-
@dublin said in TOYOTA FORUM:
«Τελικά, οι περιορισμοί πόρων θα τελειώσουν, αλλά για πολλά χρόνια δεν θα έχουμε αρκετά υλικά για μπαταρίες και ανανεώσιμους πόρους επαναφόρτισης για μια λύση που θα περιλαμβάνει μόνο BEV», είπε ο Gill Pratt. Και προσέθεσε:
«Τα υλικά μπαταριών και η υποδομή φόρτισης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας θα είναι τελικά άφθονα. Αλλά θα χρειαστούν δεκαετίες για τα ορυχεία υλικών μπαταριών, τις εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, τις γραμμές μεταφοράς και τις εποχιακές εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας».
Παρότι είναι στα Ελληνικά, δεν κατάφερε να διαβαστεί από μερικούς.
-
Τι να διαβάσουμε , το τρομαγμένο τραύλισμα κάποιου που η εταιρεία του πιάστηκε απροετοίμαστη;
Η Ιαπωνία δεν εχει τίποτα απο τις πρώτες ύλες που χρειάζεται , όλα εισαγωγές τα κάνουν και ξέρει οτι την βάψανε ,game over!Ενω κάτω απο την σιδερά αλλα και προικισμένη με την αρετή της προνοητικότητας και της υπομονής ηγεσία του φωτισμένου ηγέτη :
Beijing's push to increase the supply of materials required for battery manufacturing will ultimately make it dramatically cheaper to enter the battery market over the next few years. Yang's research indicates the price of lithium carbonate — another critical chemical for batteries — has been sliced in half since November and will drop by another two-thirds this year.
https://www.businessinsider.com/china-crushing-us-america-battle-energy-evs-batteries-tech-war-2023-5Οι κινέζοι δεν ξεχνάνε τα δεινά της κατοχής απο τους Ιάπωνες και η εκδίκηση θα εχει την δύναμη 10 τσουνάμι και τυφώνων μαζί !
Ελπίζω να θυμούνται ποιος τους βοήθησε τότε και να στέλνουν μερικές μπαταρίες στους Αμερικάνους -
@nmsm2 said in TOYOTA FORUM:
Έχεις απόλυτο δίκιο monman2 όποιος οδηγεί full hybrid αυτοκίνητο είναι αδύνατον να επιστρέψει σε αμιγώς θερμικό (με ντράγκα ντρούγκα start and stop, αντιληπτή εκκίνηση θερμικού κινητήρα και όλα τα παρελκόμενα τους όπως η διπλάσια τουλάχιστον κατανάλωση).
Για την διπλάσια κατανάλωση γελάνε όλα τα μπεκ και τα αλλαγμένα δοχεία αντμπλού...
-
Μια χαρά τα λέει ο Pratt αλλά στην εποχή του ηλεκτροτζιχαντισμού, όποιος ψελλίσει κάτι διαφορετικό από "πρόσω ολοταχώς στα EV, στο δρόμο του Ήλωνα!" θα οδηγείται στο πίσω μέρος της αυτοκινητιστικής αυλής και θα "εκτελείται" με το να πρέπει να ψάχνει φορτιστή στην έρημο με μαύρο αμάξι που έχει 12% μπαταρία.
-
@lap said in TOYOTA FORUM:
Είχα γνωρίσει Έλληνα που εργάζεται σε μεγάλο κατασκευαστή. Είχε και καλή θέση, δεν σας λέω πόσα έβγαζε....νόμιζα μιλούσε για την 10ετια αλλά αυτός εννοούσε το έτος.
Τεσπά... Είχε οδηγήσει το rav, και τελικά το πήρε νομίζω full extra τα πάντα ολα. Καθόταν και ανέλυε λεπτομέρειες της κατασκευής του και έλεγε πως πολύ ακριβά αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοια ποιότητα σε λεπτομέρειες. Έλεγε πως ήταν από τις καλύτερες αγορές σε αυτοκίνητο που είχε κάνει. Δεν το αλλάζει εύκολα. Και όχι δεν δούλευε στην Toyota.
Ποιας χρονολογίας;
-
Το τωρινό, πριν το fl.
Όταν του είπα τι εννοεί που έδειχνε κάτι συγκόλλησεις στον κινητήρα, κάτι αλλά από κάτω, την ραφή στα δερμάτινα κτλ.
Αυτός επέμενε πως τέτοια βρίσκεις ....ας πούμε σε μεγάλο πριμιουμ κατασκευαστή με +30-50Κ που τον ξέρει πολύ καλά.
-
-
Ωραία τα ΤΟΥΟΤΑ δεν λέω, αλλά αν οι γραμμές και το πνεύμα σχεδιασμού τους δεν θύμιζε ιατρικό εξοπλισμό, θα ήταν ακόμη καλύτερα!
Για το εσωτερικό λέω, γιατί εξωτερικά έχουν πολλές αναλαμπές βελτίωσης τελευταία, δεν τα λες κι άσχημα. -
Τουλάχιστον στη ζούλα βγαίνει κάνα GT86 και κάνα Yaris GR που σημαίνει οτι μπορούν να σχεδιάσουν όμορφα και κaυλιάρικα αυτοκίνητα αλλά επιμένουν σε ψυγεία με ρόδες χωρίς λόγο. Δεν τη θυμάμαι παλιά πάντως, πριν 20-25 χρόνια τόσο ξενέρωτη την Toyota, απορώ γιατί έγινε έτσι με τα Prius, τα CH-R κτλ.
-
Toyota δεν έχω, αλλά παρακολουθώντας εναν ιδιοκτήτη συνεργείου αποκλειστικά υβριδικών στο εξωτερικό, επισημαίνει πόσο ζωτικής σημασίας είναι η αντικατάσταση του φίλτρου που υπάρχει για τις μπαταρίες, σε κάθε σέρβις...Να το έχετε υπόψη οι κάτοχοι...
-
@araxnis said in TOYOTA FORUM:
Toyota δεν έχω, αλλά παρακολουθώντας εναν ιδιοκτήτη συνεργείου αποκλειστικά υβριδικών στο εξωτερικό, επισημαίνει πόσο ζωτικής σημασίας είναι η αντικατάσταση του φίλτρου που υπάρχει για τις μπαταρίες, σε κάθε σέρβις...Να το έχετε υπόψη οι κάτοχοι...
Τι είναι το φίλτρο μπαταρίας;
-
@atrias said in TOYOTA FORUM:
@araxnis said in TOYOTA FORUM:
Toyota δεν έχω, αλλά παρακολουθώντας εναν ιδιοκτήτη συνεργείου αποκλειστικά υβριδικών στο εξωτερικό, επισημαίνει πόσο ζωτικής σημασίας είναι η αντικατάσταση του φίλτρου που υπάρχει για τις μπαταρίες, σε κάθε σέρβις...Να το έχετε υπόψη οι κάτοχοι...
Τι είναι το φίλτρο μπαταρίας;
Το φίλτρο που υπάρχει μπροστά απο τον ανεμιστήρα για την ψύξη των μπαταριών..Συνήθως είναι κατω απο το πίσω κάθισμα και ο συγκεκριμένος αναφέρει οτι το σύστημα αυτό εφαρμόστηκε απο το 2017 και μετά..
-
@atrias said in TOYOTA FORUM:
@araxnis said in TOYOTA FORUM:
Toyota δεν έχω, αλλά παρακολουθώντας εναν ιδιοκτήτη συνεργείου αποκλειστικά υβριδικών στο εξωτερικό, επισημαίνει πόσο ζωτικής σημασίας είναι η αντικατάσταση του φίλτρου που υπάρχει για τις μπαταρίες, σε κάθε σέρβις...Να το έχετε υπόψη οι κάτοχοι...
Τι είναι το φίλτρο μπαταρίας;
Ένα απλό φίλτρο είναι, αξίας περίπου 10 ευρώ, που σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης της Toyota αλλάζεται σε κάθε 2ο service, ανά 30.000 km.
Είναι εύκολα προσβάσιμο και κάθε επιμελής ιδιοκτήτης μπορεί να το καθαρίσει πανεύκολα, σε 5 λεπτά, από χνούδια, τρίχες κλπ., όποτε επιθυμεί και το κρίνει σκόπιμο, για καλύτερη ψύξη της μπαταρίας.
Επίσης, πολύ εύκολα μπορούν να καθαριστούν και τα πτερύγια του ανεμιστήρα πίσω από το φίλτρο, από τυχόν σκόνη που περνάει από το φίλτρο.
Στη σπάνια περίπτωση που τυχόν γεμίσει ακαθαρσίες το φίλτρο, το αυτοκίνητο βγάζει προειδοποιητική ένδειξη.
Πιο σημαντικό είναι να μην τοποθετούμε αντικείμενα στα πόδια των πίσω επιβατών και στην πλευρά του φίλτρου, ώστε να λειτουργεί σωστά ο ανεμιστήρας. -
Η Toyota δήλωσε και επίσημα ότι τα δεδομένα 2,15 εκατ. χρηστών αφέθηκαν να είναι δημόσιθα διαθέσιμα στην Ιαπωνία για σχεδόν μία δεκαετία, από το Νοέμβριο του 2013 έως και τα μέσα Απριλίου του 2023.
Η διαρροή, η οποία αποδίδεται σε σφάλμα ρύθμισης στο περιβάλλον του cloud, το οποίο από λάθος είχε κατατάξει αυτές τις πληροφορίες όχι ως ιδιωτικές αλλά δημόσιες.
Όποιος είχε πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες θα μπορούσε να γνωρίζει την τοποθεσία που βρισκόταν το κάθε όχημα, τον αριθμό πλαισίου, αλλά και πληροφορίες που ανταλλάσσει με το cloud ο οδηγός και τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για κακόβουλη χρήση.
Στους πελάτες που επηρεάστηκαν περιλαμβάνονταν όσοι εγγράφηκαν στην υπηρεσία δικτύου T-Connect από τις αρχές του 2012 έως τις 17 Απριλίου, δήλωσε η Toyota, ζητώντας συγγνώμη για την πρόκληση ανησυχίας.
Επηρεάστηκαν επίσης οι χρήστες του G-Link, μιας παρόμοιας υπηρεσίας για τους ιδιοκτήτες των Lexus, η οποία παρέχει λειτουργίες όπως η υποστήριξη έκτακτης ανάγκης.
https://www.newsauto.gr/news/xespai-pagkosmio-skandalo-stin-aftokinitoviomichania/
-
Τι μας νοιάζει τι γίνεται στην Ιαπωνία και δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη μανία με τα προσωπικά δεδομένα λες και το vin δεν είναι φάτσα κάρτα στο παρμπρίζ...
-
Ε μη το κάνουμε θέμα τώρα, ίσως κάποιοι έχουν free pass στο Καίσσα και δεν θέλουν να το μάθει ο εισαγγελέας
-
Λάδια από τον Ιουν του 2019 , 20000 χλμ , σταγόνα δεν έκαψε το άτιμο!
Ξαδέλφης που ανέλαβα να συμμαζέψω το έφερα σήμερα από Λάρισα , corolla sedan 1.4 του 2007. -
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
Λάδια από τον Ιουν του 2019 , 20000 χλμ , σταγόνα δεν έκαψε το άτιμο!
Ξαδέλφης που ανέλαβα να συμμαζέψω το έφερα σήμερα από Λάρισα , corolla sedan 1.4 του 2007.Ε καλά δεν είναι και επίτευγμα ειδικά για τόσο απλό κινητήρα. Εδώ το δικό μου 1.8 tsi με 155Κ χλμ του 09 και δεν καίει σταγόνα. Το θέμα είναι να το συντηρείς στην ώρα του και με καλό λαδάκι.
-
Το corolla έχει 4 χρόνια να αλλάξει λάδια και πριν βέβαια όποτε τύχαινε ούτε βιβλίο σέρβις ούτε ένα τιμολόγιο δεν βρήκα.
-
Πολλά Toyota καίνε λάδια πάντως.
TOYOTA FORUM