Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 672
    • Best 14
    • Groups 0

    vasil

    @vasil

    12
    Reputation
    23
    Profile views
    672
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vasil Unfollow Follow

    Best posts made by vasil

    • Βαρύ υδραυλικό τιμόνι

      Καλημέρα,

      Χτες βράδυ όπως πήγα να παρκάρω με όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο, κόλλησε για λίγο το τιμόνι και δεν έστριβε με τίποτα! Τελικά πάρκαρα οκ. Και μετά γύριζε κανονικά το τιμόνι. Αλλά το ξεπάρκαρα και το περπάτησα λίγο και παρατήρησα ότι είναι κάπως βαρύ.

      Τώρα το πρωί που άνοιξα το καπό είδα ότι ήθελε λάδι (έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι) και συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Όμως πάλι το νιώθω κάπως βαρύ όταν κινούμαι. Σαν να στρίβει δυσκολότερα... Φυσικά δεν μου είναι πρόβλημα που κάπου κάπου θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια για να στρίψει, απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά... Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;

      Τι μπορεί να φταίει και βάρυνε έτσι ξαφνικά;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • Καπνοί από το καπό

      Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
      Ευχαριστώ προκαταβολικά!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Τoyota Starlet .

      @miata_4ever said in Τoyota Starlet .:

      @vasil said in Τoyota Starlet .:

      Καλησπέρα. Το τελευταίο μοντέλο Τoyota Starlet τι ρεζερβουάρ έχει; Σύμφωνα με το manual είναι 45 λίτρα. Ωστόσο γεμίζοντας με τον δείκτη σε αυτό το σημείο:
      c1537581-cf04-4fb3-9a02-bb2ae6a2fab0-image.png
      χώρεσε 30 λίτρα. Επίσης, δεν άναψε το λαμπάκι της βενζίνης. Πάντως, με βάση τον δείκτη, φαίνεται πως χωράει γύρω στα 35 λίτρα. Εκτός κι αν μόλις η βελόνα φτάσει τέρμα κάτω, ανάβει τότε το λαμπάκι και έχει άλλα 10 λίτρα. Γνωρίζει κανείς;

      Πρέπει να φτάσει τέρμα κάτω για να ανάψει το λαμπάκι.

      Α άρα είναι διαφορετικό από άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει... Και μάλλον όταν ανάβει λαμπάκι πρέπει να έχει καμιά 10αριά λίτρα, δεν εξηγείται αλλιώς. Εκτός εάν ο δείκτης δε δουλεύει σωστά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasil
    • RE: Πρόβλημα με αυτόματο αυτοκίνητο σε ανηφόρα

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
      κοιτα, λεπτομερειες στον τροπο λειτουργειας του δεν ξερω, νομιζω ή καλυτερα πιστευω οτι και μονο με τον βενζινοκινητηρα δεν θα επρεπε να εχει τετοια θεματα σε ανηφορες κτλ, μου φαινετε λιγο παραξενο, ναι το να ειχε μειωμενη αποδοση αλλα αλλο το να μη μπορει να την ανεβει.

      Χμμ... θα φανεί. Ίσως να είναι και κάτι άλλο. Το άφησε για σέρβις και για να το κοιτάξουν και αυτό το θέμα. Όταν μάθω νεότερα θα ξαναγράψω.
      Πάντως ωραίο αυτό το σύστημα που όταν σταματάς αυτόματα σβήνει ο βενζινοκινητήρας. Για μια πόλη με ιδιαίτερη κίνηση είναι εξαιρετικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Πρέπει πρώτα από όλα να δεις αν ταιριάζει το καρέ και το offset. Για μένα δεν αξίζει.

      αα εννοείς δηλαδή ότι παίζει να μη βιδώνει καν;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει

      @a65 said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @vasil said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      Το διαγνωστικό βγάζει 30 σφάλματα διάφορα (εγκέφαλο, πολλαπλασιαστή, αισθητήρες, τάση μπαταρίας κλπ). Μου είπαν βέβαια πως δεν είναι όλα αυτά, αλλά ένα προφανώς που επηρεάζει όλα αυτά (πχ η μπαταρία είναι σε πολύ καλή κατάσταση).

      Θα μπορούσε ένας προβληματικός στα τελευταία του εγκέφαλος να εμφανίζει τέτοιου είδους προβλήματα; Μάλλον εκεί καταλήγουμε με "εις άτοπο απαγωγή". Μου κάνει όμως εντύπωση πως δεν υπάρχει τρόπος να διαγνώσει κανείς έαν ο ίδιος ο εγκέφαλος έχει πρόβλημα ή όχι.

      Αν τα σβήσεις αυτά τα σφάλματα τα ξαναβγάζει όλα μαζί?
      Κι εγώ τι να πω προσπαθώ να καταλάβω, κανονικά θα έπρεπε να υπήρχε κάποιος κωδικός να βγάζει σφάλμα στη ECM
      https://www.solopcms.com/blog/7-common-ecm-failure-symptoms/

      Ας πει και κανένας άλλος παρόμοια εμπειρία.

      Ακριβώς, τα έσβησε ο μηχανικός όλα και μετά που το ξανάπαθα και το ελέγξε, τα έβγαλε όλα μαζί, μην μπορώντας να καταλάβει τι ακριβώς φταίει. Ότι και να αλλάχτηκε δεν έδωσε λύση. Δε ξέρω λεπτομέρειες για τα σφάλματα, τι ακριβώς τον έβγαλε, λίγο που τα είδα ήταν νομίζω όλα ηλεκτρολογικής φύσης, όπως αυτά που ανέφερα παραπάνω. Σ' ευχαριστώ πολύ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Πιέσεις ελαστικών: 32/30?

      Με συγχωρείς δεν πρόσεξα την ερώτηση. Απάντησα γενικά στο ερώτημα του θέματος που πολλοί λένε γύρω στα 30-32 γενικά (χωρίς να λαμβάνουν υπόψη βάρος, αυτοκίνητο, ελαστικό κλπ)...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Πιέσεις ελαστικών: 32/30?

      Εγώ βάζω μόνο όσο ακριβώς λέει ο κατασκευαστής στο manual και ανάλογα τον τύπο ελαστικού που φοράω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει

      @miata_4ever said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @vasil said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @miata_4ever said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @vasil said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @miata_4ever said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @vasil said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @miata_4ever said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @k-m said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @vasil said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      @atrias said in Σβήσιμο αυτοκίνητου εν κινήσει:

      τι αυτοκίνητο είναι;
      στην αντιπροσωπεία ρώτησες;

      Fiat Punto το πρώτο μοντέλο (του '99 facelift). Ρώτησα στην αντιπροσωπεία Σφακιανάκη και μου είπαν ότι επειδή έκαναν αναβάθμιση στα συστήματα τους, δεν υποστηρίζουν πλέον τόσο παλαιά μοντέλα, οπότε ούτε ραντεβού δεν μπόρεσα να κλείσω.

      όλα αυτα που εχεις αλλάξει, τι κοστος έχουν ?

      προσπαθω να καταλαβω το κοστος για ενα παλιο αυτοκίνητο.

      Πήγαινε πάρε ένα obd Bluetooth βάλε και ένα πρόγραμμα στο κινητό σου και σβηνε τις βλάβες εσύ και μη παρακαλάς κανέναν.ταυτοχρονα δες μια μια τις βλάβες με τους κωδικούς τους και ψάξτο και λίγο μόνος σου .ξεκινα με πεταλουδα για μένα
      Σε συνδυασμό με egr

      Σε ευχαριστώ πολύ, αλλά δυστυχώς δεν υποστηρίζει OBD, είναι παλαιότερου τύπου ο εγκέφαλος. Μάλιστα σε αρκετά ηλεκτρολογεία και διαγνωστικά κέντρα δεν μπορούσαν καν να το ελέγξουν καθώς δεν είχαν την κατάλληλη φίσα και πρόγραμμα.

      Θα μιλήσω με φίλο μηχανικό στα φιατ χρόνια φιατακια δλδ και θα σου πω.

      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Εάν δεν είναι 16βάλβιδο το fiat τότε ο δικός μου μου είπε έχει μονού σημείου ψεκασμό που σημαίνει θα κοιτάξεις το μπεκ οπωσδήποτε έλεγχο καθάρισμα μέτρημα υπάρχει διαδικασία η οποία γίνεται. Δεύτερη πιθανότητα αντλία βενζίνης η οποία δεν φαίνεται πουθενά στο διαγνωστικό δεν βγάζει βλάβη ζεσταίνεται και κόβει την παροχή αυτά μου είπε .

      To 16βάλβιδο είναι. Το είχα πάει σε ειδικούς και καλά για μπεκ και πεταλούδα, το άφησα και μετά από ώρες που πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται, μου είπαν γιατί θες να κάνεις καθαρισμό; Δεν έχει κάτι το αυτοκίνητο, έλα να το πάρεις. 😶

      Αντλία βενζίνης είχα αλλάξει τον χειμώνα και μάλιστα έβαλα πολύ καλή μάρκα, αντικαθιστώντας μια άλλη που μου είχαν βάλει πριν 30.000 χλμ (δηλ. καινούργια σχεδόν ήταν και η προηγούμενη). Αυτό που λες με την διακοπή παροχής ακούγεται λογικό, αλλά πως γίνεται σε δύο αντλίες καινούργιες να γίνεται το ίδιο; Γι' αυτό μου αλλάξανε ένα ρελέ που τροφοδοτεί με ρεύμα και την αντλία βενζίνης, αλλά ούτε πάλι λύθηκε το πρόβλημα.

      πάντως μου είπε ότι έχει obd και είναι μες στον κινητήρα στο χώρο της μηχανής δηλαδή όπως ανοίγεις το καπό δεξιά αν θυμάμαι καλά.

      Προφανώς είναι το OBD-1 που ανέφερε παραπάνω ο Πάνος. Απλά δεν έχουν όλοι τη σχετική φίσα και το πρόγραμμα για διάγνωση. Σε αρκετά ηλεκτρολογεία έφαγα πόρτα...

      €3.63 7%OFF | OBD OBD2 Auto Car Cable Fit F-iat 3Pin to OBDII 16Pin A-lfa L-ancia DLC For Fiat 3 Pin Male to 16 Pin Female Diagnostic Cable
      https://a.aliexpress.com/_ms7O2H2
      Αγοράζεις από Κινέζο αυτό και έτσι κουμπωνεις σε όλα το οβδ2.θα αγοράζα και έναν ανταπτορα οβδ2 Bluetooth ,πρόγραμμα στο κινητό και είσαι έτοιμος.θα είχα δικό μου διαγνωστικό .με αυτό τον τρόπο θα βλέπεις και real time πληροφορίες όπως θερμοκρασίες αισθητήρα λ τιμές ότι θες.

      Πολλά ευχαριστώ!!! 👏
      Θα ψάξω μήπως το βρω κάπου κι εδώ Ελλάδα, για πιο γρήγορη παραλαβή...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Πιέσεις ελαστικών: 32/30?

      @bassstarlet said in Πιέσεις ελαστικών: 32/30?:

      Στο Skroutz πάντως, δεν μου βγάζει πρώτο κανένα κίτρινο.
      Επειδή(ς) έχω χρησιμοποιήσει 5-6 από τα φθηνά, που έχουν σωλήνα επενδυμένη με «κάλτσα», την έχω πατήσει δυό φορές, να κοπεί ο σωλήνας εκεί που μπαίνει στο μηχάνημα.
      Προφανώς το λάστιχο είναι ποιότητας κούκουρούκου, και λόγω θερμοκρασίας όταν φουσκώνεις, κόβεται.

      Μάλλον εννοεί o φίλος ένα κιτρινόμαυρο που λέει best seller (Τρόμπα Αυτοκινήτου C1399 150PSI με Καλώδιο Αναπτήρα 12V).

      Κι εγώ πάντως την έχω πατήσει ακριβώς έτσι, όπως επίσης μου έχει τύχει να χαλάσει το όργανο (φούσκωνε αλλά δε δούλευε ο μετρητής), ενώ μου έχουν κάψει κάποιες φορές και ασφάλεια τέτοιου είδους τρόμπες.

      Τώρα ποιο όργανο είναι πιο αξιόπιστο δε ξέρω, αλλά σίγουρα στα βενζινάδικα οι περισσότεροι έχουν μηχανήματα κάτω του μετρίου...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil

    Latest posts made by vasil

    • RE: Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO

      @ilias-a said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

      @vasil said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

      Καλησπέρα! Το αυτοκίνητο μου δεν περνάει τον τεχνικό έλεγχο για τα καυσαέρια. Βγάζει περίπου τις εξής τιμές:

      1. Στο ρελαντί (750 στροφές): υδρογονάνθρακες 400 ppm, μονοξείδιο 0,30%, διοξείδιο 7,90%, λάμδα 0,83, υποπίεση 0,47 bars.
      2. Στις 2000 στροφές: υδρογονάνθρακες: 530 ppm, μονοξείδιο 1,50%, διοξείδιο 10,50%, λαμδα 0,81, υποπίεση 0,46 bars.

      Υπάρχει περίπτωση να σώζεται η κατάσταση με αλλαγή κάποιου αισθητήρα ή του καταλύτη; Η μονόδρομος είναι η επισκευή κινητήρα (καίει γύρω στο 1 λιτρο στα 1000km).

      Να σημειώσω ότι πέρσι πέρασε από τον προηγούμενο κάτοχο ΚΤΕΟ με τις εξής τιμές: μονοξείδιο σε ρελαντί και υψηλές στροφές 0,06, υδρογονάνθρακες 7 και λάμδα στις υψηλές στροφές 1,008. Πριν περάσει είχε αλλάξει εξάτμιση (μάλλον καταλύτη) βάσει του βιβλίου σέρβις. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;;

      Το αυτοκίνητο είναι Toyota Starlet EP91 του 1998 με πάνω από 330.000 Κm στο κοντέρ.

      Μεσα στην διετια εχεις αλλαξει ιμαντα χρονισμου?
      Θυμασαι και το οξυγονο?

      Ναι άλλαξα πέρσι με το που το πήρα. Το οξυγόνο ήταν και στις δύο μετρήσεις 0.00%.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO

      Καλησπέρα! Το αυτοκίνητο μου δεν περνάει τον τεχνικό έλεγχο για τα καυσαέρια. Βγάζει περίπου τις εξής τιμές:

      1. Στο ρελαντί (750 στροφές): υδρογονάνθρακες 400 ppm, μονοξείδιο 0,30%, διοξείδιο 7,90%, λάμδα 0,83, υποπίεση 0,47 bars.
      2. Στις 2000 στροφές: υδρογονάνθρακες: 530 ppm, μονοξείδιο 1,50%, διοξείδιο 10,50%, λαμδα 0,81, υποπίεση 0,46 bars.

      Υπάρχει περίπτωση να σώζεται η κατάσταση με αλλαγή κάποιου αισθητήρα ή του καταλύτη; Η μονόδρομος είναι η επισκευή κινητήρα (καίει γύρω στο 1 λιτρο στα 1000km).

      Να σημειώσω ότι πέρσι πέρασε από τον προηγούμενο κάτοχο ΚΤΕΟ με τις εξής τιμές: μονοξείδιο σε ρελαντί και υψηλές στροφές 0,06, υδρογονάνθρακες 7 και λάμδα στις υψηλές στροφές 1,008. Πριν περάσει είχε αλλάξει εξάτμιση (μάλλον καταλύτη) βάσει του βιβλίου σέρβις. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;;

      Το αυτοκίνητο είναι Toyota Starlet EP91 του 1998 με πάνω από 330.000 Κm στο κοντέρ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Κανένας δεν μπορεί να στο εγγυηθεί αυτό.
      Αλλά και να σου έλεγε «τι να πάθει ο γιαπωνέζος, μη φοβάσαι τίποτα» αν παρ ελπίδα, πάθεις ζημιά, τι θα κάνεις;Θα πας να το ζητήσεις τον λόγο, ενώ δεν θα έχει ακουμπήσει ούτε κατσαβόδι στο αυτοκίνητο;
      Βάλε κανά πρόσθετο λαδιού («μέλι») μήπως μειωθεί το ντουμάνι.

      To σκέφτηκα αυτό με το πρόσθετο λαδιού, αλλά έχω ακούσει και διαβάσει πολλούς που λένε ότι όχι απλά δεν κάνουν δουλειά, αλλά μπορεί να προκαλέσουν χειρότερα προβλήματα στον κινητήρα. Και πως το λάδι ούτως ή άλλως έχει τέτοιου είδους ουσίες μέσα που όταν αναμειχθούν με αυτά τα πρόσθετα, αχρηστεύονται...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Αχ, πολλά λεφτά τα 2k για μοτέρ, για τέτοιας αξίας αυτοκίνητο, αλλά αν σκοπεύεις να το κρατήσεις....
      Και σε μεταχείρο να πας, δεν θα πάει κανά 1k μαζί με τοποθέτηση;
      Ακόμα καλύτερα θα ήταν αν έμπαινε ο 1.6 της κορόλα, αλλά δεν μπαίνει ή τουλάχιστον έτσι μου έλεγαν όταν το είχα ψάξει.

      Ακριβώς, για μεταχειρισμένο μου είπαν ότι κανά 500άρι το μοτέρ και άλλα τόσα τα περαστικά, σύνολο 1.000 και χωρίς να είμαστε σίγουροι. Δε σκοπεύω να το κρατήσω χρόνια, οπότε δεν σκέφτομαι αυτά τα σενάρια.

      Το θέμα είναι αν τουλάχιστον μπορεί να δουλεύει έτσι ή θα μου βγάλει χοντρά προβλήματα που θα είναι ασύμφορα, άρα πρέπει να κοιτάξω άμεσα για άλλο αυτοκίνητο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Καλησπέρα! Ερώτηση: όταν έχουμε πολύ αυξημένη κατανάλωση λαδιού (γύρω στο 1 lt στα 1.000 km κατά μέσο όρο) και κάπου κάπου το αυτοκίνητο βγάζει από την εξάτμιση έντονο ντουμάνι από λευκό καπνό που μυρίζει έντονα, χωρίς όμως να μειώνεται η στάθμη του παραφλού στο ψυγείο, τι σημαίνει αυτό;

      Μπορεί να είναι ένδειξη καμμένης φλάντζας κεφαλής ; Η απλά καίει λάδια και χρειάζεται επισκευή ο κινητήρας;

      Τι πρόβλημα μπορεί να προκληθεί εάν δουλεύει έτσι το αυτοκίνητο; Να χαλάσει εντελώς ο κινητήρας; Η αν παρακολουθώ και συμπληρώνω λάδια συνεχώς δεν διατρεχω κάποιον κίνδυνο;

      Να μην πάς σε πιο χοντρό ιξώδες.
      Σε τέτοιο σημείο έφτασε ενα Mazda 6 που είχα . Σταδιακά αυξήθηκε η κατανάλωση και μετά λάδωνε μπουζί και είχε θέμα με ρεταρίσματα . Το έδωσα γιατι είχα βρεί ενα Volvo V40 2015. Πιθανόν απο ελατήρια πιστονιών / τσιμουχάκια και λόγω και χιλιομέτρων . Προγραμμάτισε επισκευή του ή βρες όσο μπορείς ενα καλο μετ/σμενο μοτέρ ( λαχείο ειναι πάλι).
      Θέλει άνοιγμα το μοτέρ του για να ξέρεις σίγουρα.

      Επέμεναν ότι δε θα αλλάξει κάτι με πιο χοντρό ιξώδες και πάλι μου έβαλαν 10w-40 στην αλλαγή καθώς αυτά τα λάδια παίρνει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Καλησπέρα! Ερώτηση: όταν έχουμε πολύ αυξημένη κατανάλωση λαδιού (γύρω στο 1 lt στα 1.000 km κατά μέσο όρο) και κάπου κάπου το αυτοκίνητο βγάζει από την εξάτμιση έντονο ντουμάνι από λευκό καπνό που μυρίζει έντονα, χωρίς όμως να μειώνεται η στάθμη του παραφλού στο ψυγείο, τι σημαίνει αυτό;

      Μπορεί να είναι ένδειξη καμμένης φλάντζας κεφαλής ; Η απλά καίει λάδια και χρειάζεται επισκευή ο κινητήρας;

      Τι πρόβλημα μπορεί να προκληθεί εάν δουλεύει έτσι το αυτοκίνητο; Να χαλάσει εντελώς ο κινητήρας; Η αν παρακολουθώ και συμπληρώνω λάδια συνεχώς δεν διατρεχω κάποιον κίνδυνο;

      Πες μοτέρ μάρκα αυτοκινήτου . Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
      Η κατανάλωση που αναφέρεις ειναι υπερβολική.Πρόβλημα δε θα έχεις έαν συμπληρώνεις λάδια απλά θα καπνιζει απο πισω Και σιγά σιγά θα χάνεται η απόδοση του.

      Τoyota Starlet EP91, 4EFE, 330.000 km. Δοκίμασα και valvoline λάδια 10-40 δεν είδα τρομερή διαφορά. Το ίδιο και με 10-40 της Toyota. Λέω να πάω σε 15-40 τώρα μήπως δω καμιά διαφορά.

      @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Καλησπέρα! Ερώτηση: όταν έχουμε πολύ αυξημένη κατανάλωση λαδιού (γύρω στο 1 lt στα 1.000 km κατά μέσο όρο) και κάπου κάπου το αυτοκίνητο βγάζει από την εξάτμιση έντονο ντουμάνι από λευκό καπνό που μυρίζει έντονα, χωρίς όμως να μειώνεται η στάθμη του παραφλού στο ψυγείο, τι σημαίνει αυτό;

      Μπορεί να είναι ένδειξη καμμένης φλάντζας κεφαλής ; Η απλά καίει λάδια και χρειάζεται επισκευή ο κινητήρας;

      Τι πρόβλημα μπορεί να προκληθεί εάν δουλεύει έτσι το αυτοκίνητο; Να χαλάσει εντελώς ο κινητήρας; Η αν παρακολουθώ και συμπληρώνω λάδια συνεχώς δεν διατρεχω κάποιον κίνδυνο;

      Πες μοτέρ μάρκα αυτοκινήτου . Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
      Η κατανάλωση που αναφέρεις ειναι υπερβολική.Πρόβλημα δε θα έχεις έαν συμπληρώνεις λάδια απλά θα καπνιζει απο πισω Και σιγά σιγά θα χάνεται η απόδοση του.

      Τoyota Starlet EP91, 4EFE, 330.000 km. Δοκίμασα και valvoline λάδια 10-40 δεν είδα τρομερή διαφορά. Το ίδιο και με 10-40 της Toyota. Λέω να πάω σε 15-40 τώρα μήπως δω καμιά διαφορά.

      Εμένα η γνώμη μου είναι να βρεις ένα τροπετο glanza Και ΝΑ γίνει η δουλειά 😂
      Πέρα από τη πλάκα θεωρώ ότι λάδι και να βάλεις σε ρευστότητα εννοώ μόνο κακό θα κανεις. Ανοίγεις μοτέρ βλέπεις εάν έχεις οβάλ στον κύλινδρο και εφόσον δεν έχει γινει βρακι ο κύλινδρος, κάνεις μια σειρά ελατήρια πιστό ιών και κουζινετα, φλαντσες Και κλείνεις το μοτέρ. Με αφτερ μάρκετ ιαπωνικά ανταλλακτικά και είναι και οικονομικά

      Σε εξειδικευμένο συνεργείο μου είπαν γύρω στα 2 χιλιάρικα, αλλά ο κινητήρας θα γίνει σαν καινούργιος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @miata_4ever said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @vasil said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Καλησπέρα! Ερώτηση: όταν έχουμε πολύ αυξημένη κατανάλωση λαδιού (γύρω στο 1 lt στα 1.000 km κατά μέσο όρο) και κάπου κάπου το αυτοκίνητο βγάζει από την εξάτμιση έντονο ντουμάνι από λευκό καπνό που μυρίζει έντονα, χωρίς όμως να μειώνεται η στάθμη του παραφλού στο ψυγείο, τι σημαίνει αυτό;

      Μπορεί να είναι ένδειξη καμμένης φλάντζας κεφαλής ; Η απλά καίει λάδια και χρειάζεται επισκευή ο κινητήρας;

      Τι πρόβλημα μπορεί να προκληθεί εάν δουλεύει έτσι το αυτοκίνητο; Να χαλάσει εντελώς ο κινητήρας; Η αν παρακολουθώ και συμπληρώνω λάδια συνεχώς δεν διατρεχω κάποιον κίνδυνο;

      Πες μοτέρ μάρκα αυτοκινήτου . Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
      Η κατανάλωση που αναφέρεις ειναι υπερβολική.Πρόβλημα δε θα έχεις έαν συμπληρώνεις λάδια απλά θα καπνιζει απο πισω Και σιγά σιγά θα χάνεται η απόδοση του.

      Τoyota Starlet EP91, 4EFE, 330.000 km. Δοκίμασα και valvoline λάδια 10-40 δεν είδα τρομερή διαφορά. Το ίδιο και με 10-40 της Toyota. Λέω να πάω σε 15-40 τώρα μήπως δω καμιά διαφορά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Καλησπέρα! Ερώτηση: όταν έχουμε πολύ αυξημένη κατανάλωση λαδιού (γύρω στο 1 lt στα 1.000 km κατά μέσο όρο) και κάπου κάπου το αυτοκίνητο βγάζει από την εξάτμιση έντονο ντουμάνι από λευκό καπνό που μυρίζει έντονα, χωρίς όμως να μειώνεται η στάθμη του παραφλού στο ψυγείο, τι σημαίνει αυτό;

      Μπορεί να είναι ένδειξη καμμένης φλάντζας κεφαλής ; Η απλά καίει λάδια και χρειάζεται επισκευή ο κινητήρας;

      Τι πρόβλημα μπορεί να προκληθεί εάν δουλεύει έτσι το αυτοκίνητο; Να χαλάσει εντελώς ο κινητήρας; Η αν παρακολουθώ και συμπληρώνω λάδια συνεχώς δεν διατρεχω κάποιον κίνδυνο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      @alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vasil said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vasil said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vasil said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Γνώμη για Total ? Θεωρείται από τις κορυφαίες μάρκες ;

      Γενικα ειναι καλά λαδια ναι . Ποιο σε ενδιαφερει συγκεκριμενα?

      Από το συνεργείο μου τα πρότειναν ως ένα από τα καλύτερα που υπάρχουν, αν όχι το καλύτερο. Για 10w-40 αλλά δε ξέρω συγκεκριμένα πιο ακριβώς. Γενικά σαν μάρκα μου το πρότειναν. Αν και μου είπαν ότι για κατανάλωση λαδιού ότι και να βάλω θα έχω θέμα. Μου καίει πολύ λάδι...

      Πιο πολυ σε ενδιαφερει να μειωθει η καταναλωση (οσο μειωθει τελος παντων) ή να βαζεις φθηνο λαδι για να μην ξοδευεσαι ?
      Γιατι φθηνο εχουν και τα Lidl και σχετικα καλο απο οτι λενε
      Αλλά αν θες να μειωθει η καταναλωση, καλυτερα δοκιμασε κανα liqui moly , valvoline ή δεν ξερω ποιο αλλο , που καποια απο αυτα ειναι συγκεκριμενα για μοτερ που καινε λαδι . ΄Η και κανα προσθετο μπορεις να δοκιμασεις που ριχνουν μεσα στο λαδι
      Και φυσικα να πας σε πιο χοντρο λαδι, πχ 15-50 , αν ειναι στα προτεινομενα απο τον κατασκευαστη του μοτερ σου

      Ευχαριστώ πολύ! Με ενδιαφέρει η μείωση της κατανάλωσης. Από εξειδικευμένο της toyota μου είπαν ότι 10-40 πρέπει να βάζω, παρότι στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή εγώ διάβασα για 10-30, ενώ ο προκάτοχος μου έβαζε 15-40.

      Αμα εβαζε για χρονια 15-40, δεν υπαρχει γυρισμος τωρα. Συνεχισε με 15-40 ή 15-50 . Ενα σταρλετ ειναι ?

      Σταρλετ ναι, το τελευταίο μοντέλο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vasil
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr