-
Η peugeot πάντοτε ήταν ακριβότερη κατά 1200-1500 ευρώ από μια ας πούμε seat, fiat κτλ. Και ελαφρώς φθηνότερη ίσως κατά 500-800 ευρω από μια vw.
Σήμερα έχει ξεφύγει η κατάσταση, είναι ακριβότερη από BMW, TESLA, AUDI -
Γιατί τέτοιος χαμός; έχετε καταλάβει ότι οι τιμές είναι με επιδότηση; δεν απέχουν δα και τόσο από τους υπόλοιπους, δες byd
P.S. Τα εσωτερικά των ηλεκτρικών τους είναι διαστημικά, τα θερμικά χάλι, γιατί έτσι;
-
Για τα ev λες;
-
Θεωρώ σχεδόν αδύνατο οι Κινέζοι να κάνουν "ντου" στην Ευρωπαϊκή αγορά. Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή που οι Κορεάτες έκαναν ντου με πραγματικά φτηνά αυτοκίνητα.
Εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν οι Ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας και κατανάλωσης και οι Κορεάτες μπήκαν με απίστευτα χαμηλές τιμές.
Ακόμη θυμάμαι το Accent που είχε ποιο χαμηλή τιμή από τα σούπερ μίνι των Ευρωπαίων και με εξοπλισμό που οι Ευρωπαίοι πρόσφεραν μόνο σε ακριβές εκδόσεις.Τώρα οι Κινέζοι και να ήθελαν δεν μπορούν να έχουν τέτοιες τιμές μέσα στην Ευρώπη ώστε να κάνουν την διαφορά.
Έχει περιχαρακωθεί (με διαφόρους τρόπους) η ΕΕ ώστε να μην κινδυνεύουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές από κατασκευαστές της Κίνας ή της Ινδίας κλπ...κλπ...Τα ίδια θα γίνουν και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
Αν δε μπουν με φτηνά αυτοκίνητα οι Κινέζοι στην Ευρωπαική αγορά, ποια εναλλακτική τους μένει?
Τεχνική υπεροχή? Στα θερμικά ακόμα η vw είναι 1η σε πωλήσεις στην Κίνα. Για τα ηλεκτρικά είναι νωρίς ακόμα.
Αξιοπιστία άγνωστη, όνομα και φήμη άγνωστα, δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης ανύπαρκτο.
Χαμένοι από χέρι είναι, τσάμπα η κουβέντα για την Κινέζικη απειλή.
-
Η Κίνα θα κατακτήσει άλλες αγορές και στην ΕΕ θα βρίσκεται μέσω συνεργασιών με κάποια ελάχιστα μοντέλα. Οι τιμές των αυτοκινήτων στην Ευρώπη περιλαμβάνουν και πολλούς φόρους, δασμούς, τελωνεία κλπ...
Το κόστος παραγωγής εκ' των πραγμάτων δεν μπορεί να πέσει τόσο πολύ, ώστε η τελική τιμή στον καταναλωτή να είναι πολύ χαμηλή.
Αυτό άλλωστε φαίνεται και με την Ευρωπαϊκή πορεία της MG. Από 19 χιλιάρικα ένα απλό θερμικό Κινέζικο αυτοκίνητο. Αυτό τώρα θα έχει κόστος παραγωγής κάπου στα 12 χιλιάρικα και τα υπόλοιπα θα είναι φόροι, δασμοί, τελωνεία κλπ...
-
ΒΒC σημερινό ενδιαφέρον άρθρο:
<<Τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μειώσουν τις εκπομπές ρύπων στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά τι γίνεται με τους ανταγωνιστές εδώ;>>
-
@storm said in MG (SAIC) forum:
Η Κίνα θα κατακτήσει άλλες αγορές και στην ΕΕ θα βρίσκεται μέσω συνεργασιών με κάποια ελάχιστα μοντέλα.
Θα δούμε volvo, saab, mg, rover, και ότι άλλο σε rebadged κινέζικο. Εγώ θα πάρω De Tomaso.
-
Μια χαρά προδιαγραφές ασφάλειας και κατανάλωσης (εννοείς εκπομπών ρύπων πιστεύω) υπήρχαν στην ΕΕ όταν έκαναν ντου οι Κορεάται με το Άξξεντ.
Και εννοείται ότι οι κινέζοι θα κάνουν ντου στην ΕΕ, έχει ξεκινήσει ήδη άλλωστε, αν τυχόν διερωτάστε. Αλλά, όπως έχω γράψει και αψιμαχήσει στο παρελθόν για το πότε θα το κάνουν αυτό, αυτό θα ενταθεί όταν σταματήσει η επέλασή τους στην ντόπια αγορά. Τη μεγαλύτερη, πλέον αναπτυσσόμενη και διψασμένη για ιχ αγορά παγκοζμίως.
Όταν ο Κινέζος μοσχοπουλάει στη χώρα του, με καθεστώς προστατευτιζμού βέβαια, θα αφήσει το γάμο να πάει για πουρνάρια? Τώρα ότι αρπάξει, σε 10 χρόνια τέλος!Μία SAIC την έχετε ακουστά?
Μάθετε κάτι καινούργιο τώρα: είναι ήδη η 6η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοζμίως σε τεμάχια.
Μία BYD? Είναι πλέον η μεγαλύτερη σε πωλήσεις ηλεκτρικών.
Μία Γκήλη? Έχει τη Βόλβο, τα δε πιο προηγμένα Βόλβο, τους Πολικούς αστέρες τους φτιάχνει ...στην Κίνα, όχι στο Γκέτεμποργκ.
Και έπεται συνέχεια... -
Καταρχήν πέταξαν σχεδόν έξω τους υπόλοιπους (πριν tesla, που όμως κατασκευάζει εκεί όχι μόνο για την Κίνα αλλά και για άλλους) από τη δική τους αγορά, που είναι η 2η μεγαλύτερη παγκοσμίως.
Τα κόστη είναι ανελέητα, ιδίως όταν αναγκάζεσαι να πουλήσεις σε χαμηλές τιμές λόγω ανταγωνισμού. Π.χ. Ο Γερμανός συναρμολογητης οχημάτων παίρνει 3k το μήνα, ο Αμερικανός παραπάνω (και θέλει και πάνω από 20% αύξηση τώρα, ο CEO της Ford λέει θα το κλείσουμε το μαγαζί με τέτοια), ο Κινέζος ένα χιλιαρικακι... -
MG4 EV 51 Excite – 32.250 € (24.448 €*)
MG4 EV 64 Exclusive – 36.750 € (28.750 €*)Αυτά τα είδατε;
Δεν είναι οι φθηνότερες τιμές στην αγορά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα από πλευράς αυτονομίας , επιδόσεων , μεγέθους κλπ;Κάνω λάθος;
Και αποδυκνειουν περίτρανα πόσο λάθος επίτηδες τιμολογημενα είναι τα υπόλοιπα θερμικά και hybrid από τον εισαγωγέα για να μην κανιβαλισει τις υπόλοιπες μάρκες που εμπορεύεται.
24.500 το ηλεκτρικό MG4 και 25.000+ το bsuv των 116 αλόγων;;;;;
Edit:
Γενικά 3000-5000€ υψηλότερες από άλλες ευρωπαϊκές αγορές
Αυτά έγραφε το 4Τ τον Γενάρη που λανσαρίστηκε στην Ευρώπη
Με τιμή εκκίνησης τα 28.990 ευρώ για τη Standard έκδοση (32.990 για την Comfort και 34.990 για τη Luxury), το MG4, ύστερα από τις σχετικές επιδοτήσεις που παρέχονται στις περισσότερες χώρες, έρχεται στην τιμή ενός συμβατικού χάτσμπακ της κατηγορίας.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/mg4-electric-odigoyme-proto-value-for-money-ilektriko/ -
Υπάρχουν χώρες της ευρωπαϊκής περιφέρειας για να προσφέρουν παρόμοιο εργατικό κόστος.
Το οποιο δεν είναι το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής τιμής.Το θέμα όπως το βλέπω είναι στρατηγικό. Άσχετοι τύποι κατέκλυσαν τους κατασκευαστές, χωρίς κάποια σχέση με τη μηχανολογία για να αντιληφθούν πόσο δύσκολο είναι να εξελίσσεις νέα τεχνολογία και γενικότερα να κατανοήσουν τα καμπανάκια και το feedback από τα R&D τμήματα τους και τελικά από ότι φαίνεται τους οδήγησαν να χάσουν το τρένο της εξέλιξης.
Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν ποιος θα πουλήσει περισσότερα σε leasing. Και ας ήταν χειροκίνητα diesel της κακιάς ώρας. Δεν προσέλκυσαν το είδος των επενδυτών που έχουν μια οπτική και κουλτούρα για την τεχνολογία και την εξέλιξη της αλλά επενδυτές που ήθελαν να διαβάζουν υψηλές πωλήσεις τριμήνων.
Αυτός ήταν όλος ο αυτοκινητιστικός τους ορίζοντας.
Πήραν την αποζημίωση τους βέβαια και κάνουν καριέρα σε άσχετους άλλους κλάδους.
-
Δεν ξέρω αν τα στελέχη που "κατέκλυσαν τους κατασκευαστές" είναι όντως άσχετοι. Αλλά από τους Υπεύθυνους Τύπου στις ελληνικές αντιπροσωπείες, μπορώ να σε διαβεβαίωσω ότι η πλειοψηφία είναι γυναίκες που δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με το αυτοκινητιστικό αντικείμενο (προφανώς θα έχουν σούπερ σπουδές στις δημόσιες σχέσεις) κι η μειοψηφία είναι πρώην συντάκτες κι άνθρωποι που γενικά διακρίνεις μια σπίθα γκαζιού στα μάτια τους.
-
Να υπενθυμίσω ότι σε αντίθεση με την Αμερικάνικη αυτοβιομηχανία που κατέρρευσε και την έσωσε το κράτος, η Ευρωπαική είναι υγιέστατη. Και όχι κρατικά επιδοτούμενη, τουλάχιστον στο βαθμό που είναι η Κινέζικη. Οπότε μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.
Και η MG που συζητάμε, ανήκει στη SAIC, που ανήκει και επισήμως στο Κινεζικό κράτος. Δηλαδή οι άνθρωποι παράγουν αυτοκίνητα στην Κίνα, προφανώς χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό αφού πληρώνονται από το Κινέζικο κράτος. Χωρίς καμία υποχρέωση κερδοφορίας. Και φέρνουν στην Ευρώπη τα MG μόλις μερικά χιλιάρικα κάτω από τα Ευρωπαικά αυτοκίνητα.
Προφανώς και πρέπει να γίνει έλεγχος για επιδοτήσεις και παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού στα Κινέζικα αυτοκίνητα. Και επίσης προφανώς πρέπει να αναγκάσουν τους Κινέζους να κάνουν επενδύσεις και μονάδες παραγωγής επί Ευρωπαικού εδάφους. Αν θέλουν να πουλήσουν εδώ.
-
@dimsabas said in MG (SAIC) forum:
Δεν ξέρω αν τα στελέχη που "κατέκλυσαν τους κατασκευαστές" είναι όντως άσχετοι
Εκ του αποτελέσματος μάλλον ναι.
Η γενιά που ανέλαβε τα ηνία στα κέντρα αποφάσεων στους κατασκευαστές ως managers και αναλυτές μετά τα μέσα του 2000 είναι αυτή που κατέστρεψε τους Ευρωπαίους κατασκευαστες. Άφησε τόσα κενά που τα εκμεταλλεύτηκαν οι κατασκευαστές από την Ασία.
Δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό που να ξεχωρίζει σε σημαντικό βαθμό ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο όπως πριν 20 έτη.
Μόνο η αισθητική τους τα σώζει.
-
Μία ενδιαφέρουσα προσέγγιση:
-
Εγώ πάντως, ανέκαθεν οπαδός των αλλαξοπαιχνιδιών, έχω 'πλακωθεί' εδωμέσα αλλά και στο ακατανόμαστο με άλλα παλιά μέλη όπως ο άλμπα παριέττι ή ο μαρκβαγκ οι οποίοι υποστήριζαν ανάμεσα σε άλλα, ότι 'η κατασκευή ενός ιχ είναι τόσο αυτοματοποιημένη διαδικασία, που το εργατικό κόστος δεν έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία'. Ή ότι 'τα μερσεντες τα παίρνουν Γιατί είναι ακριβά.
Αμφότεροι, μπροστά στην οθόνη του κινέζικου λσπτοπ ή κινητού τους, αδυνατούσαν να εξηγήσουν γιατί πχ η Φίατ πήγε στην Πολωνία και έφτιαξε εργοστασιάρα, αντί να μείνει στη λομβαρδία, ή γιατί το πλέον αναπτυσσόμενο τμήμα της Ρενώ είναι η ντάτσια, ή γιατί η μερσεντέ και όχι μόνο συνεχώς μπαίνει σε όλο και μικρότερες κατηγορίες με όλο και λαικότερο προφίλ. -
@dstou said in MG (SAIC) forum:
γιατί η μερσεντέ και όχι μόνο συνεχώς μπαίνει σε όλο και μικρότερες κατηγορίες με όλο και λαικότερο προφίλ.
Αυτό ακυρώθηκε: https://europe.autonews.com/automakers/mercedes-put-emphasis-top-end-models-luxury-car-profit-race
-
40 κράτησε η εκλαίκευση της μερσεντέ, τώρα θα αναθεωρήσει προς τα πάνω μας λέει.
Τι κρύβεται πίσω από τις γραμμές? Η τεράστια ανάγκη για κεφάλαια ώστε να προσωρήσει στο επόμενη στάδιο της αυτοκίνησης, τον πλήρη εξηλεκτρισμό.
Σε αυτή την πορεία κάθε δεκάρα μετράει, οπότε τα μικρά σε μέγεθος και περιθώρια κέρδους θα θυσιαστούν. -
MG (SAIC) forum