-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
... φασιονάιτεμσ τζιμνια
Ζηλεύεις ψιψίνε!? Στο πουλάω 30χιλιαρικάκια - συλλεκτικό γαρ - έχει βέβαια γρατσουνιές/χτυπήματα παντού αλλά ΟΚ αυτές είναι σαν τις μελανιές στα λαβ χάντλς της μπάστι και μπαμπάτσικης νεανίδας. Προσθέτουν, δεν αφαιρούν.
-
Δεν ξέρω, μάλλον ούτε το ένα είναι σωστό ούτε το άλλο. Όποιος ζει στο εξωτερικό και στέλνει εμβάσματα ή πληρώνει κάποιον φόρο στην Ελλάδα να ψηφίζει. Όποιος δεν κάνει τίποτα από αυτά, αν θέλει να ψηφίσει να έρθει ένα ταξιδακι εδώ να πληρώσει και κανένα ΦΠΑ.
Δεν είναι ηθικό κάποιος που δεν μοιράζεται με κανέναν τρόπο τα βάρη της κονωνιας να συναποφασίζει με όποιον το κάνει.
Είναι σαν να μένω εγώ σε έναν δήμο και περιφέρεια και να θέλω να ψηφίσω σε έναν άσχετο μακρυά από εμένα.
Από την άλλη τα παιδιά που φεύγουν ψάχνουν να βρουν το μέλλον τους. Δεν χρειάζεται να τα βαραίνουν και οι τύψεις.
-
όσο δεν έχουν δικαίωμα ψήφου ΟΛΟΙ όσοι είναι Έλληνες Πολίτες, παραβιάζεται το Σύνταγμα.
Άσχετα αν κάποιος είναι π.χ. εξ αίματος Έλληνας που εργάζεται σε αποστολή στην Αφρική ή το Βόρειο Πόλο ή οπουδήποτε, ή π.χ. εξ αίματος Αλβανός που έχει πολιτογραφηθεί Έλληνας Πολίτης. -
Το σύνταγμα αλλάζει αναλόγως τις ψήφους σε κάθε αναθεωρητική Βουλή.
Θυμάμαι ένα αστείο βιντεάκι που ένας έλεγε πως στην Πανδημία όλα πήγαν καλά...μπράβο χίλια μπράβο, πως ψηφίζει μόνο την κυβέρνηση αλλά ζούσε στο εξωτερικό αυτός.
Η μια άλλη που έλεγε, σιγά πια που λέτε για την ακρίβεια, είστε υπερβολικοί, όλα φθηνά είναι, και ζούσε με σύνταξη από Γερμανία.
Δεν βγαίνει άκρη έτσι.
Όποιος συμβάλει με οποιονδήποτε τρόπο ή οποιος ζει εδώ πρέπει να έχει λόγο για την πορεία της χώρας.
Όποιος έφυγε, καμία αντιρρήση, δεν υπάρχει ούτε θέμα με το ήθος του ούτε τίποτα. Απλά πήγε να ζήσει μια καλύτερη ζωή. Δικαίωμα του.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Έχοντας ζήσει επί μακρόν στην αλλοδαπή, ρίψασπης και τυχοδιώκτης ο ίδιος, γνωρίζω από πρώτο χέρι για το τι μιλάω. Και ναι όποιος επιλέγει να αποστασιοποιηθεί από την χώρα δεν δικαιούται ηθικά να έχει λόγο για τα εδώ πολιτικά τεκταινόμενα ότι και αν γράφουν νόμοι και συντάγματα. Και το ίδιο ακριβώς ισχύει (στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων) για όσους συστηματικά επιλέγουν να απέχουν από την εκλογική διαδικασία. Όταν κάποιος αυτοεξαιρείται επιλέγοντας να θέσει εαυτόν εκτός ελλαδικού συστήματος δεν δικαιούται να διεκδικεί συμμετοχή στις διαδικασίες του.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Το σύνταγμα αλλάζει αναλόγως τις ψήφους σε κάθε αναθεωρητική Βουλή.
Θυμάμαι ένα αστείο βιντεάκι που ένας έλεγε πως στην Πανδημία όλα πήγαν καλά...μπράβο χίλια μπράβο, πως ψηφίζει μόνο την κυβέρνηση αλλά ζούσε στο εξωτερικό αυτός.
Η μια άλλη που έλεγε, σιγά πια που λέτε για την ακρίβεια, είστε υπερβολικοί, όλα φθηνά είναι, και ζούσε με σύνταξη από Γερμανία.
Δεν βγαίνει άκρη έτσι.
Όποιος συμβάλει με οποιονδήποτε τρόπο ή οποιος ζει εδώ πρέπει να έχει λόγο για την πορεία της χώρας.
Όποιος έφυγε, καμία αντιρρήση, δεν υπάρχει ούτε θέμα με το ήθος του ούτε τίποτα. Απλά πήγε να ζήσει μια καλύτερη ζωή. Δικαίωμα του.
Το τί νομίζει ο καθένας είναι προσωπική του υπόθεση.
Το ότι καταπατείται τόσα χρόνια ένα Συνταγματικό δικαίωμα, μόνο ντροπή είναι.
Ας γίνει μια αναθεώρηση που να λέει ότι μόνο όποιος ψωνίζει φέτα με μισθό που καταβάλεται εντός συνόρων, έχει δικαίωμα ψήφου.
Όταν κάποιος βγαίνει απ' τα σύνορα για δουλειά, ούτε την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη χάνει, ούτε στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων του γίνεται. -
@argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Έχοντας ζήσει επί μακρόν στην αλλοδαπή, ρίψασπης και τυχοδιώκτης ο ίδιος, γνωρίζω από πρώτο χέρι για το τι μιλάω. Και ναι όποιος επιλέγει να αποστασιοποιηθεί από την χώρα δεν δικαιούται ηθικά να έχει λόγο για τα εδώ πολιτικά τεκταινόμενα ότι και αν γράφουν νόμοι και συντάγματα. Και το ίδιο ακριβώς ισχύει (στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων) για όσους συστηματικά επιλέγουν να απέχουν από την εκλογική διαδικασία. Όταν κάποιος αυτοεξαιρείται επιλέγοντας να θέσει εαυτόν εκτός ελλαδικού συστήματος δεν δικαιούται να διεκδικεί συμμετοχή στις διαδικασίες του.
Αυτή είναι μια ασήμαντη προσωπική σου άποψη. Δεκτή.
Όπως και η δική μου ασήμαντη άποψη είναι, πως όταν έφυγα και πήγα να εργαστώ αλλού αντί να παλαίψω τον διορισμό ή να γλύψω κάποιον τοπικό άρχοντα για θεσούλα ή να «επιχειρώ» με δανεικά που γυρίζουν κλέβοντας υπαλλήλους κι εφορία, δεν εκχώρησα ούτε στερήθηκα απ' το νόμο κανένα δικαιωμά μου ως πολίτης.
Απλά το άχρηστο νεοελληνικό κράτος παρανόμως μου στέρησε το δικαίωμα ψήφου για τεχνικούς λόγους. -
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μη ξεχασεις να βαλεις και τα ποσοστα των αυτοκτονιων που επισης αυξηθηκαν.
Λες δηλαδή ο Βολιώτης επιχειρηματίας που κρεμάστηκε μέσα στο μαγαζί του να μην ήταν τυχαίο γεγονός αλλά να έπαιξε ρόλο η οικονομική κατάσταση που δημιούργησαν οι κυβερνώντες;
ή ο γιατρός που φουντάρησε από ψηλά; και μερικοί ακόμη;
Δεν ήταν ερωτική απογοήτευση; -
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όσο εσείς μιλούσατε για Δημόσιο τομέα, φόρους, το κόστος του κράτους κλπ ο Κουλης ανακοίνωσε...150 ευρώ για κάθε παιδί που κλείνει τα 18...
Freedom pass!!!!🥳🥳🥳🥳
Σαν τα άλλα pass πεταμένα εκατομμύρια, φανταστείτε κάποιον δηλαδή να ανεβαίνει στο roof garden του king George και να πετάει πενηνταευρα στην πλεμπα από κάτω!!!!
Συνεχίστε τώρα την κουβέντα σας .
Nothing to see here -
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δεν ξέρω, μάλλον ούτε το ένα είναι σωστό ούτε το άλλο. Όποιος ζει στο εξωτερικό και στέλνει εμβάσματα ή πληρώνει κάποιον φόρο στην Ελλάδα να ψηφίζει. Όποιος δεν κάνει τίποτα από αυτά, αν θέλει να ψηφίσει να έρθει ένα ταξιδακι εδώ να πληρώσει και κανένα ΦΠΑ.
Δεν είναι ηθικό κάποιος που δεν μοιράζεται με κανέναν τρόπο τα βάρη της κονωνιας να συναποφασίζει με όποιον το κάνει.
Είναι σαν να μένω εγώ σε έναν δήμο και περιφέρεια και να θέλω να ψηφίσω σε έναν άσχετο μακρυά από εμένα.
Από την άλλη τα παιδιά που φεύγουν ψάχνουν να βρουν το μέλλον τους. Δεν χρειάζεται να τα βαραίνουν και οι τύψεις.
λαπη επειδη μιλας για φορους....
οποτε να μην ψηφιζουν οσοι φοροδιαφευγουν.
και οσοι κωλοβαρανε σπαταλωντας τους φορους των αλλων.οχι?
-
Γιατί διαβάζεις ότι σε συμφέρει.
Είπαμε εάν έχει κάποιο έννομο ή οικονομικό συμφέρον ή υποχρέωση να ψηφίζει εάν στα 18 του ξέρω γω πήρε μια βαλίτσα για καλύτερες μέρες και δεν έχει κανέναν έννομο ή οικονομικό συμφέρον δεν βρίσκω λόγο να επηρεάζει από τα ξένα την πορεία της χωρας. Διότι εάν συμβεί αυτό τότε η φυλή αναδεικνύεται ως υπέρτατο χαρακτηριστικο και ιδιότητα και όχι ο χαρακτήρας του πολίτη που έχει υποχρεώσεις και δικαιώματα. -
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δεν ξέρω, μάλλον ούτε το ένα είναι σωστό ούτε το άλλο. Όποιος ζει στο εξωτερικό και στέλνει εμβάσματα ή πληρώνει κάποιον φόρο στην Ελλάδα να ψηφίζει. Όποιος δεν κάνει τίποτα από αυτά, αν θέλει να ψηφίσει να έρθει ένα ταξιδακι εδώ να πληρώσει και κανένα ΦΠΑ.
Δεν είναι ηθικό κάποιος που δεν μοιράζεται με κανέναν τρόπο τα βάρη της κονωνιας να συναποφασίζει με όποιον το κάνει.
Είναι σαν να μένω εγώ σε έναν δήμο και περιφέρεια και να θέλω να ψηφίσω σε έναν άσχετο μακρυά από εμένα.
Από την άλλη τα παιδιά που φεύγουν ψάχνουν να βρουν το μέλλον τους. Δεν χρειάζεται να τα βαραίνουν και οι τύψεις.
λαπη επειδη μιλας για φορους....
οποτε να μην ψηφιζουν οσοι φοροδιαφευγουν.
και οσοι κωλοβαρανε σπαταλωντας τους φορους των αλλων.οχι?
Μαζί σου, οποιον πιάσουν μαζί με την ποινή αφαίρεση δικαιώματος ψήφου για τις επόμενες εκλογές. Όχι φυσικά για πάντα. Τώρα αν πέσει σε δημοτικές εκλογές, μικρό το κακό.
Οκ μια ελαστικότητα να υπάρχει ας πούμε σε επαγγελματίες του μεροκάματου. Δεν χρειάζεται εκεί τόση αυστηρότητα. Αλλά όποιος το κάνει συστηματικά. Δεν πρέπει να ψηφίζει, δεν πλήρει τις υποχρεώσεις του για να έχει το δικαίωμα -
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όπως και η δική μου ασήμαντη άποψη είναι, πως όταν έφυγα και πήγα να εργαστώ αλλού αντί να παλαίψω τον διορισμό ή να γλύψω κάποιον τοπικό άρχοντα για θεσούλα ή να «επιχειρώ» με δανεικά που γυρίζουν κλέβοντας υπαλλήλους κι εφορία, δεν εκχώρησα ούτε στερήθηκα απ' το νόμο κανένα δικαιωμά μου ως πολίτης.
Απλά το άχρηστο νεοελληνικό κράτος παρανόμως μου στέρησε το δικαίωμα ψήφου για τεχνικούς λόγους.Ο λόγος που έφυγες, όπως και όλοι μας οι προσωρινώς ή μόνιμα ξενιτεμένοι άλλωστε, ήταν στην τελική η αδυναμία επιτυχούς προσαρμογής μας σε ένα ΔΟΣΜΕΝΟ σύστημα του οποίου είχαμε ήδη, πιθανότατα, πλήρη γνώση πολύ πριν κάνουμε τις βασικές εκπαιδευτικές/επαγγελματικές/εργασιακές επιλογές μας. Ένα σύστημα που λίγο πολύ υποψιαζόμαστε ότι θα μας είχε "στην απέξω", οπότε όταν αυτό πράγματι συνέβη απλώς λακίσαμε "για αλλού" όντως υπερβολικά φιλόδοξοι και απαιτητικοί. Αυτό φυσικά δεν μας καθιστά εξ ορισμού "διαρρέοντες ενγκεφάλους" ούτε αντίθετα καθιστά άπαντες τους ευπροσάρμοστους και για αυτό παραμένοντες στην χώρα λαμόγια και βύσματα.
Για το ότι οι ισχύοντες νόμοι θα πρέπει να εφαρμόζονται συμφωνώ - όμως επιμένω ότι είναι ανήθικο ο επιβάτης που επέλεξε την ασφάλεια της σωσίβιας λέμβου να κάνει υποδείξεις για το πως θα πρέπει να διαχειριστούν την κατάσταση οι παραμένοντες του εν κινδύνω βαποριού, που ευκόλως εγκατέλειψε, με το αιτιολογικό ότι άφησε σε αυτό τις βαλίτσες του.
-
Οποιος είναι στο εξωτερικό και ενδιαφέρεται να ψηφίσει, προφανώς και νοιάζεται για όσα συμβαίνουν εδώ.
Αν δεν τον ένοιαζαν, δεν θα έκανε τον κόπο να ψηφίσει καθόλου.
Τώρα αν υπάρχουν και κάποιοι κομματικοί, τι να κάνουμε. Αναλογικά θα είναι σε όλα τα κόμματα.
Αρα μια χαρά να ψηφίζουν όσοι είναι έξω...
-
@argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όπως και η δική μου ασήμαντη άποψη είναι, πως όταν έφυγα και πήγα να εργαστώ αλλού αντί να παλαίψω τον διορισμό ή να γλύψω κάποιον τοπικό άρχοντα για θεσούλα ή να «επιχειρώ» με δανεικά που γυρίζουν κλέβοντας υπαλλήλους κι εφορία, δεν εκχώρησα ούτε στερήθηκα απ' το νόμο κανένα δικαιωμά μου ως πολίτης.
Απλά το άχρηστο νεοελληνικό κράτος παρανόμως μου στέρησε το δικαίωμα ψήφου για τεχνικούς λόγους.Ο λόγος που έφυγες, όπως και όλοι μας οι προσωρινώς ή μόνιμα ξενιτεμένοι άλλωστε, ήταν στην τελική η αδυναμία επιτυχούς προσαρμογής μας σε ένα ΔΟΣΜΕΝΟ σύστημα του οποίου είχαμε ήδη, πιθανότατα, πλήρη γνώση πολύ πριν κάνουμε τις βασικές εκπαιδευτικές/επαγγελματικές/εργασιακές επιλογές μας. Ένα σύστημα που λίγο πολύ υποψιαζόμαστε ότι θα μας είχε "στην απέξω", οπότε όταν αυτό πράγματι συνέβη απλώς λακίσαμε "για αλλού" όντως υπερβολικά φιλόδοξοι και απαιτητικοί. Αυτό φυσικά δεν μας καθιστά εξ ορισμού "διαρρέοντες ενγκεφάλους" ούτε αντίθετα καθιστά άπαντες τους ευπροσάρμοστους και για αυτό παραμένοντες στην χώρα λαμόγια και βύσματα.
Για το ότι οι ισχύοντες νόμοι θα πρέπει να εφαρμόζονται συμφωνώ - όμως επιμένω ότι είναι ανήθικο ο επιβάτης που επέλεξε την ασφάλεια της σωσίβιας λέμβου να κάνει υποδείξεις για το πως θα πρέπει να διαχειριστούν την κατάσταση οι παραμένοντες του εν κινδύνω βαποριού, που ευκόλως εγκατέλειψε, με το αιτιολογικό ότι άφησε σε αυτό τις βαλίτσες του.
Δεν ξέρω αν εσύ ή κάποιοι άλλοι φύγανε επειδή είναι αχορταγοι πλεονέκτες.
Γενιές και Γενιές οι Έλληνες, από αυτούς που επλεναν πιάτα στην Αμερική κάποτε ή τον Δρ. Παπανικολάου που πήγε εργάτης εκει για να ασκήσει την επιστήμη του και να προάγει την Ανθρωπότητα, μέχρι τους πιτσιρικους/κες που φεύγουν σήμερα για να βιοπορισθουν αξιοπρεπώς ή τα "μεγάλα μυαλά" τα οποία δεν τα χωράει μια μικρή υπαναπτυκτη χώρα, απ τους πολιτικά διοκωμενους μέχρι τους ψαχνοντες ευκαιρίες και τους ναυτιλομένους,, αυτό που ιστορικά τους ενώνει είναι η νοσταλγία, η Μυθολογία του Οδυσσέα, τα μοιρολόγια της ξενιτιάς με τα οποία "γλεντάνε" στα πανηγύρια οι συγγενείς τους...Εσύ όταν ακούς το παρακάτω, σκέφτεσαι "Ωδή στους Ριψάσπιδες" ?
Τελείως και τέλειος ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ και λυπηρό, όπως θα λέγαμε στην καθομιλουμενη, "μια μαλακία που είπε κάποιο" χρυσαύγουλο περί "ριψάσπιδων" να γίνεται άποψη Ελλήνων που δεν έχουν διανοητική αναπηρία.
Αν πραγματικά το πιστεύει κάποιος αυτό, θα πρέπει να μας πει ποιοι είναι οι γενναίοι που "αντιπαραβαλει" στους "ριψασπιδες".Κι αυτά που γράφτηκαν περί δεδομένου συστήματος κλπ. επίσης κενά νοήματος, να λοιδωρειται το θύμα, "εκεί που μας χρωστουσαν μας πήραν και το βόδι " αυτοί που επιβάλλουν και ανέχονται τη φαυλοκρατία της χώρας.
Αν εσύ φίλε μου αισθάνεσαι "ριψασπης" επειδή πήγες αλλού να εργαστεις ή να σπουδάσεις, λυπάμαι αλλά έχεις πρόβλημα που θα σε ωφελουσε να το λύσεις.
-
Alekos Papadopoulos talks
the bulshit walks ...Ηχηρή σκαμπίλα ανάστροφη στον σανο των πετσωμενων που διασπειρουν τα Κουλοeconomics 4 χρόνια.
(Καλά ο τίτλος του πετσωμενου μέσου που κρύβει το ηχηρό ράπισμα προς την κυβέρνηση είναι...για ολόκληρη συζήτηση.
Εν τω μεταξύ διαβαζω πως τους μπουκωσε και με άλλα 90 εκατομμύρια προεκλογικά για υπενθύμιση και συμμόρφωση- ξαφνικά εξαφανίστηκε το θέμα των Τεμπών από παντού... ) -
Αγαπητέ @argyn ενώ σε πρώτη εντύπωση οι απόψεις σου έχουν μια λογική επιχειρηματολογία. Αν εμβαθύνεις πιο πολύ πιστεύω θα τις ξανασκεφτείς.
Κατ' αρχάς δεν έχουν νομική βάση. Η δυνατότητα ψήφου, σε όλον τον πολιτσμένο κόσμο υποθέτω, εξαρτάται αποκλειστικά από την ιθαγένεια. Δεν υπάρχει κανένας άλλος περιορισμός.
Κατά δεύτερον η Ελλάδα είναι μια χώρα που στηρίχτηκε και συνεχίζει να στηρίζεται στη μετανάστευση. Και για επιβιώσει και για να διατηρήσει την Εθνική της ταυτότητα.
Από τη Φιλική Εταιρεία που ιδρύθηκε στην Οδησσό, Έλληνες ευεργέτες που έκαναν την περιουσία τους στο εξωτερικό, μετανάστες σε Γερμανία, ΗΠΑ και Αυστραλία που με τα εμβάσματά τους επέζησε μεγάλο μέρος του Ελληνικού πληθυσμού κι ένα σωρό άλλα.
Το επιχείρημα ότι οι Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό πρέπει να αποξενωθούν από τη μητέρα πατρίδα, δεν είναι μόνο άδικο και αβάσιμο αλλά και εθνικά επιζήμιο.
Κατ' αντιστοιχία οι Έλληνες που διώχθηκαν από τη Μικρά Ασία και τον Πόντο, οι Βορειο-Ηπειρώτες κλπ, εφόσον έφυγαν και ζουν στην Ελλάδα, θα πρέπει να αποδεχτούμε ότι δικαίως θα πρέπει να στερηθούν τα δικαιώματά τους στο τόπο καταγωγής τους.Αντίθετα θα πρέπει η μητέρα πατρίδα να έρθει όσο πιο κοντά γίνεται με τους μετανάστες και τους ομογενείς, να τους δώσει όσα περισσότερα δικαιώματα γίνεται και να κρατήσει και τις επόμενες γενιές τους όσο το δυνατόν πιο θερμές και πιο κοντά γίνεται στην Ελλάδα. Μόνο όφελος έχουμε να αποκομίσουμε.
Θέλω να πιστεύω ότι θα τα σκεφτείς όλα αυτά, γιατί πραγματικά κοιτάς το δέντρο και χάνεις το δάσος. Είναι πολύ στενή η οπτική σου γωνία στο θέμα, θα τη χαρακτήριζα ως "μικρο-πολιτική", μια και είμαστε και στο νήμα της πολιτικής.
-
Ρε παιδιά τι μπερδεγουεϊ είναι αυτό;
Τι σχέση η φιλική εταιρία πριν καν την ύπαρξη του ελληνικου κράτους, (δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά δεν υπήρχε καν η Ελλάδα τότε) με τους διωγμούς, τους εκτοπισμούς τις γενοκτονίες και με τον οικονομικό-ερωτικο μετανάστη και δη αυτόν που ζει δεκαετίες στο εξωτερικό;
Αν αποδείξει καθώς ζει στο εξωτερικό ότι έχει στείλει κανένα έμβασμα, έχει πληρώσει κάποιον βασικό φόρο, έχει προσφέρει κάτι τέλος πάντων με κάποιον τρόπο να ψηφίζει χίλιες φορές. Αν δεν κάνει τίποτα πως γίνεται αυτός να αποφασίζει για το μέλλον των υπολοίπων;
Δεν το βρίσκω δίκαιο
-
@andya3 @piliourits Νομίζω ότι από όσα έγραψα προκύπτει ξεκάθαρα ότι αναφέρομαι στο ηθικό και όχι στο νομικό μέρος του πράγματος και στο πρόσφατο παρελθόν, εστιάζοντας ειδικότερα μάλιστα, αν και όχι αποκλειστικά, στους νεομετανάστες της περιόδου της "διαρροής ενγκεφάλων".
Εν ολίγοις, αν και προφανώς κανείς μας δεν πρόκειται να πείσει κανένα, οι ενστάσεις μου συνοψίζονται λίγο πολύ σε αυτό που έγραψε παραπάνω ο @lap : Δεν δέχομαι ο έλληνας μετανάστης που επέλεξε να ταυτίσει το παρόν και το μέλλον του με αυτό μιας άλλης χώρας, ενόσω εξακολουθεί να ζει σε αυτή, να καθορίζει το δικό μου παρόν και μέλλον, εξαναγκάζοντας με μάλιστα να υποστώ, μόνος εγώ, το κόστος των δικών του πολιτικών επιλογών.
-
Είναι τόσο ακραία όλα αυτά που λέτε για τη δική μου λογική, που πραγματικά εκπλήσσομαι.
Αν το πάμε έτσι, κάποιος δε δέχεται να ψηφίζουν οι μακροχρόνια άνεργοι και οι άποροι, γιατί είναι παθητικό για την κοινωνία και του τρώνε τα λεφτά των φόρων.
Άλλος δε θέλει να ψηφίζουν οι Ρομά, γιατί δεν μπορούν αυτοί με την ψήφο τους να επηρεάζουν τις εκλογές και άρα τον τρόπο ζωής των καθαρόαιμων Ελλήνων.
Ο δεξιός δεν δέχεται να ψηφίζει ο αριστερός και το ανάποδο, γιατί θεωρούν ότι οι απόψεις του κάνουν κακό στη χώρα.
Πόσα τέτοια ακόμα μπορώ να γράψω. Δεν υπάρχει κάποια προυπόθεση πέραν της ιθαγένειας για να ψηφίσει κάποιος, επαναλαμβάνω. Και δεν θα μπορούσε να υπάρξει, γιατί πέρα από τη νομιμότητα του θέματος είναι και αυταπόδεικτα παράλογο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2