-
Κάποια πράγματα δεν είναι τραγικά έτσι όπως συμπεριφερόμαστε στους δρόμους. Απλά αναμενόμενα.
-
Το κακό είναι πως ποτέ σχεδόν, δεν μαθαίνουμε τα πραγματικά αίτια.
Όπως αναρωτιόταν ο Σταθάκης, τότε, για μετωπικές κλπ, «κανένας δεν έπαθε έμφραγμα ενώ οδηγούσε;» και «η ταχύτητα είναι ένας παράγοντας...» εννοώντας πως τα ρίχνουμε όλα στην υπερβολική ταχύτητα και ξεμπερδέψαμε.
Η τροχαία ακόμα μετράει με τη μεζούρα τα ίχνη από φρενάρισμα; -
Τα περάσματα ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα (λες και οι άλλοι δεν βιάζονται) πάντα θα ενέχουν κινδύνους.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση τελευταία είναι ότι οι 9 στους 10 μηχανόβιοι περνάνε με κόκκινο.
-
Τα τροχαια θα συνεχισουν να συμβαινουν οσο θα υπαρχουν οδηγοι και δικυκλιστες που θεωρουν οτι οι κανονες του ΚΟΚ ισχυουν για τους αλλους.
-
@bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:
Το κακό είναι πως ποτέ σχεδόν, δεν μαθαίνουμε τα πραγματικά αίτια.
Όπως αναρωτιόταν ο Σταθάκης, τότε, για μετωπικές κλπ, «κανένας δεν έπαθε έμφραγμα ενώ οδηγούσε;»Έχω συνάδελφο που η νεκροψία έδιεξε ότι έπαθε εγκεφαλικό την ώρα που οδηγούσε. Ευτυχώς ήταν σε επαρχιακό δρόμο και μόνος του. Από την άλλη κατέληξε σε ένα ρέμα και δεν το βρήκαν παρά το βράδυ...
-
Οι αιτίες που μπορεί να έκαναν τον άνθρωπο να τρακάρει είναι πολλές και διάφορες απο ένα εγκεφαλικό / έμφραγμα / λιποθυμία ίσως και μια σφήγκα στο κράνος ( το έπαθε φίλος ) , το θέμα είναι η ορμή που είχε , η ταχύτητα που πήγαινε για να γίνει μπαλάκι του πονγκ ανάμεσα σε τόσα αυτοκίνητα , μπορεί και να κτύπησε σε ένα καθρέπτη απο λάθος υπολογισμό σε σφήνα και να πήγε αφρενάριστος ... κρίμα πάντως
-
Στις ειδήσεις είπαν ότι χτύπησε καθρέπτη. Και με την ταχύτητα που πάνε ανάμεσα στα αυτοκίνητα (τα βλέπουμε όλοι καθημερινά) ήταν δυστυχώς αναμενόμενη η κατάληξη. Πρέπει να πήγαινε και με ταχύτητα κρίνοντας από την ζημιά που έκανε στα οχήματα.
-
Δυστυχώς η διήθηση για πολλούς είναι ευκαιρία για "τσίτα τα γκάζια".
Η ταχύτητα διήθησης θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα χαμηλή, κάτω από 25km/h. Στην Ελλάδα όμως οι μηχανόβιοι δεν μπορούν να συγκρατηθούν πουθενά. Τρέχουν σαν τους τρελούς και νομίζουν ότι έχουν σε όλα τον έλεγχο. Αυτό όμως δεν ισχύει στην περίπτωση της διήθησης αφού στην ουσία όλα τα τροχοφόρα είναι εν'κινήσει, παρόλο που μπορεί να είναι ακινητοποιημένα λόγω μποτιλιαρίσματος.
Πόσες φορές άλλωστε σε μποτιλιάρισμα κάποιος με αυτοκίνητο ξαφνικά δεν αλλάζει λουρίδα για να γλυτώσει μερικά μέτρα; Ή πόσες φορές κάποιο λεωφορείο προσπαθεί να αποφύγει σταματημένα αυτοκίνητα και μπαίνει σε άλλη λουρίδα.
Δεν θέλει πολύ να γίνει το κακό.Εγώ στην διήθηση πάω σαν την χελώνα πάντα σκεφτόμενος ότι μπορεί κάποιος ξαφνικά μπροστά μου να αλλάξει λουρίδα ή κάποιος να ανοίξει πόρτα. Πολύ χαμηλές ταχύτητες ώστε το φρενάρισμα να ακινητοποιήσει αμέσως το δίκυκλο.
Και φυσικά πάντα, μα πάντα θα βρεθούν από πίσω μου, άλλοι δικυκλιστές που επιδιώκουν να πάνε ποιο γρήγορα. Αν μπορούσαν θα περνούσαν από πάνω μου. Ορισμένοι κάνουν απίστευτες ταρζανιές με σλάλομ ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Εγώ δεν τους δίνω σημασία. Όποιος βιάζεται να πάει από την Αττική Οδό.
-
@storm said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:
Δυστυχώς η διήθηση για πολλούς είναι ευκαιρία για "τσίτα τα γκάζια".
Μίλαγα με φίλο
δικυκλιστήινδιάνο και μου έλεγε ότι όλοι όσοι έχουν αυτοκίνητα δεν σκέφτονται ότι τα μηχανάκια πάνε γρήγορα ανάμεσα στα αυτοκίνητα κτλ και έτσι έχουμε τροχαία , σωστός ως ένα σημείο αλλά προσπαθούσα να του δώσω να καταλάβει ότι όταν πάει με 50-100 ανάμεσα σε "σταματημένα" αυτοκίνητα στο Κηφισό έχει ανεβάσει παλμούς και είναι στην τσίτα αντιθέτως με τον αυτοκινητιστή που είναι έτοιμος να τον πάρει ο ύπνος και οι αντιδράσεις είναι πολύ πιο αργές . -
Άμεση αφαίρεση διπλώματος και κοινωνική εργασία για ένα 6μηνο το λιγότερο .
Με βάση τις πληροφορίες, το αυτοκίνητο αναπήδησε στο σαμαράκι των γραμμών του τραμ, σηκώθηκε στον αέρα, έπεσε πάνω στη διαχωριστική νησίδα και κατέληξε αναποδογυρισμένο στο οδόστρωμα.
Τι ποιο φυσιολογικό θα μου πείτε .
-
Πόσο δύσκολο είναι, να φτιαχτούν αυτές οι γραμμές του τρένου, στα νότια, που περνάς και τραντάζεται όλο το αυτοκίνητο;
Να πούμε και για τα φρεάτια στη δεξιά λωρίδα, που σε αναγκάζουν να κάνεις σλάλομ ή απλά να πιάνεις τη μεσαία λωρίδα; -
Παιδιά τα μηχανάκια είναι θέμα, σοβαρό θέμα. Νομίζουν (οι περισσότεροι, μην τους αδικήσω και όλους) ότι έχουν πάντα προτεραιότητα, ότι πρέπει να τους ανοίξεις δρόμο, ότι είσαι απλά μ@λ@$@ς που οδηγείς αυτοκίνητο. Στρίβω αριστερά από στενάκι στη βουλιαγμένης, και στα αριστερά μου χώνεται ένας π@π@&$ς να με προσπεράσει καθώς στρίβω και ενώ κοιτάζω στα δεξιά μου τη κίνηση. Δε παλευονται μερικοί (και ούτε λόγος για συγγνώμη). Χαλαρώστε φίλοι, το να φτάσεις και 30" αργότερα, δε τρέχει μια.
Ευγένεια στο δρόμο, αν την βρούμε θα λυθούν πολλά δια μαγείας... -
@yem said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:
@storm said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:
Δυστυχώς η διήθηση για πολλούς είναι ευκαιρία για "τσίτα τα γκάζια".
Μίλαγα με φίλο
δικυκλιστήινδιάνο και μου έλεγε ότι όλοι όσοι έχουν αυτοκίνητα δεν σκέφτονται ότι τα μηχανάκια πάνε γρήγορα ανάμεσα στα αυτοκίνητα κτλ και έτσι έχουμε τροχαία , σωστός ως ένα σημείο αλλά προσπαθούσα να του δώσω να καταλάβει ότι όταν πάει με 50-100 ανάμεσα σε "σταματημένα" αυτοκίνητα στο Κηφισό έχει ανεβάσει παλμούς και είναι στην τσίτα αντιθέτως με τον αυτοκινητιστή που είναι έτοιμος να τον πάρει ο ύπνος και οι αντιδράσεις είναι πολύ πιο αργές .Και ποιος του ειπε οτι επιτρέπεται να πηγαινει αναμεσα στα αυτοκινητα και μαλιστα γρηγορα?
-
Υπάρχει απόφαση Αρείου Πάγου σχετικά με το θέμα,
ο Θ. Χούντρας οδηγός αγώνων, εκπαιδευτής του Keith Code έχει πει τη γνώμη του https://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/2601404/telika-echoun-dikeoma-i-motosikletistes-na-pernoun-anamesa-apo-ta-aftokinita
Νομίζω ο άνθρωπος δεν αλλάζει αν καβαλήσει μοτοσυκλέτα ή οδηγήσει αυτοκίνητο, έχω και από τα δύο. -
Στο ανωτέρω άρθρο, αναφέρονται και τα εξής...
Τα bold δικά μου...
" Ο Άρειος Πάγος απάλλαξε τον οδηγό του φορτηγού, δεν καταδίκασε την διήθηση. Η διήθηση στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται αλλά ουδέποτε έχει βεβαιωθεί σχετική παράβαση, τελώντας υπό «ανοχή», καθώς εξυπηρετεί την κυκλοφορία και δεν αστυνομεύεται. Αν γίνεται συνετά, αποτελεί περισσότερο λύση παρά πρόβλημα."
Κάθε τροχαίο συμβάν κρίνεται κατά περίπτωση...
Ακόμα και από stop να βγεις, υπάρχει μερικές φορές συνυπαιτιότητα (70-30, 80-20 κλπ)
Επειδή με ενδιέφερε, είχα διαβάσει κάπου αναλυτικά την απόφαση...Το δίκυκλο είχε χωθεί στο πλάι της νταλίκας αλλά εγκλωβίστηκε και όταν κινήθηκε το φορτηγό, το παρέσυρε...
Προφανώς και έφταιγε το δίκυκλο γιατί έπρεπε να δει ότι δεν υπήρχε χώρος να βρεθεί μπροστά από την νταλίκα και έπρεπε να μείνει πίσω της...
Άλλο αυτό και άλλο η λελογισμένη χρήση των όποιων κενών με χαμηλή ταχύτητα ώστε να προλάβεις να σταματήσεις σε τυχόν απρόοπτο...
Οδηγός τόσο αυτοκινήτου όσο και μηχανής εδώ και πολλά χρόνια...
-
Η διήθηση είναι υπό ανοχή και γίνεται με ευθύνη του μοτοσικλετιστή δηλαδή όταν κινείται ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα πρέπει να είναι υποψιασμένος και να πηγαίνει αργά, μπορεί να βγει ένας πεζός ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.
Το δικό μου point είναι άμα είναι μ@λ@κ@ς κάποιος και αυτοκίνητο να οδηγεί και μοτοσυκλέτα πάλι το ίδιο θα είναι.
Ο δρόμος είναι δημόσιος να τον χρησιμοποιούμε όλοι και να σεβόμαστε τους άλλους. -
H φαση ειναι οτι αυτο δεν γινεται μονο οταν ειναι σταματημενα τα αυτοκινητα, αλλά και οταν κινουνται με κανονικες ταχυτητες . Προσπερνανε απο δεξια απο αριστερα, κανουν σφηνες, μπαινουν αναμεσα κτλ . Δε νομιζω οτι πρεπει να υπαρχει ανοχη και σ αυτο
-
@a65 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:
γίνεται με ευθύνη του μοτοσικλετιστή δηλαδή όταν κινείται ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα πρέπει να είναι υποψιασμένος και να πηγαίνει αργά, μπορεί να βγει ένας πεζός ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.
Το δικό μου point είναι άμα είναι μ@λ@κ@ς κάποιος και αυτοκίνητο να οδηγεί και μοτοσυκλέτα πάλι το ίδιο θα είναι.
Ο δρόμος είναι δημόσιος να τον χρησιμοποιούμε όλοι και να σεβόμαστε τους άλλους.Χτες ένα χαμένο περνούσε ανάμεσά μας στην παραλιακή, τη στιγμή που όλα τα αυτοκίνητα κινούμασταν με 70-80 και ο άλλος πήγαινε κανονικά πορεία. Με την κοπέλα του πίσω, αμφότεροι χωρίς κράνος. Ένας να έκοβε 40 πόντους δεξιά ή αριστερά για να αποφύγει μια λακούβα, θα είχαμε δύο νεκρούς.
-
Πάντως θεωρώ ότι και σταματημένα να περνάνε ειναι το ιδιο επικίνδυνο.
Πόσες φορές λόγω κίνησης το 1ο αυτοκίνητο δίνει προτεραιότητα στον κάθετο δρόμο για να περάσει απέναντι και το μηχανάκι έρχεται σφήνα και πατητό, ενώ η προτεραιότητα "ήταν" του 1ου αυτοκινήτου που την "παραχώρησε".
Αν θέλουμε λιγότερο κυκλοφοριακό με 10-20 νεκρούς το χρόνο, ας το ζυγίσουμε δεν ξέρω (έμενα άσχημο μου ακούγετε).
-
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:
Πάντως θεωρώ ότι και σταματημένα να περνάνε ειναι το ιδιο επικίνδυνο.
Πόσες φορές λόγω κίνησης το 1ο αυτοκίνητο δίνει προτεραιότητα στον κάθετο δρόμο για να περάσει απέναντι και το μηχανάκι έρχεται σφήνα και πατητό, ενώ η προτεραιότητα "ήταν" του 1ου αυτοκινήτου που την "παραχώρησε".
Αν θέλουμε λιγότερο κυκλοφοριακό με 10-20 νεκρούς το χρόνο, ας το ζυγίσουμε δεν ξέρω (έμενα άσχημο μου ακούγετε).
Σωστό αυτό που λες, όπως και το γεγονός ότι μπορεί να περνάει πεζός ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα ή, ακόμα χειρότερα, παιδάκι που το ύψος του δεν ξεπερνά το καπό. Αυτό, δεν θα το δει καν ο μηχανόβιος...
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ