Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 117
    • 224
    • 225
    • 115 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4481
    237132
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @cirus last edited by

      @cirus said in Mazda CX-30:

      @alex-mix said in Mazda CX-30:

      Εμενα στο xceed εχει ενα ελαφρυ φωτισμο στα ποδια του οδηγου συνεχομενα αλλα οχι εντονα

      το ίδιο και στα puma.

      πολύ ελαφρύς γαλάζιος φωτισμός στα πόδια οδηγού , συνοδηγού και στις ποτηροθήκες

      Έτσι και στο B Max..

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kostis20 @gtsartsal last edited by

        @gtsartsal said in Mazda CX-30:

        @kostis20 said in Mazda CX-30:

        Ναι ρωτά το αυτό.Στα περισσότερα αυτοκίνητα έτσι δουλεύει ο φωτισμός στη περιοχή αυτή.Σε 3 δικά μου έτσι ήταν.
        Σε άλλα νέα τους μικρούς αεραγωγούς κάτω από το τιμόνι τους έχετε προσέξει?

        Από τα πρώτα που πρόσεξα όταν το πήρα. Έβγαζε ωραία ζεστή στα μπούτια.

        Σχετικά με τον εσωτερικό φωτισμό, έχω δει κάτι usb με φως στο Ali.
        Αλλά δεν τα έχω παραγγείλει ακόμα γιατί δεν έχω βρει ακόμα usb που να μπαίνει σε αυτό μπροστά στο ταμπλό και να δίνει 2 usb, και το ένα να αναγνωρίζει το usb με την μουσική μου.
        Δυστυχώς ένα διπλό usb που αγόρασα δεν αναγνώριζε το usb με τα αρχεία της μουσικής, λειτουργούσε μόνο σαν παροχή ρεύματος.

        Γενικά δεν αντέχω με τίποτα τα Aftermarket αλλά για στειλε κανενα link να δούμε πως είναι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gtsartsal
          gtsartsal last edited by gtsartsal

          @kostis20 Αν γράψεις usb ambient light car θα σου βγάλει πάρα πολλά για να διαλέξεις...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            araxnis @kostis20 last edited by

            @kostis20 said in Mazda CX-30:

            Ναι ρωτά το αυτό.Στα περισσότερα αυτοκίνητα έτσι δουλεύει ο φωτισμός στη περιοχή αυτή.Σε 3 δικά μου έτσι ήταν.
            Σε άλλα νέα τους μικρούς αεραγωγούς κάτω από το τιμόνι τους έχετε προσέξει?

            Να και μια εταιρεία που νοιάζεται για τα π@π@ρια μας🤣🤣🤣🤣🤣

            If in doubt...flat out!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              Pit 1 last edited by Pit 1

              Καλησπέρα σε όλους. Μια προσωπική εμπειρία αναφορικά με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στο νέο μου Mazda CX-30. Όντως δίνει μια εξαιρετική αίσθηση στο κούμπωμα των σχέσεων (όπως λένε και οι περισσότεροι στο forum), ωστόσο υπάρχουν αρκετές φορές που η πρώτη δεν μπορεί καν να κουμπώσει και πρέπει να βάλεις 2η και μετά 1η σχέση για να την πάρει. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ασύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων για 1η και όπισθεν (απάντηση του τεχνικού για το θέμα) ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Είναι η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που αντιμετωπίζω κάτι ανάλογο και μάλιστα σε καινούργιο αυτοκίνητο. Ποια είναι η εμπειρία άλλων φίλων του forum με μηχανικό κιβώτιο; Ευχαριστώ πολύ.

              gtsartsal diego1960 I S 4 Replies Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by kostis20

                Παίζει να μη μου έχει συμβεί ούτε μια φορά στο cx αυτό.Ουτε μια....
                Ο συμπλέκτης φτάνει μέχρι το δάπεδο όταν το πατάς?Έλεγξε το πατάκι μήπως βρίσκει για αρχή...
                Εντωμεταξυ δε νομίζω ότι είναι ασύγχρονες ούτε η πρώτη ούτε η όπισθεν...

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • gtsartsal
                  gtsartsal @Pit 1 last edited by

                  @pit-1

                  Στα πρώτα 5.000 χλμ μου έτυχε 2-3 τρεις φορές να μην πάρει την 1η. Άφηνα και πατούσα ξανά τον συμπλέκτη και όλα μια χαρά.
                  Έχει πολύ καιρό που δεν έχει ξανατυχει.

                  Πόσα χλμ έχεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wael last edited by

                    Και σε μενα εχει συμβει, δεν ειναι και τοσο σπανιο για την ακριβεια, εχω 20κ χιλιομετρα, πρεπει να εχει συμβει καμια δεκαρια φορες. Αφηνω τον συμπλεκτη, ξαναπροσπαθω και κουμπωνει. Ενοχλητικο παντως.

                    Κατα τα αλλα, σαν εμπειρια στις αλλαγες κλπ, ειναι το καλυτερο χειροκινητο που εχω δοκιμασει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      Pit 1 @kostis20 last edited by

                      @kostis20 said in Mazda CX-30:

                      Παίζει να μη μου έχει συμβεί ούτε μια φορά στο cx αυτό.Ουτε μια....
                      Ο συμπλέκτης φτάνει μέχρι το δάπεδο όταν το πατάς?Έλεγξε το πατάκι μήπως βρίσκει για αρχή...
                      Εντωμεταξυ δε νομίζω ότι είναι ασύγχρονες ούτε η πρώτη ούτε η όπισθεν...

                      Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις. Δεν υπάρχει θέμα με τον συμπλέκτη, εννοείται ότι πάει τέρμα. Το πρόβλημα μου το βγάζει μόνο στην 1η, όπου η διαδρομή σταματάει κάπου στη μέση (μπλοκάρει), ξαναπατάω συμπλέκτη και την παίρνει κανονικά.
                      Όσο για το ασύγχρονο κιβώτιο σε 1η & όπισθεν, ήταν η τοποθέτηση του τεχνικού της αντιπροσωπίας σε ερώτηση μου για το συγκεκριμένο ζήτημα (κατά λέξη: "οι συγκεκριμένες ταχύτητες δεν έχουν συγχρονιζέ"), όχι η προσωπική μου άποψη.
                      Το αυτοκίνητο έχει μόλις 100klm, όλα εντός πόλης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Εχεις ελάχιστα χιλιόμετρα ακόμα.Για περίμενε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 last edited by

                          Δεν νομίζω να υπάρχει κιβώτιο σε αυτοκίνητο κ μοτοσυκλέτα όσο κορυφαίο κ να είναι να μην κάνει καμία κονξα κάποια στιγμή.
                          Καμιά φορά είναι κ το timing στο κούμπωμα κ αν είσαι λίγο εν κινήσει η να χρειαστεί να πατήσεις κ να αφήσεις συμπλέκτη.
                          Αν είχε πρόβλημα θα έκανε μπαμ κ αλλού.

                          Τώρα με 100χλμ δεν έχει προλάβει να δουλέψει καθόλου.

                          Βάλτε κ καμιά φωτό όσο παραλαμβάνετε...έτσι για το μάτι.
                          Να περνάει ευκολότερα ο χρόνος αναμονής κ για εμάς που έχουμε κάνα 4 μηνό ακόμα...😵

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Σε άλλα νέα πέρασα από το συνεργείο στη Μεταμόρφωση.Ενταξει δεν ξαναπάω άλλου...Καμία σχέση με το απρόσωπο κεντρικό στη Γλυφάδα που φτιάχνουν από Citroen μεχρι Opel...
                            Γεμάτο Mazda μέσα ...
                            Παρήγγειλα και τα γνήσια πατάκια γιατί αυτά που είχε μέσα τρύπησαν! Στους 15 μήνες.

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              ss_76 @kostis20 last edited by

                              @kostis20 said in Mazda CX-30:

                              Σε άλλα νέα πέρασα από το συνεργείο στη Μεταμόρφωση.Ενταξει δεν ξαναπάω άλλου...Καμία σχέση με το απρόσωπο κεντρικό στη Γλυφάδα που φτιάχνουν από Citroen μεχρι Opel...
                              Γεμάτο Mazda μέσα ...
                              Παρήγγειλα και τα γνήσια πατάκια γιατί αυτά που είχε μέσα τρύπησαν! Στους 15 μήνες.

                              Δυστυχώς το Miata service είναι μακριά για εμένα. Αύριο θα πάω στον Επιτροπίδη. Τα πατάκια που κάνουν δώρο είναι μετριότατα και πήρα με την αγορά τα ελαστικά όπως και για τον χώρο αποσκευών. Πολύ στιβαρά και ποιοτικά με βασικό προτέρημα, τα πλένεις με το λάστιχο κι είναι πεντακάθαρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • diego1960
                                diego1960 @Pit 1 last edited by diego1960

                                @pit-1 said in Mazda CX-30:

                                Καλησπέρα σε όλους. Μια προσωπική εμπειρία αναφορικά με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στο νέο μου Mazda CX-30. Όντως δίνει μια εξαιρετική αίσθηση στο κούμπωμα των σχέσεων (όπως λένε και οι περισσότεροι στο forum), ωστόσο υπάρχουν αρκετές φορές που η πρώτη δεν μπορεί καν να κουμπώσει και πρέπει να βάλεις 2η και μετά 1η σχέση για να την πάρει. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ασύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων για 1η και όπισθεν (απάντηση του τεχνικού για το θέμα) ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Είναι η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που αντιμετωπίζω κάτι ανάλογο και μάλιστα σε καινούργιο αυτοκίνητο. Ποια είναι η εμπειρία άλλων φίλων του forum με μηχανικό κιβώτιο; Ευχαριστώ πολύ.

                                A δεν έκανα εγώ πατάτα δλδ! Πριν λίγα βράδια έπαθα το ίδιο στο MX-5, δεν κούμπωνε η πρώτη, ευτυχώς που ήμουν με ένα φιλο και μου είπε κατι τέτοιο με τη δευτέρα, δε θυμάμαι ακριβώς αλλά τα καταφέραμε. Μια φορά μου το έχει κάνει μόνο αλλά δεν ήταν και πολύ ευχάριστο, ειδικά όταν σου κορνάρουν από πίσω οι καυλόγκαζοι με το Σταρλετάκι 30ετίας πχ.

                                Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  ivank @Pit 1 last edited by

                                  @pit-1 said in Mazda CX-30:

                                  Καλησπέρα σε όλους. Μια προσωπική εμπειρία αναφορικά με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στο νέο μου Mazda CX-30. Όντως δίνει μια εξαιρετική αίσθηση στο κούμπωμα των σχέσεων (όπως λένε και οι περισσότεροι στο forum), ωστόσο υπάρχουν αρκετές φορές που η πρώτη δεν μπορεί καν να κουμπώσει και πρέπει να βάλεις 2η και μετά 1η σχέση για να την πάρει. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ασύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων για 1η και όπισθεν (απάντηση του τεχνικού για το θέμα) ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Είναι η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που αντιμετωπίζω κάτι ανάλογο και μάλιστα σε καινούργιο αυτοκίνητο. Ποια είναι η εμπειρία άλλων φίλων του forum με μηχανικό κιβώτιο; Ευχαριστώ πολύ.

                                  Πέρασα τα 20.000Κμ και δεν μου το έχει κάνει ποτέ.
                                  Καλό θα είναι να περιμένεις μερικά Κμ πριν κάνεις οτιδήποτε.
                                  Η αίσθηση δε όπως πολύ καλά λες είναι εξαιρετική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stavrosb @Pit 1 last edited by stavrosb

                                    @pit-1 said in Mazda CX-30:

                                    Καλησπέρα σε όλους. Μια προσωπική εμπειρία αναφορικά με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στο νέο μου Mazda CX-30. Όντως δίνει μια εξαιρετική αίσθηση στο κούμπωμα των σχέσεων (όπως λένε και οι περισσότεροι στο forum), ωστόσο υπάρχουν αρκετές φορές που η πρώτη δεν μπορεί καν να κουμπώσει και πρέπει να βάλεις 2η και μετά 1η σχέση για να την πάρει. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ασύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων για 1η και όπισθεν (απάντηση του τεχνικού για το θέμα) ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Είναι η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που αντιμετωπίζω κάτι ανάλογο και μάλιστα σε καινούργιο αυτοκίνητο. Ποια είναι η εμπειρία άλλων φίλων του forum με μηχανικό κιβώτιο; Ευχαριστώ πολύ.

                                    Καλησπέρα, το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω στο δικό μου από την 1η ημέρα, το αυτοκίνητο έχει κλείσει 2 χρόνια και 22.000χλμ και το πρόβλημα υπάρχει χωρίς να έχουν μπορέσει να το αναπαράγουν στο service για να το διορθώσουν. Ευτυχώς συμβαίνει 1 φορά στις 100 αλλαγές ταχύτητας οπότε το έχω συνηθίσει και δεν μου φαίνεται περίεργο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by mastoras78

                                      Μιας και δεν έχω cx-30 και αν κατάλαβα καλά, αυτό το σκάλωμα που περιγράφετε συμβαίνει γενικότερα στα manual κιβώτια ακόμα και στα "καλά". Θα το έλεγα περισσότερο feature παρά ελάττωμα 😄

                                      Σε όλα τα αμάξια λοιπόν με το που θα νιώσω ότι ζορίζεται να μπεί η πρώτη ή και η όπισθεν, βάζω πρώτα την τρίτη(μου έρχεται πιο φυσικό και εύκολο) και μετά κουμπώνουν όλες σαν βούτυρο.

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • V
                                        vagkirk @mastoras78 last edited by

                                        @mastoras78 said in Mazda CX-30:

                                        Μιας και δεν έχω cx-30 και αν κατάλαβα καλά, αυτό το σκάλωμα που περιγράφετε συμβαίνει γενικότερα στα manual κιβώτια ακόμα και στα "καλά". Θα το έλεγα περισσότερο feature παρά ελάττωμα 😄

                                        Σε όλα τα αμάξια λοιπόν με το που θα νιώσω ότι ζορίζεται να μπεί η πρώτη ή και η όπισθεν, βάζω πρώτα την τρίτη(μου έρχεται πιο φυσικό και εύκολο) και μετά κουμπώνουν όλες σαν βούτυρο.

                                        Όντως!
                                        Και εγώ ενστικτωδώς το κάνω πάντα στα χειροκίνητα όταν κολλάει η πρώτη ή η όπισθεν που είναι δίπλα στην πρώτη.
                                        Είναι όντως πιο φυσικό και πάει πιο έυκολα το χέρι δίπλα , στην τρίτη , και πραγματικά μετά και η όπισθεν και η πρώτη κουμπώνουν αμέσως!
                                        Με δευτέρα δεν πετυχαίνει πάντα είχα παρατηρήσει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          stavrosb last edited by stavrosb

                                          Στο δικό μου εμφανίζεται μόνο όταν από στάση βάζω πρώτη και συνήθως αφήνω συμπλέκτη στιγμιαία, τον πατάω ξανά και μπαίνει ή με πατημένο συμπλέκτη επιστρέφω σε νεκρά και προσπαθώ ξανά.
                                          Και στις δύο περιπτώσεις μπαίνει αμέσως η ταχύτητα, το θέμα είναι γιατί γίνεται αυτό, σε κανένα άλλο αυτοκίνητο μου δεν είχα συναντήσει κάτι τέτοιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ektoras
                                            ektoras last edited by

                                            Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα και έχω, πολλές φορές συνέβαινε και συμβαίνει.
                                            Τεχνικά, παίζει ρόλο αν έχει συγχρονιζέ, αν έχει μονό συγχρονιζέ, (όλα αυτά για την πρώτη, γιατί η όπισθεν δεν έχει), πόσο "σφιχτά" είναι τα γρανάζια.

                                            Δεν είναι πρόβλημα, πέρα από τα υπόλοιπα που σωστά κάνετε, μπορείτε την ώρα που με πατημένο συμπλέκτη δεν μπαίνει η πρώτη ή η όπισθεν, να αφήσετε το αυτοκίνητο να ρολάρει ελάχιστα και μετά θα μπει εύκολα.

                                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 115 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr