Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    • 1
    • 2
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 76
    • 77
    • 71 / 77
    Περί αυτοκίνησης
    44
    1540
    25555
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by antonakis

      Κάποια πράγματα δεν είναι τραγικά έτσι όπως συμπεριφερόμαστε στους δρόμους. Απλά αναμενόμενα.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Το κακό είναι πως ποτέ σχεδόν, δεν μαθαίνουμε τα πραγματικά αίτια.
        Όπως αναρωτιόταν ο Σταθάκης, τότε, για μετωπικές κλπ, «κανένας δεν έπαθε έμφραγμα ενώ οδηγούσε;» και «η ταχύτητα είναι ένας παράγοντας...» εννοώντας πως τα ρίχνουμε όλα στην υπερβολική ταχύτητα και ξεμπερδέψαμε.
        Η τροχαία ακόμα μετράει με τη μεζούρα τα ίχνη από φρενάρισμα;

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • elteo
          elteo last edited by elteo

          Τα περάσματα ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα (λες και οι άλλοι δεν βιάζονται) πάντα θα ενέχουν κινδύνους.

          Αυτό που μου κάνει εντύπωση τελευταία είναι ότι οι 9 στους 10 μηχανόβιοι περνάνε με κόκκινο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • S
            spi_duster last edited by

            Τα τροχαια θα συνεχισουν να συμβαινουν οσο θα υπαρχουν οδηγοι και δικυκλιστες που θεωρουν οτι οι κανονες του ΚΟΚ ισχυουν για τους αλλους.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              tgd @bassstarlet last edited by

              @bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:

              Το κακό είναι πως ποτέ σχεδόν, δεν μαθαίνουμε τα πραγματικά αίτια.
              Όπως αναρωτιόταν ο Σταθάκης, τότε, για μετωπικές κλπ, «κανένας δεν έπαθε έμφραγμα ενώ οδηγούσε;»

              Έχω συνάδελφο που η νεκροψία έδιεξε ότι έπαθε εγκεφαλικό την ώρα που οδηγούσε. Ευτυχώς ήταν σε επαρχιακό δρόμο και μόνος του. Από την άλλη κατέληξε σε ένα ρέμα και δεν το βρήκαν παρά το βράδυ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • yem
                yem last edited by

                Οι αιτίες που μπορεί να έκαναν τον άνθρωπο να τρακάρει είναι πολλές και διάφορες απο ένα εγκεφαλικό / έμφραγμα / λιποθυμία ίσως και μια σφήγκα στο κράνος ( το έπαθε φίλος ) , το θέμα είναι η ορμή που είχε , η ταχύτητα που πήγαινε για να γίνει μπαλάκι του πονγκ ανάμεσα σε τόσα αυτοκίνητα , μπορεί και να κτύπησε σε ένα καθρέπτη απο λάθος υπολογισμό σε σφήνα και να πήγε αφρενάριστος ... κρίμα πάντως

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Στις ειδήσεις είπαν ότι χτύπησε καθρέπτη. Και με την ταχύτητα που πάνε ανάμεσα στα αυτοκίνητα (τα βλέπουμε όλοι καθημερινά) ήταν δυστυχώς αναμενόμενη η κατάληξη. Πρέπει να πήγαινε και με ταχύτητα κρίνοντας από την ζημιά που έκανε στα οχήματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • storm
                    storm last edited by

                    Δυστυχώς η διήθηση για πολλούς είναι ευκαιρία για "τσίτα τα γκάζια".

                    Η ταχύτητα διήθησης θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα χαμηλή, κάτω από 25km/h. Στην Ελλάδα όμως οι μηχανόβιοι δεν μπορούν να συγκρατηθούν πουθενά. Τρέχουν σαν τους τρελούς και νομίζουν ότι έχουν σε όλα τον έλεγχο. Αυτό όμως δεν ισχύει στην περίπτωση της διήθησης αφού στην ουσία όλα τα τροχοφόρα είναι εν'κινήσει, παρόλο που μπορεί να είναι ακινητοποιημένα λόγω μποτιλιαρίσματος.

                    Πόσες φορές άλλωστε σε μποτιλιάρισμα κάποιος με αυτοκίνητο ξαφνικά δεν αλλάζει λουρίδα για να γλυτώσει μερικά μέτρα; Ή πόσες φορές κάποιο λεωφορείο προσπαθεί να αποφύγει σταματημένα αυτοκίνητα και μπαίνει σε άλλη λουρίδα.
                    Δεν θέλει πολύ να γίνει το κακό.

                    Εγώ στην διήθηση πάω σαν την χελώνα πάντα σκεφτόμενος ότι μπορεί κάποιος ξαφνικά μπροστά μου να αλλάξει λουρίδα ή κάποιος να ανοίξει πόρτα. Πολύ χαμηλές ταχύτητες ώστε το φρενάρισμα να ακινητοποιήσει αμέσως το δίκυκλο.

                    Και φυσικά πάντα, μα πάντα θα βρεθούν από πίσω μου, άλλοι δικυκλιστές που επιδιώκουν να πάνε ποιο γρήγορα. Αν μπορούσαν θα περνούσαν από πάνω μου. Ορισμένοι κάνουν απίστευτες ταρζανιές με σλάλομ ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Εγώ δεν τους δίνω σημασία. Όποιος βιάζεται να πάει από την Αττική Οδό.

                    yem 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • yem
                      yem @storm last edited by

                      @storm said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:

                      Δυστυχώς η διήθηση για πολλούς είναι ευκαιρία για "τσίτα τα γκάζια".

                      Μίλαγα με φίλο δικυκλιστή ινδιάνο και μου έλεγε ότι όλοι όσοι έχουν αυτοκίνητα δεν σκέφτονται ότι τα μηχανάκια πάνε γρήγορα ανάμεσα στα αυτοκίνητα κτλ και έτσι έχουμε τροχαία , σωστός ως ένα σημείο αλλά προσπαθούσα να του δώσω να καταλάβει ότι όταν πάει με 50-100 ανάμεσα σε "σταματημένα" αυτοκίνητα στο Κηφισό έχει ανεβάσει παλμούς και είναι στην τσίτα αντιθέτως με τον αυτοκινητιστή που είναι έτοιμος να τον πάρει ο ύπνος και οι αντιδράσεις είναι πολύ πιο αργές .

                      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • yem
                        yem last edited by

                        Άμεση αφαίρεση διπλώματος και κοινωνική εργασία για ένα 6μηνο το λιγότερο .

                        Με βάση τις πληροφορίες, το αυτοκίνητο αναπήδησε στο σαμαράκι των γραμμών του τραμ, σηκώθηκε στον αέρα, έπεσε πάνω στη διαχωριστική νησίδα και κατέληξε αναποδογυρισμένο στο οδόστρωμα.

                        Τι ποιο φυσιολογικό θα μου πείτε .

                        https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/9712906/sovaro-trochaio-atychima-sto-palaio-faliro-aftokinito-toubare-sti-leoforo-amfitheas

                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Πόσο δύσκολο είναι, να φτιαχτούν αυτές οι γραμμές του τρένου, στα νότια, που περνάς και τραντάζεται όλο το αυτοκίνητο;
                          Να πούμε και για τα φρεάτια στη δεξιά λωρίδα, που σε αναγκάζουν να κάνεις σλάλομ ή απλά να πιάνεις τη μεσαία λωρίδα;

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • V
                            v_a last edited by

                            Παιδιά τα μηχανάκια είναι θέμα, σοβαρό θέμα. Νομίζουν (οι περισσότεροι, μην τους αδικήσω και όλους) ότι έχουν πάντα προτεραιότητα, ότι πρέπει να τους ανοίξεις δρόμο, ότι είσαι απλά μ@λ@$@ς που οδηγείς αυτοκίνητο. Στρίβω αριστερά από στενάκι στη βουλιαγμένης, και στα αριστερά μου χώνεται ένας π@π@&$ς να με προσπεράσει καθώς στρίβω και ενώ κοιτάζω στα δεξιά μου τη κίνηση. Δε παλευονται μερικοί (και ούτε λόγος για συγγνώμη). Χαλαρώστε φίλοι, το να φτάσεις και 30" αργότερα, δε τρέχει μια.
                            Ευγένεια στο δρόμο, αν την βρούμε θα λυθούν πολλά δια μαγείας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @yem last edited by

                              @yem said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:

                              @storm said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:

                              Δυστυχώς η διήθηση για πολλούς είναι ευκαιρία για "τσίτα τα γκάζια".

                              Μίλαγα με φίλο δικυκλιστή ινδιάνο και μου έλεγε ότι όλοι όσοι έχουν αυτοκίνητα δεν σκέφτονται ότι τα μηχανάκια πάνε γρήγορα ανάμεσα στα αυτοκίνητα κτλ και έτσι έχουμε τροχαία , σωστός ως ένα σημείο αλλά προσπαθούσα να του δώσω να καταλάβει ότι όταν πάει με 50-100 ανάμεσα σε "σταματημένα" αυτοκίνητα στο Κηφισό έχει ανεβάσει παλμούς και είναι στην τσίτα αντιθέτως με τον αυτοκινητιστή που είναι έτοιμος να τον πάρει ο ύπνος και οι αντιδράσεις είναι πολύ πιο αργές .

                              Και ποιος του ειπε οτι επιτρέπεται να πηγαινει αναμεσα στα αυτοκινητα και μαλιστα γρηγορα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A
                                a65 last edited by a65

                                Υπάρχει απόφαση Αρείου Πάγου σχετικά με το θέμα,
                                ο Θ. Χούντρας οδηγός αγώνων, εκπαιδευτής του Keith Code έχει πει τη γνώμη του https://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/2601404/telika-echoun-dikeoma-i-motosikletistes-na-pernoun-anamesa-apo-ta-aftokinita
                                Νομίζω ο άνθρωπος δεν αλλάζει αν καβαλήσει μοτοσυκλέτα ή οδηγήσει αυτοκίνητο, έχω και από τα δύο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  antoniokon last edited by

                                  Στο ανωτέρω άρθρο, αναφέρονται και τα εξής...

                                  Τα bold δικά μου...

                                  " Ο Άρειος Πάγος απάλλαξε τον οδηγό του φορτηγού, δεν καταδίκασε την διήθηση. Η διήθηση στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται αλλά ουδέποτε έχει βεβαιωθεί σχετική παράβαση, τελώντας υπό «ανοχή», καθώς εξυπηρετεί την κυκλοφορία και δεν αστυνομεύεται. Αν γίνεται συνετά, αποτελεί περισσότερο λύση παρά πρόβλημα."

                                  Κάθε τροχαίο συμβάν κρίνεται κατά περίπτωση...

                                  Ακόμα και από stop να βγεις, υπάρχει μερικές φορές συνυπαιτιότητα (70-30, 80-20 κλπ)

                                  Επειδή με ενδιέφερε, είχα διαβάσει κάπου αναλυτικά την απόφαση...Το δίκυκλο είχε χωθεί στο πλάι της νταλίκας αλλά εγκλωβίστηκε και όταν κινήθηκε το φορτηγό, το παρέσυρε...

                                  Προφανώς και έφταιγε το δίκυκλο γιατί έπρεπε να δει ότι δεν υπήρχε χώρος να βρεθεί μπροστά από την νταλίκα και έπρεπε να μείνει πίσω της...

                                  Άλλο αυτό και άλλο η λελογισμένη χρήση των όποιων κενών με χαμηλή ταχύτητα ώστε να προλάβεις να σταματήσεις σε τυχόν απρόοπτο...

                                  Οδηγός τόσο αυτοκινήτου όσο και μηχανής εδώ και πολλά χρόνια...

                                  xenos 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    a65 last edited by a65

                                    Η διήθηση είναι υπό ανοχή και γίνεται με ευθύνη του μοτοσικλετιστή δηλαδή όταν κινείται ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα πρέπει να είναι υποψιασμένος και να πηγαίνει αργά, μπορεί να βγει ένας πεζός ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.
                                    Το δικό μου point είναι άμα είναι μ@λ@κ@ς κάποιος και αυτοκίνητο να οδηγεί και μοτοσυκλέτα πάλι το ίδιο θα είναι.
                                    Ο δρόμος είναι δημόσιος να τον χρησιμοποιούμε όλοι και να σεβόμαστε τους άλλους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      H φαση ειναι οτι αυτο δεν γινεται μονο οταν ειναι σταματημενα τα αυτοκινητα, αλλά και οταν κινουνται με κανονικες ταχυτητες . Προσπερνανε απο δεξια απο αριστερα, κανουν σφηνες, μπαινουν αναμεσα κτλ . Δε νομιζω οτι πρεπει να υπαρχει ανοχη και σ αυτο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        @a65 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:

                                        γίνεται με ευθύνη του μοτοσικλετιστή δηλαδή όταν κινείται ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα πρέπει να είναι υποψιασμένος και να πηγαίνει αργά, μπορεί να βγει ένας πεζός ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.
                                        Το δικό μου point είναι άμα είναι μ@λ@κ@ς κάποιος και αυτοκίνητο να οδηγεί και μοτοσυκλέτα πάλι το ίδιο θα είναι.
                                        Ο δρόμος είναι δημόσιος να τον χρησιμοποιούμε όλοι και να σεβόμαστε τους άλλους.

                                        Χτες ένα χαμένο περνούσε ανάμεσά μας στην παραλιακή, τη στιγμή που όλα τα αυτοκίνητα κινούμασταν με 70-80 και ο άλλος πήγαινε κανονικά πορεία. Με την κοπέλα του πίσω, αμφότεροι χωρίς κράνος. Ένας να έκοβε 40 πόντους δεξιά ή αριστερά για να αποφύγει μια λακούβα, θα είχαμε δύο νεκρούς.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • k-m
                                          k-m last edited by

                                          Πάντως θεωρώ ότι και σταματημένα να περνάνε ειναι το ιδιο επικίνδυνο.

                                          Πόσες φορές λόγω κίνησης το 1ο αυτοκίνητο δίνει προτεραιότητα στον κάθετο δρόμο για να περάσει απέναντι και το μηχανάκι έρχεται σφήνα και πατητό, ενώ η προτεραιότητα "ήταν" του 1ου αυτοκινήτου που την "παραχώρησε".

                                          Αν θέλουμε λιγότερο κυκλοφοριακό με 10-20 νεκρούς το χρόνο, ας το ζυγίσουμε δεν ξέρω (έμενα άσχημο μου ακούγετε).

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            trader @k-m last edited by

                                            @k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:

                                            Πάντως θεωρώ ότι και σταματημένα να περνάνε ειναι το ιδιο επικίνδυνο.

                                            Πόσες φορές λόγω κίνησης το 1ο αυτοκίνητο δίνει προτεραιότητα στον κάθετο δρόμο για να περάσει απέναντι και το μηχανάκι έρχεται σφήνα και πατητό, ενώ η προτεραιότητα "ήταν" του 1ου αυτοκινήτου που την "παραχώρησε".

                                            Αν θέλουμε λιγότερο κυκλοφοριακό με 10-20 νεκρούς το χρόνο, ας το ζυγίσουμε δεν ξέρω (έμενα άσχημο μου ακούγετε).

                                            Σωστό αυτό που λες, όπως και το γεγονός ότι μπορεί να περνάει πεζός ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα ή, ακόμα χειρότερα, παιδάκι που το ύψος του δεν ξεπερνά το καπό. Αυτό, δεν θα το δει καν ο μηχανόβιος...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 71 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr