Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 255
    • 318
    • 319
    • 253 / 319
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    147
    6368
    160085
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim @lap last edited by

      @lap said in TOYOTA FORUM:

      https://www.caranddriver.com/news/a44699820/2024-toyota-land-cruiser-revealed/

      κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζεται έχει 40-50 τοις εκατό καλύτερη ακαμψία από το προηγούμενο, έχω την εντύπωση ότι το 1970 τα αυτοκίνητα τα έφτιαχναν από ζελέ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Χαχα μάλλον δεν έχεις μαθηματικο μυαλό.😁

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ataim
          ataim last edited by ataim

          Κατά καιρούς παρουσιάζουν σπορ και τελικά πάνε κουβά, (δες s-fr).
          Προ διετίας δίπλα στα τότε concept chr/crown είχαν ένα μικρό κεντρομήχανο (πες mr2).
          Αν είναι τελικά να έρθει στην παραγωγή θα το δούμε σύντομα, κρατάω βέβαια μικρό καλάθι αν και έχουν παρουσιάσει κάτι teaser χαζοπατέντες για κεντρομήχανο.

          chr-mr2.jpg

          Εικάζω ότι θα μπορούσαν να πάρουν τον 1.6 από τα GR yaris/corolla και μαζί με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο και τον 80hp ηλεκτροκινητήρα από το hybrid max crown να έχουν ένα compact transverse drivetrain ικανό για 350hp. Με τα παραπάνω το συνολικό βάρος μπορεί να μείνει κάτω από τα 1300kg οπότε μιλάμε για ένα γρήγορο μικρό. (Κάτι αντίστοιχο είχαμε δει από την BMW με το awd i8 το οποίο χωρίς την plugin μπαταρία ζύγιζε 1400kg.) Εξάλλου δικό τους διθέσιο σπορ έχουν καιρό να παρουσιάσουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • miata_4ever
            miata_4ever last edited by

            Κάτι θα βγάλουν.ξερουν μπορούν έχουν την γνώση το εχουν αποδείξει άλλωστε αν και δεν χρειάζεται για τον μεγαλύτερο κατασκευαστή στον πλανήτη.απλα οι πωλήσεις θέλουν ηλεκτρικά και suv-λακια.και ετσι όλα μπαινουν στη ζυγαριά.

            The answer to everything is a Miata..

            PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
            MIATA NB 1.6 LSD

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              atrias last edited by

              διαφορά τιμής στην Αμερική

              Toyota won't release full details for awhile, but the company says the 2024 model will have a base price in the mid-$50,000 range, making it considerably less expensive than its predecessor. Back in 2021, the Land Cruiser started at just over $87K, so its replacement will have a nearly $30K discount.

              https://www.caranddriver.com/news/a44690438/2024-toyota-land-cruiser-2021-land-cruiser-compared/

              miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • miata_4ever
                miata_4ever @atrias last edited by

                @atrias said in TOYOTA FORUM:

                διαφορά τιμής στην Αμερική

                Toyota won't release full details for awhile, but the company says the 2024 model will have a base price in the mid-$50,000 range, making it considerably less expensive than its predecessor. Back in 2021, the Land Cruiser started at just over $87K, so its replacement will have a nearly $30K discount.

                https://www.caranddriver.com/news/a44690438/2024-toyota-land-cruiser-2021-land-cruiser-compared/

                Άρματα....

                The answer to everything is a Miata..

                PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                MIATA NB 1.6 LSD

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim last edited by ataim

                  Το hsd οι toyotaioi το εξελίσσουν σιγά σιγά κ πλέον βγάζουν αρκετά καλές αποδόσεις στο λίτρο.

                  Ξεκίνησαν με 70hp από 1,5l με το πρώτο prius
                  σε 340hp από 3,5l στο gs450h και έχουν πλέον

                  Στα 2,0l 200hp ή 225hp σε plugin
                  Στα 2,5l 250hp ή 300hp σε plugin
                  Στα 3,5l 400hp σε plugin

                  Περίεργο το ότι σταμάτησαν την 450h (3,5l V6) σειρά η οποία θεωρητικά θα μπορούσε να φτάσει κοντά στα 350hp και την αντικατέστησαν με μια parallel hybrid διάταξη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    Έρχομαι να απαντήσω το παραπάνω, η εισαγωγή του hybrid max συστήματος έχει να κάνει με το κόστος, θέλουν να έχουν ας πούμε 350 άλογα με 500 κιλά ροπής, για να το πετύχουν αυτό με την dual motor διάταξη χρειάζονται απαραίτητα έναν V6 + δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία. Εναλλακτικά προτιμούν την hybridmax διάταξη που έχουν τους ίδιους αριθμούς με έναν 4cyl turbo με έναν ηλεκτροκινητήρα. Μπορεί η κατανάλωση να είναι λίγο αυξημένη αλλά το κόστος κατασκευής είναι μικρότερο.

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vagnar last edited by

                      Παραδόξως το hybrid max δεν έχει το καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων του κόσμου το ecvt αλλά έχει κανονικό αυτόματο. Δεν διαβάζει η Toyota το forum.

                      fanis75 ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Προφανώς είναι άλλες οι απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο στην αγορά αυτή.

                        Είναι και θέμα marketing.

                        Η υψηλότερη απόδοση γίνεται με το ecvt. Η αγορά σε αυτήν την κατηγορία επιθυμεί κάτι άλλο οπότε...

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @vagnar last edited by

                          @vagnar said in TOYOTA FORUM:

                          Παραδόξως το hybrid max δεν έχει το καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων του κόσμου το ecvt

                          Δεν είναι το καλύτερο, απλά ειναι αξιόπιστο και πολύ ομαλό και φυσικά καλύτερο από αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, όσους συμπλέκτες και εαν έχουν. Το καλύτερο ειναι πλανητικό με μετατροπέα ροπής.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim @vagnar last edited by

                            @vagnar said in TOYOTA FORUM:

                            Παραδόξως το hybrid max δεν έχει το καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων του κόσμου το ecvt αλλά έχει κανονικό αυτόματο. Δεν διαβάζει η Toyota το forum.

                            Είναι γνωστό ότι το καλύτερο κιβώτιο είναι να μην έχεις κιβώτιο....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dstou last edited by

                              Χρήσιμη δοευκρίνιση: για ήρεμη και στρωτή οδήγηση το ecvt είναι φανταστικό, όχι απλά καλό. Για έλξη, ή ζμπορ οδήγηση δεν κάνει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • realzeus
                                realzeus @ataim last edited by

                                @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                500 κιλά ροπής

                                Άρμα μάχης;

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim @realzeus last edited by ataim

                                  @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                                  @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                  500 κιλά ροπής

                                  Άρμα μάχης;

                                  το hybridmax βγάζει 540nm-790nm ανάλογα με την έκδοση

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vagnar last edited by vagnar

                                    Τα 500 κιλά ροπής είναι γύρω στα 5000 Nm.
                                    (4903,325 NM για την ακρίβεια)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus @ataim last edited by

                                      @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                      @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                                      @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                      500 κιλά ροπής

                                      Άρμα μάχης;

                                      το hybridmax βγάζει 540nm-790nm ανάλογα με την έκδοση

                                      Ναι αλλά εσύ έγραψες 500 κιλά! 500 κιλά είναι 4905 Nm...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ataim
                                        ataim last edited by ataim

                                        oops 50κιλά!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Εχω ενα Κορολλα του 2006 και χρειαζομαι ενα καλο αλλα με πολυ λογικο κοστος συνενεργειο στα νοτια προαστεια (Γλυφαδα πχ η κοντα) για σερβις κλπ αλλα επισης θελω και να αλλαξω τον δεξι καθρεφτη με μεταχειρο (εχει σπασει και μιλαμε για ολον με τον μηχανισμο) οποτε που μπορουμε να το φτιαξουμε αυτο με 80 ευρω στην Γλυφαδα? Η καπου κοντα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Και η Τουότα στο χορό του Gigacasting, μιας τεχνολογίας που πρώτη η Tesla εφάρμοσε για την παραγωγή μεγάλων χυτοπρεσσαριστών κομματιών από αλουμίνιο, για μείωση βάρους, μεγαλύτερη ακαμψία , ταχύτητα και χαμηλότερα κοστολόγια.
                                            Στήνεται μια τεράστια πρέσσα, με μεγάλα καλούπια με υποδοχές χύτευσης κράματος αλουμινίου. Το αλουμίνιο εισέρχεται υπό πίεση σε θερμοκρασία άνω των 1.000 βαθμών, διαμορφώνεται στο καλούπι και εν συνεχεία ψύχεται γρήγορα έτσι ώστε σε 3' λεπτά το καλούπι να ανοίξει και να βγει έτοιμο. Σε άλλη περίπτωση θα δεκάδες εξαρτήματα να ενωθούν, βιδωθούν, συγκοληθούν, έτσι ώστε να βγει το κομμάτι έτοιμο μετά από περίπου 8 ώρες!
                                            Το μείον? Δεν επισκευάζονται σε περίπτωση σύγκρουσης, ή αν αυτό γίνεται, είναι αρκετά ακριβό, άρα αποτρεπτικό.
                                            Δεν είναι η μόνες που θα το κάνουν, GM, Geely, Κορεάται, ακολουθούν τον ίδιο δρόμο.

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 253 / 319
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr