Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 264
    • 265
    • 266
    • 267
    • 268
    • 577
    • 578
    • 266 / 578
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    251
    11551
    670355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus last edited by

      @pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:

      Πήραμε νούμερο.
      Την Τρίτη θα το παραλάβω.

      Με το καλό με το καλό να παραλάβεις !!!!! Καλές βόλτες

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nmsm2 last edited by

        Έχει ανεβάσει το top gear test drive για cc σε ασφαλτο-χωμα, αρκετά αναλυτικό κ καλό..λέει τα αυτονόητα κ κάτι παραπάνω. Το άνοιξαν φουλ σε χωμάτινη (φλατ όχι κατσαβραχα) διαδρομή (υποδειγματική συμπεριφορά) κ κατάφεραν μέση κατανάλωση δοκιμής 7.5, τιμή που δύσκολα πιάνεις ακόμη κ αν το ζορισεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lexota @dant14 last edited by

          @dant14 said in Toyota Corolla Cross:

          Φαίνεται ότι το 1800cc θα είναι διαθέσιμο το 2024. Οπότε καλά κρασιά

          Αν φτάσει 2024 με βλέπω με Tesla.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sraf last edited by

            Είχα περάσει από την αντιπροσωπεία να πάρω κάτι που είχα παραγγείλει και σε ψιλή κουβεντα που είχα με τον πωλητή μου είπε ότι ακούγεται πως το 1800CC θα μπει στον κατάλογο μόλις κλεισουν οι παραγγελίες του τωρινού CHR, μέχρι και Ιούλιο του 23 δηλαδη. Το νεο CHR προβλέπεται να έρθει 2 τρίμηνο του 24. Τιμολογιακα το 1800CC θα είναι κάτω απο 30κ και το νεο CHR εύκολα πάνω από 30. Εχει κάποια λογική το παραπάνω γιατί έτσι θα δώσουν χώρο στο 1800 CC ασχετα εαν το CHR απευθύνεται σε αλλο κοινό. Θα υπάρχουν περίπου 8 με 10 μηνες όπου το CROSS 1.8 δεν θα εχει εσωτερικό ανταγωνισμό.

            B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bill_hsd @sraf last edited by

              @sraf said in Toyota Corolla Cross:

              Είχα περάσει από την αντιπροσωπεία να πάρω κάτι που είχα παραγγείλει και σε ψιλή κουβεντα που είχα με τον πωλητή μου είπε ότι ακούγεται πως το 1800CC θα μπει στον κατάλογο μόλις κλεισουν οι παραγγελίες του τωρινού CHR, μέχρι και Ιούλιο του 23 δηλαδη. Το νεο CHR προβλέπεται να έρθει 2 τρίμηνο του 24. Τιμολογιακα το 1800CC θα είναι κάτω απο 30κ και το νεο CHR εύκολα πάνω από 30. Εχει κάποια λογική το παραπάνω γιατί έτσι θα δώσουν χώρο στο 1800 CC ασχετα εαν το CHR απευθύνεται σε αλλο κοινό. Θα υπάρχουν περίπου 8 με 10 μηνες όπου το CROSS 1.8 δεν θα εχει εσωτερικό ανταγωνισμό.

              Ήδη το υπάρχον C-HR 1.800cc στην καλή εξοπλιστικά έκδοση C-LUB έχει φτάσει τα 30, φτάνει δε μέχρι τα 36+ στην υπερπληρη έκδοση GR Ultimate Edition.
              Το νέο C-HR, όταν και όποτε εμφανιστεί, θα έρθει ως 1800cc στην Ελλάδα;
              Δεν νομίζω να έχουν ενημέρωση ακόμη, απλά ρωτάω μήπως και σου είπε κάτι σχετικό.

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dant14 @lexota last edited by

                @lexota said in Toyota Corolla Cross:

                @dant14 said in Toyota Corolla Cross:

                Φαίνεται ότι το 1800cc θα είναι διαθέσιμο το 2024. Οπότε καλά κρασιά

                Αν φτάσει 2024 με βλέπω με Tesla.

                και εγώ σκέφτομαι το ΜΥ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sraf @bill_hsd last edited by

                  @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                  @sraf said in Toyota Corolla Cross:

                  Είχα περάσει από την αντιπροσωπεία να πάρω κάτι που είχα παραγγείλει και σε ψιλή κουβεντα που είχα με τον πωλητή μου είπε ότι ακούγεται πως το 1800CC θα μπει στον κατάλογο μόλις κλεισουν οι παραγγελίες του τωρινού CHR, μέχρι και Ιούλιο του 23 δηλαδη. Το νεο CHR προβλέπεται να έρθει 2 τρίμηνο του 24. Τιμολογιακα το 1800CC θα είναι κάτω απο 30κ και το νεο CHR εύκολα πάνω από 30. Εχει κάποια λογική το παραπάνω γιατί έτσι θα δώσουν χώρο στο 1800 CC ασχετα εαν το CHR απευθύνεται σε αλλο κοινό. Θα υπάρχουν περίπου 8 με 10 μηνες όπου το CROSS 1.8 δεν θα εχει εσωτερικό ανταγωνισμό.

                  Ήδη το υπάρχον C-HR 1.800cc στην καλή εξοπλιστικά έκδοση C-LUB έχει φτάσει τα 30, φτάνει δε μέχρι τα 36+ στην υπερπληρη έκδοση GR Ultimate Edition.
                  Το νέο C-HR, όταν και όποτε εμφανιστεί, θα έρθει ως 1800cc στην Ελλάδα;
                  Δεν νομίζω να έχουν ενημέρωση ακόμη, απλά ρωτάω μήπως και σου είπε κάτι σχετικό.

                  Όχι δεν μου είπε κάτι σχετικό. Καλά, γενικώς το τι ξέρουν οι πωλητές είναι λίγο lucky strike αλλά αυτό με τον νεκρό ας πούμε χρόνο μεταξύ 1800CC και λανσαρισματος νεου chr μου ακούστηκε λογικοφανες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Τιμιο ΨΨ σε κακιστο επαρχιακο δρομο.

                    Screenshot_20230430_184659_dragy.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • L
                      lap last edited by

                      Αμαξαρα πήρες για τα λεφτά που έδωσες.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Εκανα κι ενα προχειρο ντυσιμο του αθλιου θολου που εχει το αμαξι. Θαυματα δε θα γινουν αλλα ετσι για το ψυχολογικο.

                        Screenshot_20230501_120045_Gallery.jpg

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • G
                          gdelio last edited by

                          έκανε τίποτα η αυγοθήκη? με διπλης την κόλησες ή σπρει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by stefan147

                            Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ γραφικός, φαίνεται να έκανε. Δεν την κόλλησα καθόλου. Έτσι όπως είναι το σημείο εκεί τη "στρίμωξα" και χρησιμοποίησα και τα λευκά κλιψάκια σαν κόντρα. Έχουν κάτσει τέλεια. Το κάθετο πλαστικό που έχει στο τέρμα του φτερού είναι με εγκωπές οπότε δύσκολο να κολλήσει κάτι εκεί ενώ και ο θόλος είναι μοκέτα που πάλι δε μπορείς να κολλήσεις.

                            Ούτως ή άλλως το αμάξι δεν έχει θόρυβο κύλισης αλλά και πάλι σα να μου φαίνεται ότι έγινε δουλίτσα χωρίς να έχω κάτσει να μετρήσω κτλ. Ο όποιος θόρυβος πάντως παραμένει στα ψηλά. Θα δω μήπως προσθέσω κάνα έξτρα λάστιχο στις πόρτες όπως κάνουν στα Rav στα διάφορα βιντεάκια. Χθες με 140-150 στην Εθνική και mute τη μουσική, άκουγα καθαρά αέρα να έρχεται απ' έξω και όταν τράβηξα με δύναμη προς τα μέσα την πόρτα, σα να περιορίστηκε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Δεν είναι λίγο ξεφτίλα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναγκάζονται οι κάτοχοι να κάνουν τέτοιου είδους βελτιώσεις? Δεν αναφέρομαι προφανώς μόνο στο cc,το έχουμε δει και σε Πούμα πχ που ξηλώνουν τις πόρτες…

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Το 99.9% των κατόχων δε θα καταλάβει ποτέ γιατί τα κάνουμε αυτά οπότε δεν ασχολούνται και οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει πιο μίζερος κλάδος από δαύτους. Διαχρονικά οι μεγαλύτεροι γύφτοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nmsm2 last edited by

                                  Οι θόλοι του cc έχουν επένδυση με μοκέτα και υποθέτω για τον λόγο αυτό δεν έχει θόρυβο κύλισης.
                                  Ο αεροδυναμικός θόρυβος, μετά τα 130 χλμ., μειώνεται κυρίως με τα ηχομονωτικά κρύσταλλα (acoustic). Το cc έχει acoustic παρμπριζ, αλλά όχι acoustic πλαϊνό παράθυρο. Τα αcoustic δεν μπαίνουν και σε οδηγό και συνοδηγό ταυτόχρονα για λόγους ασφάλειας (είναι δύσκολη η θραύση τους), προκειμένου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης να μπορεί ο επιβάτης να σπάσει το ένα από τα δύο. Για λόγους πρόληψης - ασφάλειας ενδεχομένως να μην τα βάζει και η toyota σε οδηγό - συνοδηγό.
                                  Επειδή έχει ξανασυζητηθεί το ζήτημα το ηχομόνωσης, όσοι στο forum έχουν το cc, κάντε ένα απλό test, χωρίς μουσική κλείστε παράθυρα και μετά ανοίξτε, απομονώνει εξαιρετικά τους εξωτερικούς θορύβους (όταν το κάνω στο golf δεν ισχύει).
                                  Για τους αεροδυναμικούς θορύβους στα 130 χλμ, όσους τους ενοχλεί στο adac έχει μετρήσεις
                                  corolla cross: 69,6 d
                                  tucson 68,5
                                  sportage 68,8
                                  q3 67,5
                                  qashqai 67,5
                                  Σε μικρότερες ταχύτητες δηλαδή πριν τα 130 χλμ. η διαφορά στην ηχομόνωση δεν γίνεται καν αντιληπτή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Τα σοβαρά αυτοκίνητα έχουν συνήθως πλαστικούς θόλους με εξτρα επένδυση από μοκέτα ή κάποιο άλλο υλικό συν κάποιο ηχοαπορροφητικό υλικό στην ένωση φτερού με πόρτα. Αυτό που έχει το ΨΨ και κυρίως τα κένα που κάνουν ηχείο απο τη μεριά του μηχανοστασίου είναι απλά μία αστειότητα.

                                    Αυτό με το πάνω-κάτω τα παράθυρα δεν είναι σοβαρό τεστ, ούτε ισχύει ότι δε μπορείς να έχεις σε όλα τα παράθυρα acoustic τζάμια. Το κάνει και η Volvo (που πουλάει σχεδόν αποκλειστικά ασφάλεια) και η DS και πολλοί άλλοι κατασκευαστές που θεωρούν την ηχομόνωση σημαντική. Η Τουότα δεν τη θεωρεί και καλά κάνει εφόσον ακόμα κι έτσι πουλάει όσο θέλει.

                                    Τα 2db διαφοράς του ΨΨ με το Κασκάι είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και πλήρως αντιληπτή διαφορά μεταξύ δύο απολύτως ανταγωνιστικών αυτοκινήτων. Μην τα ξαναλέμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nmsm2 last edited by

                                      Έχω την αίσθηση ότι acoustic τζάμια και σε οδηγό και συνοδηγό, δημιουργούν ζήτημα ασφάλειας, δεν σπάνε με τίποτα σε περίπτωση εγκλωβισμού (τροχαίο κλπ), οπότε λογικά και η volvo σε ένα από τα δύο θα βάζει. Η ηχομόνωση πάντα έπεται της ασφάλειας (συνήθως υπάρχουν και οδηγίες από Ε.Ε.). Τα δύο ντεσιμπέλ με qashqai κανουν αισθητή διαφορά στα 130 χλμ., αλλά το qq φημίζεται για την ηχομόνωση του στο τελευταίο μοντέλο. Σε σύγκριση με sportage, tucson, η διαφορά είναι πολύ μικρή.

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        Otto SKG last edited by

                                        Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη!

                                        Σας παρακολουθώ εδώ και μήνες καθώς περίμενα το CC μου.
                                        Ήρθε επιτέλους και είπα να μπω και εγώ στην παρέα σας.!

                                        IMG_8926.jpeg

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                        • gatoz
                                          gatoz @nmsm2 last edited by

                                          @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Έχω την αίσθηση ότι acoustic τζάμια και σε οδηγό και συνοδηγό, δημιουργούν ζήτημα ασφάλειας, δεν σπάνε με τίποτα σε περίπτωση εγκλωβισμού (τροχαίο κλπ), οπότε λογικά και η volvo σε ένα από τα δύο θα βάζει. Η ηχομόνωση πάντα έπεται της ασφάλειας (συνήθως υπάρχουν και οδηγίες από Ε.Ε.). Τα δύο ντεσιμπέλ με qashqai κανουν αισθητή διαφορά στα 130 χλμ., αλλά το qq φημίζεται για την ηχομόνωση του στο τελευταίο μοντέλο. Σε σύγκριση με sportage, tucson, η διαφορά είναι πολύ μικρή.

                                          μια χαρα σπανε....
                                          εχω τετοια
                                          το ενα εσπασε και αλλαχθηκε
                                          ειναι απλα ακριβα

                                          #milf-a-man

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            stefan147 @Otto SKG last edited by

                                            @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                                            Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη!

                                            Σας παρακολουθώ εδώ και μήνες καθώς περίμενα το CC μου.
                                            Ήρθε επιτέλους και είπα να μπω και εγώ στην παρέα σας.!

                                            IMG_8926.jpeg

                                            Βάζουν πλέον hybrid σηματάκι στο φτερό ή είναι προσθήκη απ τα αξεσουάρ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 266 / 578
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr