Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 105
    • 106
    • 75 / 106
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    2118
    93727
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • argyn
      argyn @lap last edited by argyn

      @lap said in VW Golf MK 8:

      Ένα παλιό αυτοκίνητο του c segment με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 1-1,5 λίτρα περισσότερο η και το ιδιο και δη περιαστικά

      Δεν έχω εμπειρία από ομοειδή παλιά c-segment με αυτόματο σαζμάν σε αντίστοιχες συνθήκες - ιστορικά πάντως λόγω πατιναρίσματος τα παραδοσιακά αυτόματα είχαν μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα χειροκίνητα. Πάντως αυτό που μπορώ να σου πώ, αν μιλάμε για συγκρίσιμου χαρακτήρα αυτοκίνητα, είναι ότι το χειροκίνητο 1.4/140PS Twincharged MK5 Golf που οδηγούσα προ 15ετίας πρέπει να έκαιγε συνολικά περίπου 30-40% περισσότερο σε αντίστοιχες συνθήκες. Δεν ξέρω σε ποιό βαθμό όμως η διαφορά οφείλεται στο υβριδικό μέρος ή στην εξέλιξη των μοτέρ.

      Για να έχεις μια αίσθηση το προφιλ ταχύτητας της περιαστικής μέτρησης ήταν αυτό:

      alt text

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagkirk @argyn last edited by

        @argyn said in VW Golf MK 8:

        @lap said in VW Golf MK 8:

        Ένα παλιό αυτοκίνητο του c segment με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 1-1,5 λίτρα περισσότερο η και το ιδιο και δη περιαστικά

        Δεν έχω εμπειρία από ομοειδή παλιά c-segment με αυτόματο σαζμάν σε αντίστοιχες συνθήκες - ιστορικά πάντως λόγω πατιναρίσματος τα παραδοσιακά αυτόματα είχαν μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα χειροκίνητα. Πάντως αυτό που μπορώ να σου πώ, αν μιλάμε για συγκρίσιμου χαρακτήρα αυτοκίνητα, είναι ότι το χειροκίνητο 1.4/140PS Twincharged MK5 Golf που οδηγούσα προ 15ετίας πρέπει να έκαιγε συνολικά περίπου 30-40% περισσότερο σε αντίστοιχες συνθήκες. Δεν ξέρω σε ποιό βαθμό όμως η διαφορά οφείλεται στο υβριδικό μέρος ή στην εξέλιξη των μοτέρ.

        Για να έχεις μια αίσθηση το προφιλ ταχύτητας της περιαστικής μέτρησης ήταν αυτό:

        alt text

        Πως το έβγαλές αυτό το γράφημα;
        Ποιά εφαρμογή είναι;

        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • georgemit
          georgemit @lap last edited by

          @lap said in VW Golf MK 8:

          Αφού είπαμε τα mild hybrid είναι μουφα. Ένα παλιό αυτοκίνητο του c segment με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 1-1,5 λίτρα περισσότερο η και το ιδιο και δη περιαστικά

          Τζάμπα μετρήσεις έκανες.

          Πάντως πολύ καλή κατανάλωση. Πολύ καλό αυτοκίνητο το golf, είναι ελάχιστα πιο λαίμαργο από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης τελευταίας γενιάς. Και φυσικά δεν συζητούμε για ποιότητα κύλισης και δύναμη.

          Είπαμε, τα καινούρια δε καίνε, η βενζίνη είναι πανάκριβη.

          i30 1.5 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andya3 last edited by

            Το mild hybrid στο golf, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της vw, δίνει εξοικονόμηση καυσίμου 0,5lt/100km. Αμελητέο, όλη η φασαρία για να ρίξουν τους ρύπους είναι.

            Σε συνδυασμό με το dsg δίνει σταθερή και προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή εκπομπή ρύπων. Δεν εξαρτώνται από το πως οδηγεί και το πότε αλλάζει ταχύτητα ο καθένας. Αυτό το χρειάζονται για το euro 7.

            Η μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου στους tsi οφείλεται κυρίως στην τοποθέτηση του turbo σε χαμηλές στροφές και στο γενικότερο concept του downsizing.

            Βέβαια αυτό στην πόλη δεν το βλέπεις ιδιαίτερα. Όσο οδηγείς σε χαμηλές στροφές που δεν έχει μπει το turbo το μοτέρ δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό και έχει αντίστοιχη κατανάλωση.
            Εδώ μπορεί να βοηθάει λίγο παραπάνω στην εξοικονόμηση η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας του mild hybrid. Αλλά δεν παίρνει κάποιος το golf για να σέρνεται όλη μέρα στο κέντρο της πόλης. Οπότε κι αυτό το πλεονέκτημα σχετικό είναι.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap @andya3 last edited by lap

              @andya3 said in VW Golf MK 8:

              καυσίμου 0,5lt/100km

              ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ.
              ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ;;;

              ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΆ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ

              Ναι μέσα στην πόλη βοηθά αρκετά. Δηλαδή ,αυτό που βγάζετε αποφάσεις για μια τεχνολογία μυρίζοντας τα νύχια σας.... δείχνει γιατί η Ελλάδα είναι όπως ειναι

              Είναι δυνατόν αυτόματο αυτοκίνητο με 150 άλογα, 1300 κιλά, και αυτόματο να γράφει περιαστικά 5 λίτρα και να μην το καταλαβαίνετε;;;;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                andya3 last edited by

                Μα τι λες lap. Είσαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις τι γράφεις?

                Το mh στο golf βοηθάει χαμηλά πριν μπει το turbo. Άντε να πούμε βαριά μέχρι τις 2k στροφές. Μετά το αυτοκίνητο δουλεύει με το turbo μόνο.
                Κυρίως στην οδήγηση στην πόλη που το μοτέρ δουλεύει χαμηλά σαν ατμοσφαιρικό βοηθάει λίγο.

                Κινείσαι σε περιαστική χρήση με κάτω από 2k rpm? Όσο καίει το golf με mh καίει και το άλλο σε τέτοιες συνθήκες.

                Οι νέες τεχολογίες στους κινητήρες συμβάλουν στην εξοικονόμηση, το mh βάζει μια μικρή πινελιά εξοικονόμησης υπό προυποθέσεις και τις κατάλληλες συνθήκες.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Δες λίγο

                  Youtube Video

                  Στις 1500 turbιζει το 1,5

                  Ναι είμαι σίγουρος.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 last edited by

                    Εντάξει μην τρελαίνεσαι. Καίει 5lt με μέση ωριαία ταχύτητα 30km/h. Κι έχει το mh και το start-stop. Και το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων.

                    Στο Τ-Roc που είναι και SUV και καίει παραπάνω, χωρίς mh, με το start-stop πάντα απενεργοποιημένο και χωρίς το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Με μέση ταχύτητα ίδια 30km/h καίω περίπου 6.5lt.

                    Διαφορά 6.5 - 5 = 1,5lt. Χοντρικά το 1lt να είναι η διαφορά SUV-hatch και το υπόλοιπο 0,5lt να είναι το mh και το start-stop.

                    Είναι μοτερούκλες οι tsi. Λίγο παρακάτω και θα χτυπάγανε και το yaris. Αν το αποφάσιζαν οι Γερμανοί να βάλουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ για το turbo χαμηλά, αντί το mh, θα κλαίγανε μανούλες. Στα 4lt θα έπεφτε το αυτοκίνητo μέσα στην πόλη και εκτός θα είχες 150hp με turbo.

                    Ας όψονται τα ηλεκτρικά όμως, μας χάλασαν την εξέλιξη στις ΜΕΚ...

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Εσύ έχεις 3 κυλίνδρους, λιγότερες τριβές, και λιγότερα άλογα. Στην πόλη η αεροδυναμική του suv δεν αλλάζει αισθητά την αντίσταση. Στις μεγαλες ταχύτητες θα κάνει διαφορά.

                      Αυτό που θαυμάζεις τη vw, σιγά την καινοτομία της vw. Πίσω από τις εξελίξεις είναι και πουλάει πλαστικά.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Το golf που είδες στη δοκιμή δουλεύει με 2 κυλίνδρους και τη μισή ισχύ γύρε. Λιγότερες τριβές από το δικό μου.
                        Ενημερώσου και λίγο, δεν τελειώνει η αυτοκίνηση στα υβριδικά Toyota.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • argyn
                          argyn @vagkirk last edited by argyn

                          @vagkirk said in VW Golf MK 8:

                          Πως το έβγαλές αυτό το γράφημα;
                          Ποιά εφαρμογή είναι;

                          Geo Tracker (πάτα να δεις το λινκ για Android).

                          Είναι πολύ καλή αλλά η ακρίβεια της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ακρίβεια του τηλεφώνου σου - για γενικές μετρήσεις είναι οκ όμως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap @andya3 last edited by lap

                            @andya3 said in VW Golf MK 8:

                            Το golf που είδες στη δοκιμή δουλεύει με 2 κυλίνδρους και τη μισή ισχύ γύρε. Λιγότερες τριβές από το δικό μου.
                            Ενημερώσου και λίγο, δεν τελειώνει η αυτοκίνηση στα υβριδικά Toyota.

                            Εγώ να ενημερωθώ;;; Άντυ συγκεντρώσου!!!

                            Το σύστημα που κάνει το αυτοκίνητο δικυλινδρο λειτουργεί όταν δεν υπάρχει ανάγκη για φορτίο, δηλαδή σε σταθερή πορεία χωρίς καμία επιταγχυνση η υψομετρική διαφορά και αυτό ελάχιστα. Όχι σε κίνηση πόλης και περιαστικά. Επιπλέον, οι τριβές του κινητήρα είναι εκεί αφού ο στρόφαλος μηχανής γυρίζει τα έμβολα.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • argyn
                              argyn last edited by argyn

                              Άσχετο με τα της κατανάλωσης σχόλιο: Στον 1.5 eTSI αν κάποιος οδηγός στοιχειωδώς νογάει καταλαβαίνει ΑΜΕΣΑ τους μικρο-κραδασμούς με το που θα σβήσει το ACT το ζευγάρι κυλίνδρων. Επίσης παρόλο που η VW γράφει στα κιτάπια ότι το 48V σύστημα χρησιμοποιείται μόνον στις εκκινήσεις και στην επανεκκίνηση του μοτέρ, βάζω στοίχημα ότι αυτό ΔΕΝ ισχύει. Δηλαδή όταν το αμάξι κινείται φαινομενικά αδρανειακά σε μια πχ ελαφρότατη κατηφόρα, με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και χωρίς να πατάς γκάζι, νιώθεις με βεβαιότητα ότι υπάρχει υποβοήθηση από το 48v σύστημα. Αν ξεβαρεθώ και αποφασίσω να θυμηθώ το ένδοξο παρελθόν, μπορεί να κάνω καμιά κανονική δοκιμή με το obd logger και να φτιάξω κάποιο συγκριτικό γράφημα της προκοπής.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andya3 last edited by

                                Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
                                Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
                                Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                argyn Z georgemit 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Δεν έχω εμπειρία σε mh αλλά σίγουρα οι τριβές στους υπόλοιπους είναι ελάχιστες, νομίζεις οτι έχεις νεκρά. Αν σπρώχνει ή όχι το mh με το obd θα φανεί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • argyn
                                    argyn @andya3 last edited by argyn

                                    @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                    Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
                                    Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
                                    Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing.

                                    Ναι, όμως δεν εννοώ αυτό αλλά το ότι νιώθεις ότι υπάρχει κάτι που υπερνικά την φυσιολογική και αναμενόμενη επιβράδυνση λόγω τριβών στις περιπτώσεις που κινείσαι αδρανιακά με μηδενική κατανάλωση. Δηλαδή νιώθεις πχ σε μια πολύ ελαφρά κατηφόρα χωρίς να πατάς καθόλου γκάζι ότι το αυτοκίνητο επιβραδύνει λιγότερο λόγω τριβών ακόμα και από εκείνο που θα περίμενες αν έβαζες νεκρά σε ένα υποθετικό χειροκίνητο σαζμάν και απλά το άφηνες να τσουλάει. Για αυτό πιστεύω ότι το υβριδικό μέρος του ενεργοποιείται και σε κάποιες ακόμα περιπτώσεις εκτός της εκκίνησης/επανεκκίνησης του θερμικού μοτέρ.

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 @argyn last edited by

                                      @argyn said in VW Golf MK 8:

                                      @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                      Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
                                      Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
                                      Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing.

                                      Ναι, όμως δεν εννοώ αυτό αλλά το ότι νιώθεις ότι υπάρχει κάτι που υπερνικά την φυσιολογική και αναμενόμενη επιβράδυνση λόγω τριβών στις περιπτώσεις που κινείσαι αδρανιακά με μηδενική κατανάλωση. Δηλαδή νιώθεις πχ σε μια πολύ ελαφρά κατηφόρα χωρίς να πατάς καθόλου γκάζι ότι το αυτοκίνητο επιβραδύνει λιγότερο λόγω τριβών ακόμα και από εκείνο που θα περίμενες αν έβαζες νεκρά σε ένα υποθετικό χειροκίνητο σαζμάν και απλά το άφηνες να τσουλάει. Για αυτό πιστεύω ότι το υβριδικό μέρος του ενεργοποιείται και σε κάποιες ακόμα περιπτώσεις εκτός της εκκίνησης/επανεκκίνησης του θερμικού μοτέρ.

                                      Σωστή είναι και η παρατήρησή σου και η αίσθησή σου. Στα παλιά μοτέρ, αν κινείσαι σε κατηφόρα με ταχύτητα, το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Απελευθερώνεται αν βάλεις νεκρά.

                                      Στους tsi αντίθετα, αν κινείσαι στην κατηφόρα με ταχύτητα στο κιβώτιο χωρίς να πατάς γκάζι, συνεχίζει να επιταχύνει το αυτοκίνητο. Νιώθεις ότι κινείται ελεύθερα, σαν να είχες νεκρά και ακόμα πιο ελεύθερα.
                                      Είναι η λειτουργία sailing για να κινείσαι με μηδενική κατανάλωση στην κατηφόρα, χωρίς να κόβει το αυτοκίνητο.

                                      Δυστυχώς η εδώ αντιπροσωπεία, ή δεν ξέρει ή δεν ασχολείται να τα πει αυτά στον κόσμο. Ούτε να διαφημίσουν τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων που πουλάνε δεν είναι ικανοί. Μόνο να πουλάνε τους νοιάζει.
                                      Αν διαβάσεις Γερμανικές πηγές, η vw λέει τα πάντα. Μέχρι και πως πρέπει να οδηγείς το αυτοκίνητο, που να αλλάζεις ταχύτητες, πως να χρησιμοποιείς το dsg.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zaxosm @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                        Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.

                                        Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......

                                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                        Hyundai Inster 42kwh

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vagnar last edited by vagnar

                                          Πάντως στο Golf η VW δίνει διαφορά κατανάλωσης μεταξύ του 1,5 TSI και του 1,5 eTSI max 0,3 L στα τέστ, 0,1 L στο συνδιαστικό και 1 g CO2 διαφορά υπέρ του eTSI.
                                          Βέβαια ο απλός είναι με χειροκίνητο 6τάχυτο και ο eTSI με DSG 7τάχυτο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 @zaxosm last edited by

                                            @zaxosm said in VW Golf MK 8:

                                            @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                            Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.

                                            Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......

                                            Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 75 / 106
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr