Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 135
    • 136
    • 99 / 136
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    179
    2719
    202424
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ibiza95 @elvet last edited by

      @elvet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ibiza95 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @elvet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @someonestranger said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Ώρα για αλλαγή ελαστικών σε διάσταση 185 60 15 σε polo 1.4th I.μετά από ερωτήσεις σε λάστιχα δες έχω καταλήξει σε
      Bridgestone turanza t005
      Falken ZIEX ZE310 EcoRun
      Goodyear EfficientGrip
      Κριτικές αν τα φοράει κάποιος;
      Τα turanza 005 σε 175/65/15 μου μεταμόρφωσαν το αυτοκίνητο.

      Σε τί αυτοκίνητο;

      Fiat G.Punto

      Έτσι κι αλλιώς έχει ωραία περπατησιά- τιμόνι-φρενάρισμα

      H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        n-k-9 @alexandros-s last edited by n-k-9

        @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        Παλιά αναρωτιόμουν για ποιον λόγο δε βρίσκεις συχνά συγκριτικά τεστ σε μικρότερες διαστάσεις. Με τον καιρό κατάλαβα ποια είναι η αιτία. Όσο μικρότερες οι διαστάσεις τόσο πιο ανεπαισθητες είναι οι διαφορές. Πιο ελαφριά τα οχήματα, πιο χαμηλές οι επιδόσεις. Αν λοιπόν βάλεις σε ενα seicento, michelin η gislaved δε θα δεις διαφορά. Πού να την δεις; στο φρενάρισμα; αφού είναι πανάλαφρο. Στο κράτημα; αφού είτε θα τουμπάρει, είτε δε θα αποκτήσει αρκετή ταχύτητα για να φύγει. Μαλακό ή σκληρό προφίλ πάλι, έχει ελάχιστη σημασία, αφού είναι πολύ ελαφρύ για να ανοίγει.

        Αυτός είναι και ο λόγος που οι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων είναι γενικά πολύ ικανοποιημένοι με μοντέλα ελαστικών που άλλοι, με πιο βαριά οχήματα, χτυπούν το κεφάλι τους στον τοίχο για την επιλογή φθηνου ελαστικού.

        Δεν βρίσκεις συγκριτικά σε μικρότερες διαστάσεις διότι πλέον έχουν μεγαλώσει, ακόμα και σε μικρά αυτοκίνητα.
        Στις αρχές της δεκαετίας του '90 ένα sedan c segment φόραγε 175/70/13.
        Στα τελειώματα της παραπάνω δεκαετίας πήγαμε σε 195/60/15, ενώ στα 00's φτάσαμε στο 205/55/16.
        Πλέον έχουμε ακόμα μεγαλύτερα νούμερα.
        Όσον αφορά τους κατόχους και την ικανοποίηση με οικονομικότερα μοντέλα ελαστικών, αυτή έχει να κάνει πρωτίστως με την απόσταση των επιδόσεων μεταξύ α' και β' κατηγορίας. Αυτή είναι μικρότερη τα τελευταία χρόνια. Πρόσεξε, δεν αναφέρομαι στην γ' κατηγορία (αυτή που στο tyrereviews αναφέρεται ως economy και budget), αλλά στην β' (mid range κατά tyrereviews).
        Όταν π.χ. βλεπω ως καταναλωτής ότι το Kleber Dynaxer HP4 (mid range) φρενάρει στο βρεγμένο σε 40.2 μέτρα, όταν το Dunlop Sport Bluresponse (premium) χρειάζεται 41.5, τότε είμαι επιφυλακτικός στο κατά πόσον αξίζει το έξτρα 20% κόστος (ποσοστό το οποίο στις μεγαλύτερες διαστάσεις είναι υψηλότερο) για να αγοράσω τα α' κατηγορίας.

        alexandros-s 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • H
          harisma23 @ibiza95 last edited by

          @ibiza95 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @elvet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @ibiza95 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @elvet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @someonestranger said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          Ώρα για αλλαγή ελαστικών σε διάσταση 185 60 15 σε polo 1.4th I.μετά από ερωτήσεις σε λάστιχα δες έχω καταλήξει σε
          Bridgestone turanza t005
          Falken ZIEX ZE310 EcoRun
          Goodyear EfficientGrip
          Κριτικές αν τα φοράει κάποιος;
          Τα turanza 005 σε 175/65/15 μου μεταμόρφωσαν το αυτοκίνητο.

          Σε τί αυτοκίνητο;

          Fiat G.Punto

          Έτσι κι αλλιώς έχει ωραία περπατησιά- τιμόνι-φρενάρισμα

          Για το Grande Punto μιλάμε; Είχα οδηγήσει προ 7 ετών το ατμοσφαιρικό 1400άρι με 3000 Km μόνο (δηλαδή καινούριο) και ήταν σαφέστατα κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Ανάρτηση βάρκα-γυαλό, τιμόνι playstation, κινητήρας ασθενικός. Πλήρης απογοήτευση.

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            ibiza95 @harisma23 last edited by

            @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @ibiza95 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @elvet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @ibiza95 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @elvet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @someonestranger said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            Ώρα για αλλαγή ελαστικών σε διάσταση 185 60 15 σε polo 1.4th I.μετά από ερωτήσεις σε λάστιχα δες έχω καταλήξει σε
            Bridgestone turanza t005
            Falken ZIEX ZE310 EcoRun
            Goodyear EfficientGrip
            Κριτικές αν τα φοράει κάποιος;
            Τα turanza 005 σε 175/65/15 μου μεταμόρφωσαν το αυτοκίνητο.

            Σε τί αυτοκίνητο;

            Fiat G.Punto

            Έτσι κι αλλιώς έχει ωραία περπατησιά- τιμόνι-φρενάρισμα

            Για το Grande Punto μιλάμε; Είχα οδηγήσει προ 7 ετών το ατμοσφαιρικό 1400άρι με 3000 Km μόνο (δηλαδή καινούριο) και ήταν σαφέστατα κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Ανάρτηση βάρκα-γυαλό, τιμόνι playstation, κινητήρας ασθενικός. Πλήρης απογοήτευση.

            Για τον κινητήρα συμφωνώ.
            Το συγκρίνω με κάτι κόρσα, φαμπια , ρίο εποχής που οδηγικά μου φάνηκα πιο αδιάφορα και αδικαιολόγητα "σκληρά".
            Το Grande Punto παρά τη μαλακή ανάρτηση ελισσόταν και πειθαρχούσε ανέλπιστα (για εμένα) καλά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 last edited by harisma23

              Διαφωνώ. Βάρκα-γυαλό ανάρτηση. Απελπισία σε τέτοιο βαθμό, που αναρωτιόμουν πως κατάφεραν να το κάνουν να στρίβει με τον T-Jet...
              Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 5-6 σουπερμίνι της εποχής που ήταν πολύ καλύτερα!

              I elvet 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • I
                ibiza95 @harisma23 last edited by

                @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                Διαφωνώ. Βάρκα-γυαλό ανάρτηση. Απελπισία σε τέτοιο βαθμό, που αναρωτιόμουν πως κατάφεραν να το κάνουν να στρίβει με τον T-Jet...
                Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 5-6 σουπερμίνι της εποχής που ήταν πολύ καλύτερα!

                Δεκτό. Μπορεί να το είχε βελτιώσει διακριτικά και να μην μου το είπε.
                Σε σχέση με αυτοκίνητα που ανέφερα το θεωρείς χειρότερο;

                H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harisma23 @ibiza95 last edited by

                  @ibiza95 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  Διαφωνώ. Βάρκα-γυαλό ανάρτηση. Απελπισία σε τέτοιο βαθμό, που αναρωτιόμουν πως κατάφεραν να το κάνουν να στρίβει με τον T-Jet...
                  Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 5-6 σουπερμίνι της εποχής που ήταν πολύ καλύτερα!

                  Δεκτό. Μπορεί να το είχε βελτιώσει διακριτικά και να μην μου το είπε.
                  Σε σχέση με αυτοκίνητα που ανέφερα το θεωρείς χειρότερο;

                  Αν μιλάμε για μοντέλα του 2016, το θεωρώ χειρότερο από Corsa και Fabia. Από το Rio δεν ξέρω (το είχα οδηγήσει πολύ λίγο).

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-s
                    alexandros-s @n-k-9 last edited by

                    @n-k-9 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Παλιά αναρωτιόμουν για ποιον λόγο δε βρίσκεις συχνά συγκριτικά τεστ σε μικρότερες διαστάσεις. Με τον καιρό κατάλαβα ποια είναι η αιτία. Όσο μικρότερες οι διαστάσεις τόσο πιο ανεπαισθητες είναι οι διαφορές. Πιο ελαφριά τα οχήματα, πιο χαμηλές οι επιδόσεις. Αν λοιπόν βάλεις σε ενα seicento, michelin η gislaved δε θα δεις διαφορά. Πού να την δεις; στο φρενάρισμα; αφού είναι πανάλαφρο. Στο κράτημα; αφού είτε θα τουμπάρει, είτε δε θα αποκτήσει αρκετή ταχύτητα για να φύγει. Μαλακό ή σκληρό προφίλ πάλι, έχει ελάχιστη σημασία, αφού είναι πολύ ελαφρύ για να ανοίγει.

                    Αυτός είναι και ο λόγος που οι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων είναι γενικά πολύ ικανοποιημένοι με μοντέλα ελαστικών που άλλοι, με πιο βαριά οχήματα, χτυπούν το κεφάλι τους στον τοίχο για την επιλογή φθηνου ελαστικού.

                    Δεν βρίσκεις συγκριτικά σε μικρότερες διαστάσεις διότι πλέον έχουν μεγαλώσει, ακόμα και σε μικρά αυτοκίνητα.
                    Στις αρχές της δεκαετίας του '90 ένα sedan c segment φόραγε 175/70/13.
                    Στα τελειώματα της παραπάνω δεκαετίας πήγαμε σε 195/60/15, ενώ στα 00's φτάσαμε στο 205/55/16.
                    Πλέον έχουμε ακόμα μεγαλύτερα νούμερα.
                    Όσον αφορά τους κατόχους και την ικανοποίηση με οικονομικότερα μοντέλα ελαστικών, αυτή έχει να κάνει πρωτίστως με την απόσταση των επιδόσεων μεταξύ α' και β' κατηγορίας. Αυτή είναι μικρότερη τα τελευταία χρόνια. Πρόσεξε, δεν αναφέρομαι στην γ' κατηγορία (αυτή που στο tyrereviews αναφέρεται ως economy και budget), αλλά στην β' (mid range κατά tyrereviews).
                    Όταν π.χ. βλεπω ως καταναλωτής ότι το Kleber Dynaxer HP4 (mid range) φρενάρει στο βρεγμένο σε 40.2 μέτρα, όταν το Dunlop Sport Bluresponse (premium) χρειάζεται 41.5, τότε είμαι επιφυλακτικός στο κατά πόσον αξίζει το έξτρα 20% κόστος (ποσοστό το οποίο στις μεγαλύτερες διαστάσεις είναι υψηλότερο) για να αγοράσω τα α' κατηγορίας.

                    Έχεις δίκιο, όντως οι διαστάσεις έχουν μεγαλώσει.
                    Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι στα μικρότερα αυτοκίνητα οι διαφορές είναι μικρότερες λόγω βάρους και αδυναμίας να φέρουν υψηλές επιδόσεις.

                    Πχ, η διαφορά των kleber και Dunlop, θα ήταν πιο μικρη απ' ότι σε ενα polo απ' οτι στο golf. Όχι μόνο στο τεστ, αλλά στην πραγματική οδήγηση, όπου ο οδηγός του polo θα έχει χαμηλότερη μέση ταχύτητα. Αν δε, παμε σε αυτοκίνητα δεκαετίας, εκεί μπορεί να μην υπάρχει ουσιώδης διαφορά.

                    Για τις κατηγορίες των ελαστικών, αυτό που εχω καταλάβει είναι οτι κακώς έχει περάσει ότι οι μάρκες β κατηγορίας δίνουν λάστιχα β κατηγορίας και οι γ κατηγορίας δίνουν ξεφτίλα. Απλά στις μάρκες β κατηγορίας είναι λιγότερα τα καλά μοντέλα και στις μάρκες γ κατηγορίας μπορεί να βρεις κάτι καλό, αλλά πρέπει να είσαι τυχερός. Η gislaved που ανέφερα είναι μεν γ κατηγορίας, αλλά έχει δώσει ικανοποιητικά λάστιχα στο παρελθόν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elvet
                      elvet @harisma23 last edited by

                      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Διαφωνώ. Βάρκα-γυαλό ανάρτηση. Απελπισία σε τέτοιο βαθμό, που αναρωτιόμουν πως κατάφεραν να το κάνουν να στρίβει με τον T-Jet...
                      Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 5-6 σουπερμίνι της εποχής που ήταν πολύ καλύτερα!

                      Διαφωνώ. Το είχα από καινούργιο το 2007 με τον αργό diesel 75hp. (το πούλησα με 390K km). Ηταν μαλακό, άνετο και προοδευτικό. Επαιρνε κλίσεις, αλλά κρατούσε πολύ καλά το δρόμο και δεν έβγαζε μούτρα. Εντάξει ήταν πολύ αδύναμο, αλλά κρατούσε όταν έστριβε με φόρα. Δεν ήταν παιχνιδιάρικο, αλλά στις στροφές σημάδευες έγερνε κι έστριβε. Το τιμόνι δεν είχε αίσθηση, πολύ ελαφρύ, αλλά το αυτοκίονητο πήγαινε άνετα και «γλυκά». Χαρακτηριστικά την ίδια περίοδο είχαμε στη δουλειά και το corsa (ίδιο πλαίσιο, ίδιος κινητήρας), το οποίο ήταν πολύ χειρότερο, για΄τι ήντα πολύ σκληρό, χωροπηδούσε με το παραμικρό, πολύ πιο ενυρικό στις ανωμαλίες και κυρίως έχανε ξαφνικά πρόσδυση και έβγαζε μούτρα. Η οδήγηση του ενός και του άλλου διαδοχικά έδειχνε τελείως άλλα αυτοκίνητα. Επίσης την ίδια εποχή ατμοσφαιρικό swift 1,3 πολύ χειρότερο. Το ίδιο ψόφιο σκληρό με κουραστική ανα΄ρτηση, χωρίς να στρίβει γρήγορα, γλιστρούσε όλο με τα 4 έξω από τη στροφή. Punto και πάλι Punto

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        ibiza95 @harisma23 last edited by

                        @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @ibiza95 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Διαφωνώ. Βάρκα-γυαλό ανάρτηση. Απελπισία σε τέτοιο βαθμό, που αναρωτιόμουν πως κατάφεραν να το κάνουν να στρίβει με τον T-Jet...
                        Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 5-6 σουπερμίνι της εποχής που ήταν πολύ καλύτερα!

                        Δεκτό. Μπορεί να το είχε βελτιώσει διακριτικά και να μην μου το είπε.
                        Σε σχέση με αυτοκίνητα που ανέφερα το θεωρείς χειρότερο;

                        Αν μιλάμε για μοντέλα του 2016, το θεωρώ χειρότερο από Corsa και Fabia. Από το Rio δεν ξέρω (το είχα οδηγήσει πολύ λίγο).

                        Η εμπειρία που είχα ήταν 14' και έδειχναν σχετικά "φρέσκα" δηλ η αγορά τους ήταν σίγουρα μετά το '10

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Ούτε στο δικό μου καταλαβαίνω διαφορά, όταν αλλάζω μάρκα.Μόνο την τελευταία φορά που έβαλα μια διάσταση πιο στενά, έγινε πιο μαλακό.

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasil last edited by

                            Καλησπέρα! Μπορώ να βάλω σε ένα αμάξι που φοράει 13άρα ζάντα, 15άρα (195/50/15); Πρόκειται για το starlet (το τελευταίο μοντέλο, 1998). Και αν ναι, τι κερδίζω, τι χάνω;

                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Και 16άρα έχω δει, αλλά για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό;
                              Θες να βάλεις μεγαλύτερα φρένα, γιατί τό 'κανες τούρμπο;

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                otokomae @vasil last edited by

                                @vasil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Καλησπέρα! Μπορώ να βάλω σε ένα αμάξι που φοράει 13άρα ζάντα, 15άρα (195/50/15); Πρόκειται για το starlet (το τελευταίο μοντέλο, 1998). Και αν ναι, τι κερδίζω, τι χάνω;

                                Λογικά δεν θα παίρνει τα πόδια του. Νομίζω 175 φοράει σε 13αρα. Πες μας και το προφίλ.

                                V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasil @bassstarlet last edited by

                                  @bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  Και 16άρα έχω δει, αλλά για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό;
                                  Θες να βάλεις μεγαλύτερα φρένα, γιατί τό 'κανες τούρμπο;

                                  Όχι απλά έχω καλές ζάντες αλουμινίου από άλλο αυτοκίνητο και λέω μήπως ταιριάζουν. Απλά είναι μεγαλύτερες... Αν μπαίνουν, τι τροποποιήσεις χρειάζονται και πόσο περίπου θα κοστίσει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Πρέπει πρώτα από όλα να δεις αν ταιριάζει το καρέ και το offset. Για μένα δεν αξίζει.

                                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vasil @otokomae last edited by

                                      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @vasil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      Καλησπέρα! Μπορώ να βάλω σε ένα αμάξι που φοράει 13άρα ζάντα, 15άρα (195/50/15); Πρόκειται για το starlet (το τελευταίο μοντέλο, 1998). Και αν ναι, τι κερδίζω, τι χάνω;

                                      Λογικά δεν θα παίρνει τα πόδια του. Νομίζω 175 φοράει σε 13αρα. Πες μας και το προφίλ.

                                      Λες ε;; Τα εργοστασιακά είναι 165/70/13. Πάντως έχω δει κι εγώ ζάντες μεγαλύτερες σε starlet. Πως τις βάζουν;

                                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasil @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Πρέπει πρώτα από όλα να δεις αν ταιριάζει το καρέ και το offset. Για μένα δεν αξίζει.

                                        αα εννοείς δηλαδή ότι παίζει να μη βιδώνει καν;

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus @vasil last edited by

                                          @vasil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          Πρέπει πρώτα από όλα να δεις αν ταιριάζει το καρέ και το offset. Για μένα δεν αξίζει.

                                          αα εννοείς δηλαδή ότι παίζει να μη βιδώνει καν;

                                          Φυσικά και παίζει αυτό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            otokomae @vasil last edited by otokomae

                                            @vasil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @vasil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            Καλησπέρα! Μπορώ να βάλω σε ένα αμάξι που φοράει 13άρα ζάντα, 15άρα (195/50/15); Πρόκειται για το starlet (το τελευταίο μοντέλο, 1998). Και αν ναι, τι κερδίζω, τι χάνω;

                                            Λογικά δεν θα παίρνει τα πόδια του. Νομίζω 175 φοράει σε 13αρα. Πες μας και το προφίλ.

                                            Λες ε;; Τα εργοστασιακά είναι 165/70/13. Πάντως έχω δει κι εγώ ζάντες μεγαλύτερες σε starlet. Πως τις βάζουν;

                                            185/50r15 θα μπορούσες να βάλεις. Θα είχε βελτίωση σε αίσθηση και θα έπινε και παραπάνω βενζίνη βεβαίως. Το ofset είναι 37-41 εργοστασιακή τιμή. Αυτό αναγράφεται εσωτερικά στον αφαλό της ζάντας. Το μοτίβο των μπουλονιών είναι 4*100 οπότε δες τα και πράξε αναλόγως όπως προανέφερε και ο REAL.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 99 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr