Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 338
    • 339
    • 249 / 339
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    154
    6774
    195542
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • miata_4ever
      miata_4ever @bill_hsd last edited by

      @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

      @ektoras said in TOYOTA FORUM:

      Πέρα από τις ανάγκες που έχουμε εμείς σαν επιβάτες σε ένα υβριδικό, αντίστοιχη ανάγκη ή και μεγαλύτερη, έχει η υβριδική αερόψυκτη μπαταρία, που βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

      Η ενεργοποίηση του συστήματος κλιματισμού χειμώνα καλοκαίρι, βοηθάει στην καλή της λειτουργία, στην σταθερή θερμοκρασία της, την μείωση της υγρασίας από το εσωτερικό του αυτοκινήτου που την επιβαρύνει, αλλά φιλτράρει και τον αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που είναι ο ίδιος που ψύχει ή θερμαίνει και την μπαταρία.

      Παρατηρώ από την εφαρμογή Hybrid Assistant μεταξύ άλλων και τη λειτουργία του ανεμιστήρα που ψύχει την μπαταρία, ο οποίος ενεργοποιείται εντελώς αθόρυβα όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας φτάσει γύρω στους 35°C.
      Η θερμοκρασία της καμπίνας, την οποία επίσης δείχνει η ίδια εφαρμογή, επηρεάζει ελάχιστα τη θερμοκρασία της μπαταρίας, είτε τον χειμώνα, είτε το καλοκαίρι, αλλά η χρήση του κλιματισμού βοηθάει τη λειτουργία της μπαταρίας για τους λόγους που ανέφερες.

      Στο πριους 2 που είχα έλεγε ρητά στο manual ότι χειμώνα καλοκαίρι πρέπει το κλίμα να είναι ενεργό με θερμοκρασία 20-21.
      Επίσης όχι ανοικτά παράθυρα κατακαλοκαιρο με 35+ και τα χέρια έξω και τραλαλά.συμφωνω με τους παραπάνω ότι στο υβριδικό ελάχιστα αυξάνεται η κατανάλωση με κλίμα στο ον.

      The answer to everything is a Miata..

      PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
      MIATA NB 1.6 LSD

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        akikos last edited by

        IMG_7417.jpeg

        Πωωω παιδια ατομικό ρεκόρ

        B G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • B
          bill_hsd @akikos last edited by

          @akikos said in TOYOTA FORUM:

          IMG_7417.jpeg

          Πωωω παιδια ατομικό ρεκόρ

          Δες έχεις δει τίποτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            groover1972 @akikos last edited by

            @akikos said in TOYOTA FORUM:

            IMG_7417.jpeg

            Πωωω παιδια ατομικό ρεκόρ

            ναι μέσος όρος 30 χλμ όντως είναι ρεκόρ ΚΤΕΛ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              v_a last edited by v_a

              20230715_202047.jpg
              Personal best
              Θα πέσει κι άλλο...
              Και άσε τους hybrid haters να σκούζουν...

              B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                andya3 last edited by

                Αν το αυτοκίνητο το έχει κάποιος μόνο για χρήση πόλης, σαν παπάκι, είναι γνωστό ότι έχουν χαμηλή κατανάλωση τα υβριδικά Toyota.
                Βάλτε όμως και καταναλώσεις με κανονικές μέσες ταχύτητας 70-80 και πάνω, να δούμε τι καίνε όταν χρησιμοποιούνται σαν κανονικά αυτοκίνητα.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                ataim miata_4ever 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • V
                  v_a last edited by v_a

                  20230715_200933.jpg 20230715_200909.jpg
                  Πηγα με το παπάκι Ωρωπό. Εθνική 120-140, με κίνηση όμως μέχρι να βγεις σε αυτήν.
                  Ούτε αυτό μετράει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    v_a last edited by

                    20230715_202654.jpg 20230715_202627.jpg
                    Καραβάκι απέναντι και στη συνέχεια ανηφορική διαδρομή στη κεντρική Ευβοια.
                    Αξιοπρεπές το παπάκι 🐤

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bill_hsd @v_a last edited by bill_hsd

                      @v_a said in TOYOTA FORUM:

                      20230715_202047.jpg
                      Personal best
                      Θα πέσει κι άλλο...
                      Και άσε τους hybrid haters να σκούζουν...

                      Για την ακρίβεια Toyota Hybrid Haters (THH)...εάν προκειται (σπανίως) για κανένα υβριδικό Honda ή Nissan είναι όλα καλά...😄

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        akikos last edited by akikos

                        Πάτησα για πρώτη φορά το POWER και έπαθα μόκο. Φαίνεται πολύ δυνατότερο από 116 άλογα.

                        miata_4ever .SPIROS. 0 realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • ataim
                          ataim @andya3 last edited by

                          @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                          Βάλτε όμως και καταναλώσεις με κανονικές μέσες ταχύτητας 70-80 και πάνω, να δούμε τι καίνε όταν χρησιμοποιούνται σαν κανονικά αυτοκίνητα.

                          Με το yaris και acc στα 75 αν κατέβεις το ποτάμι θα κάψεις 2 στην άνοδο 5 μέση θα είσαι στα 3,5

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • miata_4ever
                            miata_4ever @andya3 last edited by miata_4ever

                            @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                            Αν το αυτοκίνητο το έχει κάποιος μόνο για χρήση πόλης, σαν παπάκι, είναι γνωστό ότι έχουν χαμηλή κατανάλωση τα υβριδικά Toyota.
                            Βάλτε όμως και καταναλώσεις με κανονικές μέσες ταχύτητας 70-80 και πάνω, να δούμε τι καίνε όταν χρησιμοποιούνται σαν κανονικά αυτοκίνητα.

                            .με το πριους 2 ποτέ δεν είδα κατανάλωση πανω απο 5,8 λίτρα με κανονική οδήγηση δηλαδή Εγνατία 120-130 και χρήση κλίμα 90%.απο το 2009.
                            Με αυτό πριους τώρα gen 3 το πάω ενα κλικ πάνω σε οδήγηση σε Ρυθμό δηλαδή και λόγω δύναμης και ότι χρησιμοποιω το power mode αρκετά συχνα μέση πάνω από 5,5 δεν είδα.ειπαμε δεν κάνουμε αγώνες άλλωστε δεν σχεδιάστηκαν για αυτό τον λόγω αλλά ούτε πάμε σαν κότες στο δρόμο.
                            εδω ο παλιος...και διπλα ο νεος!!καλα δεν τον λες και νεο 13 ετων χαχαχα

                            thumbnail.jpg

                            The answer to everything is a Miata..

                            PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                            MIATA NB 1.6 LSD

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • miata_4ever
                              miata_4ever @akikos last edited by

                              @akikos said in TOYOTA FORUM:

                              Πάτησα για πρώτη φορά το POWER και έπαθα μόκο. Φαίνεται πολύ δυνατότερο από 116 άλογα.

                              Είναι η ροπή του ηλεκτροκινητήρα

                              The answer to everything is a Miata..

                              PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                              MIATA NB 1.6 LSD

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • .SPIROS. 0
                                .SPIROS. 0 @akikos last edited by

                                @akikos said in TOYOTA FORUM:

                                Πάτησα για πρώτη φορά το POWER και έπαθα μόκο. Φαίνεται πολύ δυνατότερο από 116 άλογα

                                αλλαζει η λειτουργια του γκαζιου, αλλα δεν γινεται πιο γρηγορο. Ειναι το ιδιο με το να εισαι στο normal και να πατας περισσοτερο το γκαζι. Αμα το πατησεις τερμα θα δεις οτι η επιταχυνση ειναι ακριβως ιδια στα 2 προγραμματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @akikos last edited by realzeus

                                  @akikos said in TOYOTA FORUM:

                                  Πάτησα για πρώτη φορά το POWER και έπαθα μόκο. Φαίνεται πολύ δυνατότερο από 116 άλογα.

                                  Χαλαρώστε λίγο. Θα μπείτε καμιά φορά σε κανένα αυτοκίνητο με 200-300 άλογα και θα νομίζετε ότι μπήκατε σε Σουχόι... Εγώ πλέον το δικό μου με 200 άλογα το θεωρώ οριακά σβέλτο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ataim
                                    ataim @vagnar last edited by

                                    @vagnar said in TOYOTA FORUM:

                                    Από που προκύπτει ότι ο διπλάσιου μεγέθους ηλεκτροκινητήρας ζητά πιο πολύ ισχύ για τις ίδιες απαιτήσεις κίνησης;

                                    @a65 said in TOYOTA FORUM:

                                    Προκύπτει από ενδείξεις αν βάλεις obd + εφαρμογή να παρακολουθείς τις στροφές και άλλα, εφόσον δεν υπάρχει στροφόμετρο.

                                    Παραθέτω τα παρακάτω:
                                    Yaris 1,5 hybrid: 92hp@5500 120nm@3600-4800
                                    Honda Jazz 1.5 hev: 98hp@5600-6400 127nm@4500-5000

                                    Prius 1.8 hybrid: 97hp@5200 142nm@3600
                                    Honda insight 1.5 hev: 107hp@6000 134nm@5000

                                    Τα Honda είναι φτιαγμένα για υψηλότερες στροφές λειτουργίας, τα Toyota είναι long stroke slow revving, δεν ξέρω που είδατε ότι δουλεύουν ψηλά. Μιλάμε για 1000 σαλ κάτω σε αντίστοιχου μεγέθους εφαρμογές.

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      a65 @ataim last edited by

                                      @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                      @vagnar said in TOYOTA FORUM:

                                      Από που προκύπτει ότι ο διπλάσιου μεγέθους ηλεκτροκινητήρας ζητά πιο πολύ ισχύ για τις ίδιες απαιτήσεις κίνησης;

                                      @a65 said in TOYOTA FORUM:

                                      Προκύπτει από ενδείξεις αν βάλεις obd + εφαρμογή να παρακολουθείς τις στροφές και άλλα, εφόσον δεν υπάρχει στροφόμετρο.

                                      Παραθέτω τα παρακάτω:
                                      Yaris 1,5 hybrid: 92hp@5500 120nm@3600-4800
                                      Honda Jazz 1.5 hev: 98hp@5600-6400 127nm@4500-5000

                                      Prius 1.8 hybrid: 97hp@5200 142nm@3600
                                      Honda insight 1.5 hev: 107hp@6000 134nm@5000

                                      Τα Honda είναι φτιαγμένα για υψηλότερες στροφές λειτουργίας, τα Toyota είναι long stroke slow revving, δεν ξέρω που είδατε ότι δουλεύουν ψηλά. Μιλάμε για 1000 σαλ κάτω σε αντίστοιχου μεγέθους εφαρμογές.

                                      Μα και εγώ το ίδιο έγραψα ότι δουλεύουν πιο χαμηλά και για του λόγου το αληθές βάζω από report σε ταξίδι με 145χλμ την ώρα max δούλευε περί τις 5000rpm
                                      Στιγμιότυπο οθόνης (380).png

                                      Όσο για τα honda καλά είναι δεν λέω αλλά κάνουν κάνα 10χιλιαρο παραπάνω οι αντίστοιχες εκδόσεις.

                                      B V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill_hsd @a65 last edited by

                                        @a65 said in TOYOTA FORUM:

                                        @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                        @vagnar said in TOYOTA FORUM:

                                        Από που προκύπτει ότι ο διπλάσιου μεγέθους ηλεκτροκινητήρας ζητά πιο πολύ ισχύ για τις ίδιες απαιτήσεις κίνησης;

                                        @a65 said in TOYOTA FORUM:

                                        Προκύπτει από ενδείξεις αν βάλεις obd + εφαρμογή να παρακολουθείς τις στροφές και άλλα, εφόσον δεν υπάρχει στροφόμετρο.

                                        Παραθέτω τα παρακάτω:
                                        Yaris 1,5 hybrid: 92hp@5500 120nm@3600-4800
                                        Honda Jazz 1.5 hev: 98hp@5600-6400 127nm@4500-5000

                                        Prius 1.8 hybrid: 97hp@5200 142nm@3600
                                        Honda insight 1.5 hev: 107hp@6000 134nm@5000

                                        Τα Honda είναι φτιαγμένα για υψηλότερες στροφές λειτουργίας, τα Toyota είναι long stroke slow revving, δεν ξέρω που είδατε ότι δουλεύουν ψηλά. Μιλάμε για 1000 σαλ κάτω σε αντίστοιχου μεγέθους εφαρμογές.

                                        Μα και εγώ το ίδιο έγραψα ότι δουλεύουν πιο χαμηλά και για του λόγου το αληθές βάζω από report σε ταξίδι με 145χλμ την ώρα max δούλευε περί τις 5000rpm
                                        Στιγμιότυπο οθόνης (380).png

                                        Όσο για τα honda καλά είναι δεν λέω αλλά κάνουν κάνα 10χιλιαρο παραπάνω οι αντίστοιχες εκδόσεις.

                                        Επιβεβαιώνω, παρατηρωντας real time τα δεδομενα, απο την εφαρμογή Hybrid Assistant, ότι σε full throttle επιτάχυνση το 1.8 C-HR μου (κινητήρας 2ZR-FXE) φτάνει μέχρι τις 5200 rpm.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ataim
                                          ataim last edited by

                                          ποια obd έχετε; πολύ καλό το scatter graph

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            a65 last edited by a65

                                            obd lx bluetooth κάνα κατοστάρικο
                                            και εφαρμογή δωρεάν από το google play

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 338
                                            • 339
                                            • 249 / 339
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr