-
Αυτά τα Βαλκάνια μαστορικα ξεχάστε τα με τα ηλεκτρικά, το ξαναπαμε.
Ότι θα πηγαίνεις στον μαστρο-Παντελη να κόψει, να ράψει, να ποντάρει, να τριψει, να βάψει στο φούρνο, να καλιμπράρει και μετά να περάσει ο Τάσος ο ηλεκτρολόγος πλεξούδα κι ασφάλειες... Ή ότι θα έχει πειρατικό universal διαγνωστικό, και τέτοια.Κι αν λίγα από αυτά με τον καιρό γίνουν εφικτά, θα αφορούν το 10% των Ελληνικών συνεργείων εκτός των Επίσημων (ήδη έχουμε πρόβλημα στην επάνδρωση των επισήμων, για τα συμβατικά οχήματα).
Η ελάχιστη πρόσκρουση, αυτό που σήμερα κοστίζει 1μισι χιλιάρικο στο επίσημο και 900€ στον εξωτερικό μαστοράκο ή συνδυασμό αυτών, ΑΝ είναι επισκευασιμη στα ηλεκτρικά, θα χει πολλαπλάσιο κόστος. Κι αν πειραχτεί μια τρίχα απ την πλούσια κόμη της μπαταρίας, μπαη μπαη μαη ντάρλινγκ...
Πιθανότατα να μην χρειάζονται μόνο μικτή, αλλά και πρόγραμμα συντήρησης με συνδρομή ή κάτι τέτοιο.
-
This post is deleted! -
Το 2015-16 η kwh κόστιζε 300 ευρώ περίπου. Σήμερα πλησιάζει τα 100. Πάντα με την τεχνολογία του λιθίου.
Υπάρχουν πρωτότυπες μπαταρίες μετάλλου κλειστού τύπου, που επενδύουν κατασκευάστε στην εξέλιξη τους, οπότε και η kwh υπολογιζουν ότι σε μαζική παραγωγή μπορεί να κοστίζει από 20 έως 40 ευρώ.
Είπαμε είναι ένας συνεχώς αναπτυσσόμενος κλάδος. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε; Δεν είναι στάνη σε χωριό που μένει ίδια ανά τους αιώνες.
-
Εντάξει θα ξεκινάμε κάθε πρόταση με ένα ΘΑ μπροστά σε ότι αφορά στις μπαταρίες, δεν ΘΑ μιλάμε για αυτές που υπάρχουν, αλλά γι αυτές που ΘΑ υπάρξουν κάποτε, που μπορεί εμείς να μην ζούμε τότε, γιατί ΘΑ κανει αθόρυβα το 0-100 του ένα ηλεκτρικό που περνάει και ΘΑ μας πατήσει.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση με την μορφή που παίρνει είναι μία κομμουνιστική ουτοπία που μετουσιώνεται σε πραγματικότητα με την κοινοκτημοσύνη τον διαμοιρασμό τα robotaxi ,υλοποιώντας την προφητεία του Marx
150 σελίδες στο Κεφάλαιο συνοψίζονται
Marx imagines how a technologically-advanced society could realise human needs and desires. If only technology ... put to cooperative public use. If only cooperation could lead to technology becoming a “common property” ... Marx ... gives us an ideal of humanity that is rich and expansive, generous in its affirmation of us as fundamentally cooperative beings—not ruthlessly competitive animals involved in some dog-eat-dog war of all against all.
Nαι, μονο που στην κοινωνια αυτη τα "robotaxi" θα ανηκουν στο λαο, οχι σε εταιρειες που θα κερδοσκοπουν απ'αυτα. Και θα μετακινουνται ολοι με αντιστοιχα μεσα, οχι καποιοι με "robotaxi" και "roboλεωφορεια" κι ο,τι αλλο μπορει να μετακινησει επιβατες μαζικα και καποιοι θα εχουν 50 supercars και 2-3 jets.
Aυτα σου διεφυγαν στην ερμηνεια του μαρξισμου που (νομιζεις οτι) εκανες. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ότι θα πηγαίνεις....
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο μεσος ορος ζωης ηταν χαμηλος τοτε λογω συνεχων πολεμων και βακτηριακων λοιμωξεων που σκοτωναν τον κοσμο για πλακα.
Γι'αυτο μιλησα για θανατους απο φυσικα αιτια και το ξεκαθαρισα. Καμια μ@λακια δεν πεταξα, ξερω πολυ καλα τι γραφω και σιγουρα ξερω πολυ καλυτερα ιστορια απο'σενα που απλα παρεθεσες ενα κειμενακι χωρις να μπορεις να διαβασεις πισω απ'τους αριθμους που αναφερει.
Και ναι, τηρουμενων των αναλογιων και των μεσων παραγωγης που υπαρχουν, ζουμε ξεκαθαρα στη χειροτερη περιοδο ολων των εποχων και με το υπαρχον συστημα επονται και χειροτερα.
Αν εσυ νομιζεις οτι ζουμε καλα επειδη δεν μας τρωνε οι αρκουδες οπως συνεβαινε πριν απο 15.000 χρονια και δεν βλεπεις οτι ο πολυς κοσμος δουλευει ολη του τη ζωη σαν το σκυλι για να μην ψοφησει της πεινας και το μονο που θα'χει καταφερει ειναι απλα να επιβιωσει, χωρις πολλες προσωπικες απολαυσεις, χωρις σοβαρο ελευθερο χρονο, χωρις γενικα πραγματα που διαχωριζουν τιν ανθρωπο απο ενα απλο ρομποτ, τοτε δεν μπορω να σου κανω κατι εγω.Πιστευε πως επειδη εχεις ενα smartphone και 20 μερες αδεια το χρονο εισαι μια χαρα, δεν θα στο χαλασω.
Χαίρομαι που επιβεβαιώνεις ότι ο εγωισμός σου δεν σε αφήνει να παραδεχτείς ότι πέταξες μια τεράστια χαζομάρα και για να μην κάνεις πίσω πας να χτίσεις ολόκληρο οικοδόμημα με χαζομάρες. Ας τις απαριθμήσω:
α) Οι "βακτηριακές λοιμώξεις" ειδικά και οι αρρώστιες γενικά, που σκοτώνανε τον κόσμο στα 40 χρόνια, δεν είναι κατά την άποψη σου φυσικά αίτια. Έτσι ξεμπερδεύεις από αυτά.
β) Οι πόλεμοι, που ήταν συνεχείς και ανελέητοι, δεν είναι κατά την άποψη σου στοιχείο που προσμετράται ούτε στο προσδόκιμο ζωής ούτε στην εκτίμηση του πόσο καλά ζούσαν οι άνθρωποι σε μια εποχή.
γ) Θεωρείς ότι τώρα "ο πολυς κοσμος δουλευει ολη του τη ζωη σαν το σκυλι για να μην ψοφησει της πεινας και το μονο που θα'χει καταφερει ειναι απλα να επιβιωσει, χωρις πολλες προσωπικες απολαυσεις, χωρις σοβαρο ελευθερο χρονο, χωρις γενικα πραγματα που διαχωριζουν τιν ανθρωπο απο ενα απλο ρομποτ" εν αντιθέσει με ποια άλλη εποχή; Μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει αυτή η πρόταση σε όσους έχουν έστω και στοιχειώδεις γνώσεις ιστορίας και γνωρίζουν ότι οι πρόγονοι μας ούτε εργατικά δικαιώματα είχαν ούτε άδεια ούτε 8ωρη (και βγάλε για κάποιους) εργασία. Αρκετοί μάλιστα ήταν δούλοι ή δουλοπάροικοι.Και κλείνω με την κορυφαία σου δήλωση: "Καμια μ@λακια δεν πεταξα, ξερω πολυ καλα τι γραφω και σιγουρα ξερω πολυ καλυτερα ιστορια απο'σενα που απλα παρεθεσες ενα κειμενακι χωρις να μπορεις να διαβασεις πισω απ'τους αριθμους που αναφερει." Λυπάμαι, αλλά με αυτά που γράφεις αποδεικνύεις συνεχώς ότι είτε είσαι παντελώς ανιστόρητος είτε παροιμιωδώς εγωιστής για να παραδεχτείς το λάθος σου είτε (το πιθανότερο) και τα δύο!
Ναι ειμαι ανιστορητος ιστορικος. Γιατι ιστορια κι αρχαιολογια εχω σπουδασει, για να απαντησω και στον γυρο που ρωτουσε επιμονα παλαιοτερα.
Κι επαναλαμβανω, οσοι δεν πεθαιναν απο πολεμους.ή βακτηριακες λοιμωξεις στην αρχαια Ελλαδα ειχαν κατα κανονα ιδιο προσδοκιμο ζωης με σημερα. Ο Σοφοκλης πεθανε 90 ετων, ο Πλατωνας 80 και πολλοι ακομα (Ευριπιδης κλπ) ανω των 70. Ε χαιρω πολυ, αν θες να καμαρωνεις που μετα απο 2500 χρονια δεν πεθαινουμε απο βακτηριακες λοιμωξεις και συνεχεις πολεμους,συγχαρητηρια, εισαι αξιος θιασωτης του συστηματος που εχουμε.
Αν και στην Ουκρανια οι δυσμοιροι Ουκρανοι κετα τη ρωσικη εισβολη δε νομιζω να εχουν ουτε σημερα μεγαλυτερο προσδοκιμο ζωης απ'ο,τι στην αρχαιοτητα, οπως σιγουρα δεν ειχαν μεγαλυτερο προσδοκιμο οσοι εζησαν γυρω στο 1940. Και τιποτα δεν αποκλειει το να ξαναζησουμε εναν παρομοιο πολεμο, αντιθετα ολα δειχνουν οτι προς τα εκει παμε σε μερικα χρονια κι οχι στα πρασινα λιβαδια και τις γαλαζιες λιμνες που ονειρευεται ο lap.Τα εργασιακα δικαιωματα επισης ειναι κατακτηση ενος αιωνα και τωρα ειναι λιγοτερα απ'οτι ηταν πριν 20-30 χρονια. Οπως και οι ανισοτητες ειναι πολυ περισσοτερες και μεγαλυτερες απο ποτε στην ανθρωπινη ιστορια. Ατομα να κατειχαν 100+ δις (αναλογικα παντα) δεν ξαναυπηρξαν ποτε. Και τωρα καποιοι καημενοι τα εχουν και προτυπα.
Με λιγα λογια η ανθρωποτητα εχει παψει να εχει γραμμικη πορεια προοδου και γυρναει χρονια πισω, ισως και για πρωτη φορα στην ιστορια της.
Αυτο ειναι το θεμα κι εκει πρεπει να εστιαζει καποιος. Τα υπολοιπα που γραφεις ειναι θαμνακι,.ουτε καν το δεντρο σε σχεση με το δασος. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατι ιστορια κι αρχαιολογια εχω σπουδασει, για να απαντησω και στον γυρο που ρωτουσε επιμονα παλαιοτερα
Ρωτούσα γιατί είχα βάλει στοίχημα....και το κέρδισα....
Φαίνεται από χιλιόμετρα, να το ξέρεις. Δεν το λέω για κακό, αλλά ο τρόπος ανάλυσης είναι κοινός σε όλους τους αρχαιολόγους.
Το ίδιο συμβαίνει σε μηχανικούς, λογιστές κτλ.
Είναι ο τρόπος που μαθαίνεις να αναλύεις τον κόσμο.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατι ιστορια κι αρχαιολογια εχω σπουδασει, για να απαντησω και στον γυρο που ρωτουσε επιμονα παλαιοτερα
Ρωτούσα γιατί είχα βάλει στοίχημα....και το κέρδισα....
Φαίνεται από χιλιόμετρα, να το ξέρεις. Δεν το λέω για κακό, αλλά ο τρόπος ανάλυσης είναι κοινός σε όλους τους αρχαιολόγους.
Το ίδιο συμβαίνει σε μηχανικούς, λογιστές κτλ.
Είναι ο τρόπος που μαθαίνεις να αναλύεις τον κόσμο.
Εξειδικευση στην ιστορια εχω, οχι την αρχαιολογια.
Αλλα η αναλυση που κανω πηγαζει περισσοτερο απ'τις πολιτικοκοινωνικες μου αρχες παρα την επιστημη που σπουδασα. Επισης δε νομιζω οτι ενας λογιστης μ'εναν ιστορικο εχει καμια σχεση επιστημονικα ωστε να ερμηνευουν τις καταστασεις με τον ιδιο τροπο.
Γενικα παντως η μορφωση ειναι ενα εργαλειο αλλα απο μονη της δεν αρκει σε καμια περιπτωση για ν'αποκτησεις κριτικη ικανοτητα και αντιληψη περι των οσων συμβαινουν. Γι'αυτο και βλεπεις δυο αποφοιτους της ιδιας ακριβως σχολης να εχουν εκ διαμετρου διαφορετικες αποψεις περι ενος ζητηματος. -
Δεν έχεις άδικο. Εγώ εστίασα στο τεχνικό μέρος των προβλέψεων. Ένας λογιστής θα τα βλέπει από την πλευρά του κόστους παραγωγής, ένας μηχανολόγος απο την μηχανολογική πλευρά...κτλ.
Για τα πράσινα λιβάδια διαφωνώ. Αυτό που λέω είναι οτι η πορεία μας είναι γραμμική, μπορεί εσύ να εστιάσεις στα τελευταία 20 έτη εκπτώσεων σε κάποια εργασιακά δικαιώματα αλλά η πορεία θα δείξει ότι ο άνθρωπος πάντα επιλέγει και δημιουργεί τις συνθήκες εκείνες που θα βελτιώσουν τη ζωή του. Πολλές φορές για να μάθουμε πρέπει να πάθουμε. Σήμερα είμαστε στην φάση της διαπίστωσης των προβλημάτων που μας απασχολούν. Η ίδια ζύμωση είχε ξανασυμβεί πολλές φορές στο παρελθόν και φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα.
Δεν είπα πως η ανθρωπότητα έχει φτάσει σε Νιρβάνα και κοιτάει το ταβάνι. Είπα ότι σε βάθος 50-100 έτη θα έχουμε ως ανθρωπότητα (αν και αυτός ο όρος είναι λίγο αδόκιμος) επιλέξει το μέλλον μας το οποίο θα είναι καλύτερο.
Είπαμε γραμμική βελτίωση εξετάζοντας τα χιλιάδες έτη πολιτισμού μας.
-
@ driver-m : εφόσον οι σπουδές σου είναι ιστορίας και αρχαιολογίας, με αυτά που γράφεις και τα οποία στερούνται παντελώς στήριξης με βάση τα ιστορικά δεδομένα, αποδεικνύεις πως η στράτευση ενός μορφωμένου ανθρώπου σε ένα σκοπό μπορεί να διαστρεβλώσει πλήρως και την οπτική του και την αλήθεια. Εξάλλου το παραδέχεσαι και μόνος σου, λέγοντας: "Αλλα η αναλυση που κανω πηγαζει περισσοτερο απ'τις πολιτικοκοινωνικες μου αρχες παρα την επιστημη που σπουδασα." Η επιστήμη πάει περίπατο, μπροστά στο αφήγημα σου...
Δεν το συνεχίζω άλλο, γιατί δεν αντέχω να παίξω άλλη μια πράξη στο θέατρο του παραλόγου μαζί σου.
-
Παίδες ο χάρισμα έχει πάντα δίκιο, και για να σας το αποδείξω, όσοι διαφωνείτε μαζί του είστε μπουμπουνοκέφαλοι και λέτε χαζομάρες!
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παίδες ο χάρισμα έχει πάντα δίκιο, και για να σας το αποδείξω, όσοι διαφωνείτε μαζί του είστε μπουμπουνοκέφαλοι και λέτε χαζομάρες!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, ήρθαν οι ενισχύσεις. Ένας flatearther μας λείπει μόνο! Έχετε κανέναν στην παρέα σας;
-
Αμε, και εδω στο forum, απ' όλα έχει ο μπαξες. Αν διαβάσεις κάποιες απόψεις τους εντοπίζεις.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ατομα να κατειχαν 100+ δις (αναλογικα παντα) δεν ξαναυπηρξαν ποτε.
Γιατί, αναλογικά πόσο είχε ο αυτοράτορας της Ρώμης ή του Βυζαντίου ή ο βασιλιάς της Αγγλίας με όλες τις αποικίες ή ο βασιλιάς της Ισπανίας κλπ.? Μάλλον περισσότερα...
-
Οι πολιτικές επαναστάσεις, λένε κάποιοι ιστορικοί ασχέτως αν συμφωνούμε ή όχι μαζί τους, έγιναν από την αστική τάξη η οποία μετά την σταδιακή τους ενδυνάμωση μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι, ένιωσε ότι μπορούσε πλεον να πάρει την εξουσία και ότι απορρέει από αυτήν από τους βιολογικούς κληρονόμους της, σύστημα με ιστορικές καταβολές από την αρχαιότητα και τους αυτοκράτορες μέχρι την φεουδαρχια, και να την σφετεριστεί.
Όχι; -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ατομα να κατειχαν 100+ δις (αναλογικα παντα) δεν ξαναυπηρξαν ποτε.
Γιατί, αναλογικά πόσο είχε ο αυτοράτορας της Ρώμης ή του Βυζαντίου ή ο βασιλιάς της Αγγλίας με όλες τις αποικίες ή ο βασιλιάς της Ισπανίας κλπ.? Μάλλον περισσότερα...
Οι πλουσιότεροι άνθρωποι στην Ιστορία της ανθρωπότητας
- Mansa Musa (1280-1337)
Mansa Musa, the king of Timbuktu,
Mali empire , αδύνατον να υπολογιστεί... δεν τον έχω ποτέ ξανακούσει!
“This is the richest guy anyone has ever seen, that’s the point,” says Ware. “They’re trying to find words to explain that. There are pictures of him holding a scepter of gold on a throne of gold holding a cup of gold with a golden crown on his head. Imagine as much gold as you think a human being could possess and double it, that’s what all the accounts are trying to communicate.”
The African ruler was famous for making the most extravagant pilgrimage to Mecca of all time, with the BBC reporting that the king left Mali with about 60,000 men, from royal officials to camel drivers and slaves. He spent so much gold in Cairo during his three month stay there that he destabilised the local economy, affecting the price of gold in the region for the next 10 years!
και 2ος
ο Genghis Khanhttps://money.com/the-10-richest-people-of-all-time-2/
https://www.scmp.com/magazines/style/celebrity/article/3197600/10-richest-people-who-ever-lived-net-worths-ranked-elon-musk-and-jeff-bezos-dont-come-close-genghis - Mansa Musa (1280-1337)
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ driver-m : εφόσον οι σπουδές σου είναι ιστορίας και αρχαιολογίας, με αυτά που γράφεις και τα οποία στερούνται παντελώς στήριξης με βάση τα ιστορικά δεδομένα, αποδεικνύεις πως η στράτευση ενός μορφωμένου ανθρώπου σε ένα σκοπό μπορεί να διαστρεβλώσει πλήρως και την οπτική του και την αλήθεια. Εξάλλου το παραδέχεσαι και μόνος σου, λέγοντας: "Αλλα η αναλυση που κανω πηγαζει περισσοτερο απ'τις πολιτικοκοινωνικες μου αρχες παρα την επιστημη που σπουδασα." Η επιστήμη πάει περίπατο, μπροστά στο αφήγημα σου...
Δεν το συνεχίζω άλλο, γιατί δεν αντέχω να παίξω άλλη μια πράξη στο θέατρο του παραλόγου μαζί σου.
Eυτυχως παντως που εσυ ο "αστρατευτος" παρεθεσες πολυ σοβαρα επιχειρηματα τα οποια κατερριψαν τα "στρατευμενα" δικα μου.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ατομα να κατειχαν 100+ δις (αναλογικα παντα) δεν ξαναυπηρξαν ποτε.
Γιατί, αναλογικά πόσο είχε ο αυτοράτορας της Ρώμης ή του Βυζαντίου ή ο βασιλιάς της Αγγλίας με όλες τις αποικίες ή ο βασιλιάς της Ισπανίας κλπ.? Μάλλον περισσότερα...
Συγκρινεις ατομικη περιουσια με εξουσια. Οπως κι ο απο κατω σου που μιλαει για τον Τσεγκις Χαν.
Τουλαχιστον ατοπες συγκρισεις.
Ιδιωτης παντως που να'χε τετοια συγκεντρωση πλουτου οπως εχουν οι σημερινοι δισεκατομμυριουχοι δεν εχει υπαρξει ποτε ξανα ενω και η συγκεντεωση πλουρου στα χερια των λιγων επισης ειναι μεγαλυτερη απο ποτε.
Και το αστειο ειναι οτι καθε χρονο αυτοι οι ζαπλουτοι απατεωνες γινονται ολο και πλουσιοτεροι ενω ο μεσος πολιτης εχει ολοενα και μικροτερη αγοραστικη δυναμη, γιατι δηθεν "δεν βγαινει" η οικονομια, οι ποροι ειναι πεπερασμενοι κι ολες αυτες τις παπατζες που χρησιμοποιουν οι υπερμαχοι του συστηματος για να δικαιολογουν τις ασυλληπτες ανισοτητες που υπαρχουν και ολοενα και μεγαλωνουν. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Eυτυχως παντως που εσυ ο "αστρατευτος" παρεθεσες πολυ σοβαρα επιχειρηματα τα οποια κατερριψαν τα "στρατευμενα" δικα μου.
ROTFL
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης