Καλησπέρα στην ομάδα,
Μετά από ένα χρόνο και κάτι με το RAV4 Hybrid (Style) ΜΥ2022 θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου.
Πάτημα: Ποιοτικό το πάτημα του αυτοκινήτου, δεν είναι σπορ οπότε δεν χαίρεται πολύ σε καγκουριές αλλά σε νορμάλ οδήγηση έχεις ένα λιμουζινάτο άνετο αυτοκίνητο.
Υβριδικό σύστημα και κιβώτιο: Μου πήρε σχεδόν ένα χρόνο να συνωθήσω το υβριδικό σύστημα, νομίζω πιο πολύ φταίει το κιβώτιο το οποίο αν ζητήσεις άμεση και έντονη επιτάχυνση αρχίζει και γκαρίζει σαν γάιδαρος. Στο 95% των περιπτώσεων και ειδικά σε αστικό κύκλο δεν ενοχλεί. Όμως αν θέλεις να φύγεις από τα διόδια πατημένος και έχεις συνεπιβάτη που δεν γνωρίζει σε κοιτάει με αγωνία με το ουρλιαχτό του κιβωτίου. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις πρώτες μέρες όταν ζήταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να ξεφύγω από την κίνηση η φίλη μου μου έλεγε μην τρέχεις θα προλάβουμε, βέβαια δεν έτρεχα αλλά το μουγκρητό ήταν εκεί και της έδινε αυτή την αίσθηση.
Επιδόσεις: Γρήγορο, στις χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ καλό αλλά εκεί που δείχνει την σωστή κατανομή της ροπής είναι στα ψηλά. Μετά τα 100 όποτε βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα τραβάει σφαίρα μέχρι την τελική (180 ενώ το κοντέρ με το κλέψιμο τερματίζει στα 190).
Χώροι: Δεν έχω οικογένεια αλλά μου φαίνεται πως λίγο καλύτερα θα μπορούσαν να είναι οι πίσω επιβάτες, όχι ότι μου έχουν κάνει παράπονα απλά αυτή είναι η αίσθηση μου. Χώρος αποσκευών μεγάλος και πρακτικός. Θήκες για αντικείμενα είναι οκ, βολεύει πολύ η ασύρματη φόρτιση ειδικά αν συνδέεις ασύρματα το android auto (με Motorol MA1, όποιος μπορεί να το πάρει να το πάρει, το σετάρεις μια φορά και μετά δουλεύει ρολόι).
Κατανάλωση: Μετά από ένα χρόνο και 14Κ χιλιόμετρα είμαι στο 5,7
Στο ταξίδι και ανάλογα με το πόδι καίει σίγουρα παραπάνω εώς και πολύ παραπάνω από τον αστικό κύκλο (από 6,3 μέχρι και 9 αν τελικίαζεις). Όταν το αγόραζα σκεφτόμουν πως θα ήμουν ευχαριστημένος με μέση στα 7 οπότε το 5,7 με ικανοποιεί απόλυτα.
Ποιότητα: Ναι και όχι. Παρά το γεγονός ότι έχει μαλακά πλαστικά στα πάνω σημεία του σαλονιού θα περίμενα κάτι καλύτερο. Συγκρίνοντας με το CRV 1.6D που είχα θα έλεγα ότι έχουμε ισοπαλία αλλά νομίζω πως η Toyota θα έπρεπε να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή, όχι ότι είναι κακό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Αυτά, έτσι για να ανανεωθεί λίγο το topic.