-
@criuser said in TESLA FORUM:
Διότι έτσι θα μπορώ να οδηγώ τα επόμενα 30-40 χρόνια, είμαι αισιόδοξος, χωρίς να με φωνάζουν κωλόγερο τι το θέλω το τιμόνι..
Χαχαχα αυτό σκεφτόμουν και έλεγα ποιος θα το πρωτοπεί....θα ξαναπάρουν ζωή οι μεζονέτες στα χωριά
-
Oδηγησα τελικα το 3 LR.
Ειχε ενεργοποιημενο το chill mode & κοφτη στα 140, οποτε δεν εχω πληρη εικονα. Εννοειται πως επιασα τα 140 χαχαχα.Τα θετικα και τα αρνητικα εχουν ηδη γραφτει, οποτε το συμπερασμα ειναι αυτο που ειχα και πριν το οδηγησω: Οποιος εχει τροπο να το φορτισει & μπορει να ανεβει οικονομικα μεχρι εκει, πρεπει οπωσδηποτε να το οδηγησει πριν παρει οτιδηποτε αλλο. Ειναι ααααλλα κολπα το αυτοκινητο...
Καταλαβα γιατι το Υ πουλαει σαν τρελο, λογω χωρων, υψηλης θεσης οδηγησης & μεγαλυτερης αποστασης απο το εδαφος.
Οσο σκεφτομαι οτι το κορολλα εχει παει 29Κ το focus 32K(;) και μπορεις να παρεις το SR με 34, απλα κλαιω απο τα γελια.
- επιδοσεις, που περνανε για πλακα στο δρομο
- οδικη συμπεριφορα οσο μπορεσα να πιεσω
- εξοπλισμος
- ευκολια οδηγησης, ειδικα αν σκεφτεις τις επιδοσεις
- απουσια σερβις
- εντυπωσιακη οθονη στο κεντρο
- τιμη τιμη τιμη!
- χρονος παραδοσης 1-2 μηνες
- μετριοι χωροι για τους πισω και λιγο αβολη η γωνια των ποδιων για ψηλους επιβατες.
- εντυπωσιακη οροφη αλλα θελει καλυμμα για το καλοκαιρι. Σιγουρα μπαινει κατι πολυ ευκολα, αν και το a/c ειναι πολυ δυνατο.
- μικρο ανοιγμα πορτμπαγκάζ
- θελει μικτη ασφαλεια
Ψηθηκα, αλλα θα περιμενω το model 2 και οτι αλλο υπαρχει εκεινη την εποχη απο τον ανταγωνισμο.
-
Από περιέργεια τι παίζει με την ασφάλιση των tesla/ηλεκτρικών; Το κόστος είναι αντίστοιχο του ποσού αγοράς μόνο;
-
@xenos said in TESLA FORUM:
Από περιέργεια τι παίζει με την ασφάλιση των tesla/ηλεκτρικών; Το κόστος είναι αντίστοιχο του ποσού αγοράς μόνο;
Περί μικτής έκανα στα 690€ στην Interlife με 1,000€ απαλλαγή.
Αποδεκτό κόστος νομίζω.
Το chill mode δεν νομίζω να ήταν κλειδωμένο, ήταν;
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Περί μικτής έκανα στα 690€ στην Interlife με 1,000€ απαλλαγή.
Αποδεκτό κόστος νομίζω.
Πολύ καλή τιμή ιδίως αν λάβουμε υπόψη και την αξία του αυτοκινήτου.
-
Υποθέτω 690 το εξάμηνο όχι ετησίως;
-
ναι το chill mode ηταν κλειδωμενο
-
-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
ναι το chill mode ηταν κλειδωμενο
Χμμμ κρίμα, λογικά αν ήθελες να ξανακάνεις θα στο άνοιγαν.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
ναι το chill mode ηταν κλειδωμενο
Χμμμ κρίμα, λογικά αν ήθελες να ξανακάνεις θα στο άνοιγαν.
κοιτα, επειδη απλα πηγα να παρω μια ιδεα, δεν με πειραξε. Αν ηθελα να το αγορασω, εννοειται πως θα το ζητουσα.
-
690 ετήσιο είναι εξαιρετικο ασφαλιστρο για μικτή έστω κ με απαλλαγή για τα πρώτα 1000. Αν είναι ασφαλιστική κ όχι αντασφαλιστικη, όταν περάσει το εξάμηνο θα το φέρω κ εγώ. Θα κάνω μια έρευνα αν πληρώνει κ πόσο γρήγορα
-
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
690 ετήσιο είναι εξαιρετικο ασφαλιστρο για μικτή έστω κ με απαλλαγή για τα πρώτα 1000. Αν είναι ασφαλιστική κ όχι αντασφαλιστικη, όταν περάσει το εξάμηνο θα το φέρω κ εγώ. Θα κάνω μια έρευνα αν πληρώνει κ πόσο γρήγορα
Από το insurance market το βρήκα, ίσως η τιμη να έχει να κάνει και με την μάρκα. Δεν έδινε κ πολλές επιλογές για Τεσλα.
Η ασφαλίστριά μου, μου επιβεβαίωσε ότι είναι καλή ασφαλιστική.
Εκείνη τη στιγμή δεν με πολυ ένοιαζε γιατί έπρεπε να βγάλω ασφαλεία για να πάρω το αυτοκίνητο, αλλιώς θα το έχανα.
-
Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ χαμηλό το ασφάλιστρο για μικτή σε σχέση κ με την αξία του, έκανες εξαιρετική επιλογή, εγώ δίνω 1.100 στη metlife, η εθνική ήταν 1.200,..και η αξία είναι 35.000 οπότε
-
Τι κάνετε μωρέ; Σταματήστε τα vfm ....όχι άλλο Τέσλα.
-
-
-
Απόψε πήγα βόλτα με Model S Plaid. Η εμπειρία ήταν εξώκοσμη και δεν αναφέρομαι μόνο στα γκάζια, που είναι αδιανόητα. Δε θέλω να περιγράψω τίποτα, γιατί ό,τι κι αν πω, θα το αδικήσω.
-
Μου έπεσε το ταμπλετ από τα χέρια.
Κάνε ρεπορτάζ.....θα το κάνω κορνιζαρω για να το διαβάζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ.
Ήσουν μέσα στο γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!!!!! Το διανοείσαι;
-
@lap said in TESLA FORUM:
Μου έπεσε το ταμπλετ από τα χέρια.
Κάνε ρεπορτάζ.....θα το κάνω κορνιζαρω για να το διαβάζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ.
Ήσουν μέσα στο γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!!!!! Το διανοείσαι;
Εκείνες τις στιγμές δεν μπορούσα να δω μπροστά μου και να πάρω ανάσα, όλα ήταν ένα τεράστιο δέος. Το αυτοκίνητο είναι απίστευτο σε όλα (ένας μόνο μικρός αστερίσκος για την αίσθηση πολυτελείας), το γκάζι είναι ένα μόνο από τα φοβερά που κάνει.
Του είπα να μην κάνει κάνα αστείο και μου προτείνει να το οδηγήσω, ένιωθα πάρα πολύ μικρός κι άσημος. Δε διανοείσαι ότι μπορείς να το οδηγήσεις αυτό το διαστημόπλοιο. Το Χ είναι, λέει, πιο εντυπωσιακό. Έχω σοκαριστεί.
-
Σκέψου τώρα σε δύο τρία έτη με αυτονομία 1000 χλμ με μπαταρίες υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας. Το απόλυτο αυτοκίνητο.
Σε χαλαρή βόλτα πως ήταν η αερανάρτηση; Δηλαδή κάνεις οικογενειακό ταξίδι;
TESLA FORUM