-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Mα λέω κάτι απλό, αν δεν έχει κινητήρα, κραδασμό και θόρυβο, ας κάνει και το 0-100 σε 2 δεύτερα, δεν το γουστάρω. Δε με ενδιαφέρει η ταχύτητα και η άμεση ροπή που είναι το μόνο τους πλεονέκτημα (των ηλεκτρικών), και το έχουν κάνει καραμέλα ως το μόνο πράγμα που πρέπει να μας νοιάζει στην οδήγηση, θέλω προσωπικά να έχω εγώ τον έλεγχο, να αλλάζω εγώ όπου θελω με το κιβώτιο, να ακούω τη μηχανή κτλ. Οπότε ως λάτρης της αυτοκίνησης, τα βρίσκω ξενέρωτα και ντεκαβλέ. Προτιμώ να κάνω το 0-100 σε 7-9 δεύτερα αλλά να "δουλεύω" εγώ για αυτά τα δευτερόλεπτα παρά να πατάω απλά γκάζι και να χαίρομαι νομίζοντας οτι "πατάω" Porsche στο φανάρι όταν στο τέλος της ημέρας αυτοί θα έχουν ένα κaυλάμαξο που θα βρυχάται, και εγώ ένα τροχήλατο ψυγείο.
Οπότε δεν πρόκειται αν οδηγήσω και κανένα γενικά και θα μείνω θερμικός ως το τέλος. Πιο πολύ εντύπωση μου κάνει που πρέπει ντε και καλά στο πνεύμα της νέας εποχής να συμφωνήσουμε όλοι σε μια δήθεν "ανωτερότητα" της οδήγησης του Χ/Ψ ηλεκτρικού γιατί αποφασίστηκε αυτή η βίαιη και παράλογη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση για εμάς χωρίς εμάς.YΓ: Και ηλεκτρικό να ήθελα να οδηγήσω, τα Tesla θα ήταν τα απολύτως τελευταία στη λίστα εφόσον ως καταναλωτή δε με σέβονται καθόλου πετώντας ένα τάμπλετ πάνω σε ένα κομμάτι πλαστικό και έχοντας το θράσος εν έτει 2023 να το λένε αυτό "μίνιμαλ" εσωτερικό αντί για μια ωδή στην τσιπιά.
Πολύ σωστά τα λες φίλε συνΣτρίφτη!
Πάνε οι καλές εποχές που ήθελε προθέρμανση η ψύκτρα για να πάρει εμπρός με τη μανιβέλα !
Αμ τότε που είχαμε χειροκίνητο αβάνς ? !!
Φλωριές η σημερινή αυτοκίνηση ! -
Φαν των τάμπλετ ε; Έχουν και ωράιες εφαρμογές όπως τις κλανιές διαλέγοντας από πιο κάθισμα θα ακούγεται κτλ. Μιλάμε σούπερ η αυτοκίνηση του μέλλοντος! Τουλάχιστον να έχει ο κάθε οδηγός κάτι να κάνει όσο περιμένει να φορτίσει έστω και σε 20λεπτο από supercharger το....αυτοκίνητο!
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Φαν των τάμπλετ ε; Έχουν και ωράιες εφαρμογές όπως τις κλανιές διαλέγοντας από πιο κάθισμα θα ακούγεται κτλ. Μιλάμε σούπερ η αυτοκίνηση του μέλλοντος! Τουλάχιστον να έχει ο κάθε οδηγός κάτι να κάνει όσο περιμένει να φορτίσει έστω και σε 20λεπτο από supercharger το....αυτοκίνητο!
Δίπλα ψαλίδια, πολλαπλών & 450hp.
Πρέπει να μην χαμπαριάζει καθόλου απο αυτοκίνηση για να μην σου αρέσει οδηγικά το ταμπλετ με τις ρόδες.Συμβαίνουν αυτά παίδες !
-
Μπα, αντιλαμβάνομαι αλλιώς την οδήγηση ευτυχώς! Ξέρεις με αυτοκίνητο που χαρίζει συγκινήσεις χωρίς να χρειάζεται 400 άλογα, με μηχανή, κιβώτιο και ήχο. Κάτι που δε μπορεί να δώσει κανένα ηλεκτρικό οπότε αναγκαστικά το ρίχνει στο κυνήγι του 0-100 και that's it.
-
Αφού δεν έχεις οδηγήσει ηλεκτρικο.....πως το ξέρεις;
-
Παίδες, φανατικοί των ηλεκτρικών, ηρεμια... δεν είναι για όλους τα αυτοκίνητα αυτά. Πολύ μακρινό (μάλλον) να μπορούμε όλοι να έχουμε τέτοιο αμάξι. Ας υποθέσουμε ότι πέφτουν οι τιμές- να δούμε εάν και πότε θα γίνει.
Θέλουν χώρο πάρκινγκ, φορτιστή. Πόσοι εχουν τέτοια δυνατότητα; Σοβαρά πόσοι; -
@christostsp said in TESLA FORUM:
Θέλουν χώρο πάρκινγκ, φορτιστή. Πόσοι εχουν τέτοια δυνατότητα; Σοβαρά πόσοι;
Γιατί σήμερα έχουμε όλοι αντλία βενζίνης σπίτι μας? Σύντομα τα ηλεκτρικά θα φορτίζουν όπως σήμερα γεμίζουμε βενζίνη, δεν θα υπάρχει η ανάγκη οικιακής φόρτισης. Η οικιακή φόρστιση είναι μεταβατικό στάδιο και λειτουργεί ώς θέλγητρο, αλλά δεν είναι αυτό ο σκοπός της ηελκτροκίνσης. Αλλιώς απευθύνεται σε ελάχιστους...κάτι που δεν το θέλουν.
-
Αυτά εξηγούν την απέχθεια, ή έστω την αποστροφή πολλών πχ για Tesla. Δεν μπορείς να το αγοράσεις, να το φορτίσεις... πως να το σκεφτείς να το πάρεις;
-
@fanis75 Oταν φτάσουμε εκεί, σε τέτοια τεχνολογία ηλεκτρικων, τότε το ξανασυζητάμε. Προς τα παρόν κριτικαρουμε αυτά που υφίστανται, μιλάμε για τα σημερινά δεδομένα.
-
@christostsp said in TESLA FORUM:
@fanis75 Oταν φτάσουμε εκεί σε τέτοια τεχνολογία, τότε το ξανασυζητάμε.
Συμφωνώ! Σήμερα τα ηλεκτρικά είναι για όσους έχουν ευκολία φόρτισης στο σπίτι ή κάπου κοντά φορτιστή (π.χ. γραφειο, δημόσιο, τέσλα σουπερ τσαρτζερ κλπ.)
-
Για τους "φτωχούς" προς το παρόν αν όχι ΠΕΖΟ 2, τότε μόνο full hybrid. Σχετικά ευέλικτα, μικρή ρύπανση εδικά στην πόλη, χαμηλη καταναλωση, μοναδική εναλλακτική λύση με κάποιο ορίζοντα. Ισως.
-
@christostsp said in TESLA FORUM:
Για τους "φτωχούς" προς το παρόν αν όχι ΠΕΖΟ 2, τότε μόνο full hybrid. Σχετικά ευέλικτα, μικρή ρύπανση εδικά στην πόλη, χαμηλη καταναλωση, μοναδική εναλλακτική λύση με κάποιο ορίζοντα. Ισως.
Για «φτωχούς» ήταν, πριν μια Κορόλα σπάσει το φράγμα των 30.000€ καθώς το βασικό ατού ήταν το μικρότερο κόστος απόκτησης και χρήσης, με ένα αυτόματο «κιβώτιο» μετρίων επιδόσεων ως δώρο.
Τώρα που μια εξοπλισμένη Κορόλα παίζει κοντά στη τιμή ενός βασικού Τέσλα 3, κι ένα Prius μπορεί και να την ξεπεράσει, μόνο στην ταχύτητα ανεφοδιασμού είναι προτιμότερο το φουλ υβριδικό. -
@christostsp said in TESLA FORUM:
Αυτά εξηγούν την απέχθεια, ή έστω την αποστροφή πολλών πχ για Tesla. Δεν μπορείς να το αγοράσεις, να το φορτίσεις... πως να το σκεφτείς να το πάρεις;
Επειδή δεν μπορείς να το αγοράσεις το απεχθάνεσαι ; Τι σόι λογική είναι αυτή ;
-
Το Model Y του Τσιτσιπά φαντάζει πιο όμορφο όταν βρίσκεσαι κι εσύ μέσα σε ένα Υ.
-
Το μόνο καλό όταν είσαι μέσα σε ένα Υ και βλέπεις ένα άλλο στο δρόμο, είναι οτι δε βλέπεις και τα 2 μαζί εξωτερικά.
-
Kολοτούμπα Μάσκ: Ξεκινάμε διαφημίσεις για Tesla
https://www.newsauto.gr/news/o-mask-kani-kolotoumpa-gia-tin-provoli-tis-tesla/ -
@costasbab said in TESLA FORUM:
Kολοτούμπα Μάσκ: Ξεκινάμε διαφημίσεις για Tesla
https://www.newsauto.gr/news/o-mask-kani-kolotoumpa-gia-tin-provoli-tis-tesla/Η ανακοίνωση και μόνο οτι το σκέφτονται θα κάνει τα ενημερωτικά μέσα να αλλάξουν στάση , να σταματήσουν να αναδημοσιεύουν σαν έκτακτη είδηση τον τράκο ενός tesla στην Αλαμπάμα και θα γλυκάνουν την στάση τους περιμένοντας το άγγιγμα του Μίδα .
Στρατηγική κίνηση του Ήλωνα αλλα θέλω να τους αφήσει να βράζουν στο ζουμί τους καναδυο χρόνια
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Μπα, αντιλαμβάνομαι αλλιώς την οδήγηση ευτυχώς! Ξέρεις με αυτοκίνητο που χαρίζει συγκινήσεις χωρίς να χρειάζεται 400 άλογα, με μηχανή, κιβώτιο και ήχο. Κάτι που δε μπορεί να δώσει κανένα ηλεκτρικό οπότε αναγκαστικά το ρίχνει στο κυνήγι του 0-100 και that's it.
αυτο το επιχειρημα ειλικρινα δεν το καταλαβαινω. Δηλαδη, μπορει να ισχυει οντως μεμονωμενα, αλλα για το 95+% των αγοραστων αυτοκινητων δεν ισχυει (ειτε στην ελλαδα ειτε σε αλλες χωρες). Η συντριπτικη πλειοψηφια θελει ενα οχημα να πηγαινει με ανεση και ασφαλεια στη δουλεια του, στις καθημερινες μετακινησεις και τα ΣΚ σε καμμια εκδρομουλα ή στις διακοπες.
Εκτος αν τοσοι πολλοι πια κανουν drifting στην πατησιων 8:30 το πρωι (αν δεν μενετε αθηνα επιλεξτε καποια αλλη μεγαλη οδο της περιοχης σας)...
-
Αμα ήταν ετσι απλά που τα περιγράφεις δε θα είχαν τόσους ιππους τα Tesla.
-
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Αμα ήταν ετσι απλά που τα περιγράφεις δε θα είχαν τόσους ιππους τα Tesla.
η ιπποδυναμη προσφερει επιλογες και αυξανει την ενεργητικη ασφαλεια, δεν σημαινει οτι πρεπει να οδηγαει κανεις σαν μανιακος επειδη εχει 300-400 ιππους.
Αυτο που αναφερεις ειναι λογικη δεκαετις 90' και punto gt
TESLA FORUM