Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση κινητήρα diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση κινητήρα diesel
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 7 / 11
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    201
    28322
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Ο tkin δεν βρίσκει αμάξι καλύτερο να το αλλάξει, και λέει να χαλάσει αυτό που έχει, δεν του αρέσει η αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση, να φάει τα λεφτά σε βόλτες καλύτερα...

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 last edited by

        @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

        @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

        @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

        @lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

        Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.

        εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...

        Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.

        Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
        Συνεννόηση μπουζουκι 🤡

        Όσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.

        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

        alexandros-k T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k @monman2 last edited by

          @monman2 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          @lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

          Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.

          εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...

          Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.

          Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
          Συνεννόηση μπουζουκι 🤡

          Όσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.

          Για τον συγκεκριμενο που λενε , απο Θεσσαλονικη ξεκινησαν . Απο εκει ειναι ο ανθρωπος . Εχει και ωραια αδερφη 😇

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 @piliourits last edited by

            @piliourits said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

            Ο tkin δεν βρίσκει αμάξι καλύτερο να το αλλάξει, και λέει να χαλάσει αυτό που έχει, δεν του αρέσει η αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση, να φάει τα λεφτά σε βόλτες καλύτερα...

            Χαχα ....
            Καταρχάς θα το βάλουμε στο δυναμό να δούμε πόσα από τα 120/320 του έχουν μείνει!
            Και μετά πιστεύω να του διορθώσουμε λίγο την καμπύλη να την γεμίσουμε λίγο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 @monman2 last edited by tkin73

              @monman2 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              @lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

              Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.

              εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...

              Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.

              Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
              Συνεννόηση μπουζουκι 🤡

              Όσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.

              Αν μιλάμε για το συγκεκριμένο μαγαζί η έδρα του Θεσσαλονίκη είναι.
              Το δυναμόμετρο που βλέπεις στο σαιτ στην Θεσσαλονίκη το έχει! Πως δλδ πάνε Αθήνα;

              monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • monman2
                monman2 @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @monman2 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                @lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.

                εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...

                Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.

                Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
                Συνεννόηση μπουζουκι 🤡

                Όσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.

                Αν μιλάμε για το συγκεκριμένο μαγαζί η έδρα του Θεσσαλονίκη είναι.
                Το δυναμόμετρο που βλέπεις στο σαιτ στην Θεσσαλονίκη το έχει! Πως δλδ πάνε Αθήνα;

                Γενικά μιλάω οχι για τον συγκεκριμένο.

                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  otokomae @accentwizard last edited by

                  @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                  @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                  @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                  Δεν θα σου δωσει ουτε τα μισα απ'οτι υποσχεται.Πηγαινε σε εναν προγραμματιστη να κανεις retune.
                  Eδω πηγα εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
                  https://raceroms.com/car/suzuki/sx-4-s-cross/2013/16-ddis-120hp

                  Το remap που κάνει το φοράει συνεχώς πλέον ο κινητήρας ή μπορεί όπως στις κονσέρβες τύπου racechip να το κλείνεις επιλεκτικά;

                  Το remap ειναι remap.Eιναι μια κατασταση μονιμη.
                  Μπορεις να το γυρισεις στο μελλον παλι σε stock αν το θελησεις,δεν χανονται οι εργοστασιακες ρυθμισεις,το file το κραταει ο προγραμματιστης.

                  Να λοιπόν η απάντηση γιατί δεν γράφονται τα αρνητικά σχόλια από τους παθόντες. Τους έχει στο χέρι ο προγραμματιστής. Έτσι συνέβη και στα περιστατικά που γνωρίζω.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 @otokomae last edited by tkin73

                    @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                    @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                    @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                    @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                    Δεν θα σου δωσει ουτε τα μισα απ'οτι υποσχεται.Πηγαινε σε εναν προγραμματιστη να κανεις retune.
                    Eδω πηγα εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
                    https://raceroms.com/car/suzuki/sx-4-s-cross/2013/16-ddis-120hp

                    Το remap που κάνει το φοράει συνεχώς πλέον ο κινητήρας ή μπορεί όπως στις κονσέρβες τύπου racechip να το κλείνεις επιλεκτικά;

                    Το remap ειναι remap.Eιναι μια κατασταση μονιμη.
                    Μπορεις να το γυρισεις στο μελλον παλι σε stock αν το θελησεις,δεν χανονται οι εργοστασιακες ρυθμισεις,το file το κραταει ο προγραμματιστης.

                    Να λοιπόν η απάντηση γιατί δεν γράφονται τα αρνητικά σχόλια από τους παθόντες. Τους έχει στο χέρι ο προγραμματιστής. Έτσι συνέβη και στα περιστατικά που γνωρίζω.

                    Δλδ τι λες ότι τους χάλασε το αμάξι και φοβούνται να κράξουν γιατί κραταει το αρχείο με τις εργοστάσιακες ρυθμίσεις; και μετά τι κάνουν; έχουν απλά ένα από ρυθμισμένο αμάξι;....κάπου δεν κολλάει αυτό που λες...
                    Ένας που έχει πρόβλημα απλά θα ζητήσει να γυρίσει σε στοκ και μετά θα κράξει! Τι πιο απλό;...
                    Δλδ οι γνωστοί σου είναι σε ομηρία με χαλασμένο απλά αμάξι;....

                    O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Πας σε μια αντιπροσωπεια και τους λες να περασουν το εργοστασιακο προγραμμα . Δεν ειναι αυτο το προβλημα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • O
                        otokomae @tkin73 last edited by otokomae

                        @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                        @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                        @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                        @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                        @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                        Δεν θα σου δωσει ουτε τα μισα απ'οτι υποσχεται.Πηγαινε σε εναν προγραμματιστη να κανεις retune.
                        Eδω πηγα εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
                        https://raceroms.com/car/suzuki/sx-4-s-cross/2013/16-ddis-120hp

                        Το remap που κάνει το φοράει συνεχώς πλέον ο κινητήρας ή μπορεί όπως στις κονσέρβες τύπου racechip να το κλείνεις επιλεκτικά;

                        Το remap ειναι remap.Eιναι μια κατασταση μονιμη.
                        Μπορεις να το γυρισεις στο μελλον παλι σε stock αν το θελησεις,δεν χανονται οι εργοστασιακες ρυθμισεις,το file το κραταει ο προγραμματιστης.

                        Να λοιπόν η απάντηση γιατί δεν γράφονται τα αρνητικά σχόλια από τους παθόντες. Τους έχει στο χέρι ο προγραμματιστής. Έτσι συνέβη και στα περιστατικά που γνωρίζω.

                        Δλδ τι λες ότι τους χάλασε το αμάξι και φοβούνται να κράξουν γιατί κραταει το αρχείο με τις εργοστάσιακες ρυθμίσεις; και μετά τι κάνουν; έχουν απλά ένα από ρυθμισμένο αμάξι;....κάπου δεν κολλάει αυτό που λες...
                        Ένας που έχει πρόβλημα απλά θα ζητήσει να γυρίσει σε στοκ και μετά θα κράξει! Τι πιο απλό;...
                        Δλδ οι γνωστοί σου είναι σε ομηρία με χαλασμένο απλά αμάξι;....
                        Πέρασες όλα τα τεστ απόρριψης!!!!!!
                        Καλή επιτυχία!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by tkin73

                          Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
                          Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...

                          yem 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            accentwizard last edited by

                            @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                            Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
                            Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...

                            Ωραιοτατα!20% πανω,not bad.

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • yem
                              yem @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                              Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
                              Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...

                              Το κόστος?

                              Έχεις δει διαφορά στην κατανάλωση ?

                              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 @accentwizard last edited by tkin73

                                @accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
                                Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...

                                Ωραιοτατα!20% πανω,not bad.

                                Και έχει και 140Κ χλμ στην πλάτη το μοτέρ.
                                Η διαφορά φάνηκε κατευθείαν στον δρόμο η ροπή πέρα από 5 επιπλέον κιλά την βγάζει πλέον και αρκετά ψηλότερα και την κράτα για μεγαλύτερο εύρος στροφών. Από τις 1900 ως τις 2750 έχει πάνω από 35 κιλα με πικ 36.9.
                                Πρώτα στο ίδιο φάσμα έμπαινα από 32 και κατέληξα στα 28 κιλά.
                                Τώρα μπαίνω και βγαίνω με 35 κιλα στο ίδιο φάσμα με κορύφωση 36.9.
                                Δλδ στο καθημερινό φάσμα στροφών 1900-2750 κέρδισα από 3 στις 1900 ως 9 κιλά ροπής στις 2750.
                                Αντίστοιχα η ισχύς στις 1900 90-97 ίππους και στις 2750 110-135 δλδ από 7 ως 25 επιπλέον άλογα σε αυτό το φάσμα.
                                Από εκεί και πάνω από 2750 ως 3500
                                η ροπή είναι από 35 και πέφτει στα 28.5 πλέον.
                                Πριν ήμουν από 28 στα 24 σε αυτό το φάσμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  tkin73 @yem last edited by tkin73

                                  @yem said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                  @tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                  Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
                                  Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...

                                  Το κόστος?

                                  Έχεις δει διαφορά στην κατανάλωση ?

                                  450 +ΦΠΑ μαζί με την δυναμομετρηση πριν και μετά.
                                  Mια κονσέρβα επώνυμη θα κόστιζε από 260 και βαλε και θα έπρεπε να την περάσω μόνος μου και θα λειτουργούσε παράλληλα κοροιδευοντας τον εγκέφαλο και σε βάθος χρόνου θα μπουκώνε μάλλον το αμάξι και φυσικά χωρίς δυναμό πριν και μετά.
                                  Θεωρητικά αν πατάω με τον ίδιο τρόπο το αμάξι δεν θα δω διαφορά. Τώρα το έβαλα δεν ξέρω στην πράξη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    otokomae last edited by

                                    Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

                                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by tkin73

                                      Φίλε πραγματικά μας έπιασες!
                                      PRINT screen μάλλον μου έδειχνε και το αμάξι τζάμπα έτρωγε τα λάστιχα.
                                      Ένα print screen Πριν ένα μετά και στους καφέδες που με κέρασαν μάλλον είχαν ρίξει πλασιμπο χαπάκι για να νομίζω ότι πήρα νέο αμάξι!
                                      Έχεις δίκιο έπρεπε να είχα πάει Αθήνα!
                                      Γιατί δεν μας λες το σωστό μαγαζί το δικό σου; μην ντρέπεσαι επιτρέπεται!
                                      Εγώ ξέρω ότι το αμάξι ανάσανε τα διαγράμματα ήταν εκεί κατά την διάρκεια των πατηματων και ξέρω πως ήταν το αμάξι πριν το πρόγραμμα και πως μετά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @otokomae last edited by

                                        @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                        Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

                                        Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

                                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • O
                                          otokomae @alexandros-k last edited by

                                          @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                          @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                          Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

                                          Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

                                          Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

                                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @otokomae last edited by

                                            @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                            @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                            @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

                                            Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

                                            Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

                                            Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

                                            Κατι ξερω .

                                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 7 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr