-
Καλά και ασφαλή χιλιομετρα να έχεις.
-
-
με το καλό να παραλάβεις. καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι
-
Καλορίζικο
Εχω και εγώ το CRV εδώ και έξι χρόνια και έπαιξα φέτος το σενάριο να το γυρίσω σε RAV4. Με απέτρεψαν τα φορολογικά (δες τα πρώτα ποστ) αλλά το αυτοκίνητο είτε hybrid είτε plugin είναι πολύ ωραίο.
Στείλε μας πρώτες εντυπώσεις.
-
@george1977 said in Rav 4 Hybrid:
Καλορίζικο
Εχω και εγώ το CRV εδώ και έξι χρόνια και έπαιξα φέτος το σενάριο να το γυρίσω σε RAV4. Με απέτρεψαν τα φορολογικά (δες τα πρώτα ποστ) αλλά το αυτοκίνητο είτε hybrid είτε plugin είναι πολύ ωραίο.
Στείλε μας πρώτες εντυπώσεις.
Το hondaki ήταν αψεγάδιαστο 8μιση χρόνια που το είχα. Το άλλαξα γιατί ήθελα να γυρίσω σε υβριδικό. Η διαφορά είναι χαοτική σε επίπεδο ποιότητας κύλισης. Ακόμα και στην κατανάλωση το toyota κερδίζει με το υβριδικό παρόλο που το CRV ήταν πολύ οικονομικό. Για όποια απορία ρωτήστε με!
-
@anquitel said in Rav 4 Hybrid:
@george1977 said in Rav 4 Hybrid:
Καλορίζικο
Εχω και εγώ το CRV εδώ και έξι χρόνια και έπαιξα φέτος το σενάριο να το γυρίσω σε RAV4. Με απέτρεψαν τα φορολογικά (δες τα πρώτα ποστ) αλλά το αυτοκίνητο είτε hybrid είτε plugin είναι πολύ ωραίο.
Στείλε μας πρώτες εντυπώσεις.
Το hondaki ήταν αψεγάδιαστο 8μιση χρόνια που το είχα. Το άλλαξα γιατί ήθελα να γυρίσω σε υβριδικό. Η διαφορά είναι χαοτική σε επίπεδο ποιότητας κύλισης. Ακόμα και στην κατανάλωση το toyota κερδίζει με το υβριδικό παρόλο που το CRV ήταν πολύ οικονομικό. Για όποια απορία ρωτήστε με!
Είχα για τέσσερα χρόνια hybrid μέσα στην πόλη και το καταλαβαίνω. Το άλλαξα σε ηλεκτρικό φέτος και για αντικαταστάτη του Honda μάλλον βλέπω το Tesla Y.
-
Καλησπέρα, έχει βάλει κάποιος dashcam στο RAV? Ή σε άλλο υβριδικό Toyota?
-
Corolla και Yaris υπάρχουν και εργοστασιακές πάντως. Για το rav δεν έχει;
-
Δεν έχει. Τουλάχιστον στα αξεσουάρ στο site της Toyota δεν δίνει για το RAV
-
@anquitel said in Rav 4 Hybrid:
Δεν έχει. Τουλάχιστον στα αξεσουάρ στο site της Toyota δεν δίνει για το RAV
εδω εχουν τις κάμερες της viofo και αρκετά αξεσουάρ τοποθέτησης .
-
@monman2 said in Rav 4 Hybrid:
@anquitel said in Rav 4 Hybrid:
Δεν έχει. Τουλάχιστον στα αξεσουάρ στο site της Toyota δεν δίνει για το RAV
εδω εχουν τις κάμερες της viofo και αρκετά αξεσουάρ τοποθέτησης .
Καλημέρα,Ευχαριστώ πολύ.
Αν έχει κάποιος εμπειρία από κάποιο κατάστημα (Αθήνα) για αγορά και τοποθέτηση σε υβριδικό Toyota ας ενημερώσει. -
Προσπαθω να μην γίνω πικρος και προτεινω αγια βαρβαρα ή νεοκτιστα ασπροπυργου
-
@anquitel said in Rav 4 Hybrid:
Καλησπέρα, έχει βάλει κάποιος dashcam στο RAV? Ή σε άλλο υβριδικό Toyota?
Εφόσον μιλάμε για RAV4 τελευταίας γενιάς, ρώτα σε αντιπροσωπεία Toyota με τους κωδικούς:
PW6A3-00120 Front & Rear Dashcam (εμπρός-πίσω) ή
PW6A3-00310 Front Dashcam (μόνο εμπρός).Σε κάθε περίπτωση, έλεγξε τη συμβατότητα του αξεσουάρ με το αυτοκίνητό σου, με βάση τον αριθμό πλαισίου σου.
-
Καλησπέρα στην ομάδα,
Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid (Style) ΜΥ2022 θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου.
Πάτημα: Ποιοτικό το πάτημα του αυτοκινήτου, δεν είναι σπορ οπότε δεν χαίρεται πολύ σε καγκουριές αλλά σε νορμάλ οδήγηση έχεις ένα λιμουζινάτο άνετο αυτοκίνητο.
Υβριδικό σύστημα και κιβώτιο: Μου πήρε σχεδόν ένα χρόνο να συνωθήσω το υβριδικό σύστημα, νομίζω πιο πολύ φταίει το κιβώτιο το οποίο αν ζητήσεις άμεση και έντονη επιτάχυνση αρχίζει και γκαρίζει σαν γάιδαρος. Στο 95% των περιπτώσεων και ειδικά σε αστικό κύκλο δεν ενοχλεί. Όμως αν θέλεις να φύγεις από τα διόδια πατημένος και έχεις συνεπιβάτη που δεν γνωρίζει σε κοιτάει με αγωνία με το ουρλιαχτό του κιβωτίου. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις πρώτες μέρες όταν ζήταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να ξεφύγω από την κίνηση η φίλη μου μου έλεγε μην τρέχεις θα προλάβουμε, βέβαια δεν έτρεχα αλλά το μουγκρητό ήταν εκεί και της έδινε αυτή την αίσθηση.
Επιδόσεις: Γρήγορο, στις χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ καλό αλλά εκεί που δείχνει την σωστή κατανομή της ροπής είναι στα ψηλά. Μετά τα 100 όποτε βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα τραβάει σφαίρα μέχρι την τελική (180 ενώ το κοντέρ με το κλέψιμο τερματίζει στα 190).
Χώροι: Δεν έχω οικογένεια αλλά μου φαίνεται πως λίγο καλύτερα θα μπορούσαν να είναι οι πίσω επιβάτες, όχι ότι μου έχουν κάνει παράπονα απλά αυτή είναι η αίσθηση μου. Χώρος αποσκευών μεγάλος και πρακτικός. Θήκες για αντικείμενα είναι οκ, βολεύει πολύ η ασύρματη φόρτιση ειδικά αν συνδέεις ασύρματα το android auto (με Motorol MA1, όποιος μπορεί να το πάρει να το πάρει, το σετάρεις μια φορά και μετά δουλεύει ρολόι).
Κατανάλωση: Μετά από ένα χρόνο και 14Κ χιλιόμετρα είμαι στο 5,7
Στο ταξίδι και ανάλογα με το πόδι καίει σίγουρα παραπάνω εώς και πολύ παραπάνω από τον αστικό κύκλο (από 6,3 μέχρι και 9 αν τελικίαζεις). Όταν το αγόραζα σκεφτόμουν πως θα ήμουν ευχαριστημένος με μέση στα 7 οπότε το 5,7 με ικανοποιεί απόλυτα.Ποιότητα: Ναι και όχι. Παρά το γεγονός ότι έχει μαλακά πλαστικά στα πάνω σημεία του σαλονιού θα περίμενα κάτι καλύτερο. Συγκρίνοντας με το CRV 1.6D που είχα θα έλεγα ότι έχουμε ισοπαλία αλλά νομίζω πως η Toyota θα έπρεπε να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή, όχι ότι είναι κακό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Αυτά, έτσι για να ανανεωθεί λίγο το topic.
-
@anquitel said in Rav 4 Hybrid:
Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid
1 χρόνο??
Πού είναι οι photos φίλε? -
![alt text]( image url)
-
Καλοτάξιδος να είσαι!
-
Είναι αμαξαρα το ραβ4 κακά τα ψέματα.να το χαρείς όσο μπορείς.ειναι αληεθια ότι θέλει συνήθεια ο τρόπος οδήγησης με το υβριδικό ώστε να το μάθεις.μετα από κάποιο διάστημα θα δεις ότι ο εγκέφαλος σου θα συνδέεται απ' ευθείας με το πόδι σου χαχαχα.απο το 2009 έχω υβριδικό για αυτό στο λέω.
-
@anquitel said in Rav 4 Hybrid:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid (Style) ΜΥ2022 θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου.
Πάτημα: Ποιοτικό το πάτημα του αυτοκινήτου, δεν είναι σπορ οπότε δεν χαίρεται πολύ σε καγκουριές αλλά σε νορμάλ οδήγηση έχεις ένα λιμουζινάτο άνετο αυτοκίνητο.
Υβριδικό σύστημα και κιβώτιο: Μου πήρε σχεδόν ένα χρόνο να συνωθήσω το υβριδικό σύστημα, νομίζω πιο πολύ φταίει το κιβώτιο το οποίο αν ζητήσεις άμεση και έντονη επιτάχυνση αρχίζει και γκαρίζει σαν γάιδαρος. Στο 95% των περιπτώσεων και ειδικά σε αστικό κύκλο δεν ενοχλεί. Όμως αν θέλεις να φύγεις από τα διόδια πατημένος και έχεις συνεπιβάτη που δεν γνωρίζει σε κοιτάει με αγωνία με το ουρλιαχτό του κιβωτίου. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις πρώτες μέρες όταν ζήταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να ξεφύγω από την κίνηση η φίλη μου μου έλεγε μην τρέχεις θα προλάβουμε, βέβαια δεν έτρεχα αλλά το μουγκρητό ήταν εκεί και της έδινε αυτή την αίσθηση.
Επιδόσεις: Γρήγορο, στις χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ καλό αλλά εκεί που δείχνει την σωστή κατανομή της ροπής είναι στα ψηλά. Μετά τα 100 όποτε βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα τραβάει σφαίρα μέχρι την τελική (180 ενώ το κοντέρ με το κλέψιμο τερματίζει στα 190).
Χώροι: Δεν έχω οικογένεια αλλά μου φαίνεται πως λίγο καλύτερα θα μπορούσαν να είναι οι πίσω επιβάτες, όχι ότι μου έχουν κάνει παράπονα απλά αυτή είναι η αίσθηση μου. Χώρος αποσκευών μεγάλος και πρακτικός. Θήκες για αντικείμενα είναι οκ, βολεύει πολύ η ασύρματη φόρτιση ειδικά αν συνδέεις ασύρματα το android auto (με Motorol MA1, όποιος μπορεί να το πάρει να το πάρει, το σετάρεις μια φορά και μετά δουλεύει ρολόι).
Κατανάλωση: Μετά από ένα χρόνο και 14Κ χιλιόμετρα είμαι στο 5,7
Στο ταξίδι και ανάλογα με το πόδι καίει σίγουρα παραπάνω εώς και πολύ παραπάνω από τον αστικό κύκλο (από 6,3 μέχρι και 9 αν τελικίαζεις). Όταν το αγόραζα σκεφτόμουν πως θα ήμουν ευχαριστημένος με μέση στα 7 οπότε το 5,7 με ικανοποιεί απόλυτα.Ποιότητα: Ναι και όχι. Παρά το γεγονός ότι έχει μαλακά πλαστικά στα πάνω σημεία του σαλονιού θα περίμενα κάτι καλύτερο. Συγκρίνοντας με το CRV 1.6D που είχα θα έλεγα ότι έχουμε ισοπαλία αλλά νομίζω πως η Toyota θα έπρεπε να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή, όχι ότι είναι κακό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Αυτά, έτσι για να ανανεωθεί λίγο το topic.
Ευχαριστούμε για το κείμενο σου!!!
Είναι αληθεια οτι τα υβριδικά πρέπει να τα πηγαίνεις αβιάστα και με τα νερά τους διαφορετικά ακους το περιβόητο μουγκρισμα το όποιο σε ξενίζει γιατι γενικά επικρατεί ησυχία.
Για την ώρα για τα χιλιόμετρα που έχω σε ανοικτό δρόμο κρατάω το Honda έχοντας στο μυαλό οτι ο διάδοχος θα είναι 100% ηλεκτρικός. -
@anquitel said in Rav 4 Hybrid:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid (Style) ΜΥ2022 θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου.
Πάτημα: Ποιοτικό το πάτημα του αυτοκινήτου, δεν είναι σπορ οπότε δεν χαίρεται πολύ σε καγκουριές αλλά σε νορμάλ οδήγηση έχεις ένα λιμουζινάτο άνετο αυτοκίνητο.
Υβριδικό σύστημα και κιβώτιο: Μου πήρε σχεδόν ένα χρόνο να συνωθήσω το υβριδικό σύστημα, νομίζω πιο πολύ φταίει το κιβώτιο το οποίο αν ζητήσεις άμεση και έντονη επιτάχυνση αρχίζει και γκαρίζει σαν γάιδαρος. Στο 95% των περιπτώσεων και ειδικά σε αστικό κύκλο δεν ενοχλεί. Όμως αν θέλεις να φύγεις από τα διόδια πατημένος και έχεις συνεπιβάτη που δεν γνωρίζει σε κοιτάει με αγωνία με το ουρλιαχτό του κιβωτίου. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις πρώτες μέρες όταν ζήταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να ξεφύγω από την κίνηση η φίλη μου μου έλεγε μην τρέχεις θα προλάβουμε, βέβαια δεν έτρεχα αλλά το μουγκρητό ήταν εκεί και της έδινε αυτή την αίσθηση.
Επιδόσεις: Γρήγορο, στις χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ καλό αλλά εκεί που δείχνει την σωστή κατανομή της ροπής είναι στα ψηλά. Μετά τα 100 όποτε βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα τραβάει σφαίρα μέχρι την τελική (180 ενώ το κοντέρ με το κλέψιμο τερματίζει στα 190).
Χώροι: Δεν έχω οικογένεια αλλά μου φαίνεται πως λίγο καλύτερα θα μπορούσαν να είναι οι πίσω επιβάτες, όχι ότι μου έχουν κάνει παράπονα απλά αυτή είναι η αίσθηση μου. Χώρος αποσκευών μεγάλος και πρακτικός. Θήκες για αντικείμενα είναι οκ, βολεύει πολύ η ασύρματη φόρτιση ειδικά αν συνδέεις ασύρματα το android auto (με Motorol MA1, όποιος μπορεί να το πάρει να το πάρει, το σετάρεις μια φορά και μετά δουλεύει ρολόι).
Κατανάλωση: Μετά από ένα χρόνο και 14Κ χιλιόμετρα είμαι στο 5,7
Στο ταξίδι και ανάλογα με το πόδι καίει σίγουρα παραπάνω εώς και πολύ παραπάνω από τον αστικό κύκλο (από 6,3 μέχρι και 9 αν τελικίαζεις). Όταν το αγόραζα σκεφτόμουν πως θα ήμουν ευχαριστημένος με μέση στα 7 οπότε το 5,7 με ικανοποιεί απόλυτα.Ποιότητα: Ναι και όχι. Παρά το γεγονός ότι έχει μαλακά πλαστικά στα πάνω σημεία του σαλονιού θα περίμενα κάτι καλύτερο. Συγκρίνοντας με το CRV 1.6D που είχα θα έλεγα ότι έχουμε ισοπαλία αλλά νομίζω πως η Toyota θα έπρεπε να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή, όχι ότι είναι κακό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Αυτά, έτσι για να ανανεωθεί λίγο το topic.
Καλησπέρα και καλοταξιδο!
Μόλις παρέλαβα κι εγώ το δικό μου MY2023 Rav4 Hybrid Style AWD και οι πρώτες εντυπώσεις είναι παραπάνω από θετικές.
Μόνο μια απορία έχω επειδή έχουμε την ίδια έκδοση (Style). Στο δικό σου το πορτ μπαγκαζ ανοίγει με κουμπί; Γιατί στο configurator της Toyota το αναγράφει (Άνοιγμα πορτ μπαγκαζ με κουμπί) αλλά το δικό είναι το κλασικό χειροκίνητο.
Θα ανεβάσω photos με την πρώτη ευκαιρία.
Καλοταξιδο και πάλι!
Rav 4 Hybrid