Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 244
    • 245
    • 104 / 245
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    156
    4881
    305927
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t @andya3 last edited by

      @andya3 said in Mazda CX-30:

      Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
      Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
      Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

      Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

      Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

      Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

      Chrisk6 A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • S
        ss_76 last edited by

        Με λίγη αναζήτηση, βρήκα το αγγλικό κείμενο...
        b295f916-cd21-4b10-b2d2-941109825a59-image.png

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sherlock @fanis75 last edited by sherlock

          Με πιανει συγκρυο με αυτην την εταιρεια κυριως λογω της ελληνικης αντιπροσωπειας που μετα φυσιολογικα εβαλε λουκετο..Ο ορισμος της απαξιωσης και της απομειωσης της αξιας του αυτοκινητου τοτε το ειχε παει σε αλλααα επιπεδα..ποια φιατ κλπ...40 χιλ ειχα παρει το rx8 το cosmo το 2005 μετα απο λιγους μηνες απο τον ερχομο του αρχισε ,τα κλεινουμε κατω τους κοστους ολα..30 χιλ το ιδιο...το πιο μικρο το challenge απο 30 χιλ το πηγαινε 20 στο πιτσ φυτιλι..cx7 μετα το ιδιο ..κλπ κλπ..το 2008 που το εδωσα ουτε στην μιση τιμη....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Chrisk6
            Chrisk6 @super-t last edited by

            @super-t said in Mazda CX-30:

            @andya3 said in Mazda CX-30:

            Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
            Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
            Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

            Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

            Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

            Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

            Βγαζει 12.5? Εγω τα 150 αλογατα στο 10.5 τα βλεπω.
            Σε καθε περιπτωση ομως η λειτουργια του SA-X κινητηρα δεν εχει καμια σχεση με τους προηγουμενους ατμοσφαιρικους.

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t @Chrisk6 last edited by

              @chrisk6 said in Mazda CX-30:

              @super-t said in Mazda CX-30:

              @andya3 said in Mazda CX-30:

              Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
              Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
              Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

              Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

              Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

              Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

              Βγαζει 12.5? Εγω τα 150 αλογατα στο 10.5 τα βλεπω.
              Σε καθε περιπτωση ομως η λειτουργια του SA-X κινητηρα δεν εχει καμια σχεση με τους προηγουμενους ατμοσφαιρικους.

              Η έκδοση με τα 130 είναι στο 12,5. Η καινούργια έκδοση με τα 150, evo2 ή όπως τον λένε, είναι στο 12:1 πια.
              Και έχει και άλλους τρεις κινητήρες (1.0, 2.0, 3.0) στο 11,5-11,7.

              Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Chrisk6
                Chrisk6 @super-t last edited by Chrisk6

                @super-t said in Mazda CX-30:

                @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                @super-t said in Mazda CX-30:

                @andya3 said in Mazda CX-30:

                Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
                Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
                Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

                Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

                Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

                Βγαζει 12.5? Εγω τα 150 αλογατα στο 10.5 τα βλεπω.
                Σε καθε περιπτωση ομως η λειτουργια του SA-X κινητηρα δεν εχει καμια σχεση με τους προηγουμενους ατμοσφαιρικους.

                Η έκδοση με τα 130 είναι στο 12,5. Η καινούργια έκδοση με τα 150, evo2 ή όπως τον λένε, είναι στο 12:1 πια.
                Και έχει και άλλους τρεις κινητήρες (1.0, 2.0, 3.0) στο 11,5-11,7.

                Απ οτι ειδα τους διαχωριζει σε 3κ & 4κ. Οι λιγοτεροι κυλινδροι μικροτερη συμπιεση.
                Αλλα οπως ειπαμε μεγαλυτερη συμπιεση περισσοτερα οκτανια.
                Οποτε κ η VW ας βαζει ανω των 95.
                Αλλα μην συγκρινουμε turbo κινητηρες με ατμοσφαιρικους κ ειδικα των τελευταιο της Mazda. Διαφορετικος τροπος λειτουργιας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  andya3 @super-t last edited by

                  @super-t said in Mazda CX-30:

                  @andya3 said in Mazda CX-30:

                  Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
                  Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
                  Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

                  Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                  Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

                  Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

                  Εκτός από τις συνήθεις εξυπνάδες σου, πήρες κάποια θέση ή εξέφρασες άποψη για το θέμα που συζητάμε?
                  Με χαρά να ακούσω τη γνώμη σου. Έχεις?

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t @andya3 last edited by

                    @andya3 said in Mazda CX-30:

                    @super-t said in Mazda CX-30:

                    @andya3 said in Mazda CX-30:

                    Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
                    Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
                    Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

                    Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                    Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

                    Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

                    Εκτός από τις συνήθεις εξυπνάδες σου, πήρες κάποια θέση ή εξέφρασες άποψη για το θέμα που συζητάμε?
                    Με χαρά να ακούσω τη γνώμη σου. Έχεις?

                    Να γράψω, αλλά έχει σημασία, αφού θα καταλήξει ότι η VW/Audi τα κάνουν όλα πάντα καλύτερα;

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      andya3 @super-t last edited by

                      @super-t said in Mazda CX-30:

                      @andya3 said in Mazda CX-30:

                      @super-t said in Mazda CX-30:

                      @andya3 said in Mazda CX-30:

                      Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
                      Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
                      Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

                      Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                      Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

                      Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

                      Εκτός από τις συνήθεις εξυπνάδες σου, πήρες κάποια θέση ή εξέφρασες άποψη για το θέμα που συζητάμε?
                      Με χαρά να ακούσω τη γνώμη σου. Έχεις?

                      Να γράψω, αλλά έχει σημασία, αφού θα καταλήξει ότι η VW/Audi τα κάνουν όλα πάντα καλύτερα;

                      Γράψε εσύ και θα πω στο vag να σου δώσει συγωρωχάρτι, αν είναι αυτό το πρόβλημά σου...

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by alexandros-k

                        Αυτο παντως που ο Skyactiv δεν παιρνει 100αρα ειναι μια βλακεια και μιση. Ποιος εξυπνος ειπε αυτη την μπουδρα και που το στηρίζει ?

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Επίσης, για να θέτουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Η vw πότε δεν είπε ότι σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες υψηλής συμπίεσης απαγορεύεται η 95άρα. Είπε ότι θα δουλεύουν με χαμηλότερη απόδοση και συνιστά 98άρα ή 100άρα.
                          Κάτα πόσον ισχύει αυτό για τα Mazda δεν ξέρω. Ας το πει η Mazda αυτό. Αν το ξέρει, ή αν θέλει, γιατί η 95άρα είναι και η πιο φτηνή.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Πάντως αυτό που ήξερα εγώ τότε που είχα τον ατμοσφαιρικό skyactive, είναι πως «προτιμότερα» δεν ήταν τα πολύ υψηλά οκτάνια, και δεν είδα καμιά διαφορά απόδοσης όταν δοκίμασα, όμως είχαμε την αμερικάνικη τυποποίηση βενζίνης εκει σε πολύ ψηλότερες θερμοκρασίες και όσο να ναι έχει αλλαγές ο κινητήρας τώρα.
                            Η εντύπωση μου είναι πως η Μαζντα δεν συνιστά πολύ υψηλά οκτάνια.

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Τι δεν συνιστα? Σου λεει 95 και πανω . Δεν λεει εως 98

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimitrioskosmas last edited by

                                @andya3 said in Mazda CX-30:

                                Επίσης, για να θέτουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Η vw πότε δεν είπε ότι σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες υψηλής συμπίεσης απαγορεύεται η 95άρα. Είπε ότι θα δουλεύουν με χαμηλότερη απόδοση και συνιστά 98άρα ή 100άρα.
                                Κάτα πόσον ισχύει αυτό για τα Mazda δεν ξέρω. Ας το πει η Mazda αυτό. Αν το ξέρει, ή αν θέλει, γιατί η 95άρα είναι και η πιο φτηνή.

                                ενας φιλος μου που εχει golf 1.6 fsi 2007 βαζει μονο 100αρα. οσες φορες εβαλε 95αρα ισχυριζεται οτι το αμαξι δεν παει, και ενιοτε βαραει
                                πιρακια.... με πιρακια βαζεις ξσνα 95αρα;;

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • realzeus
                                  realzeus @alexandros-k last edited by

                                  @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                  Τι δεν συνιστα? Σου λεει 95 και πανω . Δεν λεει εως 98

                                  Πραγματικά, απορώ γιατί μπερδεύονται. Όπως οι περισσότεροι κατασκευαστές, έτσι και η Mazda λέει από 95 και πάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    andya3 @dimitrioskosmas last edited by

                                    @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                                    @andya3 said in Mazda CX-30:

                                    Επίσης, για να θέτουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Η vw πότε δεν είπε ότι σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες υψηλής συμπίεσης απαγορεύεται η 95άρα. Είπε ότι θα δουλεύουν με χαμηλότερη απόδοση και συνιστά 98άρα ή 100άρα.
                                    Κάτα πόσον ισχύει αυτό για τα Mazda δεν ξέρω. Ας το πει η Mazda αυτό. Αν το ξέρει, ή αν θέλει, γιατί η 95άρα είναι και η πιο φτηνή.

                                    ενας φιλος μου που εχει golf 1.6 fsi 2007 βαζει μονο 100αρα. οσες φορες εβαλε 95αρα ισχυριζεται οτι το αμαξι δεν παει, και ενιοτε βαραει
                                    πιρακια.... με πιρακια βαζεις ξσνα 95αρα;;

                                    Άλλο έχει μειωμένη απόδοση το μοτέρ, άλλο βαράει πυράκια. Ξέρω αρκετούς με fsi που βάζουν χρόνια 95άρα και ούτε μειωμένη απόδοση έχουν καταλάβει ούτε χτυπάνε πυράκια...
                                    Όταν τα fsi ήρθαν στην Ελλάδα το '03-04 δεν υπήρχε 98άρα, μόνο 100άρα. Ποτέ η αντιπροσωπεία δεν ενημέρωσε επισήμως ότι το αμάξι θέλει 100άρα. Και στην τάπα της βενζίνης 95άρα και πάνω γράφει.
                                    Μετά κυκλοφόρησαν τα service manual της vw και έγραφαν ξεκάθαρα για 98άρα και πάνω.
                                    Είναι τεχνικο-θεωρητική η κουβέντα που κάνουμε, και πιθανόν αδιάφορη για ένα μέσο οδηγό.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      ss_76 @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in Mazda CX-30:

                                      Επίσης, για να θέτουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Η vw πότε δεν είπε ότι σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες υψηλής συμπίεσης απαγορεύεται η 95άρα. Είπε ότι θα δουλεύουν με χαμηλότερη απόδοση και συνιστά 98άρα ή 100άρα.

                                      Σύμφωνα με τον οδηγό χρήσης seat altea για το 2.0fsi: 181B3340-868C-49C1-B6C1-86860D7FBE88.png

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in Mazda CX-30:

                                        @super-t said in Mazda CX-30:

                                        @andya3 said in Mazda CX-30:

                                        @super-t said in Mazda CX-30:

                                        @andya3 said in Mazda CX-30:

                                        Διαφημίζει η Mazda το super moter της, δεν έχει κάτι να διαβάσετε, χα, χα.
                                        Η πληροφορία που ενδιαφέρει είναι ότι η Mazda προτείνει αμόλυβδη από 95 άρα ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
                                        Στη θέση σας θα έβαζα τουλάχιστον 98 άρα. Παλιότερα που οι 2-λιτροι ατμοσφαιρικοί υψηλής συμπίεσης ήταν της μοδός, η audi δεν επέτρεπε 95-άρα, μόνο 98 ή 100. Κάτι θα ξέρανε κι αυτοί, κι ας μην έβγαλαν skyactiv μοτερ...

                                        Πιθανόν να έχει βελτιωθεί η τεχνολογία από το 2003 και τους FSI αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                                        Για τους τωρινούς 1,5 T που βγάζει η VW με λόγο συμπίεσης12-12,5:1 έχουμε πληροφορία τι προτείνει; Αγωνιστική βενζίνη μάλλον;

                                        Εκτός και αν το 12,5:1 δεν είναι πια υψηλή συμπίεση για turbo.

                                        Εκτός από τις συνήθεις εξυπνάδες σου, πήρες κάποια θέση ή εξέφρασες άποψη για το θέμα που συζητάμε?
                                        Με χαρά να ακούσω τη γνώμη σου. Έχεις?

                                        Να γράψω, αλλά έχει σημασία, αφού θα καταλήξει ότι η VW/Audi τα κάνουν όλα πάντα καλύτερα;

                                        Γράψε εσύ και θα πω στο vag να σου δώσει συγωρωχάρτι, αν είναι αυτό το πρόβλημά σου...

                                        Για τα 98 οκτάνια της VW τότε,

                                        The potential of FSI technology with regard to fuel consumption and desulfation temperature cannot be fully exploited until ultra low sulfur fuels are available. In a fIrst step, Volkswagen recommends 98 RON SuperPlus fuel for its FSI vehicles, as this fuel quality has at present the lowest sulfur content in Germany.

                                        από κείμενο που έχεις και εσύ αλλά δεν βάζεις την πηγή.

                                        Για τα 98 οκτάνια τώρα, παλιότερα κάθε λίγο έβλεπες να γράφουν οι εταιρίες πως έχουν βελτιώσει το tumble στον κύλινδρο, που βοηθάει στο να μην χρειάζεσαι υποχρεωτικά τέτοια καύσιμα (στην πολιτισμένη Ευρώπη).

                                        Για τα 98 οκτάνια με τους πουθενάδες της Mazda, θέλουν να κάνουν autoignition, τα περισσότερα οκτάνια μπορεί να μην βοηθάνε αλλά είναι καλύτερα από τα λιγότερα που θα το κάνουν να αρχίσει νωρίτερα από ότι θα θέλαν.

                                        και δεν είναι ανάγκη να υποχρεωθείς στο vag για εμένα, θα πω σε κάποιους που ξέρω να μεσολαβήσουν αν είναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ss_76 last edited by

                                          Για να επανέλθουμε on topic, ενώ στο owners manual αναφέρει 95 or above
                                          1A886ED3-27FC-4953-9EC5-2A9513BC5816.png

                                          στην οδηγία αναφέρει 95 and above

                                          Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει 98ron ή 100ron αν θέλουν ας αναφέρουν εντυπώσεις. Επίσης αν κάποιος φίλος επισκεφτεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή παραλάβει το νέο του CX-30 -αν θέλει- ας κάνει μια ερώτηση

                                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @ss_76 last edited by

                                            @ss_76 said in Mazda CX-30:

                                            Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει 98ron ή 100ron αν θέλουν ας αναφέρουν εντυπώσεις. Επίσης αν κάποιος φίλος επισκεφτεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή παραλάβει το νέο του CX-30 -αν θέλει- ας κάνει μια ερώτηση

                                            Φιλος μου που εχει τον Skyactiv G σε ΜΧ5 με τα 180 αλογα, βαζει συχνα 100αρα και λεει η αποδοση ανεβαινει ξεκαθαρα με την 100αρα. Κι οταν βαζει 95αρα η αποδοση πεφτει. Ολα αυτα στις υψηλες στροφες κυριως

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 104 / 245
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr