-
"Ο ίδιος έχει στην κατοχή του ένα Tesla Model S. Και όπως λέει, η εμπειρία της οδήγησης του συγκεκριμένου ηλεκτρικού, είναι ένα πραγματικό πρόβλημα.
Όπως είπε ο ίδιος σε συνέντευξή του, “Έχουμε ένα Tesla στην οικογένεια και το χρησιμοποιούμε για δουλειές στην γειτονιά και τα πέριξ. Συχνά όμως πρέπει να κάνουμε το ταξίδι στο Μιλάνο που απέχει 200 χιλιόμετρα από το εργοστάσιο. Αν δεν βρούμε εκεί έναν ελεύθερο φορτιστή, θα πρέπει να περάσουμε τη νύχτα στο Μιλάνο”.
Όπως ακριβώς τα λέω! Τα ηλεκτρικά κυρίως χρησιμεύουν για γύρω γύρω όλοι αυτή τη στιγμή. Και αν έχεις και τις κατάλληλες υποδομές..
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Συχνά όμως πρέπει να κάνουμε το ταξίδι στο Μιλάνο που απέχει 200 χιλιόμετρα από το εργοστάσιο. Αν δεν βρούμε εκεί έναν ελεύθερο φορτιστή, θα πρέπει να περάσουμε τη νύχτα στο Μιλάνο”.
Βλακείες λέει, αφού το αμάξι βγάζει 400χλμ με μια φόρτιση. Και επίσης σε όλη την διαδρομή δεν έχει ούτε έναν φορτιστή? Απλά δημιουργία εντυπώσεων...
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Συχνά όμως πρέπει να κάνουμε το ταξίδι στο Μιλάνο που απέχει 200 χιλιόμετρα από το εργοστάσιο. Αν δεν βρούμε εκεί έναν ελεύθερο φορτιστή, θα πρέπει να περάσουμε τη νύχτα στο Μιλάνο”.
Βλακείες λέει, αφού το αμάξι βγάζει 400χλμ με μια φόρτιση. Και επίσης σε όλη την διαδρομή δεν έχει ούτε έναν φορτιστή? Απλά δημιουργία εντυπώσεων...
Δημιουργια εντυπωσεων γιατι; Να πουλησει τα δικα του; Μα δεν εχει απουλητο, μονο παραγγελιες φτιαχνει, ασε που δεν ειναι για τις τσεπες μας.
Απο που κι ως που ομως ειναι νορμαλ να σταματησεις για φορτιση σε τοσο μικρη αποσταση; Ειδικα αυτος που εχει λεφτα και μπορει να αγορασει οποιοδηποτε αυτοκινητο γιατι να παει με Tesla στο ταξιδι; Να βαλει ενα μπελα στο κεφαλι του; Ή νομιζει κανεις οτι αυτοι οι τυποι την βρισκουν να σταματανε σε ΣΕΑ και να περιμενουν μαζι με την πλεμπα να γιομισει η μπαταρια;
-
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Απο που κι ως που ομως ειναι νορμαλ να σταματησεις για φορτιση σε τοσο μικρη αποσταση;
Δεν είπα αυτό. Είπα ότι 400χλμ βγαίνουν χωρίς στάση για φόρστιση με το συγκεκριμένο όχημα. Άρα αυτό που λεει δεν ισχύει, αυτό σχολιάζω. Τα υπόλοιπα ειναι διαφορετική συζήτηση. Όμως ακόμα και εαν δεν τα βγάλει γιατί τρέχει, δεν έχει εναλλακτική να φορτίσει στον δρόμο, πρέπει να διανυκτερεύσει στο Μιλάνο?
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Συχνά όμως πρέπει να κάνουμε το ταξίδι στο Μιλάνο που απέχει 200 χιλιόμετρα από το εργοστάσιο. Αν δεν βρούμε εκεί έναν ελεύθερο φορτιστή, θα πρέπει να περάσουμε τη νύχτα στο Μιλάνο”.
Βλακείες λέει, αφού το αμάξι βγάζει 400χλμ με μια φόρτιση. Και επίσης σε όλη την διαδρομή δεν έχει ούτε έναν φορτιστή? Απλά δημιουργία εντυπώσεων...
Ούλοι ξέρουν πόσο βλάκας είναι ο τύπος.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ούλοι ξέρουν πόσο βλάκας είναι ο τύπος.
Δεν τον ξέρω, ούτε καν είδα το βίντεο. Απλά σχολίασα το την δήλωσή του!
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ούλοι ξέρουν πόσο βλάκας είναι ο τύπος.
Δεν τον ξέρω, ούτε καν είδα το βίντεο. Απλά σχολίασα το την δήλωσή του!
Καλά ακόμα δεν το πιάσατε το νόημα για τον Pagani μιλάμε , προφανώς τον ξέρουν όλοι στην Ιταλία (και οι αστυνομικοί) οταν λεει 200 χλμ ταξίδι εννοεί με 200 χλμ /ώρα , ποιός θα τον πειράξει είναι εθνικός ήρωας !
-
Ο Pagani της γνωστής αυτοκίνητοβιομηχανίας Pagani είναι αυτός;
Τον Paganini τι τον είχε;
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Απο που κι ως που ομως ειναι νορμαλ να σταματησεις για φορτιση σε τοσο μικρη αποσταση;
Δεν είπα αυτό. Είπα ότι 400χλμ βγαίνουν χωρίς στάση για φόρστιση με το συγκεκριμένο όχημα. Άρα αυτό που λεει δεν ισχύει, αυτό σχολιάζω. Τα υπόλοιπα ειναι διαφορετική συζήτηση. Όμως ακόμα και εαν δεν τα βγάλει γιατί τρέχει, δεν έχει εναλλακτική να φορτίσει στον δρόμο, πρέπει να διανυκτερεύσει στο Μιλάνο?
400 χλμ στην Autostrada και μάλιστα με τους ρυθμούς που μάλλον θα πηγαίνει ο κ. Pagani μπορεί να μην βγάζει, ή να βγάζει οριακά. Κανείς δεν θέλει να ζει με range anxiety και να αγχώνεται αν θα φτάσει ή όχι! Επίσης αυτό τον περιορίζει σε συγκεκριμένο δρομολόγιο. Και αν θελήσει να πεταχτεί κάπου αλλού; Τέλος, άνθρωποι σαν αυτόν δεν έχουν καμία όρεξη να σταματούν και να περιμένουν για να φορτίσουν καθ' οδόν. Για αυτούς ο χρόνος είναι πράγματι χρήμα.
Η Rolls Royce έδωσε μια συνέντευξη πριν λίγο καιρό. Είπε ότι η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει στην πελατεία της γιατί οδηγούνται κυρίως αστικά και περιαστικά. Τις χρησιμοποιούν κυρίως από την βίλα/πύργο τους ως το κέντρο της κοντινής πόλης και πίσω. Για ταξίδια έχουν άλλα αυτοκίνητα. ή συνήθως ελικόπτερό...
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
400 χλμ στην Autostrada και μάλιστα με τους ρυθμούς που μάλλον θα πηγαίνει ο κ. Pagani μπορεί να μην βγάζει, ή να βγάζει οριακά. Κανείς δεν θέλει να ζει με range anxiety και να αγχώνεται αν θα φτάσει ή όχι! Επίσης αυτό τον περιορίζει σε συγκεκριμένο δρομολόγιο. Και αν θελήσει να πεταχτεί κάπου αλλού; Τέλος, άνθρωποι σαν αυτόν δεν έχουν καμία όρεξη να σταματούν και να περιμένουν για να φορτίσουν καθ' οδόν. Για αυτούς ο χρόνος είναι πράγματι χρήμα.
Άλλο αυτό και άλλο να δηλώνεις ότι για 400χλμ μπορεί να χρειαστέι να διανυκτερεύσεις κάπου. Εαν ήθελε να είναι σωστή η δήλωση όφειλε να το ορίσει όλα αυτά που λές και τότε να το πεί. Σχολίασα ξεκάθαρα και μόνο το ψευδές της συγκεκριμένεης δήλωσης.
-
Να ξαναπούμε πάλι απ την αρχή ότι στην πράξη δεν ξεκινάς ποτέ με 100% μπαταρία, όχι μόνο επειδή δεν ζεις για να υπηρετείς τη φόρτιση του ηλεκτρικού και να το χεις στο νου σου 24/7 αλλά και επειδή δεν προβλέπεται να φορτίζεις μέχρι το 100% ως καλή χρήση του συστήματος, όπως επίσης δεν προβλέπεται και η πλήρης εκφόρτιση αλλά κάθε υπολογισμός γίνεται θεωρώντας ως βέλτιστη πρακτική ελάχιστης φόρτισης το 30-20% κι ότι είτε για επίσκεψη στους συγγενείς πάει μια νοικοκυρά ή για επαγγελματικούς λόγους ένας πολυάσχολος επιχειρηματιας, δεν οφείλει, δεν μπορεί και ίσως να μην θέλει, με δυο λέξεις «δεν γίνεται» να προσαρμόσει τη ζωή του στις λειψές δυνατότητες ενός ηλεκτρικού και τους πολυάριθμούς συμβιβασμούς που αυτό απαιτεί, ειδικά όταν ο ιδιοκτήτης δεν έχει περιορισμό χρημάτων και συνηθίζει να κινείται με εξαιρετικά θερμικά οχήματα.
Η πραγματικά ωφέλιμη χωρητικότητα χωρίς συμβιβασμούς και περιορισμούς είναι το 50-70% της ονομαστικής. (καθόλου παράξενο βέβαια, εφόσον όλα τα παρόμοια βιομηχανικά προϊόντα, από ηλεκτρικές συσκευές μέχρι θερμικά οχήματα, σχεδιάζονται θεωρώντας βέλτιστη πρακτική το να αποδίδουν συνεχώς στο 60% των ονομαστικών τους χαρακτηριστικών). Κι έτσι βάση του 60-70% τα 200χλμ είναι η οριακή απόσταση του «ταξιδεύω ξένοιαστα».Δείγμα φανατισμού το να ακυρώνεται η γνώμη ιδιοκτητών που τα χρησιμοποιούν καθημερινά με επιχείρημα το τί φαντάζονται κάποιοι ή τις συγκεκριμένες θεωρητικές ανάγκες που έχουν να καλύψουν...
-
Πάντα ξεκινάς με 80% εκτός σπανίων περιπτώσεων. Μιλούμε πάντοτε για θέση στάθμευσης με φορτιστή.
Στα νεότερα μοντέλα μπαταριών στερεού τύπου που θα ξεκινήσει η παραγωγή τους μέσα σε 2-3 έτη θα μπορείς να φορτίζεις στο 100% κάθε ημέρα.
Εάν έχεις αυτοκίνητο με 600 χλμ αυτονομίας κατά μέσο όρο, και 850 μεσα σε αστικό περιβάλλον, μάλλον ποτέ δεν θα σκεφτείς την αυτονομία παρά μόνο σε μεγάλα ταξίδια.
Όπου εκεί, ναι έχει λόγο ύπαρξης το θερμικό αυτοκίνητο.
-
Υπόψιν με το ηλεκτρικό ποτέ δεν αδειάζεις την μπαταρία σε καθημερινή χρήση
Ξεκινάς το πρωί κάνεις τις δουλειές σου και έχει ξοδέψει ένα 20% που με έναν οικιακό ταχυφορτιστη ξαναγεμίζει μέσα σε 20-25 λεπτά.Οπότε, όντως το ηλεκτρικό είναι πολυεργαλειο για τις οικογένειες. Μονίμως θα είναι φροντισμένο αφού ότι ξεοδευει την ημέρα κατά το μεσημέρι μέχρι να φας ένα πιάτο φαγητό το έχει ξαναπαρει
-
H LFP μπαταρία που φοράει η Tesla στα μικρά 3/Υ, όχι μόνο δεν έχει κανένα πρόβλημα με το 100%, αλλά συνεχίζει να φορτίζει πολύ δυνατά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία πλήρως. Δεν κόβει όπως στις υπόλοιπες. Περισσότερα αύριο βράδυ.
-
Ε ναι το λογισμικό της μπαταρίας ζητά λιγότερη ένταση φόρτισης καθώς αυξάνεται προς το 100% η φόρτιση για να προσταρεψει τα ιόντα του υλικού της μπαταρίας ώστε να μην συσσωρεύονται σε διάφορα μέρη της σχηματίζοντας πλάκα ιόντων και χάσουν ετσι την ικανότητα τους να μετακινούνται ελεύθερα από το ένα μέρος της μπαταρίας στο αλλο κατά την φόρτιση.
Για αυτό και λέμε να τις φορτίζουμε ως το 80%
Όσο η τεχνολογία προχωρά και λύνεται το πρόβλημα αυτό, τότε η φόρτιση είναι απίστευτα γρήγορη
-
Το πρόβλημα, από ότι διαβάζω τουλάχιστον, δεν είναι στο να φτάσει η μπαταρία το 100%, αλλά το να φορτίσει γρήγορα μέχρι εκεί. Για αυτό η φόρτιση επιβραδύνεται πάνω από 100%. Σε ταξίδια, φυσικά θα ξεκινήσεις φουλ.
-
Και μιας και είχαμε την κουβέντα κατά πόσο βγάζουν 400 χλμ στην Εθνική, εδώ με μόνο 130 χ.α.ω.: https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/posa-chiliometra-vgazoyn-me-130-chlm-ora-ta-ilektrika
-
Με τα σημερινά δεδομένα μια μπαταρία των 100kwh θα ήταν το ιδανικό. Οι στερεού τύπου υπόσχονται πως θα προσφέρουν περισσότερες από 100 kwh στο ίδιο μέγεθος με τις σημερινές μπαταρίες.
Σήμερα που μιλάμε προσφέρεται σε λίγα κομμάτια ηλεκτρικό με μπαταρία στερεού τύπου και 150kwh. Δηλαδή με 130 χλμ/ώρα γύρω στα 600-650 χλμ αυτονομίας. Και 1000 χλμ περιαστικά.
Όπου και στα 1εκ χιλιόμετρα να έχει γύρω στο 10-12% πτώση της απόδοσης της, σιγά τ αυγά.
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το πρόβλημα, από ότι διαβάζω τουλάχιστον, δεν είναι στο να φτάσει η μπαταρία το 100%, αλλά το να φορτίσει γρήγορα μέχρι εκεί. Για αυτό η φόρτιση επιβραδύνεται πάνω από 100%. Σε ταξίδια, φυσικά θα ξεκινήσεις φουλ.
Ναι, έτσι είναι. Απλά το πώς θα φτάσει στο 100% ειναι η τεχνολογικος περιορισμός της.
-
Aπλά θλιβερά τα αποτελέσματα, αλλά έτσι και αλλιώς για θλίψη είναι τα μπαταριοκίνητα τάμπλετ.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση