-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Πέρα από την πλάκα, να πω τα εξής, μιας και κινούμαι φουλ εθνική. Βλέπω αρκετά Τέσλα, και σπανιότερα και κανά άλλο ηλεκτρικό, πχ ένιακ, ID, Kona. Συνήθως κινούνται με χαμηλά χαω, προφανώς για να μη φάνε τη μπαταρία.
βλεπω καθημερινα πλεον στην ΕΟ. Συνηθως κινουνται με τις ταχυτητες που κινουνται οι περισσοτεροι, ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΚΤΕΛ...
-
και τιμή 20000€ για κεραμικά φρένα , σφυρήλατες 20αρες, λάστιχα και κάτι άλλα ψιλά
νομίζω οτι θα παίξω τζοκερ σήμερα
-
Tι να τα κάνεις μωρέ όλα αυτά στο Τέσλα; Σα να βάζεις τα πιο ωραία συνοδευτικά αλλά αντί για μπριζόλα το κυρίως πιάτο να είναι τόφου.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@fiverg said in TESLA FORUM:
32-34Κ για το βασικο 3 δεν ειναι πλεον "τοσα φραγκα", τοσο κανουν (και βαλε) ολα τα c suv που πωλουνται.
Μπορεί να μην είναι συγκριτικά, αλλά εξακολουθούν να είναι πολλά λεφτά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος έχει περίσσευμα 35.000 για αμάξι να κυκλοφορεί στην Αθήνα και δεν έχει να πληρώσει €5-10 ένα πάρκινγκ!
Που να δεις κάτι τύπους με A6 Allroad και το νέο Land Rover Defender που παρκάρουν στο Πασαλιμάνι πάντα διπλοπαρκάρισμα κλείνοντας κάδους απορριμμάτων και αυτοκίνητα για να μην πληρώσουν 5 ευρώ πάρκινγκ στα 200 μέτρα.
-
το κάνουν για να φαίνονται οι ιδιοκτήτες στους υπόλοιπους...
-
Ξιπασμένοι κωλοέλληνες (Σαββόπουλος) που θέλουν 2 τόνων αυτοκίνητα, για να μεταφέρουν την ματαιοδοξία τους.
Τα ίδια ζωντόβολα που δίνουν ένα μηνιάτικο για κινητό. -
Έλα ντε, δεν κυκλοφορούν καλύτερα με starlet και με 500 ηχεία μέσα να τρίζει ο τόπος.
Ανώμαλος κόσμος, τι περιμένεις; -
@bassstarlet said in TESLA FORUM:
Ξιπασμένοι κωλοέλληνες (Σαββόπουλος) που θέλουν 2 τόνων αυτοκίνητα, για να μεταφέρουν την ματαιοδοξία τους.
Τα ίδια ζωντόβολα που δίνουν ένα μηνιάτικο για κινητό.Αφού μπορούν, γιατί όχι; Εγώ τους καταλαβαίνω και παρατηρώ ότι όλοι έτσι συμπεριφέρονται απλά είναι θέμα κλίμακας…
-
@lap said in TESLA FORUM:
Έλα ντε, δεν κυκλοφορούν καλύτερα με starlet και με 500 ηχεία μέσα να τρίζει ο τόπος.
Ανώμαλος κόσμος, τι περιμένεις;χαχα
Δεν αντέχει ο καθένας όμως... -
Σήμερα είδα κοντρα vag, πρόλαβα να δω και μάλλον ήταν κάποιο a3 τούμπανο, με φουσκώματα, με λαστιχαρες με μπούκες κλτ....vs tesla model 3.
Αχ το καημένο το vag. Ξεφτίλα τελείως.
Η καταιγιστική επιτάχυνση του telsa μαζί και ο θορυβος που κάνει με τα ελαστικά και τον υψηλό ήχο από το ηλεκτρικό μοτέρ θύμιζε διαστημόπλοιο.
Ήμουν χαλαρός στη μεσαία λωρίδα και με ανοιχτό παράθυρο και το άκουσα να ξεκινά την επιτάχυνση δίπλα μου, βασικά ήταν ρεπριζ
Δεν φαντάζεστε πως έφευγε.... αδικοοη δύναμη..... Έχω μείνει άναυδος με αυτά τα Τέσλα. Πρέπει να είναι το performance, σαν superbike έφευγε. Δεν περιγράφεται με λόγια αν δεν το δείτε από κοντά.
-
Καλά πάει το Performance. Λίγο χειρότερα από μια καινούρια Μ3, άρα είναι πολύ γρήγορο. Μην λέτε όμως για superbikes κλπ...
-
@pgp737ng said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Καλά πάει το Performance. Λίγο χειρότερα από μια καινούρια Μ3, άρα είναι πολύ γρήγορο. Μην λέτε όμως για superbikes κλπ...
Όχι και χειρότερα από ένα Μ3 … το τεσλα το εξαερώνει!
Όχι!!!
Στο 0-200 είναι 3'' πιο γρήγορη η BMW! https://zeperfs.com/en/duel9479-9222.htm
Δεν ξέρω τι παπά έχετε φάει...
-
Εδώ μπορεί η ηλεκτρική σκούπα, δεν θα μπορούσε το καλοριφέρ, που έχει και καυστήρα;
-
@pgp737ng said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Καλά πάει το Performance. Λίγο χειρότερα από μια καινούρια Μ3, άρα είναι πολύ γρήγορο. Μην λέτε όμως για superbikes κλπ...
Όχι και χειρότερα από ένα Μ3 … το τεσλα το εξαερώνει!
Ότι πείς...
@pgp737ng said in TESLA FORUM:@realzeus said in TESLA FORUM:
@pgp737ng said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Καλά πάει το Performance. Λίγο χειρότερα από μια καινούρια Μ3, άρα είναι πολύ γρήγορο. Μην λέτε όμως για superbikes κλπ...
Όχι και χειρότερα από ένα Μ3 … το τεσλα το εξαερώνει!
Όχι!!!
Στο 0-200 είναι 3'' πιο γρήγορη η BMW! https://zeperfs.com/en/duel9479-9222.htm
Δεν ξέρω τι παπά έχετε φάει...
Δεν πίστευα ότι το καλοριφέρ για γρίλια θα μπορούσε να ήταν και αυτό τόσο γρήγορο.
Άρα από το μυαλό σου βγάζεις όλα αυτά τα αυθαίρετα συμπεράσματα. Καλά κατάφερες ότι λες πλέον να είναι μηδαμινής σημασίας.
-
Βάζω την δεύτερη κόντρα διότι είναι η πιο δίκαιη. Ξεκινούν ταυτόχρονα.
Μετά τα 160-170 μαζεύει η m3 ως τότε.... Μπα...καμία ελπίδα.
-
Αϊ στο καλό το ίδιο ποσταρα.. Σας λέω δεν πιάνεται το αυτοκίνητο και κοστίζει 2/3 μιας bmw m3 . Και 1/10 σε κόστος μετακίνησης/πατήματα
Λίγο ακόμα εξέλιξη χρειάζονται οι μπαταρίες, δηλαδή μικρότερο βάρος μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα όπου θα βγάζει 800 χλμ σε ταξίδι με 130-140kmh και αξιοπιστία για 500.000χλμ και άντε γεια
-
Η Μ3 στο παραπάνω βίντεο είναι η πισωκίνητη και για αυτό έχει θέματα εκκίνησης. Τα νούμερα που έβαλα πριν είναι από την τετρακίνητη, όπως τετρακίνητο είναι και το Tesla. Είναι δε ο μέσος όρος από περιοδικά εγνωσμένης αξίας, που κάνουν δοκιμές σε πίστες και με διαδικασίες ISO. Δεν υπάρχει επαφή, η BMW είναι αρκετά ταχύτερη!!!
-
Ίσως του βάλουν τρία και πιο δυνατα μοτέρ.
-
Ξαναλέω για όποιον δεν διάβασε. Το ότι είναι ταχύτερη η BMW φαίνεται από το πως μαζεύει μετά. Στην αρχή είναι θέμα πρόσφυσης, επειδή αυτή στο βίντεο είναι η δικίνητη. Η τετρακίνητη είναι ταχύτερη από την αρχή. Και δεν είναι θέμα οδηγού, το launch control τα κάνει όλα. Επίσης στις κόντρες μην κοιτάτε ποτέ ποιος τερμάτισε πρώτος. Ακόμα και 1-2 δέκατα να ξεκίνησε κάποιος νωρίτερα, κάνει διαφορά. Τα νούμερα που έγραψαν τα όργανα να κοιτάτε πάντα!
-
χαλαρώνει το ηλεκτρικό μοτέρ στα πιο πολλά, φτάνει σε περιοχές και Σαλ που κόβει. Πολύ απλά ίσως στο νέο αλλάξουν μοτέρ στα πρότυπα του plaid το οποίο δεν κουράζεται με τίποτα.
Εγώ δεν θα έλεγα όχι και σε κάποιο γρανάζι κιβωτίου που με τα τα 160 να βοηθά στην συνεχόμενη επιτάχυνση, αλλά δεν είναι τέτοια η φιλοσοφία της tesla. Θέλει απλότητα και απόδοση, οπότε μάλλον σε μεγαλύτερο ηλ μοτέρ το βλέπω
TESLA FORUM