-
Ο tkin δεν βρίσκει αμάξι καλύτερο να το αλλάξει, και λέει να χαλάσει αυτό που έχει, δεν του αρέσει η αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση, να φάει τα λεφτά σε βόλτες καλύτερα...
-
@alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.
εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...
Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.
Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
Συνεννόηση μπουζουκιΌσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.
-
@monman2 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.
εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...
Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.
Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
Συνεννόηση μπουζουκιΌσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.
Για τον συγκεκριμενο που λενε , απο Θεσσαλονικη ξεκινησαν . Απο εκει ειναι ο ανθρωπος . Εχει και ωραια αδερφη
-
@piliourits said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Ο tkin δεν βρίσκει αμάξι καλύτερο να το αλλάξει, και λέει να χαλάσει αυτό που έχει, δεν του αρέσει η αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση, να φάει τα λεφτά σε βόλτες καλύτερα...
Χαχα ....
Καταρχάς θα το βάλουμε στο δυναμό να δούμε πόσα από τα 120/320 του έχουν μείνει!
Και μετά πιστεύω να του διορθώσουμε λίγο την καμπύλη να την γεμίσουμε λίγο... -
@monman2 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.
εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...
Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.
Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
Συνεννόηση μπουζουκιΌσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.
Αν μιλάμε για το συγκεκριμένο μαγαζί η έδρα του Θεσσαλονίκη είναι.
Το δυναμόμετρο που βλέπεις στο σαιτ στην Θεσσαλονίκη το έχει! Πως δλδ πάνε Αθήνα; -
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@monman2 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@lap said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Βάλε και το τηλέφωνο και δεν θα το πει κανείς.
εβαλε το σαιτ τι αλλο θελεις?...τους εστειλα μνμ με ερωτήσεις αποριες , περιμένω να απαντήσουν ελπίζω, εχουν φουλ καλες κριτικες βλεπω και ειναι και... προκλητικα κοντα μου...
Ειναι πολυ καλο παιδι ο Χρηστος,θα σε κερδισει αμεσως.
Εσυ μιλας για Αθηνα, ο tkin για Θεσσαλονικη
Συνεννόηση μπουζουκιΌσους ξέρω με καλά αυτοκίνητα Αθήνα πάνε.
Αν μιλάμε για το συγκεκριμένο μαγαζί η έδρα του Θεσσαλονίκη είναι.
Το δυναμόμετρο που βλέπεις στο σαιτ στην Θεσσαλονίκη το έχει! Πως δλδ πάνε Αθήνα;Γενικά μιλάω οχι για τον συγκεκριμένο.
-
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Δεν θα σου δωσει ουτε τα μισα απ'οτι υποσχεται.Πηγαινε σε εναν προγραμματιστη να κανεις retune.
Eδω πηγα εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
https://raceroms.com/car/suzuki/sx-4-s-cross/2013/16-ddis-120hpΤο remap που κάνει το φοράει συνεχώς πλέον ο κινητήρας ή μπορεί όπως στις κονσέρβες τύπου racechip να το κλείνεις επιλεκτικά;
Το remap ειναι remap.Eιναι μια κατασταση μονιμη.
Μπορεις να το γυρισεις στο μελλον παλι σε stock αν το θελησεις,δεν χανονται οι εργοστασιακες ρυθμισεις,το file το κραταει ο προγραμματιστης.Να λοιπόν η απάντηση γιατί δεν γράφονται τα αρνητικά σχόλια από τους παθόντες. Τους έχει στο χέρι ο προγραμματιστής. Έτσι συνέβη και στα περιστατικά που γνωρίζω.
-
@otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Δεν θα σου δωσει ουτε τα μισα απ'οτι υποσχεται.Πηγαινε σε εναν προγραμματιστη να κανεις retune.
Eδω πηγα εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
https://raceroms.com/car/suzuki/sx-4-s-cross/2013/16-ddis-120hpΤο remap που κάνει το φοράει συνεχώς πλέον ο κινητήρας ή μπορεί όπως στις κονσέρβες τύπου racechip να το κλείνεις επιλεκτικά;
Το remap ειναι remap.Eιναι μια κατασταση μονιμη.
Μπορεις να το γυρισεις στο μελλον παλι σε stock αν το θελησεις,δεν χανονται οι εργοστασιακες ρυθμισεις,το file το κραταει ο προγραμματιστης.Να λοιπόν η απάντηση γιατί δεν γράφονται τα αρνητικά σχόλια από τους παθόντες. Τους έχει στο χέρι ο προγραμματιστής. Έτσι συνέβη και στα περιστατικά που γνωρίζω.
Δλδ τι λες ότι τους χάλασε το αμάξι και φοβούνται να κράξουν γιατί κραταει το αρχείο με τις εργοστάσιακες ρυθμίσεις; και μετά τι κάνουν; έχουν απλά ένα από ρυθμισμένο αμάξι;....κάπου δεν κολλάει αυτό που λες...
Ένας που έχει πρόβλημα απλά θα ζητήσει να γυρίσει σε στοκ και μετά θα κράξει! Τι πιο απλό;...
Δλδ οι γνωστοί σου είναι σε ομηρία με χαλασμένο απλά αμάξι;.... -
Πας σε μια αντιπροσωπεια και τους λες να περασουν το εργοστασιακο προγραμμα . Δεν ειναι αυτο το προβλημα
-
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Δεν θα σου δωσει ουτε τα μισα απ'οτι υποσχεται.Πηγαινε σε εναν προγραμματιστη να κανεις retune.
Eδω πηγα εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
https://raceroms.com/car/suzuki/sx-4-s-cross/2013/16-ddis-120hpΤο remap που κάνει το φοράει συνεχώς πλέον ο κινητήρας ή μπορεί όπως στις κονσέρβες τύπου racechip να το κλείνεις επιλεκτικά;
Το remap ειναι remap.Eιναι μια κατασταση μονιμη.
Μπορεις να το γυρισεις στο μελλον παλι σε stock αν το θελησεις,δεν χανονται οι εργοστασιακες ρυθμισεις,το file το κραταει ο προγραμματιστης.Να λοιπόν η απάντηση γιατί δεν γράφονται τα αρνητικά σχόλια από τους παθόντες. Τους έχει στο χέρι ο προγραμματιστής. Έτσι συνέβη και στα περιστατικά που γνωρίζω.
Δλδ τι λες ότι τους χάλασε το αμάξι και φοβούνται να κράξουν γιατί κραταει το αρχείο με τις εργοστάσιακες ρυθμίσεις; και μετά τι κάνουν; έχουν απλά ένα από ρυθμισμένο αμάξι;....κάπου δεν κολλάει αυτό που λες...
Ένας που έχει πρόβλημα απλά θα ζητήσει να γυρίσει σε στοκ και μετά θα κράξει! Τι πιο απλό;...
Δλδ οι γνωστοί σου είναι σε ομηρία με χαλασμένο απλά αμάξι;....
Πέρασες όλα τα τεστ απόρριψης!!!!!!
Καλή επιτυχία!!! -
Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140... -
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...Ωραιοτατα!20% πανω,not bad.
-
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...Το κόστος?
Έχεις δει διαφορά στην κατανάλωση ?
-
@accentwizard said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...Ωραιοτατα!20% πανω,not bad.
Και έχει και 140Κ χλμ στην πλάτη το μοτέρ.
Η διαφορά φάνηκε κατευθείαν στον δρόμο η ροπή πέρα από 5 επιπλέον κιλά την βγάζει πλέον και αρκετά ψηλότερα και την κράτα για μεγαλύτερο εύρος στροφών. Από τις 1900 ως τις 2750 έχει πάνω από 35 κιλα με πικ 36.9.
Πρώτα στο ίδιο φάσμα έμπαινα από 32 και κατέληξα στα 28 κιλά.
Τώρα μπαίνω και βγαίνω με 35 κιλα στο ίδιο φάσμα με κορύφωση 36.9.
Δλδ στο καθημερινό φάσμα στροφών 1900-2750 κέρδισα από 3 στις 1900 ως 9 κιλά ροπής στις 2750.
Αντίστοιχα η ισχύς στις 1900 90-97 ίππους και στις 2750 110-135 δλδ από 7 ως 25 επιπλέον άλογα σε αυτό το φάσμα.
Από εκεί και πάνω από 2750 ως 3500
η ροπή είναι από 35 και πέφτει στα 28.5 πλέον.
Πριν ήμουν από 28 στα 24 σε αυτό το φάσμα. -
@yem said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@tkin73 said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Έγινε η δουλίτσα! Από στοκ 121 στις 3648 και 32.7 κιλά ροπής στις 1986 (120/32 λέει ο κατασκευαστής) πήγαμε 143 στις 3436 με 36.9 κιλά στις 2336 στροφές.
Ικανοποιημένος είμαι στο δρόμο που βγήκε για λίγο τσιτωσε το αμάξι γεμίζει πολύ πιο άμεσα και η 6η που ήταν overdrive τώρα μου φάνηκε σαν 5η έπιασε για πλάκα τα 140...Το κόστος?
Έχεις δει διαφορά στην κατανάλωση ?
450 +ΦΠΑ μαζί με την δυναμομετρηση πριν και μετά.
Mια κονσέρβα επώνυμη θα κόστιζε από 260 και βαλε και θα έπρεπε να την περάσω μόνος μου και θα λειτουργούσε παράλληλα κοροιδευοντας τον εγκέφαλο και σε βάθος χρόνου θα μπουκώνε μάλλον το αμάξι και φυσικά χωρίς δυναμό πριν και μετά.
Θεωρητικά αν πατάω με τον ίδιο τρόπο το αμάξι δεν θα δω διαφορά. Τώρα το έβαλα δεν ξέρω στην πράξη. -
Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;
-
Φίλε πραγματικά μας έπιασες!
PRINT screen μάλλον μου έδειχνε και το αμάξι τζάμπα έτρωγε τα λάστιχα.
Ένα print screen Πριν ένα μετά και στους καφέδες που με κέρασαν μάλλον είχαν ρίξει πλασιμπο χαπάκι για να νομίζω ότι πήρα νέο αμάξι!
Έχεις δίκιο έπρεπε να είχα πάει Αθήνα!
Γιατί δεν μας λες το σωστό μαγαζί το δικό σου; μην ντρέπεσαι επιτρέπεται!
Εγώ ξέρω ότι το αμάξι ανάσανε τα διαγράμματα ήταν εκεί κατά την διάρκεια των πατηματων και ξέρω πως ήταν το αμάξι πριν το πρόγραμμα και πως μετά... -
@otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;
Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο
-
@alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;
Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο
Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;
-
@otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
@otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:
Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;
Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο
Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;
Κατι ξερω .
Βελτίωση κινητήρα diesel