-
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Renault Clio 2006...στο παγούρι του αντιψυκτικού,στο πάνω μέρος έχει κάνει κάτι σαν πολύ μικρό άνοιγμα και πετάει σταγόνες αντιψυκτικό όταν είναι ζεστή η μηχανή.Βασικά φαίνεται σαν να βγαίνουν σταγόνες αλλά...όταν το πιάνεις με το χέρι δεν λερώνεσαι,ίσως φαίνονται από μέσα.Να αλλάξω παγούρι και αντιψυκτικό για να μην πάθει κάτι χειρότερο?
Η στάθμη είναι ΟΚ,απλώς μου φαίνεται παράξενο...Άλλαξε παγούρι και τη τάπα δες . Παρομοιο θεμα μου έτυχε σε Corsa c του 2004 άνοιξε στη ραφη το παγούρι και αρχισε να χανει
-
@margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Renault Clio 2006...στο παγούρι του αντιψυκτικού,στο πάνω μέρος έχει κάνει κάτι σαν πολύ μικρό άνοιγμα και πετάει σταγόνες αντιψυκτικό όταν είναι ζεστή η μηχανή.Βασικά φαίνεται σαν να βγαίνουν σταγόνες αλλά...όταν το πιάνεις με το χέρι δεν λερώνεσαι,ίσως φαίνονται από μέσα.Να αλλάξω παγούρι και αντιψυκτικό για να μην πάθει κάτι χειρότερο?
Η στάθμη είναι ΟΚ,απλώς μου φαίνεται παράξενο...Άλλαξε παγούρι και τη τάπα δες . Παρομοιο θεμα μου έτυχε σε Corsa c του 2004 άνοιξε στη ραφη το παγούρι και αρχισε να χανει
Υπάρχει περίπτωση να χάσει όλο το υγρό και να κάψει τη μηχανή?Εμένα προσωπικά δεν έχει χάσει ούτε ml μέχρι στιγμής.Η "τρύπα" (είναι όσο είναι μια τελεία . )είναι σχετικά κοντά στην τάπα,εκεί που ακουμπάει το μαρκούτσι που στηρίζει το καπό.Παίζει δηλαδή με τον καιρό να ανοίξει κι άλλο και να έχουμε άλλα προβλήματα?Να το "μονώσουμε" κάπως προσωρινά γίνεται?Εγώ νόμιζα πως μόνο αν τρυπήσει από κάτω υπάρχει πρόβλημα...
-
Πρέπει να το αλλάξεις το παγούρι. Το κύκλωμα του ψυκτικού είναι κλειστό, δεν πρέπει να παίρνει αέρα. Μπορεί να δημιουργήσει φυσαλίδες μέσα στο υγρό με κακές συνέπειες.
Από το να μην ψύχει σωστά, να δουλεύει σε διαφορετική πίεση, μέχρι να σου χαλάσει την αντλία. -
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Renault Clio 2006...στο παγούρι του αντιψυκτικού,στο πάνω μέρος έχει κάνει κάτι σαν πολύ μικρό άνοιγμα και πετάει σταγόνες αντιψυκτικό όταν είναι ζεστή η μηχανή.Βασικά φαίνεται σαν να βγαίνουν σταγόνες αλλά...όταν το πιάνεις με το χέρι δεν λερώνεσαι,ίσως φαίνονται από μέσα.Να αλλάξω παγούρι και αντιψυκτικό για να μην πάθει κάτι χειρότερο?
Η στάθμη είναι ΟΚ,απλώς μου φαίνεται παράξενο...Άλλαξε παγούρι και τη τάπα δες . Παρομοιο θεμα μου έτυχε σε Corsa c του 2004 άνοιξε στη ραφη το παγούρι και αρχισε να χανει
Υπάρχει περίπτωση να χάσει όλο το υγρό και να κάψει τη μηχανή?Εμένα προσωπικά δεν έχει χάσει ούτε ml μέχρι στιγμής.Η "τρύπα" (είναι όσο είναι μια τελεία . )είναι σχετικά κοντά στην τάπα,εκεί που ακουμπάει το μαρκούτσι που στηρίζει το καπό.Παίζει δηλαδή με τον καιρό να ανοίξει κι άλλο και να έχουμε άλλα προβλήματα?Να το "μονώσουμε" κάπως προσωρινά γίνεται?Εγώ νόμιζα πως μόνο αν τρυπήσει από κάτω υπάρχει πρόβλημα...
Βάλε μια αυτοκόλλητη ταινία στα σημεία που χάνει προσωρινά και όταν βρεις ένα παγούρι εκτός αντιπροσωπείας τοποθέτησε το. Μέχρι τότε το νου σου.
-
Λοιπόν το άλλαξα σήμερα.Το πρόβλημα είναι ότι δεν κουμπώνουν τα αυτιά του(είναι συρταρωτό).Από την μία μεριά το έπιασα με ένα tie wrap(υπήρχε μια μικρή τρύπα στο πλαίσιο).Είναι πρόβλημα και πως μπορώ να το φτιάξω?Επίσης,επειδή αύριο θα κάνω 70 χιλιόμετρα,είναι ΟΚ ή να χρησιμοποιήσω άλλο αμάξι?
-
Μεταξύ ζάντας και δισκοπλακας μπορούμε να βάλουμε γράσο?
Δεν ρωτάω για το αν το γράσο θα πάει στο δίσκο αλλά αν είναι επικίνδυνο για την έδραση του τροχου -
Δεν έχω δει ποτέ να μπαίνει γράσο εκεί, δεν έχει κινούμενα μέρη.
Μάλλον η σκουριά σε ενδιαφέρει.Κανονικά ο φρενάς πρέπει να βάλει βουρτσάκι. -
Πολλοί βάζουν γράσσο χαλκού, πως λέγεται.
-
Γράσο χαλκού, όχι κανονικό, γιατί θα "γλυστράνε" μεταξύ τους οι επιφάνειες επαφής ζάντας-δισκόπλακας και θα ολισθαίνουν, δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, κακό κάνει.
-
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Γράσο χαλκού, όχι κανονικό, γιατί θα "γλυστράνε" μεταξύ τους οι επιφάνειες επαφής ζάντας-δισκόπλακας και θα ολισθαίνουν, δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, κακό κάνει.
Και το γράσο χαλκού δεν θα δημιουργεί ολίσθηση, αφού αυτός είναι ο σκοπός του?
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Γράσο χαλκού, όχι κανονικό, γιατί θα "γλυστράνε" μεταξύ τους οι επιφάνειες επαφής ζάντας-δισκόπλακας και θα ολισθαίνουν, δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, κακό κάνει.
Και το γράσο χαλκού δεν θα δημιουργεί ολίσθηση, αφού αυτός είναι ο σκοπός του?
Απ' όσο ξέρω το γράσο χαλκού είναι πιο πολύ για καθαρισμό και για μείωση των τριβών, να μην φθείρονται οι επιφάνειες που πιέζεται η μία πάνω στην άλλη.
Αν έχεις χρόνο να το ψάξεις παραπάνω, πες μου κι εμένα . -
@vagnar said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Πολλοί βάζουν γράσσο χαλκού, πως λέγεται.
Νομίζω βάζουν πίσω από τα τακάκια, για να μην θορυβούν κατά το φρενάρισμα.
-
@bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@vagnar said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Πολλοί βάζουν γράσσο χαλκού, πως λέγεται.
Νομίζω βάζουν πίσω από τα τακάκια, για να μην θορυβούν κατά το φρενάρισμα.
Έχω δει να το βάζουν και στο μουαγιε πως λέγεται για να βγαίνει πιο εύκολα ο τροχός στις αλλαγές.
Σε χώρες που πρέπει να έχεις και χειμερινά λάστιχα οπότε αλλάζεις ζάντες 2 φορές τον χρόνο.. -
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
https://motorbike.gr/models/ktm-125-duke-abs-α1/
https://motorbike.gr/models/29167/
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Honda-CB-125-R_123263_11418.asp
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει πληροφορίες ( οδήγηση, service, προβλήματα) είναι ευπρόσδεκτες. (και προτάσεις για ανάλογα μοντέλα)
-
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
https://motorbike.gr/models/ktm-125-duke-abs-α1/
https://motorbike.gr/models/29167/
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Honda-CB-125-R_123263_11418.asp
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει πληροφορίες ( οδήγηση, service, προβλήματα) είναι ευπρόσδεκτες. (και προτάσεις για ανάλογα μοντέλα)
Θα προτιμούσα το honda, για τα ktm έχω ακούσει διάφορα του στυλ κάθε Τρίτη μάστορα κλπ.
Επειδή αναφέρεις 18χρόνο, έχεις υπόψη τον Θ. Χούντρα ? -
@a65 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
https://motorbike.gr/models/ktm-125-duke-abs-α1/
https://motorbike.gr/models/29167/
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Honda-CB-125-R_123263_11418.asp
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει πληροφορίες ( οδήγηση, service, προβλήματα) είναι ευπρόσδεκτες. (και προτάσεις για ανάλογα μοντέλα)
Θα προτιμούσα το honda, για τα ktm έχω ακούσει διάφορα του στυλ κάθε Τρίτη μάστορα κλπ.
Επειδή αναφέρεις 18χρόνο, έχεις υπόψη τον Θ. Χούντρα ?Ευχαριστώ, ... εννοείται ότι θα προηγηθεί επίσκεψη/εκπαίδευση στον Θ.Χούντρα.
-
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ευχαριστώ, ... εννοείται ότι θα προηγηθεί επίσκεψη/εκπαίδευση στον Θ.Χούντρα.
Σωστός και πάντα κράνος.
-
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
Φαντάζομαι μεταχειρισμένο;
Δεν αξίζει τα χρήματα για καινούριο σε τόσα λίγα κυβικά, δεδομένου ότι αυτά είναι
πολύ "λίγα" για μηχανές και οι οδηγοί τους γρήγορα τα ξεφορτώνονται.
Τώρα στα 125 κυβικά μην περιμένεις και πολλά, θα προτιμούσα honda λόγω αξιοπιστίας και της εύκολης πώλησης. -
@xenos said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
Φαντάζομαι μεταχειρισμένο;
Δεν αξίζει τα χρήματα για καινούριο σε τόσα λίγα κυβικά, δεδομένου ότι αυτά είναι
πολύ "λίγα" για μηχανές και οι οδηγοί τους γρήγορα τα ξεφορτώνονται.
Τώρα στα 125 κυβικά μην περιμένεις και πολλά, θα προτιμούσα honda λόγω αξιοπιστίας και της εύκολης πώλησης.Ευχαριστώ xenos,
Τείνω να πάμε σε καινούργιο( για πολλούς λόγους, πέρα από το ότι ξέρεις τί παίρνεις). Αναφορικά με τα κυβικά και τη δύναμη, για μηχανάκι πόλης μου φαίνονται καλά τα 15 cv. Δεν θάθελα να πάει σε μεγαλύτερο σε αυτή τη φάση. Είδαμε και το Yamaha MT125 ( https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125-2023/ ) και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον (και επειδή είχα και honda και yamaha ως νέος , θεωρώ και τις δύο μάρκες αξιόπιστες). -
Επειδή θεωρώ ότι θα έχεις μεγάλη χασούρα, γιατί αποκλείεται να μείνει σε αυτό, το είπα. Δλδ εγώ θα πήγαινα σε ένα cbf 125/250 (τι καλύπτει το δίπλωμα;) μετάχειρο και σε 1-2 χρόνια σουτ και στο επόμενο.
Δυστυχώς τα 125 κυβικά είναι λίγα έως επικίνδυνα λίγα ακόμα και για πόλη.
Επίσης τσεκ αν είναι υδρόψυκτα αυτά που κοιτάς.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........