Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    W
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 36
    • Best 5
    • Groups 0

    wael

    @wael

    10
    Reputation
    6
    Profile views
    36
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    wael Unfollow Follow

    Best posts made by wael

    • RE: Mazda CX-30

      Κάτοχος και εγω, περιπου 5000km μέχρι στιγμής, μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν όσους ψάχνονται για το αυτοκίνητο. Έχω το δικίνητο, GT Plus.

      -Ας ξεκινήσουμε το θέμα των χώρων, το αυτοκίνητο δεν είναι μικρό, αλλά δεν μπορεί να συναγωνιστεί τα περισσότερα μοντέλα C-SUV, όπως X1, Kuga, 3008 κλπ. Αυτό αφορά κυρίως τον χώρο τον αποσκευών, στα πίσω καθίσματα αν και δεν παίζεις μπάλα, δεν νομίζω να αντιμετωπίσει πρόβλημα μια μέση οικογένεια. Θα έλεγα ότι είναι κάπου ενδιάμεσα μεταξύ B SUV και C SUV.

      -Ο κινητήρας είναι καλός, χωρίς να είναι κάτι το απίστευτο κατά την γνώμη μου. Έχει δύναμη και μάλιστα αρκετή, αρκεί να κατεβάσεις ταχύτητες την ώρα του προσπέρασματος. Αναλογα τα χιλιομετρα, προσπερναω μονο με 3η ή 4η.

      -Εχει πολυ καλη καταναλωση, μέχρι στιγμής είμαι στα 7/100, Αττικη, με περιπου 1000κμ να ειναι σε εθνική.

      -Το δυνατό του σημειο ειναι το η αισθηση που σου βγαζει στην καθημερινη οδηγηση, το εσωτερικο του ειναι ξεκαθαρα επιπεδου premium (είχα bmw f20 πριν, είδα την Χ1 και το Q3, δεν νομιζω οτι χανει το mazda) και ο φουλ εξοπλισμος του βοηθαει στην συνολικη εμπειρια.

      -Το infotainment για μένα ηταν απο τα δυνατα του σημεια, οτι καλυτερο μετα το συστημα της BMW. Ειδικά για οσους κανουν αρκετα τηλεφωνα οσο οδηγανε, μπορεις να παρεις αμεσα αγαπημενες επαφες χωρις να παρεις τα ματια σου απο το δρομο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      Δεν έχω άποψη για το AWD, μιας και έχω εδώ και μια βδομάδα το FWD, με το χειροκίνητο κιβώτιο. Επειδή δοκίμασα και τα 2 κιβώτια πριν το αποφασίσω, το αυτόματο χωρίς να είναι κακό, δεν είναι στο ίδιο επίπεδο ούτε καν με αυτά της Aisin (Peugeot, Volvo), δεν μιλάω καν για αυτό της BMW. Και σε εμένα έκανε θόρυβο, γιατι προφανώς κατεβάζε αρκετές σχέσεις.
      Το χειροκίνητο είναι απόλαυση, εύκολα το καλύτερο χειροκίνητο που έχω οδηγήσει. Ο κινητήρας για εμένα είναι πολύ καλός, αλλά εξαρτάται από τι αμάξι προέρχεσαι. Αν έχεις συνηθίσει σε τουρμπίσια 150+ άλογα, τότε θα σου κακοφανεί να πρέπει να ανέβεις στις 4-5κ στροφές για να βρεις την δύναμη που θες.
      Εγώ απο Peugeot με 110 και BMW 116d, ο κινητήρας μου φαίνεται εύκολα πιο δυνατός και το γεγονός ότι είναι ατμοσφαιρικός, βοηθάει στην πόλη γιατι είναι ελαστικός και μπορείς στην κίνηση να κινηθείς με 1-2 ταχύτητες κάτω.
      Επίσης σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, είναι εξαιρετικά αθόρυβος (βοηθάει και η τρομερή ηχομόνωνση.

      Το αμάξι γενικά είναι απίστευτο, παίζει ξεκάθαρα στην premium κατηγορία σε εσωτερικό, εξοπλισμό και ποιότητα κύλισης.
      Κάνεις συμβιβασμούς κατά πρώτο λόγο στους χώρους πίσω (αρκετοί είναι για 2 ενήλικες ή 2 παιδιά, απλά ο ανταγωνισμός έχει σίγουρα περισσότερο χώρο) και κατά δεύτερο στον χώρο αποσκευών (επίσης είναι αρκετός, απλά δεν φτάνει τα 500+ λίτρα του ανταγωνισμού).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      Και σε μενα εχει συμβει, δεν ειναι και τοσο σπανιο για την ακριβεια, εχω 20κ χιλιομετρα, πρεπει να εχει συμβει καμια δεκαρια φορες. Αφηνω τον συμπλεκτη, ξαναπροσπαθω και κουμπωνει. Ενοχλητικο παντως.

      Κατα τα αλλα, σαν εμπειρια στις αλλαγες κλπ, ειναι το καλυτερο χειροκινητο που εχω δοκιμασει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Γνώμες για B SUB και αγορά οικογενειακού αυτοκίνητου

      Έχω το 2008 το προηγούμενο (υποθέτω αυτό κοιτάς από το αρχικό ποστ) και νομίζω ότι καλύπτει όλα όσα ζητάς.

      -Είναι μικρό σε διαστάσεις (4.15 μέτρα) και παρκάρει πολύ εύκολα, έχουν όλες οι εκδόσεις κάμερα και αισθητήρες.

      • Το τιμόνι με την μικρή διάμετρο βοηθάει πολύ στις μανούβρες, οπότε σε συνδυασμό με το από πάνω, ιδανικό για κέντρο.

      -Ο κινητήρας είναι πραγματικό διαμάντι, τα 110 άλογα μαζί με τις μικρές διαστάσεις το κάνουν να κινείται γρήγορα εάν θες. Η κατανάλωση με το αυτόματο κιβώτιο ειναι 7.5 λίτρα σε μεικτή χρήση.

      -Ο χώρος αποσκευών θα σε καλύψει, έχουμε κάνει πολλά ταξίδια με το παιδί χωρίς κάνενα πρόβλημα. Είναι τελείως τετραγωνισμένος και όταν βγάλεις την εταζιέρα από πάνω, μπορείς να χωρέσεις πραγματικά πολλά πράγματα.
      Έχουμε κάνει ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονική με 4 ενήλικες και ένα παιδί και όλα τα μπαγκάζια χωρίς πρόβλημα.

      -Οι χώροι είναι επαρκείς, αλλα λόγω μαζεμένων διαστάσεων, μην περιμένεις τίποτα το απίστευτο.

      -6 χρόνια μετά, παραμένει απροβλημάτιστο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Και στις δυο περιπτώσεις, εμφανίζονται τα εναπομείναντα χλμ

      Ερώτηση:
      Τι καύσιμο προτιμάτε;
      Στο δικό μου βάζω BP συνήθως 95ron αλλά καθώς στο panda έχω διαπιστώσει πολύ καλύτερη λειτουργεία με 98ron, πλέον την χρησιμοποιώ και στο MAZDA.
      Δευτέρες είναι +0,045€ πλέον της 95ron.

      Στην autoone έχουν προτείνει 98ron max

      Εμενα παλι στην autoone οταν παρελαβα ο πωλητης επεμενε οτι πρεπει να βαζω μονο 95αρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael

    Latest posts made by wael

    • RE: Γνώμες για B SUB και αγορά οικογενειακού αυτοκίνητου

      Έχω το 2008 το προηγούμενο (υποθέτω αυτό κοιτάς από το αρχικό ποστ) και νομίζω ότι καλύπτει όλα όσα ζητάς.

      -Είναι μικρό σε διαστάσεις (4.15 μέτρα) και παρκάρει πολύ εύκολα, έχουν όλες οι εκδόσεις κάμερα και αισθητήρες.

      • Το τιμόνι με την μικρή διάμετρο βοηθάει πολύ στις μανούβρες, οπότε σε συνδυασμό με το από πάνω, ιδανικό για κέντρο.

      -Ο κινητήρας είναι πραγματικό διαμάντι, τα 110 άλογα μαζί με τις μικρές διαστάσεις το κάνουν να κινείται γρήγορα εάν θες. Η κατανάλωση με το αυτόματο κιβώτιο ειναι 7.5 λίτρα σε μεικτή χρήση.

      -Ο χώρος αποσκευών θα σε καλύψει, έχουμε κάνει πολλά ταξίδια με το παιδί χωρίς κάνενα πρόβλημα. Είναι τελείως τετραγωνισμένος και όταν βγάλεις την εταζιέρα από πάνω, μπορείς να χωρέσεις πραγματικά πολλά πράγματα.
      Έχουμε κάνει ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονική με 4 ενήλικες και ένα παιδί και όλα τα μπαγκάζια χωρίς πρόβλημα.

      -Οι χώροι είναι επαρκείς, αλλα λόγω μαζεμένων διαστάσεων, μην περιμένεις τίποτα το απίστευτο.

      -6 χρόνια μετά, παραμένει απροβλημάτιστο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      Και σε μενα εχει συμβει, δεν ειναι και τοσο σπανιο για την ακριβεια, εχω 20κ χιλιομετρα, πρεπει να εχει συμβει καμια δεκαρια φορες. Αφηνω τον συμπλεκτη, ξαναπροσπαθω και κουμπωνει. Ενοχλητικο παντως.

      Κατα τα αλλα, σαν εμπειρια στις αλλαγες κλπ, ειναι το καλυτερο χειροκινητο που εχω δοκιμασει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Και στις δυο περιπτώσεις, εμφανίζονται τα εναπομείναντα χλμ

      Ερώτηση:
      Τι καύσιμο προτιμάτε;
      Στο δικό μου βάζω BP συνήθως 95ron αλλά καθώς στο panda έχω διαπιστώσει πολύ καλύτερη λειτουργεία με 98ron, πλέον την χρησιμοποιώ και στο MAZDA.
      Δευτέρες είναι +0,045€ πλέον της 95ron.

      Στην autoone έχουν προτείνει 98ron max

      Εμενα παλι στην autoone οταν παρελαβα ο πωλητης επεμενε οτι πρεπει να βαζω μονο 95αρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      @jkosmis said in Mazda CX-30:

      Δείτε το παρακάτω τεστ με τον SkyAktiv X M Hybrid:

      https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/29233-essai-et-mesures-du-nouveau-mazda-cx-30-20-e-skyactiv-x

      Αναφέρερι μερικές περίεργες ως επικίνδυνες 'τρύπες' στην επιτάχυνση, σε συνθήκες βροχερές. Θέλει 'μαστίγωμα' για ασφαλή προσπέραση. Προχωρήστε και στη σελίδα Fiche Technique να δείτε επιδόσεις. 0-100 μετρημένο στο 9,6.

      Το έχει παρατηρήσει κάποιος ?

      όχι, ποτέ. Βέβαια έχω το χειροκίνητο, όχι το αυτόματο που νομίζω αναφέρει εδώ. Και πάλι, μου μοιάζει μάλλον ένας υπερβολικός τρόπος να περιγράψεις ένα πιθανό λαγκάρισμα στο kickdown.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      Σχετικά με το wireless android auto που αναφερθηκε, το εχει δοκιμασει καποιος με το αμαξι;
      Δουλευει το carsifi και το aa με το usb που ειναι μεσα στον τεμπελη για να μην φαινεται στην κονσολα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Εγώ πάντως έχω τρελαθεί με το κράτημα και το τιμόνι.Ελάχιστες κλίσεις και ούτε υποψία υποστροφής...
      Ανέβαινα απο Δελφούς το ΣΚ και ζωγράφιζε.

      Ισχυει, ξεχασα να το αναφερω. Εξαιρετικο setup, σαφως σπορ προσανατολισμος, χωρις ομως να ειναι κουραστικη η αναρτηση,

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      Κάτοχος και εγω, περιπου 5000km μέχρι στιγμής, μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν όσους ψάχνονται για το αυτοκίνητο. Έχω το δικίνητο, GT Plus.

      -Ας ξεκινήσουμε το θέμα των χώρων, το αυτοκίνητο δεν είναι μικρό, αλλά δεν μπορεί να συναγωνιστεί τα περισσότερα μοντέλα C-SUV, όπως X1, Kuga, 3008 κλπ. Αυτό αφορά κυρίως τον χώρο τον αποσκευών, στα πίσω καθίσματα αν και δεν παίζεις μπάλα, δεν νομίζω να αντιμετωπίσει πρόβλημα μια μέση οικογένεια. Θα έλεγα ότι είναι κάπου ενδιάμεσα μεταξύ B SUV και C SUV.

      -Ο κινητήρας είναι καλός, χωρίς να είναι κάτι το απίστευτο κατά την γνώμη μου. Έχει δύναμη και μάλιστα αρκετή, αρκεί να κατεβάσεις ταχύτητες την ώρα του προσπέρασματος. Αναλογα τα χιλιομετρα, προσπερναω μονο με 3η ή 4η.

      -Εχει πολυ καλη καταναλωση, μέχρι στιγμής είμαι στα 7/100, Αττικη, με περιπου 1000κμ να ειναι σε εθνική.

      -Το δυνατό του σημειο ειναι το η αισθηση που σου βγαζει στην καθημερινη οδηγηση, το εσωτερικο του ειναι ξεκαθαρα επιπεδου premium (είχα bmw f20 πριν, είδα την Χ1 και το Q3, δεν νομιζω οτι χανει το mazda) και ο φουλ εξοπλισμος του βοηθαει στην συνολικη εμπειρια.

      -Το infotainment για μένα ηταν απο τα δυνατα του σημεια, οτι καλυτερο μετα το συστημα της BMW. Ειδικά για οσους κανουν αρκετα τηλεφωνα οσο οδηγανε, μπορεις να παρεις αμεσα αγαπημενες επαφες χωρις να παρεις τα ματια σου απο το δρομο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Mazda CX-30

      Δεν έχω άποψη για το AWD, μιας και έχω εδώ και μια βδομάδα το FWD, με το χειροκίνητο κιβώτιο. Επειδή δοκίμασα και τα 2 κιβώτια πριν το αποφασίσω, το αυτόματο χωρίς να είναι κακό, δεν είναι στο ίδιο επίπεδο ούτε καν με αυτά της Aisin (Peugeot, Volvo), δεν μιλάω καν για αυτό της BMW. Και σε εμένα έκανε θόρυβο, γιατι προφανώς κατεβάζε αρκετές σχέσεις.
      Το χειροκίνητο είναι απόλαυση, εύκολα το καλύτερο χειροκίνητο που έχω οδηγήσει. Ο κινητήρας για εμένα είναι πολύ καλός, αλλά εξαρτάται από τι αμάξι προέρχεσαι. Αν έχεις συνηθίσει σε τουρμπίσια 150+ άλογα, τότε θα σου κακοφανεί να πρέπει να ανέβεις στις 4-5κ στροφές για να βρεις την δύναμη που θες.
      Εγώ απο Peugeot με 110 και BMW 116d, ο κινητήρας μου φαίνεται εύκολα πιο δυνατός και το γεγονός ότι είναι ατμοσφαιρικός, βοηθάει στην πόλη γιατι είναι ελαστικός και μπορείς στην κίνηση να κινηθείς με 1-2 ταχύτητες κάτω.
      Επίσης σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, είναι εξαιρετικά αθόρυβος (βοηθάει και η τρομερή ηχομόνωνση.

      Το αμάξι γενικά είναι απίστευτο, παίζει ξεκάθαρα στην premium κατηγορία σε εσωτερικό, εξοπλισμό και ποιότητα κύλισης.
      Κάνεις συμβιβασμούς κατά πρώτο λόγο στους χώρους πίσω (αρκετοί είναι για 2 ενήλικες ή 2 παιδιά, απλά ο ανταγωνισμός έχει σίγουρα περισσότερο χώρο) και κατά δεύτερο στον χώρο αποσκευών (επίσης είναι αρκετός, απλά δεν φτάνει τα 500+ λίτρα του ανταγωνισμού).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Alfa Romeo GT

      Ξεθαβω το θεμα γιατι σκεφτομαι να πραγματοποιησω ενα παιδικο ονειρο και να παρω την Alfa GT.

      Για μενα παραμενει ενα πανεμορφο αυτοκινητο,αλλα ξερω οτι ρεαλιστικα ειναι ξεπερασμενο.

      Ξερει κανενας ποσο περιπου ηταν η πραγματικη καταναλωση του 1,8?

      Σε θεμα ασφαλειας, ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα οσο με την 156?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • RE: Renault Laguna Coupe

      Ξερω οτι ενδιαφερει ελαχιστους,αλλα ετσι για το ονορε.

      Πηγα και ειδα απο κοντα 2 αυτοκινητα, ενα ''απλο'' και ενα Monaco. Πρωτη φορα που ειδα τοση διαφορα σε ενα αυτοκινητο,απλα λογω εκδοσης. Και μπορει εξωτερικα να ειναι προφανης οι αλλαγες,αλλα μεγαλυτερη εντυπωση μου εκανε το εσωτερικο. Στην εκδοση Monaco,εχεις την εντυπωση οτι εισαι μεσα σε αμαξι τον 30-40 χιλιαδων. Ολα ειναι ηλεκτρονικα, ωραια υλικα και μια αισθηση πολυτελειας. Στην απλη εκδοση η εικονα αλλαζει τελειως.

      Ειχα την ευκαιρια να οδηγησω για περιπου 20 χιλιομετρα την Μονακο, το αμαξι αφηνει εξαιρετικη αισθηση,με εναν συνδυασμο ανεσης και κρατηματων. Ο 2λιτρος ντιζελ με τα 150 αλογα μου φανηκε καλος,αλλα χωρις να βαζει και φωτια στο δρομο. Μετα απο αυτο το test drive, απεκλεισα τελειως την πιθανοτητα αγορας του αυτοκινητο με τον 1,5 ντιζελ και τα 110 αλογα, το αμαξι θα ειναι απλα αργο και δεν θα μπορεσει καποιος να το ευχαριστηθει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wael
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr