-
@v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κοίτα τις πωλήσεις ρε άνθρωπε να μάθεις!
Παραβλέπω το γεγονός ότι ξαφνικά άρχισαν οι πωλήσεις να μετράνε ΚΑΙ για σένα και να δείχνουν μια τάση, χαίρομαι που δείχνεις το πασιφανές με τα στοιχεία που παρεθεσες. Ένα προβληματισμό εξέθεσα, με ήρεμο τρόπο, όπως προφανώς ήρεμα απάντησες και εσύ #not.
Το ερώτημα είναι το εξής, Όταν τα ηλεκτρικά που θα προσφέρονται από τις εταιρείες θα είναι 8 στα 10 μοντέλα τους, σε τιμές 20 με 25 χιλ. πιστεύουμε όλοι ότι θα αφήσουν τον κάθε μπάρμπα από εμάς να κυκλοφορεί την βενζινουλα του στο απυρόβλητο; με τιμές βενζίνης ντίζελ στο 1.7 - 2 €;
Έχω περάσει την ηλικία της αθωότητας ρε φίλτατε άνθρωπε.Εγώ αναφέρω πωλήσεις και αριθμούς από τότε που γεννήθηκα! Είναι δυνατόν να μην το έχεις προσέξει στο φόρουμ;
Αν ξέρεις το μέλλον και πως θα εξελιχθεί πες μου να τα κάνω YouTube να κονομησω..προς στιγμήν όμως υπάρχει μία πραγματικότητα που πρέπει να ζήσω μέσα σε αυτήν και εγώ και η οικογένειά μου, και οι φίλοι και κολλητοί.
Όταν θα έρθει το μέλλον θα το αντιμετωπίσω. Μου λες όταν θα έχει 4€ το diesel και 20.000 το ηλεκτρικό Golf;! Ε, θα το δούμε.. μέχρι τότε θες να οδηγώ ηλεκτρικό πατίνι δηλαδή;
Χάρισέ μου ένα Tesla και δεν έχω τι να το κάνω, αφού δεν θα χωράει καν να μπει στον ακάλυπτο που παρκάρω τώρα! Και που να το πάω;! Αφού με diesel-αρα πάω και έρχομαι με ένα ντεπόζιτο και περνάω και μία εβδομάδα και κέντρο ούτε καν καταδεχομαι να ταλαιπωρηθω με 4ροδο!!
Ξαναποσταρω αυτό που έγραψα γιατί δεν πήρα καμία απάντηση από κανέναν..το ερώτημα δεν είναι ποιος παίρνει θερμικα, το ερώτημα είναι ποιος παίρνει ηλεκτρικά (στην πλειοψηφία του) αυτή τη στιγμή!
"Δηλαδή τα 25 είναι το όριο; Τα 27.500 που κάνει το Avenger, B suv που θεωρητικά χωράει οικογένεια με αυτονομία για σχεδόν όλες τις πόλεις τις Ελλάδας από τα μεγάλα αστικά κέντρα με μία φόρτιση είναι δηλαδή υπερβολικό;?! Χαχα εντάξει, τα 2.500 είναι το δράμα, σας καταλαβαίνω.. όσο κάνει ένα T Roc με 95 άλογα! Χαχα
Σας γλενταει η Stellantis και δεν έχετε πάρει χαμπάρι! Κάτσε να έρθει καινούργιο Panda/Punto/C3 θα κλάψουν μανουλες!
Εντομεταξυ, τι ερώτηση είναι ποιος παίρνει θερμικα;! Δηλαδή είμαστε σοβαρό φόρουμ εδώ μέσα για αυτοκίνητα;!
Κοίτα τις πωλήσεις ρε άνθρωπε να μάθεις! Μάλιστα με ρεκόρ 13ετιας σε πωλήσεις αν θυμάμαι καλά..
20% diesel σκέτα-νετα, 25% θερμικά με μία μπαταρία (μαζί μάλλον με mild hybrid diesel), 44% βενζίνη σύνολο.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αρίθμησαν 671 μονάδες για το πρώτο δίμηνο, ενώ τα plug-in υβριδικά (δηλαδή πάλι βενζινουλα καίμε και ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΑΣΤΕ μαζί με τα άλλα θερμικά όταν έρθει η ώρα..) κατέγραψαν 946 ταξινομήσεις.
IANOYAΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023
ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Οpel Corsa 1.575
2 Citroen C3 1.450
3 Toyota Yaris 979
4 Peugeot 208 977
5 Peugeot 3008 663Δηλαδή όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μαζί πούλησαν όσο το Peugeot 3008, ένα όχι και budget, C suv που ΔΕΝ δίνεται ούτε καν mild hybrid και αλλάζει μοντέλο σε μερικούς μήνες!
Σε αυτοκίνητα που το κράτος σου δίνει ένα τόνο προνόμια και 8-9.000 τουλάχιστον για να τα αγοράσεις!
Θα μπορούσα να αντιστρέψω το ερώτημα..
-Ποιός Έλληνας πολίτης που ΔΕΝ διαθέτει μονοκατοικία και ΔΕΝ έχει άλλο θερμικό για τα πολλά πολλά, αγοράζει κάτι άλλο εκτός με Θερμικο κινητήρα μέσα στο καπό του;!"
Εδώ θα απαντήσει κανείς τελικά..δεν είδα κάποιο νούμερο συγκεκριμένο..
-
Είναι εκπληκτικό πόσο γρήγορα γράφεις.....
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι εκπληκτικό πόσο γρήγορα γράφεις.....
Του τα δίνουν έτοιμα από το PR.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή τα 25 είναι το όριο; Τα 27.500 που κάνει το Avenger, B suv που θεωρητικά χωράει οικογένεια με αυτονομία για σχεδόν όλες τις πόλεις τις Ελλάδας από τα μεγάλα αστικά κέντρα με μία φόρτιση είναι δηλαδή υπερβολικό;?! Χαχα εντάξει, τα 2.500 είναι το δράμα, σας καταλαβαίνω.. όσο κάνει ένα T Roc με 95 άλογα! Χαχα
Σας γλενταει η Stellantis και δεν έχετε πάρει χαμπάρι! Κάτσε να έρθει καινούργιο Panda/Punto/C3 θα κλάψουν μανουλες!
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται. Η vw λανσάρει το id2 με τιμή (εργοστασίου?) 25k. Και ισχυρίζεται ότι τα αντίστοιχα seat και skoda θα κοστίζουν ακόμα λιγότερο στα 20-21k.
Μιλάμε για pure electric cars, σε πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί μόνο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την αντίστοιχη μελέτη απόδοσης και συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και την άνεση χώρων που προσφέρει. Ήδη το id2 έχει σχεδόν του χώρους του σημερινού Golf και είναι 4m!!!
Και θα τα προσφέρει (όπως ισχυρίζεται) σε τιμές εφάμιλλες και φθηνότερες από τα σημερινά B θερμικά!!Η Stellantis σήμερα που μιλάμε δεν έχει καμία ηλεκτρική πλατφόρμα. Προσπαθεί να συγκρατήσει το κόστος παίρνοντας την πλατφορμα των θερμικών και βάζοντας μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογική υστέρηση και οι περιορισμένες δυνατότητες μ' αυτή την προσέγγιση είναι αυτονόητες νομίζω.
Φυσικά κάνει την προσπάθειά της με βάση τα χρήματα και τις τεχνολογικές δυνατότητες που έχει, δεν την υποτιμώ. Θα πάρει κι αυτή το μερίδιο αγοράς της, δεν πρόκειται να εξαφανιστεί. Θα παραμείνει 2η όμως κι όσο συνεχίζει με την ίδια μεσοβέζικη προσέγγιση απειλείται περισσότερο από Ιάπωνες, Κινέζους κλπ σε σχέση με τη vw.Το έχεις ξαναπεί αυτό, σου είχα απαντήσει και τότε αλλά πάλι δεν κατάλαβες..η πλατφόρμα Β Stellantis είναι τόσο καινούργια, που είχαν προνοήσει για να βγάλουν full ηλεκτρικά.
Το ότι έχουν ήδη B suv σε παρεμφερής τιμή με μεγαλύτερη ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ αυτονομία νομίζω δεν θέλει υπεραναλυση..
Το να είσαι 2ος δεν είναι και τόσο κακό αποτέλεσμα στην ζωή! Μακάρι να ερχόμουν 2ος σε όλα μου! ΑΛΛΑ..
" In the first half, Tesla sold 39,969 Model Ys, while Model 3 sales fell by 25 percent to 38,280. The New 500 was third, with 32,315 sales and the 208 was fourth, with 21,918. The best-selling VW Group model was the Skoda Enyaq, in fifth, with 19,951 sales (see chart, below).
Stellantis benefited from a particularly strong second quarter, Schmidt said. The group’s EV offerings from Citroen, DS, Fiat and Opel/Vauxhall more than doubled Tesla’s Western Europe sales, 60,560 to 25,140. VW Group registered 67,760 sales in the quarter."
Και περιμένουμε τουλάχιστον 4-5 μοντέλα (full electric 308/Astra, νέο 3008, Fiat σίγουρα κάποια.. πολύ εμπορικά σήματα δηλαδή..
Δεν υπάρχει ηλεκτρικό vag σε λογική τιμή αυτή τη στιγμή στην αγορά. Όλα είναι πανάκριβα.Οι συγκρίσεις που κάνεις είναι άκυρες και πρόωρες.
Το Id2 είναι εξίσου ευρύχωρο με 308, Astra και περίπου 40cm μικρότερο!
Οι μεσοβέζικες λύσεις της Stellantis με τις μεικτές θερμο-ηλεκρικές πλατφόρμες είναι σε πιο λογικές τιμές για την εποχή.
Όλες οι εταιρείες αναπτύσσουν εξειδικευμένες πλατφόρμες για τα ηλεκτρικά. Κάτι ξέρουν. Δεν μπορεί να αναφέρεις σοβαρά ότι επαρκεί η μεικτή πλατφόρμα της Stellantis για να είναι ανταγωνιστική. Μπορεί στην παρούσα φάση, αλλά σίγουρα όχι για το άμεσο μέλλον. -
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή τα 25 είναι το όριο; Τα 27.500 που κάνει το Avenger, B suv που θεωρητικά χωράει οικογένεια με αυτονομία για σχεδόν όλες τις πόλεις τις Ελλάδας από τα μεγάλα αστικά κέντρα με μία φόρτιση είναι δηλαδή υπερβολικό;?! Χαχα εντάξει, τα 2.500 είναι το δράμα, σας καταλαβαίνω.. όσο κάνει ένα T Roc με 95 άλογα! Χαχα
Σας γλενταει η Stellantis και δεν έχετε πάρει χαμπάρι! Κάτσε να έρθει καινούργιο Panda/Punto/C3 θα κλάψουν μανουλες!
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται. Η vw λανσάρει το id2 με τιμή (εργοστασίου?) 25k. Και ισχυρίζεται ότι τα αντίστοιχα seat και skoda θα κοστίζουν ακόμα λιγότερο στα 20-21k.
Μιλάμε για pure electric cars, σε πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί μόνο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την αντίστοιχη μελέτη απόδοσης και συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και την άνεση χώρων που προσφέρει. Ήδη το id2 έχει σχεδόν του χώρους του σημερινού Golf και είναι 4m!!!
Και θα τα προσφέρει (όπως ισχυρίζεται) σε τιμές εφάμιλλες και φθηνότερες από τα σημερινά B θερμικά!!Η Stellantis σήμερα που μιλάμε δεν έχει καμία ηλεκτρική πλατφόρμα. Προσπαθεί να συγκρατήσει το κόστος παίρνοντας την πλατφορμα των θερμικών και βάζοντας μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογική υστέρηση και οι περιορισμένες δυνατότητες μ' αυτή την προσέγγιση είναι αυτονόητες νομίζω.
Φυσικά κάνει την προσπάθειά της με βάση τα χρήματα και τις τεχνολογικές δυνατότητες που έχει, δεν την υποτιμώ. Θα πάρει κι αυτή το μερίδιο αγοράς της, δεν πρόκειται να εξαφανιστεί. Θα παραμείνει 2η όμως κι όσο συνεχίζει με την ίδια μεσοβέζικη προσέγγιση απειλείται περισσότερο από Ιάπωνες, Κινέζους κλπ σε σχέση με τη vw.Το έχεις ξαναπεί αυτό, σου είχα απαντήσει και τότε αλλά πάλι δεν κατάλαβες..η πλατφόρμα Β Stellantis είναι τόσο καινούργια, που είχαν προνοήσει για να βγάλουν full ηλεκτρικά.
Το ότι έχουν ήδη B suv σε παρεμφερής τιμή με μεγαλύτερη ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ αυτονομία νομίζω δεν θέλει υπεραναλυση..
Το να είσαι 2ος δεν είναι και τόσο κακό αποτέλεσμα στην ζωή! Μακάρι να ερχόμουν 2ος σε όλα μου! ΑΛΛΑ..
" In the first half, Tesla sold 39,969 Model Ys, while Model 3 sales fell by 25 percent to 38,280. The New 500 was third, with 32,315 sales and the 208 was fourth, with 21,918. The best-selling VW Group model was the Skoda Enyaq, in fifth, with 19,951 sales (see chart, below).
Stellantis benefited from a particularly strong second quarter, Schmidt said. The group’s EV offerings from Citroen, DS, Fiat and Opel/Vauxhall more than doubled Tesla’s Western Europe sales, 60,560 to 25,140. VW Group registered 67,760 sales in the quarter."
Και περιμένουμε τουλάχιστον 4-5 μοντέλα (full electric 308/Astra, νέο 3008, Fiat σίγουρα κάποια.. πολύ εμπορικά σήματα δηλαδή..
Δεν υπάρχει ηλεκτρικό vag σε λογική τιμή αυτή τη στιγμή στην αγορά. Όλα είναι πανάκριβα.Οι συγκρίσεις που κάνεις είναι άκυρες και πρόωρες.
Το Id2 είναι εξίσου ευρύχωρο με 308, Astra και περίπου 40cm μικρότερο!
Οι μεσοβέζικες λύσεις της Stellantis με τις μεικτές θερμο-ηλεκρικές πλατφόρμες είναι σε πιο λογικές τιμές για την εποχή.
Όλες οι εταιρείες αναπτύσσουν εξειδικευμένες πλατφόρμες για τα ηλεκτρικά. Κάτι ξέρουν. Δεν μπορεί να αναφέρεις σοβαρά ότι επαρκεί η μεικτή πλατφόρμα της Stellantis για να είναι ανταγωνιστική. Μπορεί στην παρούσα φάση, αλλά σίγουρα όχι για το άμεσο μέλλον.Εσύ κάνεις συγκρίσεις με πράγματα που δεν υπάρχουν καν, εγώ τουλάχιστον αναφέρω πράγματα που συμβαίνουν ήδη ή θα συμβούν άμεσα στους επόμενους μήνες!
Το άμεσο μέλλον είναι προδιαγεγραμμένο, αλλά είναι εσωτερικά για μετόχους και δεν θέλω να αναφερθώ προς στιγμήν..
Ήδη η παλιά μεικτή που λες είναι φθηνότερη και με καλύτερες επιδόσεις στα πάντα από αυτό το θεωρητικό μοντέλο που λες! Καταλαβαίνεις πόσο αδύναμα είναι τα επιχειρήματά σου όταν ποντάρεις στο λάθος άλογο για τεχνολογική υπεροχή!
Τσάμπα τα κατεβατα εις βάρος του χρόνου μου και της δουλειάς μου. Πίστευε και μη ερεύνα η φάση για μερικούς.. ότι είχα να πω το είπα.
Α! Και δεν σταματάει ο κόσμος για να βγει ένα VW/Tesla/Toyota..η ζωή εξελίσεται real time, δεν είναι turn based...
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το άμεσο μέλλον είναι προδιαγεγραμμένο, αλλά είναι εσωτερικά για μετόχους και δεν θέλω να αναφερθώ προς στιγμήν..
Και εδώ η απόδειξη......της αντικειμενικότητας του.
Θα το βάλω υπογραφή. -
Σχετικοάσχετο. Θυμόσαστε πριν κανά τριάρι χρόνια που μας έλεγαν ότι το 2023 οι τιμές των ηλεκτρικών, προ φόρων, θα εξισωθούν με αυτές των συμβατικών; ήρθε το 2023, αλλά η εξίσωση παραμένει ανίσωση.
-
Σωστά και στο μεσοδιάστημα ξέσπασε μια πανδημία που προκάλεσε παγκόσμιο πληθωρισμό και πρόβλημα στην παραγωγή και στην εφοδιαστική αλυσίδα και ένας πόλεμος.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ήδη η παλιά μεικτή που λες είναι φθηνότερη και με καλύτερες επιδόσεις στα πάντα από αυτό το θεωρητικό μοντέλο που λες! Καταλαβαίνεις πόσο αδύναμα είναι τα επιχειρήματά σου όταν ποντάρεις στο λάθος άλογο για τεχνολογική υπεροχή!
Πώς το ξέρεις ότι είναι φθηνότερη; Εγώ πιστεύω πως είναι ακριβότερη
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σχετικοάσχετο. Θυμόσαστε πριν κανά τριάρι χρόνια που μας έλεγαν ότι το 2023 οι τιμές των ηλεκτρικών, προ φόρων, θα εξισωθούν με αυτές των συμβατικών; ήρθε το 2023, αλλά η εξίσωση παραμένει ανίσωση.
Εγώ εδώ και χρόνια το έχω φανταστεί το μέλλον του φόρουμ. Θα πάει κάπως έτσι.
Με αυτήν τη σειρά. 2025 - 2035 - 2045!
- "σας τα λέγαμε ότι πέθανε το diesel, ούτε 1% δεν κάνει"
Πραγματικότητα: δεν θα υπάρχει κανένα μοντέλο στην αγορά, οπότε και το 1% θα είναι ήδη υπερβολικά πολύ!
Τώρα με επανάσταση και 9.000 δώρο, τα ηλεκτρικά πουλάνε 670 αυτοκίνητα!
- "σας τα λέγαμε ότι πέθαναν τα θερμικά,. ούτε 10% δεν κάνουν "
Πραγματικότητα: δεν θα υπάρχει ούτε ένα θερμικό σε mainstream μοντέλα και ακόμη θα ψάχνει ο κόσμος και θα απορροφά ότι στοκ ή εξειδικευμένα μοντέλα θα έχουν μείνει!
- "μόνο τρελοί έχουν θερμικά" και θα είναι κάνα 2.000.000.000 θερμικοί κινητήρες σε λειτουργία ακόμη πάνω στον πλανήτη!
Καλά να είμαστε, θα τα δούμε αυτά να συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας! Το 45 λογικά δεν θα το προλάβω, για εσάς που είστε νεουδια ή έχετε γερή κράση!
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σχετικοάσχετο. Θυμόσαστε πριν κανά τριάρι χρόνια που μας έλεγαν ότι το 2023 οι τιμές των ηλεκτρικών, προ φόρων, θα εξισωθούν με αυτές των συμβατικών; ήρθε το 2023, αλλά η εξίσωση παραμένει ανίσωση.
Για το 25 έλεγαν και μετά το πήγαν 26-27.
-
Το e-Up όταν σταμάτησε η πώληση (την δεύτερη φορά) κόστιζε 18990 με την επιδότηση. Γι' αυτό μου φαίνεται αδύνατον να έχει το iD2 25000 πριν την επιδότηση. Αν το iD1 έρθει στη τιμή του Up θα είναι τέλεια. Κι ας μην έχει κανονικά παράθυρα πίσω. Αλλά -προς θεού- όχι άλλους διακόπτες αφής!
-
Τα αυτοκίνητα που έχουν εργοστασιακή αξία 25 χιλιάρικα πόσο πωλούνται στην Ελλάδα;
Αφαιρέστε τα τέλη τα οποία εκπιπτουν στα ηλεκτρικά να βρείτε την τελική τιμή.
Οι επιδοτήσεις έρχονται και παρερχονται, κάποιοι θα τις προλάβουν κάποιοι όχι
-
Αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσουμε. Τι εννοεί η vag με το 25 Κ.
Τιμή εργοστασιου, τιμή στην γερμανική αγορά άρα και με επιδότηση, τιμή στην αγορά χωρίς επιδότηση;
Αυτό ακόμα δεν το έχω καταλάβει
-
Μέση τιμή διάθεσης στον πελάτη προ κρατικών φόρων λογικά. Τι τη νοιάζει τη vag και την κάθε vag τι φόρους θα βάλει κάθε κράτος.
Εντωμεταξύ για τα Id2 της seat και της skoda μιλάνε για 20-21k. Και το Id2 έχει χώρους Golf.
Αν τα καταφέρουν σ' αυτές τις τιμές πάρτυ θα γίνει. -
Οι χώροι είναι πολύ εντυπωσιακοί. Δηλαδή της μέσης οικογένειας της φτάνουν τα 490 λίτρα. Ενώ οι χώροι πίσω δείχνουν πολύ άνετοι για τα γόνατα και το κεφάλι.
Εάν δεις έχει και χώρο κάτω από το πίσω κάθισμα που ανοίγει σαν μπαούλο!!!!!
Δες εδώ στο seat που κάθεται στην ίδια πλατφόρμα, ο Τόμας που είναι 1,90μ κάθεται πίσω από τον εαυτό του και έχει δύο τρία δάχτυλα ελεύθερο χώρο στα γόνατα! Το id2 δείχνει πιο άνετο και απο το seat
Πρόσθεσε και τα 490 λίτρα χώρου αποσκευών συν τον χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα και όλα αυτα στα 4 μέτρα μήκος.Μιλάμε δεν έχω ξαναδεί καλύτερους χώρους σε αυτοκίνητο πόλης. Ίσως μονάχα στο τζαζ αλλά χωρίς τον χώρο αποσκευών.
-
Εντάξει , φανταστικό το μικρό VW!
Σχεδιαστικά σαν τουμπανάκι Golfακι , υπέροχο , κλασσικό και διαχρονικό για 50 χρόνια , ακόμη και η καταστροφή να έρθει του πλανήτη οι μελλοντικοί πολιτισμοί ή εξωγήινοι που θα κάνουν ανασκαφές Das auto θα το λένε στα μουσεία τους.
(και το Cupra απο πάνω πολύ ωραίο , σαν το μελλοντικό CHR είναι! )
Και μέσα πολύ καλό και πρακτικό , με έξυπνους χώρους αποθήκευσης.
Και με την μπαταρία στο πάτωμα με αυτό το μεταξόνιο και το κέντρο βάρους θα είναι και ζουζούνι οδηγικά!
Αυτό ναι!
Έτσι πρέπει να είναι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης , όχι τα τεράστια ενεργοβόρα ηλεκτροκίνητα SUVειδή.The empire strikes back!
Μακάρι να είναι αλήθεια το κόστος του και όχι μια φωτοβολίδα για να δημιουργήσει ντόρο και να ανακατέψει τον ανταγωνισμό και να φοβίσει την Tesla και τους Κινέζους.
Στην περίπτωση αυτή θα μιλάμε για αληθινό VW , the people's car το αυθεντικό!Μακάρι να έτσι λοιπόν και να είναι η πρώτη κίνηση στην σκακιέρα που θα βάλει φωτιά στον ανταγωνισμό για φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα , όχι παπάτζες τύπου ami και Avenger.
Τώρα το 25κ που λένε σίγουρα δεν θα έχει...τα ελληνικά τέλη ταξινόμησης αλλά δεν μπορεί να μην έχουν υπολογίσει έστω τον δικό τους ΦΠΑ , τι στο καλό ;
Εμείς δεν έχουμε τέλη ταξινόμησης στα ηλεκτρικά , λίγο μεγαλύτερο ΦΠΑ έχουμε , και αν δεν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και δεν έρθει κανένας Τσίπρας θα έχουμε και επιδότηση οπότε θα παίζει απο τα 18.000 εως τα 25-26k η κορυφαία έκδοση.
Τεκμήρια χρήσης δεν έχει , τεκμήριο αγοράς δεν έχει (δόξα τω Μωησή) αν το αγοράσεις και με τιμολόγιο ως επαγγελματίας και το αποσβέσεις σε 3 χρόνια περίπου θα έχεις και άλλα 2-3 χιλιάρικα όφελος!Για να δούμε μωρη VAG , παίξτα όλα για όλα για να βγείς απο πάνω και ας έχεις και 0,5% περιθώριο κέρδους , και άσε τους Stellantαίους να τα κάνουν μασούρια και να τα βάζουν στο colon, rectum and anus τους , εξελισσοντας σαν ματζίριδες τους πουρετεκ μέχρι το 2035.
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπέροχο!
Και η κλασσική τρίτη κολώνα , πιο κλασσική και απο τις κολώνες του Παρθενώνα!
Και 4 fake απολήξεις εξάτμισης πίσω και θα είναι τέλειο!Το λάτρεψα!
-
Το id cross
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης