχω δύο μικρά παιδιά και θέλω να περιορίσω τις φθορές.Καλησπέρα,
Έχω βάλει καλύμματα. Το κόστος ήταν περίπου 250 ευρώ από AUTOPLUS. Δεν θυμάμαι ακριβής τιμή, γιατί μου ανέβασε την αρχική προσφορά μετά από επικοινωνία με τον ράφτη (λόγω SUV και πίσω τεμπέλη ήταν πιο πολλά μέτρα το ύφασμα από αυτό που είχε αρχικά υπολογίσει η AUTOPLUS).
Θετικά εκτός του προφανούς (προστασία): λόγω έκδοσης ACTIVE PLUS που δεν έχει δέρμα σε κανένα σημείο, το σαλόνι "έδειξε" πιο πολύ
Αρνητικά: - η τσέπη πίσω από το κάθισμα έχει καλυφθεί και δεν υπάρχει δυνατότητα άλλη- ο πίσω τεμπέλης θέλει μαγκιά για να μην κρέμονται υφάσματα όταν το ανοιγοκλείνεις
Εάν συζητήσεις τα αρνητικά με αυτόν που θα στα βάλει και μπορέσει να σου βρει πατέντες χωρίς να φαίνεται άσχημα, αξίζει.
Στο θέμα της τιμής ίσως να μπορούσα να βρω και πιο φθηνά, αλλά δεν το έψαξα περαιτέρω
- ο πίσω τεμπέλης θέλει μαγκιά για να μην κρέμονται υφάσματα όταν το ανοιγοκλείνεις
-
@dant14 said in Toyota Corolla Cross:
καλημέρα,
είμαι και εγώ κάτοχος cc1.8 από τα μέσα Αυγούστου και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει βάλει κάποιος καλύμματα για τα καθίσματα, και αν ναι από που και με τι κόστος. Έχω δύο μικρά παιδιά και θέλω να περιορίσω τις φθορές.Προσωπικά δεν θα έβαζα ολόσωμα καλύμματα, γιατί συνήθως σφίγγουν αρκετά το κάθισμα και χαλάνε τα εσωτερικά σφουγγάρια.
Με 4 ποιοτικά πλατοκαθίσματα, τα οποία αφαιρείς πανεύκολα και πλένεις οπότε θέλεις, νομίζω οτι θα είσαι ΟΚ.
Συν τοις άλλοις, δεν επηρεάζεις τη λειτουργία των πλευρικών αερόσακων και εξακολουθεις να έχεις πρόσβαση στις θήκες που υπάρχουν στις πλάτες των καθισμάτων, όπως και στο πίσω υποβραχιονιο. -
Χαρείτε τα καθίσματα σας εσείς και όχι ο επόμενος έχω να πω εγώ.
Πάρτε 2 φθηνά για το καλοκαίρι μόνο και αν χαλάσουν μετά απο 10 χρόνια , πας σε έναν ταπετσέρη και τα κάνεις καινούρια -
@clone said in Toyota Corolla Cross:
@dant14 said in Toyota Corolla Cross:
Θετικά εκτός του προφανούς (προστασία): λόγω έκδοσης ACTIVE PLUS που δεν έχει δέρμα σε κανένα σημείο, το σαλόνι "έδειξε" πιο πολύ
Κι εγώ για αυτό είχα βάλει after market καλύμματα. Στο δικό μου αυτοκίνητο (όχι CC) η έκδοση με τα ωραία καθίσματα είχε 2500€ διαφορά, οπότε με κλάσμα κόστους "πλησιάσαμε" τουλάχιστο νσε αυτό τον τομέα.
-
Αν έχεις μικρά παιδιά πίσω θες σίγουρα για την πλάτη. Εμένα τα είχαν ταράξει στην κλωτσιά οπότε έβαλα αυτα... πολύ ποιοτικά και έχουν και τσεπουλες:
https://a.aliexpress.com/_mKeNHmaΠίσω επίσης λόγω isofix και βάρους για να μην φθαρουν έβαλα αυτά:
https://www.skroutz.gr/s/26820679/Prostateytiko-Kathismatos-00006299.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_shareΜπροστά οδηγού συνοδηγού τα άφησα όπως είναι και ίσως βάλω κάτι απλο το επόμενο καλοκαίρι γιατί με τα αλάτια αντηλιακά και ιδρωτες γίνεται πανηγύρι...
-
@tsofras said in Toyota Corolla Cross:
Χαρείτε τα καθίσματα σας εσείς και όχι ο επόμενος έχω να πω εγώ.
Πάρτε 2 φθηνά για το καλοκαίρι μόνο και αν χαλάσουν μετά απο 10 χρόνια , πας σε έναν ταπετσέρη και τα κάνεις καινούριαΈτσι ειναι... πας βλεπεις ενα καναπε.. τον γουστάρεις οπως ειναι.. και μετά του βάζεις ηλιθια ριχτάρια για να τον προστατέψεις..
-
Οι συμβουλες για αυτό το θέμα ειναι σουπερ υποκειμενικές!
Καλο θα ήταν ουτε η μια πλευρα ουτε η αλλη να επιμείνει!
Στην ερώτηση για καλυμματα απαντάς αν ξέρεις καποιο καταστημα, ειδάλλως οποια συμβουλη και να δωσεις για το αν χρειάζονται ή μη καλυμματα ειναι ατοπη και ανα περιπτωση προσβλητική...
Σε τέτοια θεματα καθαριότητας ο καθένας κανει όπως θέλει και νοιωθει καλύτερα. -
@clone said in Toyota Corolla Cross:
@dant14 said in Toyota Corolla Cross:
καλημέρα,
είμαι και εγώ κάτοχος cc1.8 από τα μέσα Αυγούστου και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει βάλει κάποιος καλύμματα για τα καθίσματα, και αν ναι από που και με τι κόστος. Έχω δύο μικρά παιδιά και θέλω να περιορίσω τις φθορές.Καλησπέρα,
Έχω βάλει καλύμματα. Το κόστος ήταν περίπου 250 ευρώ από AUTOPLUS. Δεν θυμάμαι ακριβής τιμή, γιατί μου ανέβασε την αρχική προσφορά μετά από επικοινωνία με τον ράφτη (λόγω SUV και πίσω τεμπέλη ήταν πιο πολλά μέτρα το ύφασμα από αυτό που είχε αρχικά υπολογίσει η AUTOPLUS).
Θετικά εκτός του προφανούς (προστασία): λόγω έκδοσης ACTIVE PLUS που δεν έχει δέρμα σε κανένα σημείο, το σαλόνι "έδειξε" πιο πολύ
Αρνητικά: - η τσέπη πίσω από το κάθισμα έχει καλυφθεί και δεν υπάρχει δυνατότητα άλλη- ο πίσω τεμπέλης θέλει μαγκιά για να μην κρέμονται υφάσματα όταν το ανοιγοκλείνεις
Εάν συζητήσεις τα αρνητικά με αυτόν που θα στα βάλει και μπορέσει να σου βρει πατέντες χωρίς να φαίνεται άσχημα, αξίζει.
Στο θέμα της τιμής ίσως να μπορούσα να βρω και πιο φθηνά, αλλά δεν το έψαξα περαιτέρω
πλέον τα καθίσματα (στο Scross τουλάχιστον έτσι είναι) έχουν προστασία από υγρά και καθαρίζονται πανεύκολα. Δεν υπάρχει λόγος να χαλάσεις τόσα χρήματα. Αν όμως θέλεις να πάρεις καλύμματα πάρε από ένα κινεζομαγαζο να κάνεις τη δουλειά σου το καλοκαίρι.
- ο πίσω τεμπέλης θέλει μαγκιά για να μην κρέμονται υφάσματα όταν το ανοιγοκλείνεις
-
Μη βάζετε καλύμματα, χαρείτε τα καθίσματα σας. Τίποτα δε παθαίνουν, αν λερωθουν καθαρίζουν πανεύκολα. Αν ξεπεράσετε τις 200k χλμ και εμφανίσει φθορά κάποιο, βάζετε τότε.
-
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Μη βάζετε καλύμματα, χαρείτε τα καθίσματα σας. Τίποτα δε παθαίνουν, αν λερωθουν καθαρίζουν πανεύκολα. Αν ξεπεράσετε τις 200k χλμ και εμφανίσει φθορά κάποιο, βάζετε τότε.
-
Να υποθέσω ότι έχεις και πλαστικό κάλυμμα πάνω από το δερμάτινο τιμόνι;
Χαρείτε τις καθισματάρες σας, τις δερμάτινες τιμονάρες σας κι αν φθαρούν και σας ενδιαφέρει ακόμα η κατάσταση του αυτοκινήτου όταν συμβεί αυτό, υπάρχουν τεχνίτες να τα επισκευάσουν.
Toyota Corolla Cross