-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι ΑΠΕ δε θα θα γίνουν ποτέ σταθερά η κυρια πηγή ρεύματος, είναι στοχαστικες (άμα έχει ήλιο και άμα φυσάει). Οι ΗΠΑ παράγουν 50% + ρεύμα από φυσικό αέριο, οι Κινέζοι 50% + από λιγνίτη.
Ο λόγος που βάζουν ΑΠΕ πλέον είναι για να πουλάνε το ρεύμα έξω, στην Ελλάδα δε μπορεί να απορροφηθεί .Οι ΑΠΕ από μόνες τους προφανώς και δεν μπορούν να γίνουν σταθερές τιμές, για αυτό ξεκίνησαν να γίνονται και μονάδες αποθήκευσης, ήδη τρέχει ο πρώτος διαγωνισμός. Συνδυαστικά με αποθήκευση, μπορεί η περίσσεια παραγόμενη ενέργεια από ΑΠΕ της ημέρας, να εγχύεται στο δίκτυο το βράδυ με σκοπό να μειωθούν αντίστοιχα οι τιμές που θα πρέπει να σηκώσουν εκείνες τις ώρες το κοστοβόρο αέριο. Μην ξεχνάτε και το μοντέλο που εφαρμόζει ο Tesla στο Texas με τα Virtual Power Plant, νομιζω και Αυστραλία.
-
Τι μονάδες αποθήκευσης;
Τεράστια bank με μπαταρίες;
Αυτά δεν είναι έξοδα που θα αυξήσουν την τιμή; -
Υπάρχει κι άλλη αποθήκευση, με τεχνητή λίμνη και υδροηλεκτρικό. Τα πράγματα αυτά είναι ακόμη στα σπάργανα, έχουν μέλλον.
-
Τι διάβασα πριν λίγο στις σαχλαμάρες που βγάζει το κινητό;
Πως η ΕΕ προτείνει την χρήση μικρών αυτοκινήτων, ώστε να γίνεται οικονομία στις μπαταριές αλλά επίσης, και μικρότερους χώρους στάθμευσης;
χαχαχαχα!!!
Είμαστε γελοίοι... -
Μικρά αυτοκίνητα θέλουμε οι περισσότεροι, αλλά οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν λένε να τα κάνουν ηλεκτρικά. Προτιμούν να πουλάνε μαούνες.
-
Μικρά θέλουμε λόγω φτώχειας και γελοίας ρυμοτομίας της τσιμεντένιας τρώγλης που ζούμε. Όχι επειδή μας αρέσουν πχ. Αλλιώς εγώ θα ήθελα για δεύτερο ένα SUV τέρας το λιγότερο 4μιση μέτρα και εννοείται από 3 λίτρα και πάνω. Ή κάνα Ράπτορα για χαρντοκορίλες.
-
Δεν θα υπάρξει διάδοχος του Honda e επειδή ο κόσμος θέλει SUV.
-
Καλά έτσι και αλλιώς κολοσσιαία αποτυχία ήταν το αμαξάκι. Για να μην είμαι άδικος όμως, θα ήταν το ιδανικό δώρο από τον Κηφισιώτη μεγαλοexecutive πατέρα στη 18χρονη κόρη Αμαλία-Νεφέλη που πέρασε μετ επαίνων στην Αρχιτεκτονική, αλλά μέχρι εκεί.
-
Και 'γω θά'θελα ένα μικρό, αλλά όχι ως μοναδικό, όμως.
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μικρά αυτοκίνητα θέλουμε οι περισσότεροι, αλλά οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν λένε να τα κάνουν ηλεκτρικά. Προτιμούν να πουλάνε μαούνες.
Οι μαούνες είναι ποιο πουλ-μουρ και δήθεν.
Με ένα π.χ. Skoda Citigo τι μούρη να πουλήσεις στην Λεωφόρο Κηφισίας;Ενώ με ένα φαλαινοθηρικό 4τροχο είναι άλλη η αίσθηση.
Όγκος, πρωτεΐνες, κρεατίνες, ντούκια... -
Αν βγει ένα σούπερ-μίνι σε λογική τιμή, δεν θα προλαβαίνει να πουλάει.
Κιτ για μετατροπή δεν υπάρχουν άραγε; -
Σήμερα σε διάφορα σάιτ έχουμε την πρώτη φωτό του νέου C3.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/citroen-e-c3-ilektriko-c3-me-timi-kato-apo-ta-25-hiliarika
είναι αυτό που λέγαμε.
Μιλάνε για τιμή 23000 προ επιδότησης, δηλαδή για 15000 για μικρή μπαταρία με 82 άλογα και αυτονομία 300 χλμ.
Κάπως έτσι θα είναι και το νέο Πάντα.
Μάλιστα θα παίζουν έξω και με μηνιαίο μίσθωμα 100 ευρώ.
Το αμάξι είναι το ίδιο με το Αβέντζερ, απλά με την μικρότερη μπαταρία, θα είναι αρκετά φτηνότερο και προφανώς έτσι θα παίζει η Στελλάντις καλύπτοντας τις διάφορες ανάγκες.
Ηλεκτρικό μεγέθους μαούνας, με πολλά άλογα, που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν επιτρέπεται να τρέχεις, αλλά και αν τρέχεις πέφτει πολύ η αυτονομία και τεράστιες μπαταρίες με μεγάλο βάρος, θα είναι στο μέλλον αρχαιολογία ανάλογη με τον κομπιούτορα της ΙΒΜ του 50 που ήταν σε χώρο 500 τμ.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σήμερα σε διάφορα σάιτ έχουμε την πρώτη φωτό του νέου C3.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/citroen-e-c3-ilektriko-c3-me-timi-kato-apo-ta-25-hiliarika
είναι αυτό που λέγαμε.
Μιλάνε για τιμή 23000 προ επιδότησης, δηλαδή για 15000 για μικρή μπαταρία με 82 άλογα και αυτονομία 300 χλμ.
Κάπως έτσι θα είναι και το νέο Πάντα.
Μάλιστα θα παίζουν έξω και με μηνιαίο μίσθωμα 100 ευρώ.
Το αμάξι είναι το ίδιο με το Αβέντζερ, απλά με την μικρότερη μπαταρία, θα είναι αρκετά φτηνότερο και προφανώς έτσι θα παίζει η Στελλάντις καλύπτοντας τις διάφορες ανάγκες.
Ηλεκτρικό μεγέθους μαούνας, με πολλά άλογα, που δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις, γιατί δεν επιτρέπεται να τρέχεις, αλλά και αν τρέχεις πέφτει πολύ η αυτονομία και τεράστιες μπαταρίες με μεγάλο βάρος, θα είναι στο μέλλον αρχαιολογία ανάλογη με τον κομπιούτορα της ΙΒΜ του 50 που ήταν σε χώρο 500 τμ.
ας δουμε τιμη στην ελλαδα και τα ξανα λαμε. Αν βγει οντως εως 25κ προ επιδοτησης, θα παει καλα
-
Δεν θα είναι έτσι. Βγήκε teaser και είναι αρκετά διαφορετικο. Ευτυχώς δηλαδή. Γιατί αυτό δεν ήταν ωραίο
-
Βάλτε φωτοβολταικα στα σπίτια σας όσοι έχετε χρήμα και χώρο.
Ακόμα και με αυτό το περίεργο πρόγραμμα που βγαλανε για τα σπιτια, η ζήτηση της χώρας θα πέσει 2GW (σε σύνολο 9GW).
Βάζουνε βάζουνε βάζουνε ΑΠΕ, πλέον μάλλον θα πρεπει να απαγορευτούν μεγάλες επενδύσεις (ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά μεγάλης κλίμακας) χωρίς μέσα αποθήκευσης.
https://energypress.gr/news/ti-aneferan-oi-foreis-kai-oi-etaireies-ton-ape-gia-flegon-thema-ton-perikopon-sti-diaboyleysi -
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βάλτε φωτοβολταικα στα σπίτια σας όσοι έχετε χρήμα και χώρο.
Ακόμα και με αυτό το περίεργο πρόγραμμα που βγαλανε για τα σπιτια, η ζήτηση της χώρας θα πέσει 2GW (σε σύνολο 9GW).
Βάζουνε βάζουνε βάζουνε ΑΠΕ, πλέον μάλλον θα πρεπει να απαγορευτούν τέτοιες επενδύσεις χωρίς μέσα αποθήκευσης.
https://energypress.gr/news/ti-aneferan-oi-foreis-kai-oi-etaireies-ton-ape-gia-flegon-thema-ton-perikopon-sti-diaboyleysiτο προγραμμα που τρεχει τωρα για φβ στις στεγες, περιλαμβανει και μπαταρια. Μαλιστα την μπαταρια την επιδοτει κατα τεραστιο ποσοστο ακομα και σε υψηλα εισοδηματικα κλιμακια. Βασικα, την μπαταρια επιδοτει
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το προγραμμα που τρεχει τωρα για φβ στις στεγες, περιλαμβανει και μπαταρια. Μαλιστα την μπαταρια την επιδοτει κατα τεραστιο ποσοστο ακομα και σε υψηλα εισοδηματικα κλιμακια. Βασικα, την μπαταρια επιδοτει
Ναι, αλλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα μπαταρίες Tesla....
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το προγραμμα που τρεχει τωρα για φβ στις στεγες, περιλαμβανει και μπαταρια. Μαλιστα την μπαταρια την επιδοτει κατα τεραστιο ποσοστο ακομα και σε υψηλα εισοδηματικα κλιμακια. Βασικα, την μπαταρια επιδοτει
Ναι, αλλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα μπαταρίες Tesla....
ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει
εχει εξαιρετικες huawei
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το προγραμμα που τρεχει τωρα για φβ στις στεγες, περιλαμβανει και μπαταρια. Μαλιστα την μπαταρια την επιδοτει κατα τεραστιο ποσοστο ακομα και σε υψηλα εισοδηματικα κλιμακια. Βασικα, την μπαταρια επιδοτει
Ναι, αλλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα μπαταρίες Tesla....
ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει
εχει εξαιρετικες huawei
Ίσχυει, αλλά στο texas με 30 dollar το μήνα + μπαταρία tesla φορτίζεις αυτοκίνητο όσο γουστάρεις. Και παράλληλα, πάλι με power wall, πουλάς ρεύμα στο δίκτυο μέσω VPP της Tesla και έχεις και έξτρα εισοδηματάκι, και επέκταση της εγγύσης της μπαταρίας... Καλός και ο Huawei, δεν λέω, αλλά εχω το σκέφτομαι πιο συνολικά ώστε να το συνδυάσο με το αυτοκίνητο και φυσικά την τσέπη μου για κανω συνδυαστική απόσβεση.
-
Τα 9 GW ζήτησης ρεύματος στην Ελλάδα είναι στις 9 το βράδυ το καλοκαίρι, δεν ξέρω πόσο μπορούν να την μειώσουν τα Φ.Β. αν δεν έχει ήλίο. Εκτός και αν λέμε για μπαταρίες που θα την μειώσουν 1-2 ώρες μέχρι να αδειάσουν.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης