Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 135
    • 136
    • 95 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2704
    98811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsofras @kostis20 last edited by

      @kostis20 said in VW T-Roc:

      Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

      Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

      K I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • A
        andya3 last edited by

        Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην πράξη μεταξύ acc και cc κι ας φαίνονται παρόμοια συστήματα. Το acc είναι και λίγο "αυτόματος πιλότος". Εκτός από την ξεκούραστη οδήγηση σου προσφέρει και μεγαλύτερη ασφάλεια.
        Με το cc απλώς γλυτώνεις το να πατάς το γκάζι. Κι αυτό για όση ώρα μπορέσεις. Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις σταθερή ταχύτητα στην Εθνική, όλο και κάτι θα συμβεί.

        Θα αναφέρω παραδείγματα από τη δική μου εμπειρία χρήσης ως τώρα.

        Μπαίνω πίσω από ένα polo στη μεσαία λωρίδα, που πηγαίνει κοντά 110 και ρυθμίζω τη ίδια ταχύτητα στο acc. Πήγαινα σαν τρένο, πολύ ξεκούραστα και απροβλημάτιστα. Όποτε έκοβε ο μπροστινός, έκοβα κι εγώ, όποτε επιτάχυνε, επιτάχυνα κι εγώ. Αυτόματα πάντα, εγώ απλώς είχα το νου μου καλού-κακού.

        Άλλη φορά πήγαινα μόνος στη μεσαία λωρίδα με 110 και συναντούσα κάποιον με 100. Έκοβε μόνο του λίγο ταχύτητα το αυτοκίνητο και ακολουθούσε το μπροστινό. Όποτε είχα όρεξη τον περνούσα.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        antonakis T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
        • antonakis
          antonakis @andya3 last edited by

          @andya3 said in VW T-Roc:

          Μπαίνω πίσω από ένα polo στη μεσαία λωρίδα, που πηγαίνει κοντά 110 και ρυθμίζω τη ίδια ταχύτητα στο acc. Πήγαινα σαν τρένο, πολύ ξεκούραστα και απροβλημάτιστα. Όποτε έκοβε ο μπροστινός, έκοβα κι εγώ, όποτε επιτάχυνε, επιτάχυνα κι εγώ. Αυτόματα πάντα, εγώ απλώς είχα το νου μου καλού-κακού.

          Έχω κάνει Εγνατία οδό με μπόλικη βροχή με ACC νυχτερινή ώρα. Απίστευτος βοηθός.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tsofras @andya3 last edited by

            @andya3 said in VW T-Roc:

            Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην πράξη μεταξύ acc και cc κι ας φαίνονται παρόμοια συστήματα. Το acc είναι και λίγο "αυτόματος πιλότος". Εκτός από την ξεκούραστη οδήγηση σου προσφέρει και μεγαλύτερη ασφάλεια.
            Με το cc απλώς γλυτώνεις το να πατάς το γκάζι. Κι αυτό για όση ώρα μπορέσεις. Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις σταθερή ταχύτητα στην Εθνική, όλο και κάτι θα συμβεί.

            Θα αναφέρω παραδείγματα από τη δική μου εμπειρία χρήσης ως τώρα.

            Μπαίνω πίσω από ένα polo στη μεσαία λωρίδα, που πηγαίνει κοντά 110 και ρυθμίζω τη ίδια ταχύτητα στο acc. Πήγαινα σαν τρένο, πολύ ξεκούραστα και απροβλημάτιστα. Όποτε έκοβε ο μπροστινός, έκοβα κι εγώ, όποτε επιτάχυνε, επιτάχυνα κι εγώ. Αυτόματα πάντα, εγώ απλώς είχα το νου μου καλού-κακού.

            Άλλη φορά πήγαινα μόνος στη μεσαία λωρίδα με 110 και συναντούσα κάποιον με 100. Έκοβε μόνο του λίγο ταχύτητα το αυτοκίνητο και ακολουθούσε το μπροστινό. Όποτε είχα όρεξη τον περνούσα.

            Εγώ το βάζω π.χ. 120 και αυξομειώνω απο το τιμόνι , ξεκούραστο είναι και αυτό

            georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • georgemit
              georgemit @tsofras last edited by

              @tsofras said in VW T-Roc:

              @andya3 said in VW T-Roc:

              Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην πράξη μεταξύ acc και cc κι ας φαίνονται παρόμοια συστήματα. Το acc είναι και λίγο "αυτόματος πιλότος". Εκτός από την ξεκούραστη οδήγηση σου προσφέρει και μεγαλύτερη ασφάλεια.
              Με το cc απλώς γλυτώνεις το να πατάς το γκάζι. Κι αυτό για όση ώρα μπορέσεις. Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις σταθερή ταχύτητα στην Εθνική, όλο και κάτι θα συμβεί.

              Θα αναφέρω παραδείγματα από τη δική μου εμπειρία χρήσης ως τώρα.

              Μπαίνω πίσω από ένα polo στη μεσαία λωρίδα, που πηγαίνει κοντά 110 και ρυθμίζω τη ίδια ταχύτητα στο acc. Πήγαινα σαν τρένο, πολύ ξεκούραστα και απροβλημάτιστα. Όποτε έκοβε ο μπροστινός, έκοβα κι εγώ, όποτε επιτάχυνε, επιτάχυνα κι εγώ. Αυτόματα πάντα, εγώ απλώς είχα το νου μου καλού-κακού.

              Άλλη φορά πήγαινα μόνος στη μεσαία λωρίδα με 110 και συναντούσα κάποιον με 100. Έκοβε μόνο του λίγο ταχύτητα το αυτοκίνητο και ακολουθούσε το μπροστινό. Όποτε είχα όρεξη τον περνούσα.

              Εγώ το βάζω π.χ. 120 και αυξομειώνω απο το τιμόνι , ξεκούραστο είναι και αυτό

              Στην πολλη κίνηση πατάς και ένα pause, παίρνεις τον έλεγχο και το ξαναβαζεις όταν ανοίξει ο δρόμος.

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kostis20 @tsofras last edited by

                @tsofras said in VW T-Roc:

                @kostis20 said in VW T-Roc:

                Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

                Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

                Γιατί πρέπει να επεμβαίνεις συνέχεια.Οποτε δεν υπάρχει ουσιαστικά καμία επαφή με το ACC όπου ασχολείσαι μόνο με το τιμόνι και τα flash

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsofras @kostis20 last edited by

                  @kostis20 said in VW T-Roc:

                  @tsofras said in VW T-Roc:

                  @kostis20 said in VW T-Roc:

                  Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

                  Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

                  Γιατί πρέπει να επεμβαίνεις συνέχεια.Οποτε δεν υπάρχει ουσιαστικά καμία επαφή με το ACC όπου ασχολείσαι μόνο με το τιμόνι και τα flash

                  Δεν είπα ότι έχει σχέση , απλά είπα ότι δεν είναι άχρηστο. Μία χαρά σε ξεκουράζει χωρίς να πατάς γκάζι.
                  Εγώ έτσι κάνω ταξίδια εδώ και χρόνια , 120 σταθερά , μεσαία , αριστερά για προσπέραση και παλι μεσαία. Αν χρειαστεί απο το τιμόνι παίζω +10 -10

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iceman7 @tsofras last edited by

                    @tsofras said in VW T-Roc:

                    @kostis20 said in VW T-Roc:

                    Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

                    Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

                    Ρομποτ είσαι και θα πας με σταθερή ταχύτητα 3 ωρες. Και ποια διαδρομή είναι ισιαδι αυτοκινητόδρομος 3 ωρες στην Ελλάδα ;
                    Αχρείαστα σύστηματα σε βατός άλλων χρηστικών.

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsofras @iceman7 last edited by

                      @iceman7 said in VW T-Roc:

                      @tsofras said in VW T-Roc:

                      @kostis20 said in VW T-Roc:

                      Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

                      Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

                      Ρομποτ είσαι και θα πας με σταθερή ταχύτητα 3 ωρες. Και ποια διαδρομή είναι ισιαδι αυτοκινητόδρομος 3 ωρες στην Ελλάδα ;
                      Αχρείαστα σύστηματα σε βατός άλλων χρηστικών.

                      Έχω μυοσκελετικά προβλήματα και κουράζομαι , 2.10 λεπτά που είναι το εξοχικό μου είναι είτε ευθεία είτε μεγάλες στροφές με ταχύτητες 100 -130
                      Σοβάρα τώρα ρε παιδιά δεν έχει ευθείες στην εθνική που μπορείς να πας με 120 με cruise control ?
                      Αν τώρα κάποιος πηγαίνει με 150+ και απλά κόβει επειδή βρίσκει κάποιον και δεν τον βολεύει είναι άλλη κουβέντα
                      Με την παραπάνω λογική για να μην είσαι ρομποτ να μην παίρνουμε και αυτόματα κιβώτια και περισσότερο ρομποτ είναι η χρήση του ACC όχι του απλού

                      Τεσπα μην το κουράζομαι είπα εγώ την άποψη μου δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο , ο καθένας όπως βολεύεται , άχρηστο δεν είναι στα ταξίδια πάντως

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        andya3 @tsofras last edited by

                        @tsofras said in VW T-Roc:

                        @iceman7 said in VW T-Roc:

                        @tsofras said in VW T-Roc:

                        @kostis20 said in VW T-Roc:

                        Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

                        Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

                        Ρομποτ είσαι και θα πας με σταθερή ταχύτητα 3 ωρες. Και ποια διαδρομή είναι ισιαδι αυτοκινητόδρομος 3 ωρες στην Ελλάδα ;
                        Αχρείαστα σύστηματα σε βατός άλλων χρηστικών.

                        Έχω μυοσκελετικά προβλήματα και κουράζομαι , 2.10 λεπτά που είναι το εξοχικό μου είναι είτε ευθεία είτε μεγάλες στροφές με ταχύτητες 100 -130
                        Σοβάρα τώρα ρε παιδιά δεν έχει ευθείες στην εθνική που μπορείς να πας με 120 με cruise control ?
                        Αν τώρα κάποιος πηγαίνει με 150+ και απλά κόβει επειδή βρίσκει κάποιον και δεν τον βολεύει είναι άλλη κουβέντα
                        Με την παραπάνω λογική για να μην είσαι ρομποτ να μην παίρνουμε και αυτόματα κιβώτια και περισσότερο ρομποτ είναι η χρήση του ACC όχι του απλού

                        Τεσπα μην το κουράζομαι είπα εγώ την άποψη μου δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο , ο καθένας όπως βολεύεται , άχρηστο δεν είναι στα ταξίδια πάντως

                        Δεν θα παρέμβαινα κανονικά, αλλά επειδή σε βλέπω καιρό στο forum και δεν δίστασες να πεις το πρόβλημά σου.
                        Γιατρός δεν είμαι, αλλά από προσωπική εμπειρία, γιατί έχω κι εγώ θέματα μέσης. Δεν είναι η καλύτερη επιλογή το leon.
                        Αφού θες hatch, πήγαινε και δες ένα α3 με τα καλά καθίσματα, μπαίνουν έξτρα. Αν έχει κάποιο για test drive η αντιπροσωπεία, εξήγησέ τους το θέμα σου και ζήτησέ το να βγεις για 1-2 ώρες Εθνική.
                        Θα με θυμηθείς. Φιλικά πάντα.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Ο καθένας οδηγεί όπως βολεύεται.
                          Δεν μπορώ τη σταθερή ταχύτητα. Θα πάω ταπα όπου θέλω, χαλαρά αλλου, θα κόψω σε στροφές.
                          Γι αυτό και εμένα προσωπικά δεν μου λένε κάτι τα σύστηματα αυτά.
                          Αντίθετα έχω καταλήξει ότι αν το αμάξι τραβάει, τέτοιες ευκολίες δεν τις χρειάζεσαι και ξεμουδιαζεις αυξομειώνοντας ταχύτητα.
                          Στη Χ1 απλά το έχω δοκιμάσει ελάχιστα ενώ αντίθετα στο γιαρις μου λείπει γιατί δεν πάει και οδηγείς συνέχεια με σταθερή ταχύτητα.
                          Το YC πάλι έχει acc αλλά που να πας με τέτοιο κουβα ;
                          Θα σκορπίσει ….

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap @iceman7 last edited by lap

                            @iceman7 said in VW T-Roc:

                            Το YC πάλι έχει acc αλλά που να πας με τέτοιο κουβα ;
                            Θα σκορπίσει ….

                            Πες τα!!!!!

                            Έχουμε βαρεθεί να κάνουμε slalom όταν είμαστε πίσω από κάποιο YC.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tsofras @andya3 last edited by

                              @andya3 said in VW T-Roc:

                              @tsofras said in VW T-Roc:

                              @iceman7 said in VW T-Roc:

                              @tsofras said in VW T-Roc:

                              @kostis20 said in VW T-Roc:

                              Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

                              Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

                              Ρομποτ είσαι και θα πας με σταθερή ταχύτητα 3 ωρες. Και ποια διαδρομή είναι ισιαδι αυτοκινητόδρομος 3 ωρες στην Ελλάδα ;
                              Αχρείαστα σύστηματα σε βατός άλλων χρηστικών.

                              Έχω μυοσκελετικά προβλήματα και κουράζομαι , 2.10 λεπτά που είναι το εξοχικό μου είναι είτε ευθεία είτε μεγάλες στροφές με ταχύτητες 100 -130
                              Σοβάρα τώρα ρε παιδιά δεν έχει ευθείες στην εθνική που μπορείς να πας με 120 με cruise control ?
                              Αν τώρα κάποιος πηγαίνει με 150+ και απλά κόβει επειδή βρίσκει κάποιον και δεν τον βολεύει είναι άλλη κουβέντα
                              Με την παραπάνω λογική για να μην είσαι ρομποτ να μην παίρνουμε και αυτόματα κιβώτια και περισσότερο ρομποτ είναι η χρήση του ACC όχι του απλού

                              Τεσπα μην το κουράζομαι είπα εγώ την άποψη μου δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο , ο καθένας όπως βολεύεται , άχρηστο δεν είναι στα ταξίδια πάντως

                              Δεν θα παρέμβαινα κανονικά, αλλά επειδή σε βλέπω καιρό στο forum και δεν δίστασες να πεις το πρόβλημά σου.
                              Γιατρός δεν είμαι, αλλά από προσωπική εμπειρία, γιατί έχω κι εγώ θέματα μέσης. Δεν είναι η καλύτερη επιλογή το leon.
                              Αφού θες hatch, πήγαινε και δες ένα α3 με τα καλά καθίσματα, μπαίνουν έξτρα. Αν έχει κάποιο για test drive η αντιπροσωπεία, εξήγησέ τους το θέμα σου και ζήτησέ το να βγεις για 1-2 ώρες Εθνική.
                              Θα με θυμηθείς. Φιλικά πάντα.

                              Ευχαριστώ φίλε μου, όντως δεν κάνει το Leon για εμένα πλέον και ειδικά με την ανάρτηση που έχει. Θα φύγω από το γκρούπ όμως αν και είναι ακριβώς στα γούστα μου γιατί θέλω αυτόματο και με DSG δεν ξαναμπλεκω ( για αυτό κοιταγα Formentor με dq381) αλλά με κούρασε με την αξιοπιστία

                              gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • gtsartsal
                                gtsartsal @tsofras last edited by gtsartsal

                                @tsofras
                                Δεν ρίχνεις μια ματιά στο honda hrv.
                                Αξιόπιστο, αυτόματο, οικονομικό στη χρήση και ψηλό για τη μέση.

                                Βέβαια, προϋποθέτει να θέλεις και να έχεις να δώσεις 36.700.

                                edit.
                                Είδα ότι αναφέρεις μέχρι 32.
                                Αν δεν έχεις πρόβλημα με ελάχιστα μεταχειρισμένο
                                κάνε μια κλήση.
                                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333290296-honda-hr-v

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tsofras @gtsartsal last edited by

                                  @gtsartsal said in VW T-Roc:

                                  @tsofras
                                  Δεν ρίχνεις μια ματιά στο honda hrv.
                                  Αξιόπιστο, αυτόματο, οικονομικό στη χρήση και ψηλό για τη μέση.

                                  Βέβαια, προϋποθέτει να θέλεις και να έχεις να δώσεις 36.700.

                                  edit.
                                  Είδα ότι αναφέρεις μέχρι 32.
                                  Αν δεν έχεις πρόβλημα με ελάχιστα μεταχειρισμένο
                                  κάνε μια κλήση.
                                  https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333290296-honda-hr-v

                                  Ευχαριστώ το έχω δει και αυτό έχει αστείο χώρο στο πορτ μπαγκαζ

                                  gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gtsartsal
                                    gtsartsal @tsofras last edited by

                                    @tsofras said in VW T-Roc:

                                    @gtsartsal said in VW T-Roc:

                                    @tsofras
                                    Δεν ρίχνεις μια ματιά στο honda hrv.
                                    Αξιόπιστο, αυτόματο, οικονομικό στη χρήση και ψηλό για τη μέση.

                                    Βέβαια, προϋποθέτει να θέλεις και να έχεις να δώσεις 36.700.

                                    edit.
                                    Είδα ότι αναφέρεις μέχρι 32.
                                    Αν δεν έχεις πρόβλημα με ελάχιστα μεταχειρισμένο
                                    κάνε μια κλήση.
                                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333290296-honda-hr-v

                                    Ευχαριστώ το έχω δει και αυτό έχει αστείο χώρο στο πορτ μπαγκαζ

                                    Χώρο αποσκευών 335 έχει.
                                    Οκ μικρότερο από ένα χατς που έχουν περίπου 380.
                                    Αλλά κάτω από πίσω καθισμαεχει χώρο για σακίδια οπότε μια η άλλη.

                                    Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kostis20 @tsofras last edited by

                                      @tsofras said in VW T-Roc:

                                      @kostis20 said in VW T-Roc:

                                      @tsofras said in VW T-Roc:

                                      @kostis20 said in VW T-Roc:

                                      Το cruise control αν δεν είναι active όντως δεν εχει κανένα νόημα. Ειδικά στην Ελλάδα.Το active όμως αλλάζει εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ασφάλεια. Πλέον το χρησιμοποιώ πάντα στην ΕΟ.

                                      Δλδ είναι καλύτερα αν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ας πούμε 120 , για 2-3 ώρες να πατάς εσύ το γκάζι απο το να βάλεις απλό cruise control ? Γιατί δεν έχει νόημα?

                                      Γιατί πρέπει να επεμβαίνεις συνέχεια.Οποτε δεν υπάρχει ουσιαστικά καμία επαφή με το ACC όπου ασχολείσαι μόνο με το τιμόνι και τα flash

                                      Δεν είπα ότι έχει σχέση , απλά είπα ότι δεν είναι άχρηστο. Μία χαρά σε ξεκουράζει χωρίς να πατάς γκάζι.
                                      Εγώ έτσι κάνω ταξίδια εδώ και χρόνια , 120 σταθερά , μεσαία , αριστερά για προσπέραση και παλι μεσαία. Αν χρειαστεί απο το τιμόνι παίζω +10 -10

                                      Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι οτι δεν ανησυχεις για τα προπορευόμενα οχήματα ,γιατι το σύστημα θα μειώσει ταχύτητα.
                                      Εγω κινούμαι πλέον αργότερα απο οτι παλιότερα ,ανάμεσα σε 137 ή 147 km/h και εχω βολευτει αφάνταστα ειδικά οταν εχει κίνηση στην ΕΟ.Επίσης δε ξεφευγεις εύκολα με τη ταχύτητα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 @gtsartsal last edited by

                                        @gtsartsal said in VW T-Roc:

                                        @tsofras said in VW T-Roc:

                                        @gtsartsal said in VW T-Roc:

                                        @tsofras
                                        Δεν ρίχνεις μια ματιά στο honda hrv.
                                        Αξιόπιστο, αυτόματο, οικονομικό στη χρήση και ψηλό για τη μέση.

                                        Βέβαια, προϋποθέτει να θέλεις και να έχεις να δώσεις 36.700.

                                        edit.
                                        Είδα ότι αναφέρεις μέχρι 32.
                                        Αν δεν έχεις πρόβλημα με ελάχιστα μεταχειρισμένο
                                        κάνε μια κλήση.
                                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333290296-honda-hr-v

                                        Ευχαριστώ το έχω δει και αυτό έχει αστείο χώρο στο πορτ μπαγκαζ

                                        Χώρο αποσκευών 335 έχει.
                                        Οκ μικρότερο από ένα χατς που έχουν περίπου 380.
                                        Αλλά κάτω από πίσω καθισμαεχει χώρο για σακίδια οπότε μια η άλλη.

                                        Σωστος. Μπορει να ειναι οντως μικροτερος αλλα ειναι σχεδον τετραγωνος κ δεν χανεις λιτρα.
                                        Επισης κατω απο τα καθισματα μπαινουν 2 σακοι σχετικα μικροι θεωρω 20-30λιτρα κατα μηκος.
                                        Το ειχαμε δει απο κοντα κ αυτο. Αλλα ειχε κ 13 μηνες παραδοση...
                                        Ενα ακομα θεματακι ηταν το μεσαιο καθισμα πισω. Το σηκωσανε παρα πολυ λες κ ειναι 4 θεσιο κ ηταν καπως αβολο για οποιον ηθελε να μεταφερει κ καποιον εξτρα πισω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • sargus
                                          sargus last edited by

                                          Θεωρώ και εγώ ότι το Hrv είναι μια άριστη επιλογή για τον @tsofras!

                                          Οπως μου έλεγε και ο γάτος, και κατά παραφραση του γνωστού ρητου, once you go Honda, you never go back!
                                          (Χαλβαδιαζω το άτιμο το Crv αλλά είναι πανάκριβο!)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει ότι το αυτοκίνητο έχει "hill start assist?

                                            Σε ανηφόρα ενεργοποιώ το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Και λύνει μόνο του όταν πατάω γκάζι και αρχίσει να κινείται προς τα εμπρός το αυτοκίνητο. Χωρίς να κυλίσει καθόλου προς τα πίσω.

                                            Αλλά αυτό δεν το κάνει μόνο σε ανηφόρα. Παντού έτσι δουλεύει το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Λύνει μόνο του όταν δώσεις αρκετό γκάζι για να ξεκινήσει η προς τα εμπρός κίνηση του αυτοκινήτου.

                                            Αυτή τη λειτουργία του ηλεκτρικού χειρόφρενου ονομάζουν hill assist, ή κάτι άλλο?

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 95 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr