Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Rav 4 Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Rav 4 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    85
    4828
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal last edited by

      Καλά και ασφαλή χιλιομετρα να έχεις.

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        anquitel @gtsartsal last edited by

        @gtsartsal said in Rav 4 Hybrid:

        Καλά και ασφαλή χιλιομετρα να έχεις.

        Ευχαριστώ πολύ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus last edited by

          με το καλό να παραλάβεις. καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            george1977 last edited by

            Καλορίζικο

            Εχω και εγώ το CRV εδώ και έξι χρόνια και έπαιξα φέτος το σενάριο να το γυρίσω σε RAV4. Με απέτρεψαν τα φορολογικά (δες τα πρώτα ποστ) αλλά το αυτοκίνητο είτε hybrid είτε plugin είναι πολύ ωραίο.

            Στείλε μας πρώτες εντυπώσεις.

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              anquitel @george1977 last edited by

              @george1977 said in Rav 4 Hybrid:

              Καλορίζικο

              Εχω και εγώ το CRV εδώ και έξι χρόνια και έπαιξα φέτος το σενάριο να το γυρίσω σε RAV4. Με απέτρεψαν τα φορολογικά (δες τα πρώτα ποστ) αλλά το αυτοκίνητο είτε hybrid είτε plugin είναι πολύ ωραίο.

              Στείλε μας πρώτες εντυπώσεις.

              Το hondaki ήταν αψεγάδιαστο 8μιση χρόνια που το είχα. Το άλλαξα γιατί ήθελα να γυρίσω σε υβριδικό. Η διαφορά είναι χαοτική σε επίπεδο ποιότητας κύλισης. Ακόμα και στην κατανάλωση το toyota κερδίζει με το υβριδικό παρόλο που το CRV ήταν πολύ οικονομικό. Για όποια απορία ρωτήστε με!

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                george1977 @anquitel last edited by

                @anquitel said in Rav 4 Hybrid:

                @george1977 said in Rav 4 Hybrid:

                Καλορίζικο

                Εχω και εγώ το CRV εδώ και έξι χρόνια και έπαιξα φέτος το σενάριο να το γυρίσω σε RAV4. Με απέτρεψαν τα φορολογικά (δες τα πρώτα ποστ) αλλά το αυτοκίνητο είτε hybrid είτε plugin είναι πολύ ωραίο.

                Στείλε μας πρώτες εντυπώσεις.

                Το hondaki ήταν αψεγάδιαστο 8μιση χρόνια που το είχα. Το άλλαξα γιατί ήθελα να γυρίσω σε υβριδικό. Η διαφορά είναι χαοτική σε επίπεδο ποιότητας κύλισης. Ακόμα και στην κατανάλωση το toyota κερδίζει με το υβριδικό παρόλο που το CRV ήταν πολύ οικονομικό. Για όποια απορία ρωτήστε με!

                Είχα για τέσσερα χρόνια hybrid μέσα στην πόλη και το καταλαβαίνω. Το άλλαξα σε ηλεκτρικό φέτος και για αντικαταστάτη του Honda μάλλον βλέπω το Tesla Y.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  anquitel last edited by

                  Καλησπέρα, έχει βάλει κάποιος dashcam στο RAV? Ή σε άλλο υβριδικό Toyota?

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • antonakis
                    antonakis last edited by

                    Corolla και Yaris υπάρχουν και εργοστασιακές πάντως. Για το rav δεν έχει;

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      anquitel last edited by

                      Δεν έχει. Τουλάχιστον στα αξεσουάρ στο site της Toyota δεν δίνει για το RAV

                      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • monman2
                        monman2 @anquitel last edited by

                        @anquitel said in Rav 4 Hybrid:

                        Δεν έχει. Τουλάχιστον στα αξεσουάρ στο site της Toyota δεν δίνει για το RAV

                        εδω εχουν τις κάμερες της viofo και αρκετά αξεσουάρ τοποθέτησης .

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          anquitel @monman2 last edited by

                          @monman2 said in Rav 4 Hybrid:

                          @anquitel said in Rav 4 Hybrid:

                          Δεν έχει. Τουλάχιστον στα αξεσουάρ στο site της Toyota δεν δίνει για το RAV

                          εδω εχουν τις κάμερες της viofo και αρκετά αξεσουάρ τοποθέτησης .
                          Καλημέρα,

                          Ευχαριστώ πολύ.
                          Αν έχει κάποιος εμπειρία από κάποιο κατάστημα (Αθήνα) για αγορά και τοποθέτηση σε υβριδικό Toyota ας ενημερώσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz last edited by

                            Προσπαθω να μην γίνω πικρος και προτεινω αγια βαρβαρα ή νεοκτιστα ασπροπυργου

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bill_hsd @anquitel last edited by

                              @anquitel said in Rav 4 Hybrid:

                              Καλησπέρα, έχει βάλει κάποιος dashcam στο RAV? Ή σε άλλο υβριδικό Toyota?

                              Εφόσον μιλάμε για RAV4 τελευταίας γενιάς, ρώτα σε αντιπροσωπεία Toyota με τους κωδικούς:
                              PW6A3-00120 Front & Rear Dashcam (εμπρός-πίσω) ή
                              PW6A3-00310 Front Dashcam (μόνο εμπρός).

                              Σε κάθε περίπτωση, έλεγξε τη συμβατότητα του αξεσουάρ με το αυτοκίνητό σου, με βάση τον αριθμό πλαισίου σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                anquitel last edited by

                                Καλησπέρα στην ομάδα,

                                Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid (Style) ΜΥ2022 θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου.

                                Πάτημα: Ποιοτικό το πάτημα του αυτοκινήτου, δεν είναι σπορ οπότε δεν χαίρεται πολύ σε καγκουριές αλλά σε νορμάλ οδήγηση έχεις ένα λιμουζινάτο άνετο αυτοκίνητο.

                                Υβριδικό σύστημα και κιβώτιο: Μου πήρε σχεδόν ένα χρόνο να συνωθήσω το υβριδικό σύστημα, νομίζω πιο πολύ φταίει το κιβώτιο το οποίο αν ζητήσεις άμεση και έντονη επιτάχυνση αρχίζει και γκαρίζει σαν γάιδαρος. Στο 95% των περιπτώσεων και ειδικά σε αστικό κύκλο δεν ενοχλεί. Όμως αν θέλεις να φύγεις από τα διόδια πατημένος και έχεις συνεπιβάτη που δεν γνωρίζει σε κοιτάει με αγωνία με το ουρλιαχτό του κιβωτίου. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις πρώτες μέρες όταν ζήταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να ξεφύγω από την κίνηση η φίλη μου μου έλεγε μην τρέχεις θα προλάβουμε, βέβαια δεν έτρεχα αλλά το μουγκρητό ήταν εκεί και της έδινε αυτή την αίσθηση.

                                Επιδόσεις: Γρήγορο, στις χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ καλό αλλά εκεί που δείχνει την σωστή κατανομή της ροπής είναι στα ψηλά. Μετά τα 100 όποτε βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα τραβάει σφαίρα μέχρι την τελική (180 ενώ το κοντέρ με το κλέψιμο τερματίζει στα 190).

                                Χώροι: Δεν έχω οικογένεια αλλά μου φαίνεται πως λίγο καλύτερα θα μπορούσαν να είναι οι πίσω επιβάτες, όχι ότι μου έχουν κάνει παράπονα απλά αυτή είναι η αίσθηση μου. Χώρος αποσκευών μεγάλος και πρακτικός. Θήκες για αντικείμενα είναι οκ, βολεύει πολύ η ασύρματη φόρτιση ειδικά αν συνδέεις ασύρματα το android auto (με Motorol MA1, όποιος μπορεί να το πάρει να το πάρει, το σετάρεις μια φορά και μετά δουλεύει ρολόι).

                                Κατανάλωση: Μετά από ένα χρόνο και 14Κ χιλιόμετρα είμαι στο 5,7
                                Στο ταξίδι και ανάλογα με το πόδι καίει σίγουρα παραπάνω εώς και πολύ παραπάνω από τον αστικό κύκλο (από 6,3 μέχρι και 9 αν τελικίαζεις). Όταν το αγόραζα σκεφτόμουν πως θα ήμουν ευχαριστημένος με μέση στα 7 οπότε το 5,7 με ικανοποιεί απόλυτα.

                                Ποιότητα: Ναι και όχι. Παρά το γεγονός ότι έχει μαλακά πλαστικά στα πάνω σημεία του σαλονιού θα περίμενα κάτι καλύτερο. Συγκρίνοντας με το CRV 1.6D που είχα θα έλεγα ότι έχουμε ισοπαλία αλλά νομίζω πως η Toyota θα έπρεπε να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή, όχι ότι είναι κακό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

                                Αυτά, έτσι για να ανανεωθεί λίγο το topic.

                                P G P 3 Replies Last reply Reply Quote 13
                                • P
                                  polistas @anquitel last edited by

                                  @anquitel said in Rav 4 Hybrid:

                                  Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid

                                  1 χρόνο??
                                  Πού είναι οι photos φίλε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    anquitel last edited by

                                    ![alt text](20221215_175217.jpg 20221029_120305.jpg 20220924_190907.jpg 20220924_190903.jpg 20220924_190843.jpg 20220924_190750.jpg 20220624_123546.jpg 20220624_122112.jpg image url)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • P
                                      polistas last edited by

                                      Καλοτάξιδος να είσαι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • miata_4ever
                                        miata_4ever last edited by

                                        Είναι αμαξαρα το ραβ4 κακά τα ψέματα.να το χαρείς όσο μπορείς.ειναι αληεθια ότι θέλει συνήθεια ο τρόπος οδήγησης με το υβριδικό ώστε να το μάθεις.μετα από κάποιο διάστημα θα δεις ότι ο εγκέφαλος σου θα συνδέεται απ' ευθείας με το πόδι σου χαχαχα.απο το 2009 έχω υβριδικό για αυτό στο λέω.

                                        The answer to everything is a Miata..

                                        PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                        MIATA NB 1.6 LSD

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          george1977 @anquitel last edited by

                                          @anquitel said in Rav 4 Hybrid:

                                          Καλησπέρα στην ομάδα,

                                          Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid (Style) ΜΥ2022 θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου.

                                          Πάτημα: Ποιοτικό το πάτημα του αυτοκινήτου, δεν είναι σπορ οπότε δεν χαίρεται πολύ σε καγκουριές αλλά σε νορμάλ οδήγηση έχεις ένα λιμουζινάτο άνετο αυτοκίνητο.

                                          Υβριδικό σύστημα και κιβώτιο: Μου πήρε σχεδόν ένα χρόνο να συνωθήσω το υβριδικό σύστημα, νομίζω πιο πολύ φταίει το κιβώτιο το οποίο αν ζητήσεις άμεση και έντονη επιτάχυνση αρχίζει και γκαρίζει σαν γάιδαρος. Στο 95% των περιπτώσεων και ειδικά σε αστικό κύκλο δεν ενοχλεί. Όμως αν θέλεις να φύγεις από τα διόδια πατημένος και έχεις συνεπιβάτη που δεν γνωρίζει σε κοιτάει με αγωνία με το ουρλιαχτό του κιβωτίου. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις πρώτες μέρες όταν ζήταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να ξεφύγω από την κίνηση η φίλη μου μου έλεγε μην τρέχεις θα προλάβουμε, βέβαια δεν έτρεχα αλλά το μουγκρητό ήταν εκεί και της έδινε αυτή την αίσθηση.

                                          Επιδόσεις: Γρήγορο, στις χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ καλό αλλά εκεί που δείχνει την σωστή κατανομή της ροπής είναι στα ψηλά. Μετά τα 100 όποτε βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα τραβάει σφαίρα μέχρι την τελική (180 ενώ το κοντέρ με το κλέψιμο τερματίζει στα 190).

                                          Χώροι: Δεν έχω οικογένεια αλλά μου φαίνεται πως λίγο καλύτερα θα μπορούσαν να είναι οι πίσω επιβάτες, όχι ότι μου έχουν κάνει παράπονα απλά αυτή είναι η αίσθηση μου. Χώρος αποσκευών μεγάλος και πρακτικός. Θήκες για αντικείμενα είναι οκ, βολεύει πολύ η ασύρματη φόρτιση ειδικά αν συνδέεις ασύρματα το android auto (με Motorol MA1, όποιος μπορεί να το πάρει να το πάρει, το σετάρεις μια φορά και μετά δουλεύει ρολόι).

                                          Κατανάλωση: Μετά από ένα χρόνο και 14Κ χιλιόμετρα είμαι στο 5,7
                                          Στο ταξίδι και ανάλογα με το πόδι καίει σίγουρα παραπάνω εώς και πολύ παραπάνω από τον αστικό κύκλο (από 6,3 μέχρι και 9 αν τελικίαζεις). Όταν το αγόραζα σκεφτόμουν πως θα ήμουν ευχαριστημένος με μέση στα 7 οπότε το 5,7 με ικανοποιεί απόλυτα.

                                          Ποιότητα: Ναι και όχι. Παρά το γεγονός ότι έχει μαλακά πλαστικά στα πάνω σημεία του σαλονιού θα περίμενα κάτι καλύτερο. Συγκρίνοντας με το CRV 1.6D που είχα θα έλεγα ότι έχουμε ισοπαλία αλλά νομίζω πως η Toyota θα έπρεπε να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή, όχι ότι είναι κακό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

                                          Αυτά, έτσι για να ανανεωθεί λίγο το topic.

                                          Ευχαριστούμε για το κείμενο σου!!!
                                          Είναι αληθεια οτι τα υβριδικά πρέπει να τα πηγαίνεις αβιάστα και με τα νερά τους διαφορετικά ακους το περιβόητο μουγκρισμα το όποιο σε ξενίζει γιατι γενικά επικρατεί ησυχία.
                                          Για την ώρα για τα χιλιόμετρα που έχω σε ανοικτό δρόμο κρατάω το Honda έχοντας στο μυαλό οτι ο διάδοχος θα είναι 100% ηλεκτρικός.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            Paris 0 @anquitel last edited by

                                            @anquitel said in Rav 4 Hybrid:

                                            Καλησπέρα στην ομάδα,

                                            Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid (Style) ΜΥ2022 θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου.

                                            Πάτημα: Ποιοτικό το πάτημα του αυτοκινήτου, δεν είναι σπορ οπότε δεν χαίρεται πολύ σε καγκουριές αλλά σε νορμάλ οδήγηση έχεις ένα λιμουζινάτο άνετο αυτοκίνητο.

                                            Υβριδικό σύστημα και κιβώτιο: Μου πήρε σχεδόν ένα χρόνο να συνωθήσω το υβριδικό σύστημα, νομίζω πιο πολύ φταίει το κιβώτιο το οποίο αν ζητήσεις άμεση και έντονη επιτάχυνση αρχίζει και γκαρίζει σαν γάιδαρος. Στο 95% των περιπτώσεων και ειδικά σε αστικό κύκλο δεν ενοχλεί. Όμως αν θέλεις να φύγεις από τα διόδια πατημένος και έχεις συνεπιβάτη που δεν γνωρίζει σε κοιτάει με αγωνία με το ουρλιαχτό του κιβωτίου. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις πρώτες μέρες όταν ζήταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να ξεφύγω από την κίνηση η φίλη μου μου έλεγε μην τρέχεις θα προλάβουμε, βέβαια δεν έτρεχα αλλά το μουγκρητό ήταν εκεί και της έδινε αυτή την αίσθηση.

                                            Επιδόσεις: Γρήγορο, στις χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ καλό αλλά εκεί που δείχνει την σωστή κατανομή της ροπής είναι στα ψηλά. Μετά τα 100 όποτε βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα τραβάει σφαίρα μέχρι την τελική (180 ενώ το κοντέρ με το κλέψιμο τερματίζει στα 190).

                                            Χώροι: Δεν έχω οικογένεια αλλά μου φαίνεται πως λίγο καλύτερα θα μπορούσαν να είναι οι πίσω επιβάτες, όχι ότι μου έχουν κάνει παράπονα απλά αυτή είναι η αίσθηση μου. Χώρος αποσκευών μεγάλος και πρακτικός. Θήκες για αντικείμενα είναι οκ, βολεύει πολύ η ασύρματη φόρτιση ειδικά αν συνδέεις ασύρματα το android auto (με Motorol MA1, όποιος μπορεί να το πάρει να το πάρει, το σετάρεις μια φορά και μετά δουλεύει ρολόι).

                                            Κατανάλωση: Μετά από ένα χρόνο και 14Κ χιλιόμετρα είμαι στο 5,7
                                            Στο ταξίδι και ανάλογα με το πόδι καίει σίγουρα παραπάνω εώς και πολύ παραπάνω από τον αστικό κύκλο (από 6,3 μέχρι και 9 αν τελικίαζεις). Όταν το αγόραζα σκεφτόμουν πως θα ήμουν ευχαριστημένος με μέση στα 7 οπότε το 5,7 με ικανοποιεί απόλυτα.

                                            Ποιότητα: Ναι και όχι. Παρά το γεγονός ότι έχει μαλακά πλαστικά στα πάνω σημεία του σαλονιού θα περίμενα κάτι καλύτερο. Συγκρίνοντας με το CRV 1.6D που είχα θα έλεγα ότι έχουμε ισοπαλία αλλά νομίζω πως η Toyota θα έπρεπε να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή, όχι ότι είναι κακό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

                                            Αυτά, έτσι για να ανανεωθεί λίγο το topic.

                                            Καλησπέρα και καλοταξιδο!

                                            Μόλις παρέλαβα κι εγώ το δικό μου MY2023 Rav4 Hybrid Style AWD και οι πρώτες εντυπώσεις είναι παραπάνω από θετικές.

                                            Μόνο μια απορία έχω επειδή έχουμε την ίδια έκδοση (Style). Στο δικό σου το πορτ μπαγκαζ ανοίγει με κουμπί; Γιατί στο configurator της Toyota το αναγράφει (Άνοιγμα πορτ μπαγκαζ με κουμπί) αλλά το δικό είναι το κλασικό χειροκίνητο.

                                            Θα ανεβάσω photos με την πρώτη ευκαιρία.

                                            Καλοταξιδο και πάλι!

                                            A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr